globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: škrtící sada a dál?
23.7.2012 v 22:59
Zdravim kolegové,
chtěl jsem zeptat, co všechno musím mít na motorce namontované se škrtící sadou na 25 kw, abych na ní mohl jezdit s řidíčákem A18?
Jedná se mi hlavně o plomby a certifikáty, nebo něco takového...
Jde o to že mám vyhlídlou motorku, a majitel k ní přidává škrtící sadu, tak jestli musim znova do servisu nechat zaplombovat, nebo jestli stačí když to namontuju sám doma?

Protože když mě zastaví policajti, tak určitě budou nějak chtít zkontrolovat, že tam těch 25 kw doopravdy je, nebo se pletu?

Děkuji za odpovědi

škrtící sada a dál?

23.7.2012 v 23:03 | Nahoru | #1

škrtící sada a dál?

23.7.2012 v 23:06 | Nahoru | #2
Pokud už to má zapsaný v TP tak tam jen namontuješ tu škrtící sadu Pokud to nemá v TP tak to budeš mít složitější..

škrtící sada a dál?

23.7.2012 v 23:13 | Nahoru | #3
Pokud to má v TP zaškrcení, ani to tam teoreticky montovat nemusíš. Kdyby tě pak ale chytli a odtah na STK (doufám že nekecám hovna) tak jsi v řiťce

škrtící sada a dál?

23.7.2012 v 23:13 | Nahoru | #4
To jsem zapomněl napsat, v TP to samozřejmě 25 kw napsaných má.

škrtící sada a dál?

23.7.2012 v 23:21 | Nahoru | #5
Jediný riziko bych viděl při nehodě. Nikdo ti nic neproplatí protože jsi řídil motorku na kterou nemáš řidičák.

1 reakcí na tento příspěvek škrtící sada a dál?

23.7.2012 v 23:32 | Nahoru | #6
Tak ještě ti to zrekapituluju.
Jestli to má v TP 25 kw, můžeš to řídit, aniž bys tam to omezení opravdu měl, při silniční kontrole nebude problém (cajt se nebude koukat jestli máš restrikci v sání a výfuku), ale pokud nabouráš a přijde se na to, že motorka byla otevřená, budeš asi muset cvakat hezký cashe pojišťovně + flastr od PČR jaxviňa. Takže řídit a nebourat

(reakce na) škrtící sada a dál?

23.7.2012 v 23:40 | Nahoru | #7

Tombik píše: Takže řídit a nebourat


Jednoho dne projíždíš světelnou křižovatkou a borec kterej proti tobě zatáčí doleva ti tam na poslední chvíli vjede a zastaví. Ty nestihneš zareagovat a proletíš se vzduchem. Ono je někdy těžký nebourat když jsou na silnici kreténi můj případ

škrtící sada a dál?

23.7.2012 v 23:40 | Nahoru | #8
Vpohodě jezdi i bez sady,při kontrole ti nic nedokážou a i kdybys byl kousek od STK a poslali tě tam tak pochybuju že tam budou mít certifikovanou motorovou brzdu..akorát při nehodě by mohl být problém.

škrtící sada a dál?

24.7.2012 v 00:35 | Nahoru | #9
tak při nehodě motorky z ní moc nezbyde(kamaráda případ). Myslím, že potom by to nikdo neřešil, když by byla motorka na šrot, jak by to poznali, kdyby to ani nenatočili, že ? Takže, když bourat, tak pořádně.. (myšleno ze srandy)

škrtící sada a dál?

24.7.2012 v 06:57 | Nahoru | #10
Neni to tak dlouho, co tu někdo psal, že za nim chvilku jeli cajti a asi z nudy si motorku přes tu jejich centrálu prověřili podle RZ, zjistili, že má mít omezení na 25kW, zastavili ho a přesně věděli kam koukat na plomby a přelepky, aby zjistili, jestli to tam opravdu je. Je to tušim tak měsíc zpět co sem to tu čet.
Zařiď se jak rozumíš. Jestli řidičák potřebuješ k výkonu povolání, nebo dojíždění, tak bych to neriskoval, jestli ne a nebude zas tak velkej průser, když ho půl roku nebudeš mít, nedával bych to tam.

1 reakcí na tento příspěvek škrtící sada a dál?

24.7.2012 v 07:47 | Nahoru | #11
ano ten příspěvek jsem právě četl také, a proto se ptám jestli by tam něco takového mělo opravdu být aby to bylo v naprostém pořádku.

Díky za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrtící sada a dál?

24.7.2012 v 07:57 | Nahoru | #12
Vandan26> Jestli to chceš mít v naprostém pořádku, nech to tam namontovat a zaplombovat jak to má být. Myslim, že to musí dělat autorizovaný servis. Otázka je, jestli se tenhle kit nějak plombuje, nebo přelepuje. To ale asi zjistíš jen v autorizovanym servise. Asi bych to vzal do baťohu, telefonicky se domluvil na nejbližšim servisu, udělal si vejlet a obětoval stovku za konzultaci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrtící sada a dál?

24.7.2012 v 09:48 | Nahoru | #13
Gal: Obávám se, že autorizovaný servis mu nedá plombu na použitou sadu. Budou chtít namontovat novou. Ale zas mám dojem, že originální sada Kawasaki plomby nemá, jen Alphatechnik (ale v tom se můžu mýlit).

(reakce na) škrtící sada a dál?

24.7.2012 v 10:09 | Nahoru | #14
1100Virago> Jo tak to nemám tušení proto mu navrhuju autorizovanej servis a konzultaci tam. Jestli to chce mít všechno legální, nic jinýho mu asi nezbyde. Jestli ovšem škrtící sada nemá plomby, asi bych oslovil nějakýho místního mechanika co má trochu jméno a nechal to namontovat tam, bude to pravděpodobně levnější.

škrtící sada a dál?

24.7.2012 v 22:06 | Nahoru | #15
ke škrtící sadě by si mněl mít teoreticky nejaky protokol či neco takoveho,v tom uvedené kdy,kde,kym to bylo dělané a tam si zajdes pro plombu ,skontrolují ti jen jestli tam ta sada je a zaplombují.Ale netuším jestli je to zpoplatněné či ne.

Naposledy editováno 24.07.2012 22:07:16

škrtící sada a dál?

29.7.2012 v 18:29 | Nahoru | #16
Čus, nechce se mi to číst celé tak popíšu jen můj postup a věci pro tebe podstatné, které jsem se dozvěděl a nebo vydedukoval čirou logikou.

Koupil jsme R6ku, typek mi nabídl za osm litrů uškrcení s papírama a se všim všudy(bez starostí s tím spojenými, které mi mile rád vyzvěděl).
Jelikož mě prachy tou dobou nechyběly tak jsem na to kývl.

Dostal jsem nový štítek na rám, uškrcenou motorku(doraz na plynu s kterým jsem si poradil po svém ), a spoustu zápisu ve velkém techničáku SPOLEČNE S ČISLEM PLOMBY a fakturou jisté firmy free-moto(mám dojem, že je jedna z mála autorizovaných částečnou přestavbu dělat) a malý techničák mi pak vydal ouřada na základě velkého. Tím to celé pro mě skončilo a jezdím si.

Takže k tvému dotazu, policajtovi musí stačit techničák. Výkon motorky neměří na kdejakém STK a ani to není v jeho kompetenci. Výkon měří v nějakém technickém a zkušebním ústavu. Celé je to založeno na tom, že určitá firma udělá škrtící sadu tu homologuje přes tento ústav. Ten dá razítko prohlášení, že po správném namontovaní má moto 25kW. Autorizovaní lidé škrtí a škrtí. Dávají razítka a ještě další... policajta zajímá jen ten údaj a pokud se mu něco nezdá tak moto zabaví a technici kontrolují jestli je sada tam kde má být společně s plombou, ale to už je na jiné téma.

Tvůj problém nastává v momentě získání malého techničáku (nevím jak to je v něm napsané teď kom ale jestli nemáš tu krásnou kolonku s údajem 25kW nebo pod tím výkon/hmotnost do 0.25 tak čti dále tento odstavec) potom jseš v kaši a musíš si to někým autorizovaným nechat namontovat kvůli plombám(mohl bys je nacvaknout sám ale zkontrolovat tě musí někdo autorizovaný a to ta borka za přepážkou asi nebude) a zápisům do velkého techničáku... Což bude pěkná pálka

Nezbývá mi nic jiného než ti poradit toto: Kup mašinu bez takových kokotin jako je škrtící sada v krabičce vedle mašiny. Ten člověk z tebe chce jen vytáhnout prachy. To už je radši hoď oknem a dej mi předem vědět. Kup normální mašinu pro A21 a a nech si to firmou udělat na A18... Vyjde tě to IMHO mnohem levněji.

EDIT: přemoh jsem lenost a přečet aspoň prvních pár řádku. Jak tě na tom chytí, nic se neděje dokud ti to neprokážou. Na to se perfektně hodí ta neporušená plomba

Naposledy editováno 29.07.2012 18:33:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja Rutti 8 24.5.2024 v 10:37 tomasWR
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 9 20.5.2024 v 12:49 JiriBN
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad


TOPlist