Osobně nepovažuju za nezbytné, mít na MT-03 gumy s indexem W (270 km/h), ale v techničáku jsou. Když si koupím s indexem H (210 km/h) ušetřím na gumách přes tisícovku. Poraďte, díky
Naposledy editováno 17.07.2012 09:28:49
2 reakcí na tento příspěvek Rychlostní index pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlostní index pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlostní index pneu
bylo to tu stokrát... rychlostní index je údaj kterou guma snese po dobu deseti minut bez újmy... problém by tedy nastal pokud bys to do někoho narval např. při 180 kmh a pneu měl jen do 150... jinak nevím jaký vliv může mít pokud nabouráš při padesátce s jiným rychlostním indexem...
tohohle bych se fakt nebál a zajímalo kdo by to zdůvodnil když mtčko této rychlosti nedosáhne skutečně a ani podle údajů v TP... a dle výrobce gumy problém nastane pouze nad 270 kmh...
Naposledy editováno 16.07.2012 17:00:17
1 reakcí na tento příspěvek Rychlostní index pneu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlostní index pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlostní index pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlostní index pneu
lubon píše: Lion> Jenomže čti a píše že chce dát gumy o řád méně
Však první věta Liona dokazuje že to chápe, on spíš poukazuje na to, že je rychl. index od výrobce zbytečně předimenzovaný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlostní index pneu
lubon píše: dva_hrnce> V OTP to není, ale pro chlupatýho není problém na silnici se spojit s registrem. A pokud chodíš na STK jako já tak se nediv že nic nezkoumal
hele s registrem se klidně spojit může, ale pokud na těch gumách bude vzorek, tak bude chlupatýmu totál u prdele jestli je tam W nebo H.. To samé technik na STK, to by musel narazit na ultra blba poctivého a aktivního.
A na stk jsem byl poctivě, dokonce jsem čuměl (tohle se mi u moto vážně stalo poprvé v životě) že prohlížel blinkry (bílá skla - ale origo z výroby) zda mají homologo, to samé u předního i zadního světla, dokonce aj na zrcátka koukal, tak už jsem si říkal že jak dojde k výfuku tak jedu dom, ale vejfuk ho naštěstí nezajímal (buď viděl na první pohled že není origo a nechtěl zbytečně dělat dusno nebo nevim - každopádně díky pane techniku )
na gumy kouk z půl metru jestli maj vzorek a když hledal kryt na řetěz, tak docela i pobavil, takže celkem prdel jet na stk-čko
A asi to byo i tím, že tam měli prázdno, kopal se do zadnice, tak "předstíral činnost" tak trochu podle mého.
Protože předchozí zkušenosti byly takové, že jsem musel rozsvítit, zablikat, zatroubit, pak sáh na přední brzdu a zkusil jestli to roztlačí (to sem se taky vždcky moh posrat smíchy - nejsem sebevrah abych jezdil na něčem co nebrzdí), skoukl VIN a typ motoru a nazdar.
Tentokrát to bylo obohaceno o prohlídku blinkrů a světel, ale prostě moje zkušenost je taková, že pokud moto není na první pohled vrak, tak to nikdo moc neřeší
tam reálné nebezpečí zaviněné malým indexem pneu nevznikne, dle údajů výrobce, protože to 210 kmh prostě nedosáhne- nemá jak...
poslední téma se to myslím řešilo u 2V 650 ccm který má v TP max rychlost 200 kmh a musí mít pneu na 270 kmh... každej normální člověk musí uznat že tyhle dvě věci se navzájem vylučují
1 reakcí na tento příspěvek Rychlostní index pneu
Naposledy editováno 19.07.2012 12:44:16