paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Rada při výběru R1
Zdarec borci. Mám v plánu koupit R1pyčovole :) tak kdybyste věděli o nějaké do 60T co by se vám pozdávala hoďte prosím odkaz.
Děkovanec za ochotu :)
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Rada při výběru R1

14.7.2012 v 21:56 | Nahoru | #1
do 60? ikdyž s tím PYČOVOLE, proč ne,....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při výběru R1

14.7.2012 v 22:07 | Nahoru | #2
koukal jsem na něco takovéhoto: http://www.motorkar...a-yzf-r1-401466.html

Rada při výběru R1

14.7.2012 v 23:33 | Nahoru | #3
Tak si tak říkám, proč jsem kupoval svou moto, když jsem za stejné peníze mohl mít 2ks R1 pičovole

Rada při výběru R1

14.7.2012 v 23:40 | Nahoru | #4
do 60 ? to bude pelech

Rada při výběru R1

14.7.2012 v 23:43 | Nahoru | #5
Ta v odkazu rozhodně není rok 2002...

Rada při výběru R1

15.7.2012 v 01:14 | Nahoru | #6
No, nechci Tě zrazovat od myšlenky mít R1, ale pokud máš 60 na moto, tak počítej dalších 10 (oleje, pneumatiky, nechat zkontrolovat ventily, rozvoďák) na opravy + pokud nemáš hadry, tak dalších 20 na nějaký to oblečení, protože bez toho to nejde....
Takže suma sumárum to chce tak 120

1 reakcí na tento příspěvek Rada při výběru R1

15.7.2012 v 01:17 | Nahoru | #7
No, nechci Tě zrazovat od myšlenky mít R1, ale pokud máš 60 na moto, tak počítej dalších 10 (oleje, pneumatiky, nechat zkontrolovat ventily, rozvoďák) na opravy + pokud nemáš hadry, tak dalších 20 na nějaký to oblečení, protože bez toho to nejde....
Takže suma sumárum to chce tak 120

Sorry, byla přihlášená přítulka

(reakce na) Rada při výběru R1

15.7.2012 v 02:00 | Nahoru | #8
nejsu debil... prostě koukám po r1 do 60ti tisíc.. co je na tom divného??? až budu chtít motorku za 200T tak se zase zeptám...

Rada při výběru R1

15.7.2012 v 05:52 | Nahoru | #9
kolega prodává 2005...ale chce 100tis...ale je to fakt mazel...matná černá...zvuk uplně brutální a 200 koníků s powerkomanderem ze mě udělalo totálního bezmozka když sem na to v alpách sedl...to se mučí vidět...a třeba by slevil

1 reakcí na tento příspěvek Rada při výběru R1

15.7.2012 v 07:08 | Nahoru | #10
Hele dotaz jen lehce k tematu, klekaj na tech starych R1 99 - 2002 taky valce jako u R6, nebo je to tam trvanlivejsi ?

(reakce na) Rada při výběru R1

15.7.2012 v 09:32 | Nahoru | #11

kajdas píše: koukal jsem na něco takovéhoto: http://www.motorkar...-401466.html [/quote]
klasika... r.v. 98-99 v TP zapsáno 2002 jako r.v. po přitažení z venku použito datum prvního uvedení do provozu - v lepším případě. Dřív se dělalo i to že se jako r.v. zapsalo datum přihlášení v čr.

RN01 vypadá zachovale, je to třináctiletá babička, záleží co od ní očekáváš.

(reakce na) Rada při výběru R1

15.7.2012 v 09:47 | Nahoru | #12

Creck píše: Hele dotaz jen lehce k tematu, klekaj na tech starych R1 99 - 2002 taky valce jako u R6, nebo je to tam trvanlivejsi ?



Praskají méně, ale praskají.

Rada při výběru R1

15.7.2012 v 10:00 | Nahoru | #13
Ale pro jistotu praskají nejen na levém válci, ale i na ostatních..







Není nic běžného, takže moc bych se toho nebál. Ale za 60tis bych se spíše ohlížel po GSXR 1000..

(reakce na) Rada při výběru R1

Skvělá odpověď, děkuji! 15.7.2012 v 10:21 | Nahoru | #14
kajdas> tohle je 2001 a 134KW taky nemá ,je to 110KW ale jestli je vcajku tak myslím že poslouží dobře.

1 reakcí na tento příspěvek Rada při výběru R1

15.7.2012 v 10:30 | Nahoru | #15

(reakce na) Rada při výběru R1

15.7.2012 v 10:47 | Nahoru | #16

kajdas píše: a co tato? http://www.motoinze...f.html [/quote]Dobrá vražda))ten řetěz je nějakej rezavej

Rada při výběru R1

Skvělá odpověď, děkuji! 15.7.2012 v 12:22 | Nahoru | #17
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/yamaha-yzf-r1/yamaha-yzf-r1-404113.html možna za 60 je to už i drahy ? preci jenom je to už temer 13 let stary .ale to neznamena že to nebude funkčni . jen vybrat pekny kus . pak samaořejmě postupně servis . a serizeni ventilu a podtlaku stoji 2500 kč olej + filtr 1300 kč . a pneu se da koupit jeta z okruhu za 1000 kč . a jeste na ni najedeš , dalšich 2600km .ja R1 měla je to motorycky držak a spoustu veci se da sehnat z bouranyh takže nevidim v ničem problem a preju ať ti to vyjde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při výběru R1

16.7.2012 v 00:09 | Nahoru | #19

kajdas píše: ?? http://motorky.bazo...ZF-R1-NOVA-CENA-.php ??



Tak ta vypadá zatím nejlépe, cena moc pěkná. Je to sice nějaký bazar, ale vypadá fakt solidně.



(reakce na) Rada při výběru R1

16.7.2012 v 16:37 | Nahoru | #20

c.j. píše: Tak ta vypadá zatím nejlépe, cena moc pěkná. Je to sice nějaký bazar, ale vypadá fakt solidně.



jo vypada pěkně . jen naky oderky atd... vičko altiku ale co si budem povidat, je to starši kus takže byla na 100% padla jako každa jina motorka .jinač to chce videt a slyšet osobně .

1 reakcí na tento příspěvek Rada při výběru R1

18.7.2012 v 23:03 | Nahoru | #21
Ahoj, jestli se můžu připojit, prosím o radu při výběru motorky. Od 15ti jsem jezdil na Yamaze YBR 152, a od 17ti na NSR 125 na který jsem odjezdil 3 roky. Teď jsem ale na motorce neseděl 2 roky a přemýšlím nad koupí R-6. Hodně lidí mi ale říká, že R-6 je skoro zbytečná a že mám jít rovnou na R-1 nebo GSXR 1000. Nedokážu si uplně předtavit ten rozdíl mezi výkony motorek. Myslíte že se dá R-1 nebo GSXR zvládnout po takový pauze, nebo je opravdu lepší začít na R-6. Dík za rady

Rada při výběru R1

19.7.2012 v 11:34 | Nahoru | #22
Pod 300 koní ta motorka nejede... Teď vážně - za mě šestka. Vždyť to má i tak přes sto koní, akorát poloviční krouťák, takže je potřeba víc vytočit. Proti 125 je to raketoplán.

Naposledy editováno 19.07.2012 11:35:05

(reakce na) Rada při výběru R1

19.7.2012 v 19:47 | Nahoru | #23
TomasSvagr> ahoj , ja mela 2 R1JSOU to rakety! a až uplne zbytecny vykon ktery nikdy absolutne na plono a silnici nevyužiješ.takže si radeji kup tu sestku po te pauze a tech 125 . si myslim že zas potrebuješ se vyjezdit . ale bacha ona ta sestka neni nijak slaba . dokaže dost sustit a finalovy rozdil va max rychlosti je nakych 25 km hodine takže sestka nakych 276.a a R1 299??a kde chces jezdit i tech 270 je brutalne moc ja jsem ted taky presla z litru na sestku a jsem spokojena . sestka je lehci ,ovladatelnejsi , takovy divočak a to že se podrazuje o par procent vice než na litru me nevadi naopak me jizda pripada takova vic sportovnějši . nez jen zaradit a jet jako na nakym skutru ktery je v automatu

Rada při výběru R1

20.7.2012 v 00:28 | Nahoru | #24
Děkuju taky jsem se přikláněl spíš k tý šestce a jesli mezi nimi není až tak velkej rozdíl a navíc je ovladatelnější, tak není o čem přemýšlet

Rada při výběru R1

11.8.2012 v 20:47 | Nahoru | #25
Nechci se vnucovat nebo nabízet, ale pokud máš zájem, prodávám svou R1. Když budeš mít zájem, klidně se ozvy. Přeji dobrou ruku při výběru!

Rada při výběru R1

12.8.2012 v 18:54 | Nahoru | #26
Nevím,ale R1pyčowole je mraky.Stejně jako jiných motorek a prodat dnes.Je docela dřina.Takže bych neztrácel hlavu.Navíc kelímky padají často a nezáleží.Jestli byla jak byla bouraná,ale jak je opravená.

1 reakcí na tento příspěvek Rada při výběru R1

12.8.2012 v 20:47 | Nahoru | #27
když starou R1 tak model 2000-2001.první 1998-1999 byly dost agresivní nářadí pro zkušený.co zkusit Cbr 929 Fároše.přijdou mi,že nejsou tak dokurwený jak R1.sorry,ale přijde mi že nemáš zkušenosti.tak nejdřív třeba půl roku Horneta 600,potom sportovní šestikilo potom až litra

(reakce na) Rada při výběru R1

12.8.2012 v 21:13 | Nahoru | #28

technasia píše: když starou R1 tak model 2000-2001.první 1998-1999 byly dost agresivní nářadí pro zkušený.co zkusit Cbr 929 Fároše.přijdou mi,že nejsou tak dokurwený jak R1.sorry,ale přijde mi že nemáš zkušenosti.tak nejdřív třeba půl roku Horneta 600,potom sportovní šestikilo potom až litra



Souhlas

Kajdas: Pro tebe možná zbytečná otázka, ale : Na čem sim jezdil doteď a jaký máš zkušenosti?? Kdybys byl tak hustokrutej střelec pyčo, vole, tak se tady asi takhle neptáš .

Rada při výběru R1

13.8.2012 v 15:29 | Nahoru | #29
Asi tak, R6 pohoda R1 moc síly. YZF 600 Thundercat taky very, mam můžu doporučet, halvně se na ní dá i sedět

Rada při výběru R1

14.8.2012 v 11:27 | Nahoru | #30
Ja bych asi taky poradil R6, je to super bike a za 60tis koupis v lepsim stavu nez R1. Jak uz nekdo psal rozdil je akorat v tom ze R6 musis vic tocit + nizsi maximalka kterou stejne nevyuzijes pokud to neshanis na okruh a nevim jak to mas se zkusenostma, ale na R6 se da jet pomalu (do 9-10tis otacek) takze pro mene zkusenyho jezdce je to lepsi + je lehci. R1 je to kotel porad.

Co se tyce koupe, z vlasni zkusenosti muzu rict ze na netu nepoznas nic. Idealne jet vybrat bike s mechanikem a s nekym kdo vi jak ma ta moto jet a bude ochotnej tomu dat uplnej kotel aby poznal jestli je vsechno ok.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35884 Dnes v 15:36 Animals21
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 600 Včera v 14:08 IvanDvoutakťák
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist