paolo_novy Přidat reklamu

Téma: velký problém :(( pomóóc :(
10.7.2012 v 16:55
Zdravim, stala se mi strasne neprijemna vec chtel jsem na sve cbf 125 vymenit olej a co se nestalo pri vypousteni oleje mi po vysroubovani nevypad jenom sroubek ale taky slytina ve ktere je sroubek zasroubovan..ulomila se pula zavitu a ja to nemam jak zasroubovat zpet,tak se chci zeptat co ted s tim? jestli se to da nejak prilepit nebo jestli musim koupit celej motor...a to bych hodne nerad takze doufam ze to pujde jinak.prosim piste moc to specha,diky moc za kazdou dobrou radu.
Předchozí
1 2
Následující

velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 16:58 | Nahoru | #1
Takhle z hlavy mě napadá to přivařit...

velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 17:03 | Nahoru | #2
udelat to na prasaka, ten starej sroub tam zalepit nejakym lepidlem na kovy a na jinym miste vyvrtat novej otvor, vyriznout tam zavit a mas to.

A nebo to cely rozebrat, rozpulit motor a ten dovezt na svareni

velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 17:07 | Nahoru | #3
Já bych to nevařil ani nevrtal. Přilepil bych to Loctitem a vědom si toho že je to lepený, utahoval napříště s citem a případně se jistil nějakým měkkým těsněním

2 reakcí na tento příspěvek velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 17:17 | Nahoru | #4
a bude to držet ta slitina nejakym lepidlem jo? i kdyz to bud mit pri jizde velky teploty? neupadne mi to nekde za cesty?

(reakce na) velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 17:30 | Nahoru | #5

vandrys píše: a bude to držet ta slitina nejakym lepidlem jo? i kdyz to bud mit pri jizde velky teploty? neupadne mi to nekde za cesty?



no, je to riziko, ale je to nejjednodušší. Protože ty lepidla jsou certifikovaný jen do 80 stupňů.
S jistotou bude jen to svaření

(reakce na) velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 17:34 | Nahoru | #6
vandrys> vyřezat tam větší závit (průměr)Nemáš foto jak to vypadá?

velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 17:35 | Nahoru | #7
já to zajdu nafotit a ukazu vam to

1 reakcí na tento příspěvek velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 17:37 | Nahoru | #8

(reakce na) velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 17:41 | Nahoru | #9
Hamis> taky dobrej nápad závitová vložka.Dělal jsem vložku jednou,když se mi na Jawě 500OHC odporočel závit v hlavě pro svíčku.

velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 17:47 | Nahoru | #10
Stalo se mi to same, akorat s rozdilem, ze uz to strhl minuly majitel. Nevim kolik ti zbylo zavitu, ale ja tam jeste dva zavity na konci diry mel, tak se sroub dal nachytit. Vzal jsem doma tekuty kov loctit 3450 je to dvouslozkove lepidlo a namazal jsem s nim jen dosedaci plochy tesneni a hlavy sroubu, s citem nasrouboval a dotahl a jeste jsem tim obmazl sroub kolem dokola. Drzelo to paradne a i servisak, ktery mi ted ten zavit opravoval, rikal, ze to drzelo perfektne.

velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 17:48 | Nahoru | #11
Lepidlo odolné oleji, do +120st http://www.uhu.cz/specialni-lepidla_uhu-metall nebo tímhle jsem lepil motorové víko (zvenku, bez demontáže a čistění) a už 2 roky v pohodě drží.. http://www.pattex.cz/pattex-repair-epoxy-metal/

Za mě určitě přilepit.. Ty dnešní lepidla dokážou fakt hodně.

velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 17:52 | Nahoru | #12


velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 17:53 | Nahoru | #13
no nejlépe asi tady www.intercut.cz/texty/belzona.pdf

velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 17:56 | Nahoru | #14
hm,je to dost špatné je to nálitek tak tady závit nevyřízneš. Jedině navařit chybějící kus nálitku a pak vyřezat závit. Nebo chybějící kus nálitku vylepit Belzonou a pak vyřezat závit,

velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 17:57 | Nahoru | #15
já teda nevím ale nebylo by lepší tam vyřezat novej zavit(větší) a šroub tam dát jinej než ten origo?! hlavně aby netrčel do prostoru motoru. Možná to nepude možná jo

1 reakcí na tento příspěvek velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 17:58 | Nahoru | #16
a myslíš že to pak bude držet a jestli pri dalsi vymene oleje pujde sroubek vysroubovat a ten litinovej kousek neupadne?

velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 17:58 | Nahoru | #17
sorry neviděl sem fotku co sem psal je blbost

velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 18:02 | Nahoru | #18
jojo v poho a co myslis - Everest? bude to po prilepeni drzet?

(reakce na) velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 18:03 | Nahoru | #19
vandrys> ten kousek nalitku ,co jsi ulomil už tam nedávat.vylepit jsem myslel,že by jsi ten kousek ulomeného nálitku udělal Belzonou nový.

velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 18:03 | Nahoru | #20
nebo nevite nekdo kde by se popripade dala sehnat cast motoru? a priblizna cena?

velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 18:05 | Nahoru | #21
jo ahá tak to by mohlo bejt dobrý

velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 18:05 | Nahoru | #22
No to je docela hnus, myslel jsem, ze se vytrhl jen zavit. Ja bych to poradne odmastil, do zbytku diry nasrouboval sroub a ty ulomene kusy nalepil tim uhu matallem a po vytvrdnuti to cele obmazl tim coctit 3450, nebo tim pattexem co tu na to daval odkaz j.c.

velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 18:07 | Nahoru | #23
musíš to perfektne odmastit,Belzona je super lepidlo,lepil jsem s ním na bloku motoru nálitek a držel dokud jsem motorku měl.

velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 18:07 | Nahoru | #24
to musis sehnat celej karter, to je na rozborku motoru

velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 18:09 | Nahoru | #25
jojo díky,pokusím se to nějak vymyslet.ale kdyžtak ještě pište za každej nápad budu rád

1 reakcí na tento příspěvek velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 18:10 | Nahoru | #26
a nevíš kde se dá sehnat a kolik to tak může stát?

velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 18:41 | Nahoru | #27
To se teda honda vytáhla. Nemáš to náhodou ještě v záruce? Zkusil bych to uhrát na ní, ať se oni staraj...

velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 18:48 | Nahoru | #28
přílep to tekutýk kovem,já to udělal,když mi na cbr 900 praskl kryt na termostat a drží to dodnes,našroubuj tam ten šroub,nanes na díl tekutý kov a přilep to,nech zatuhnout a bude to držet,je to zaručený

Naposledy editováno 10.07.2012 18:48:47

(reakce na) velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 18:51 | Nahoru | #29

vandrys píše: a nevíš kde se dá sehnat a kolik to tak může stát?



Cca 3 500Kč za pravý blok, ale je to vžd yspárované, takže by jsi msuel vyměnit oba, což je 7 tis + cca 7-10tis za práci..

Utíkej pro to lepidlo Ten výše uvedený pattex to bez problémů udrží..

1 reakcí na tento příspěvek velký problém :(( pomóóc :(

10.7.2012 v 18:59 | Nahoru | #30
Já bych to nechal zavařit a udělal nový závit a máš to 100%ní.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
rada Honda CBF 125 Terka_Chars 11 16.6.2024 v 18:20 __RomFox__
Rozpadlý závit u výpusti oleje Honda CBF 125 lukomil 30 19.4.2024 v 14:09 rg250
Zvýšení otáček na neutral Honda CBF 125 Wiwien 5 13.3.2024 v 10:43 fzr
Honda cbf 125 , 2011 Honda CBF 125 Leee 1 20.12.2023 v 20:36 jardad
palivové cerpadlo Honda CBF 125 karavanista 2 6.10.2023 v 11:27 karavanista


TOPlist