Poprosil bych zkušenější jawaře o pomoc. Koupil jsem si doslova za hubičku Jawu 350 – 634 z roku 1974. Původní majitel na ní před odstávkou dělal výbrus, nové písty, kroužky, ojnice, uložení kliky,nové vydličky na řazení. Pak ji odstavil v garáži jelikož si pořídil rodinu a tam na mne čekala 18 let. No a teď k tomu co mi vrtá hlavou, papírově má psaných 16,2 kw a 22 koní. U 634 se však často uvádí 14,2 kw a 20 koní. Je rozdíl v motoru? (Továrně je to necelý tří tisící kus(rám) s dvouklíčovou brzdou). Papíry má v depozitu tak ji chystám na technickou a chci se zeptat na: jde doplnit olej do tlumičů bez speciálního nářadí ? Je v okolí šumperska či olomoucka obchod s ND na Jawky?(hledal jsem a protelefonoval dost šopů, leš zatím marně, nejblíž jsem našel v ostravě.) Jelikož po jednom pádu moto přišla o přepínače elektriky chci se zeptat zda můžu koupit přepínač z novějších moto tj. vše v jednom(světla, blinkry, klakson) nebo musím kupovat dva jako na originále, světla – blinkry, klakson(má 6v dynamo). Měly všechny mota chcípáky? Jak zajíždět tuto dlouho stojící mašinu? Po výbrusu ujela jen pár km ( do 100 ). Chci do ní lít polosyntetiku (do benzínu,myslím že se jmenuje Q8)dle výrobce 1:50 pro zajetí bude ok 1:30? Je třeba nastavovat ještě něco krom jehly na karbecu? Do převodovky chci dát PP 90ku. Je rozdíl mezi karburátory z 638 a 634? Mám totiž z 638 jako náhradní, ale původní majitel říkal že mu to na ten 638 nedrželo volnoběh. Jen ji nechci zdrbat neodbornými zásahy Stačí že je už teď. Majitel přihl pod sedákem rám nahoru a kompletně ji zvedl, myslíte že to bude na technické problém? Dívají se pod sedadlo?Jinak ten dvoubudíkový panel je taky nepůvodní ale mám v plánu tam dát původní jednobudík. Jakékoli dobře míněné rady a doporučení vítám u nás v okolí nejde sehnat ani vzduchový filtr, vím že na netu je toho spousta, ale radši mám kamenné prodejny. Fotky jsou na : http://www.uloz.to/xa4gvjX/attachments-zip
Heslo: beruška
K mazání - je v tom motor který vychází z bizona, předpokládám, že typ motoru máš 633. Pístní čepy budou ještě v bronzových pouzrech a proto je nutno mazat 1:33! Při záběhu určitě ještě více. Vycházím z toho, že spojkové lanko vede z levé strany pod karburátor, motorka tedy nemá ještě poloautomat jako novější. Podle mě je toto řešení nejspolehlivější. Díly na jawu koupíš téměř všude, v tvých končinách jhe prodával Gelnar v Krnově, ale tam už to uzavřel, nevím jestli ještě díly prodává. Já nakupuju v OV v Domě motocyklů http://www.dum-motocyklu.cz/ a ve Vítkovicích http://www.motocentrum-vitkovice.cz/, ale poslední dobou jsem líný tam jezdit takže nakupuju přes eshopy jako http://www.fichtlkramek.cz/ nebo http://moto-ustinl.cz/ případně přímo z jawy, ale je nutno vyřizovat vše emailem.
1 reakcí na tento příspěvek Povšechné informace pro začátečníka.
1 reakcí na tento příspěvek Povšechné informace pro začátečníka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povšechné informace pro začátečníka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povšechné informace pro začátečníka.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 | krystofvelecky | 38 | 20.5.2024 v 11:13 JAVR |
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 | YettiBob | 18 | 7.8.2023 v 10:23 kokoška. |