1 reakcí na tento příspěvek CRF 150 vs. 85-ka
1 reakcí na tento příspěvek CRF 150 vs. 85-ka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF 150 vs. 85-ka
TheFrida píše: to je jako ptát se jestli . . . jsou lepší kozy trojky nebo čtverky
Tak akorát do ruky !
1 reakcí na tento příspěvek CRF 150 vs. 85-ka
1 reakcí na tento příspěvek CRF 150 vs. 85-ka
1 reakcí na tento příspěvek CRF 150 vs. 85-ka
Hlavne kola bud 14 a 17 nebo max 16 a 19 abych vpohode dosahl na zem......a taky aby to melo do 100 kg.....abych se s tim nekde nemusel prat.....
Milagros píše: No ja uz mel YZ 125 a ted mam pitbika 160 a uz hledam neco spis na vyjizdky po lese co ma kvalitni podvozek a nemusim delat GO kazdou chvili a hlavne aby to vydrzelo a kdyz uz se bude neco spravovat tak aby to nebyl ranec......no asi toho chcu uz trochu moc.....
Hlavne kola bud 14 a 17 nebo max 16 a 19 abych vpohode dosahl na zem......a taky aby to melo do 100 kg.....abych se s tim nekde nemusel prat.....
Pokud chces neco,v cem se nemusis porad vrtat,ak prave motocross je o posledni,co tvoje ocekavani splnuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF 150 vs. 85-ka
LubinWR píše: taky jsem pro 2T, je s ní větší sranda...pokud chceš lenošit tak 4T ale pokud se chceš něco naučit tak rozhodně 2T
lubine,neblbni,oprost se od hloupych reci a priznej sam sobe,ze teprve az s 4T WR neco poradneho zajedes.
prackarr píše: lubine,neblbni,oprost se od hloupych reci a priznej sam sobe,ze teprve az s 4T WR neco poradneho zajedes.
kdo mluví o tom jestli něco zajedu, sednout na to mladší taky bych si jinak zvykal, za mě jedině na začátek 2T a pak at se každej rozhodne
na 4T není nikdy pozdě, ale začíná s 2T pozdě je prostě pozdě
ano na výjezdy je 4T jednodušší, ale na trati bych řekl že to není velkej rozdíl aspon co jsem zkoušel..
Naposledy editováno 14.06.2012 21:11:16