1 reakcí na tento příspěvek Svarovani elektrodou
1 reakcí na tento příspěvek Svarovani elektrodou
Naposledy editováno 07.06.2012 15:17:16
dej to nejakymu elektrikari ad ti vse promeri a vis na cem jsi. Nebo vem multimeter a vyskousej sam zmerit.
1 reakcí na tento příspěvek Svarovani elektrodou
3 reakcí na tento příspěvek Svarovani elektrodou
Treable píše: No bylo to z blbosti. Menil sem gufera v prednich vidlich. A zjistil sem ze mam ulomeny doraz na brylich. Mel sem doma hliuikovou elektrodu. Tak sem si chytre rekl ze tam zkusim udelat smrkanec... No a zbytek uz je jasny..
tak na to jsi měl vzít dubovou elektrodu ta by měla pevnost svarku asi tak stejnou
1 reakcí na tento příspěvek Svarovani elektrodou
Když se před léty začaly v autech používat alternátory se zubovou kotvou a diodovým usměrňovačem, tak snad nejtlustším varováním ve všech příručkách bylo, že celý alternátor se musí z vozidla vymontovat před jakýmkoli svařováním elektrickým obloukem. Tato poučka jistě nebyla dávána zbytečně a to šlo jen o diody v alternátoru. A teď uvažuj, co se asi stane, když indukované, nebo parazitní proudy projdou řídicí jednotkou s daleko citlivějšími součástkami.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svarovani elektrodou
Dodrzuju jedinou zasadu, ukostrit co nejbliz svaru a ukostreni musi byt OK.
Pouzivam stejnosmernej invertor a nejdu pres 50 A.
Na svy motce jsem elektrikou nic nevaril a kdyz je to na cizi (treba vyndat ulomenej sroub atd, tak si tedy projistotu odpojim elektroniky, jistota je jistota.
na autech svařuju COčkem celkem často (hlavně výfuky),už několik let neodpojuju nic a bez problému.ale chce to dobře ukostřit a hlavně kostřit věc kterou svařuješ a né to prostě někde připnout..
příště si dáš pozor...
1 reakcí na tento příspěvek Svarovani elektrodou
EnduristaGG píše: Pro příště, hlavně kostřit co nejblíž sváru proud pak nemá tendenci protékat jinudy.
Kostreni blizko je zaklad, ale rozhodne neni podminka postacujici.
Velke riziko predstavuje svarovani z hlediska elektromagneticmu. Vysokofrekvencni i kvazistaticke elektromagneticke pole, vedene i vyzarovane emise...vse riziko pro elektroniku.
3 reakcí na tento příspěvek Svarovani elektrodou
Treable píše: Kostrene to bylo na krku takze to bylo hned u svaru.. Regulator uz mam obednany a to cdi uz sem taky nejake nasel za rozumnou cenu.. Snad to nic jineho nebude.. Sem vul no. Priste uz si dam pozor.. Jeste sem nikdy nic na aute ani na motorce nesvaroval a hned mi to nedocvaklo ze to muze udelat paseku...
a svářečské zkoušky máš...Treable píše: Kostrene to bylo na krku takze to bylo hned u svaru.. Regulator uz mam obednany a to cdi uz sem taky nejake nasel za rozumnou cenu.. Snad to nic jineho nebude.. Sem vul no. Priste uz si dam pozor.. Jeste sem nikdy nic na aute ani na motorce nesvaroval a hned mi to nedocvaklo ze to muze udelat paseku...
Ted uz je to jedno, ale aspon si budes pamatovat . Opakovani matka moudrosti. Du svarovat, odpojim baterku, plusovej a minusovej kabel pripojim na kostru. A chytat to nejbliz u svaru, jak uz bylo psano. Pak muzes svarovat.1 reakcí na tento příspěvek Svarovani elektrodou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svarovani elektrodou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svarovani elektrodou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svarovani elektrodou
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | Včera v 20:23 pepe100 |
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 29 | 4.6.2024 v 16:46 macumba |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |