globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: přechod z power cruiseru na velké cestovní enduro
18.5.2012 v 15:16
ahoj, nechci se prohrabávat ve všech registracích a proto se ptám tady na zkušennosti má-li kdo, přeci jen bych šel z krouťáku někde okolo 160 Nm dolů. Vím proč chci velké cestovní "enduro", měl jsem možnost se krátce svézt na 1150 GS,láká mě na tom ta univerzálnost i ty případné mimocesty..., a co se týká cestování po silnici i pohodlí pro má zkoušená záda...v neposlední řadě se mi tyhle motorky líbí. Je prostě asi čas na změnu... ale přeci jen bych rád znal pocity a zkušenosti podobně "postižených"

Uzavřeno 27.08.2012 v 07:51 uživatelem alterego

přechod z power cruiseru na velké cestovní enduro

18.5.2012 v 17:09 | Nahoru | #1
Krouťák je jen jedna hodnota. Sama o sobě je nic neříkající. Já nám jen 70nm, ale neujedeš mi.

Prostě je to jen provoz motoru v jiných otáčkách, na který si budeš muset zvyknout.

přechod z power cruiseru na velké cestovní enduro

18.5.2012 v 17:40 | Nahoru | #2
Jak jsem psal, prostě si zvykneš na jiné provozní otáčky. Tam kde ti končí otáčkoměr, tam většina motorek začíná teprve jet.

Mě to nebrzdí, moc se tomu nechce do zatáček, ruce mám skoro na šířku auta ale na otáčkoměru mám každou chvilku 10tis ot/min.

přechod z power cruiseru na velké cestovní enduro

18.5.2012 v 17:48 | Nahoru | #3
No, tak svezl ses na 1150, ale pokukujes po 1200. Papirove ma 1200 o 20% kroutaku vic nez 1150. A taky je 1200 vyrazne lehci.
Ale nejsi sam kdo presedlal z cruisera. Tuhle jsem nekde tady videl na m.cz chlapka co mel VTX nebo nejakyho podobnyho velikyho cruisera. A mel u nej napsano ze "uzasna motorka, co si necha do konce zivota" A u ni R1200GS. A u BMW napsano ze mu ji pujcil kamarad a neodolal. A VTX pry slo z domu.
On ten "americkej sen" o velikych cruiserech je v ceskych podminkach casto opravdu jen sen

2 reakcí na tento příspěvek přechod z power cruiseru na velké cestovní enduro

18.5.2012 v 17:59 | Nahoru | #4
To Seikos: hmm, naše silnice pro tyhle stroje nejsou to pravé ,a já potřebuji změnu.Máš pravdu, na 1200GS jsem nejel (neznám v okolí nikoho kdo by mě nechal na to sednout), jel jsem na něčem co mi připadalo podobné a pár známých na tom jezdí. 1200 GS se mi prostě líbí i když Stelvio je hned v závěsu ale to už nikde v okolí vůbec nevidím...

(reakce na) přechod z power cruiseru na velké cestovní enduro

18.5.2012 v 20:10 | Nahoru | #5

alterego píše: To Seikos: hmm, naše silnice pro tyhle stroje nejsou to pravé ,a já potřebuji změnu.Máš pravdu, na 1200GS jsem nejel (neznám v okolí nikoho kdo by mě nechal na to sednout), jel jsem na něčem co mi připadalo podobné a pár známých na tom jezdí. 1200 GS se mi prostě líbí i když Stelvio je hned v závěsu ale to už nikde v okolí vůbec nevidím...



To je právě výhoda Stelvia, že ho nikde v okolí vůbec nevidíš. Bramboru najdeš všude.
Dnes jsem seděl v hospě a nějakej maník nakráčel dovnitř a podle helmy na stole hned ke mě. A vyseknul Stelviu poklonu, jaká je to krásná motorka, že se jen tak nevidí. To se ti u BMW fakt nestane
Jinak pokud se chceš svézt na Stelviu NTX, tak přijeď 2.6 do Kořenova a můžeš si ji půjčit.
A na GS si můžeš sednout kdekoliv, v každém bazaru jich mají mrtě. Ale zkus se na tom projet. Stelvio se vodí lépe než GS. A je mnohem zábavnější a takový jakoby "motorkářtější" I když má BMW zase některé výhody na své straně, třeba o něco nižší spotřebu, nebo že je o kousek lehčí.

Tvoje důvody v přechodu chápu. Když vidím jak naše cesty vypadají.... Nehledě na to že na cenduru můžeš i mimo cestu a užiješ si s ním další level zábavy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod z power cruiseru na velké cestovní enduro

18.5.2012 v 20:11 | Nahoru | #6
alterego> Si Gso puč v Hradci u Stratos auto jako já za 1000kč asi na 3 hodiny .A pak jsem stejně koupil káčko... .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod z power cruiseru na velké cestovní enduro

18.5.2012 v 22:16 | Nahoru | #7

malčus77 píše: alterego> Si Gso puč v Hradci u Stratos auto jako já za 1000kč asi na 3 hodiny .A pak jsem stejně koupil káčko... .

už jsem koukal na stránky BMW a mrknul na jejich dotazník ale nenašel jsem tam jejich podmínky a cenu...takže 1000, říkáš? pořeším to
to Seikos: tak nějak jak píšeš . Kořenov, koukám teď do kalendáře a vidím veeelkou akci MG , pokud bych měl volno a měl na čem, tak se přijedu mrknout. Dík.

(reakce na) přechod z power cruiseru na velké cestovní enduro

19.5.2012 v 20:27 | Nahoru | #8
alterego>Podmínky jsou jednoduchý -musíš si to dopředu domluvit aby to zrovna někdo neměl pujčený . Složíš tam 20 tis jako zálohu na spoluučast kdyby něco a potom ti vrátěj 19 tis

1 reakcí na tento příspěvek přechod z power cruiseru na velké cestovní enduro

19.5.2012 v 21:28 | Nahoru | #9
díky za info ,GSo tě tak rozladilo že jsi nakonec koupil něco jiného?

1 reakcí na tento příspěvek přechod z power cruiseru na velké cestovní enduro

19.5.2012 v 23:27 | Nahoru | #10
neváhej a vyměň.......

(reakce na) přechod z power cruiseru na velké cestovní enduro

20.5.2012 v 16:40 | Nahoru | #11
screeny> ,koukal jsem do tvého profilu,na čem teď jezdíš víc?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod z power cruiseru na velké cestovní enduro

21.5.2012 v 11:32 | Nahoru | #12
alterego>To ne Gso je super ,ale prostě ještě ho nechci .Zatím mám plnej počet bodů .

(reakce na) přechod z power cruiseru na velké cestovní enduro

21.5.2012 v 15:40 | Nahoru | #13

malčus77 píše: alterego>To ne Gso je super ,ale prostě ještě ho nechci .Zatím mám plnej počet bodů .

,jo tak tomu rozumím

1 reakcí na tento příspěvek přechod z power cruiseru na velké cestovní enduro

5.6.2012 v 17:08 | Nahoru | #14
to alterego: ja som pre sezonou menil choppra za GS a stala sa taka vec:
mne sa z tej motorky vobec nechce zliezt za dva mesiace som najazdil cez 6200km a je uplne uzasna na nase cesty.
Ale to pochopi len ten, kto na nu sadne a jazdi.....
Plusy: ovladatelnost, podvozok, brzdy, spotreba, pohodlie, u mna aj design, proste vsetko
Minusy: asi drahsi origo servis

Ja tam mam navyse Power comanderIII a ten mi okrem nizkej spotreby dela aj zabavny motor bez prepadu krivky vykonu, takze parada.
Ked k tomu priratas vyhrievane gripy a sedlo, nastavitelne pruzenie ESA II, roztahovacie kufre Vario, paprskove kolesa, tak asi nieco bude tazko konkurovat takejto vydarenej masine. (asi ani Stelvio nie)či? )

Uz som nasiel co som potreboval na nase cesty

(reakce na) přechod z power cruiseru na velké cestovní enduro

6.6.2012 v 21:58 | Nahoru | #15
Siouxrider> díky, už to řeším
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rumunsko BMW R 1200 GS Tom73x 1 28.5.2024 v 20:09 DolphinXXL
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS fajgara 7 25.4.2024 v 19:21 ja1
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS RobocopCAP 20 5.4.2024 v 19:42 Anetoska
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl


TOPlist