Uzavřeno 27.08.2012 v 07:51 uživatelem alterego
Mě to nebrzdí, moc se tomu nechce do zatáček, ruce mám skoro na šířku auta ale na otáčkoměru mám každou chvilku 10tis ot/min.
Ale nejsi sam kdo presedlal z cruisera. Tuhle jsem nekde tady videl na m.cz chlapka co mel VTX nebo nejakyho podobnyho velikyho cruisera. A mel u nej napsano ze "uzasna motorka, co si necha do konce zivota" A u ni R1200GS. A u BMW napsano ze mu ji pujcil kamarad a neodolal. A VTX pry slo z domu.
On ten "americkej sen" o velikych cruiserech je v ceskych podminkach casto opravdu jen sen
2 reakcí na tento příspěvek přechod z power cruiseru na velké cestovní enduro
alterego píše: To Seikos: hmm, naše silnice pro tyhle stroje nejsou to pravé ,a já potřebuji změnu.Máš pravdu, na 1200GS jsem nejel (neznám v okolí nikoho kdo by mě nechal na to sednout), jel jsem na něčem co mi připadalo podobné a pár známých na tom jezdí. 1200 GS se mi prostě líbí i když Stelvio je hned v závěsu ale to už nikde v okolí vůbec nevidím...
To je právě výhoda Stelvia, že ho nikde v okolí vůbec nevidíš. Bramboru najdeš všude.
Dnes jsem seděl v hospě a nějakej maník nakráčel dovnitř a podle helmy na stole hned ke mě. A vyseknul Stelviu poklonu, jaká je to krásná motorka, že se jen tak nevidí. To se ti u BMW fakt nestane
Jinak pokud se chceš svézt na Stelviu NTX, tak přijeď 2.6 do Kořenova a můžeš si ji půjčit.
A na GS si můžeš sednout kdekoliv, v každém bazaru jich mají mrtě. Ale zkus se na tom projet. Stelvio se vodí lépe než GS. A je mnohem zábavnější a takový jakoby "motorkářtější" I když má BMW zase některé výhody na své straně, třeba o něco nižší spotřebu, nebo že je o kousek lehčí.
Tvoje důvody v přechodu chápu. Když vidím jak naše cesty vypadají.... Nehledě na to že na cenduru můžeš i mimo cestu a užiješ si s ním další level zábavy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod z power cruiseru na velké cestovní enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod z power cruiseru na velké cestovní enduro
malčus77 píše: alterego> Si Gso puč v Hradci u Stratos auto jako já za 1000kč asi na 3 hodiny .A pak jsem stejně koupil káčko... .
už jsem koukal na stránky BMW a mrknul na jejich dotazník ale nenašel jsem tam jejich podmínky a cenu...takže 1000, říkáš? pořeším toto Seikos: tak nějak jak píšeš . Kořenov, koukám teď do kalendáře a vidím veeelkou akci MG , pokud bych měl volno a měl na čem, tak se přijedu mrknout. Dík.
1 reakcí na tento příspěvek přechod z power cruiseru na velké cestovní enduro
1 reakcí na tento příspěvek přechod z power cruiseru na velké cestovní enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod z power cruiseru na velké cestovní enduro
1 reakcí na tento příspěvek přechod z power cruiseru na velké cestovní enduro
mne sa z tej motorky vobec nechce zliezt za dva mesiace som najazdil cez 6200km a je uplne uzasna na nase cesty.
Ale to pochopi len ten, kto na nu sadne a jazdi.....
Plusy: ovladatelnost, podvozok, brzdy, spotreba, pohodlie, u mna aj design, proste vsetko
Minusy: asi drahsi origo servis
Ja tam mam navyse Power comanderIII a ten mi okrem nizkej spotreby dela aj zabavny motor bez prepadu krivky vykonu, takze parada.
Ked k tomu priratas vyhrievane gripy a sedlo, nastavitelne pruzenie ESA II, roztahovacie kufre Vario, paprskove kolesa, tak asi nieco bude tazko konkurovat takejto vydarenej masine. (asi ani Stelvio nie)či? )
Uz som nasiel co som potreboval na nase cesty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rumunsko BMW R 1200 GS | Tom73x | 1 | 28.5.2024 v 20:09 DolphinXXL |
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS | fajgara | 7 | 25.4.2024 v 19:21 ja1 |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS | RobocopCAP | 20 | 5.4.2024 v 19:42 Anetoska |
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS | Kohlstein | 12 | 19.3.2024 v 10:03 Pedl |