300 zatáček Gustava Havla
FOTO VIDEO ACTION
Naposledy editováno 18.03.2012 09:01:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
bicoun_cz píše: Larry> Nemyslel jsem nedělní ranní Warm-up,ale první dvě kola před startem..Nějak mě totiž uniká smysl toho prvního zaváděcího..
..to je všude a vždy!...první je nájezd na trať a umístění a kontrola startovního roštu a případné servisní dodělávky..cca 5 min.pausa....potom je to tzv.Warm Lap..a po jeho dojetí start!
edit: Aha, 2LEKO mezitím odpověděl, že je to vždy a všude.
Naposledy editováno 21.05.2012 13:00:01
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2012
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
VerkaH. píše: 2LEKO : Hřebíček na hlavičku Ale všichni jste machři - a moooc Ti to na té motce sluší
....já se snažím vycházet se všema a mám kamarády ve všech "skupinách" a "oddílech"..a fakt mě mrzí,že je ta nevraživost a že se to kamarádství, tak nějak "vytrací" úplně z malicherných příčin a že lidi, co si rozuměli,se pomalu ani nepozdraví!..je to škoda,a má to vliv i na tu atmosféru kolem!..to je život!
... tak to tady tak pročítám a přistihla jsem se, že se usmívám ... Krásně Vám to vše vyšlo! Počasí na to jak to vypadalo, že Vám bude chcát tak vyšlo myslím si dokonale! (Ten slejvák čeká totiž jistě na nás opět ! ) dělám si samozřejmě legraci, rozhodně jsem Vám škaredé počasí nepřála, naopak...
Myslela jsem moc na Vás všechny a hodně mě mrzí, že jsem podle reakcí na tak krásných závodech chyběla Ze všech stran slyším jen spokojené reakci a lidi jsou ještě teď a eufórii....
Vás kluci ještě čeká nemalá práce se sklízením traťě - z vlastní zkušenosti vím, že trať s nadšením staví kvanta lidí, ale u nás je to bohužel tak, že to sklízíme po závodech trať 3 dny asi v 10ti lidech max, zbytek slíbí, ale na sklízení už nedojde... tak ať Vámt o jde hezky od ruky... !
Snad nám to konečně vyjde příští rok se přijet podívat!
Kača*
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2012
Možná si někdo vzpomene, že se jeden rok ve snaze ušetřit tento čas najíždělo na rošt v Hořicích bez zaváděčky a protože se najíždí ve dvou třetinách roštu ty zadní museli vlevo otočit se a zpět na svoji pozici, kde mezi ně najížděli další jezdci - prostě totální guláš. Nakonec se vlastně neušetřilo vůbec nic a stratilo se ještě více času.
Ještě k natahování programu. Každoroční sekera na zahájení. Pokud se ale v dnešní době najde někdo, kdo do tohoto sportu chce dát investici tak mu rádi necháte 5 min. prostor na vykecání, který se natáhne na 7 min.. Že je třeba si těchto firem vážit - či politiků - uvádím příklad, kdy letos tři týdny před startem MS v rally zkrachoval hlavní promotér, nevědělo se zda vůbec bude Monte Carlo a do této chvíle FIA řeší následky tohoto krachu. To jen na okraj, že peníze na motorsport nejsou nikde.
Další prodlevy padaj na vrub diváků. V depu, nebo na úseku to až tak nepocítíte, ale když jsme se při uzavírce trati často doslova krokem prodírali davy diváků, kde někteří jdou prostředkem a siréna ani houkačka je nezajímá, tak nemáte šanci okruh objet do 4.minut. Kromě toho i 5x zastavujete na nebezpečných úsecích kde divák sedí před zakázanou zónou opřený o strom, tatínek leží v trávě a před ním 4 letý klučina a nechce se jim pryč i když je prosíte (traťáci už na to doslova rezignovali, fakt to bylo letos hustý), tak se ten program natahuje a to se neřeší olej či havárie.
Tak to berte jako realitu kterou pořadatel neumí ovlivnit. Na světě se cokoli stane, závod se zastaví a je pauza než se dá vše dopořádku. A že mají na údržbu neporovnatelně lepší vybyvení, či zabezpečení. Nikdo z pořadatelů nechce být na trati dýl než musí, hlavně v neděli, kdy je čeká ještě po týdení robotě úklid do pozdních hodin, zatím co vy už sedíte mnohdy doma u kafíčka, nebo spíte.
Někteří diváci jsou fakt telata... Na okruh jsme šli přes náměstí a čekali jsme až se dojedou ranní tréninky a mohli přejít. Už to vypadalo že se dojelo a tak se dva strejcové dožadovali vpuštění na trať aby přešli na vnitřní stranu. Traťák je nechtěl pustit a tak začali buransky hulákat něco ve smyslu "Pusť nás, my jsme si to zaplatili... Na co máš tu vysílačku, tak tam zavolej..." Ani ne do půl minuty tam prosvištěla poslední 6ka. Vsadím se, že kdyby se něco stalo, tak tyhle dva strejcové začnou zase hulákat proč lidi pouštěl...
Ale závody super, perfektní organizace, komu čest tomu čest.
Naposledy editováno 21.05.2012 14:10:30
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2012
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2012
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2012
Zdenektdm píše: Ještě jsem zvědavý, jak se letos vytáhnou novináři až budou psát články o těchto skvělých závodech. Nebo právě proto, že to bylo suprový, tak nebude o čem psát?
nebudou,protože zlomená noha je nezajímá
vlastně to nezajímá veřejnost jak oni argumentují
veřejknost přece chce jen pít krev
a hlavně tu cizí
články jsem si napsal sám a do novin poslal
Naposledy editováno 21.05.2012 15:04:40
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2012
aby trochu ovlivnil euforii z Hořic
a pak ještě zmínil "politikaření" Indiana s vlajkou ČSMS
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2012
Larry píše: AKRO to jen tak zkusil...do tohoto vlákna nám vsunul info o mrtvým na NW
aby trochu ovlivnil euforii z Hořic
a pak ještě zmínil "politikaření" Indiana s vlajkou ČSMS
To o tom závodníkovi, co zahynul na NW není v tomto vlákně! A to politikaření Indiho s vlajkou....No co, propaguje své sympatie a svůj postoj!
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2012
..pořadatel u brány křičí na ochranku ...x let tu pořádám závody, proč bych měl mít nějakou vysačku .. - třeba proto, že ochranka si nemůže pamatovat každýho pořadatele a ještě 20 let zpět. Ten klučina mohl udělat vyjimku, ale taky ho při tom mohl vidět jeho nadřízený, který mu dal jasné instrukce a byl by bez prémií, platu, práce... Dáte mu vy co na něj křičíte jinou za jeho vstřícnost?
... jezdci nemají vysačky - ony jim vadí na ruce. Že jim nevadí v zahraničí a nebo taky doma v Brně u pana Abéčka. Tam by se s nimi ochranka taky nemazala. A když už nemá vysačku na ruce, proč nemá se sebou licenci jezdce. (nutno taky říc né všichni z ochranky si pamatovali, že takto lze nahradit vysačku - pak si nechejte zavolat ředitele, pořadatele).
Stejnej problém mechanici a doprovody. Zapomenout je blbost, když je mají mít na ruce, tak kde je chyba. No prostě je mají na ruce kámoši a hřeší se nato, že mechanik to uhádá, nebo pohádá s ochrankou dokrve.
... to bylo řečí že se bude dělat všechno líp a to bylo kafrání v boxech, když se trvalo v Hořicích na dodržování řádů, při startu vyhnat týmy od zdi. Ale světe div se při šestkách se z větší části odcházelo už automaticky bez zbytečných keců, nadávek a osočování. Tak přece jen to jde, ale proč to není automatika a musíme být předtím na sebe hrubý a sprostý.
... z pátka na sobotu jsem usnul v pět ráno po té co se z okolních pokojů rozešli slovenský a polský fanoušci. Nebyli na mol, jen si hlučnějc zdělovali zážitky z pátku. Odjížděl jsem z pokoje po šesté dělat si svou práci při závodech se zbaleným báglem. AMK mi zařídilo jiný ubytování a já zavolal na hotel že bych se druhý den rád vyspal což u nich nejde, tak ať můj pokoj střelej jinému fanouškovi - nebyl jsem nasranej, ani ten provozovatel za fanoušky nemůže a o zvládnutí večerního klidu se při této akci snad ani uvažovat nedá mimo depo.
... když zažijete krizovku na silnici, nebo při závodě, pořádně se několikrát nadechnout pomáhá. Naučme se to i v jiných vypjatých situacích. Za pár hodin se danému "problému" zasmějeme když nejde o život.