Téma: máša 125ccm na řezání zatáček
 
17.5.2012 v 20:39
Zdarec,
už delší dobu se snažím najít nějakou mášu, se kterou bych se nemusel bát řezat zatáčky co to půjde. Uvažoval jsem o Aprilce RS nebo třeba Hondu NSR, ale vzhledem, že obě jsou 2T, tak ta spotřeba je pro "chudého" studenta až moc veliká. Chtěl bych něco levnějšího (jednak by to byla první taková mašina, takže škoda investovat moc, když to třeba při druhé zatáčce položím ), takže investovat bych chtěl tak těch 15-20 000,- a nižší spotřebě (takže nakonec asi mnou odpuzovaný 4T). Předem díky za rady a komentáře ať si radši našetřím a koupím něco pořadnýho si laskavě nechte pro sebe. Na to tady není nikdo zvědavý ;)

máša 125ccm na řezání zatáček

17.5.2012 v 22:00 | Nahoru | #1
Naopak, nikdo tady není zvědavý na to, že hledáš 125 na řezání zatáček..je tak těžké si přečíst desítky vláken o 125ccm na tomto foru nebo na netu? Nevím co si myslíš, že najdeš nebo vymyslíš..jsou to pořád stejné motorky, mají stejné rozměry pneu a téměř stejný výkon..

máša 125ccm na řezání zatáček

17.5.2012 v 22:01 | Nahoru | #2
RS250 :)

máša 125ccm na řezání zatáček

17.5.2012 v 22:11 | Nahoru | #3
Nic jinyho nez koupit cbr ti asi nezbyde..

1 reakcí na tento příspěvek máša 125ccm na řezání zatáček

18.5.2012 v 13:41 | Nahoru | #4
15 - 20 je jenom na motorku nebo i na hadry?

(reakce na) máša 125ccm na řezání zatáček

18.5.2012 v 15:06 | Nahoru | #5
DRN.> moto... s hadrama by to bylo asi absolutně nemožný

1 reakcí na tento příspěvek máša 125ccm na řezání zatáček

18.5.2012 v 15:13 | Nahoru | #6

(reakce na) máša 125ccm na řezání zatáček

18.5.2012 v 16:32 | Nahoru | #7
FiZzeR> a když příjdu o řidičák, tak můžu řezat furt

1 reakcí na tento příspěvek máša 125ccm na řezání zatáček

18.5.2012 v 20:08 | Nahoru | #8
Za 15-20 tak asi jen čínu a 2t spotřeba je docela krutá dal sem i 2000,- na 600km(i olejem plná syntetika)kup si něco lehkýho jezdil jsem i na mz 125 sm do zatáček de lechčejc položit ale s NSR se dostanu bez problému na stupačku zaleží podle penez na benzín ale ze řad studentů si všichni stěžujou na nedostatek benzínu a všichni kámoši co jely na 2t řikali že by si znovu 125 v 4t nekoupily a radši by šli do 2T

máša 125ccm na řezání zatáček

18.5.2012 v 20:34 | Nahoru | #9
Nesnasim pojem chudej student ci chudej duchodce - kurva bud na to mas nebo ne a je jasny ze motorka NENI vubec levnej konicek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) máša 125ccm na řezání zatáček

20.5.2012 v 12:37 | Nahoru | #10
Pvt_Fletcher> taky bych chtěl radši 2T jednak nulová údržba, nemá se tam skoro co vysrat (krom zadření) a o výkonu asi ani nemá cenu psát... Ale pro mě je spotřeba 6-10l neúnosná a budu asi muset překonat i svůj odpor ke 4T
Fananek-Jarda>  tak si to nečti a běž na jiné téma... P.S. mám na to, jen je otázka na co...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) máša 125ccm na řezání zatáček

20.5.2012 v 17:40 | Nahoru | #11
djangi> spotřeba neni 10 je to okolo 5 litru kdyz des vsechny rychlosti pres 8000 tak je okolo 6,5 ale eletriky je tam stejne jako v 4T a udržba je výšší než u 4t ale ze si v zatackách jezdim s 500 a 600 (samozrejme na rovinkách jim stačim do 140 pak už se i 2T nechce na silnici na hovno.Na 4T jsem jezdil párkreát a ten požitek z jízdy je uplně jinej než 2t

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) máša 125ccm na řezání zatáček

20.5.2012 v 20:21 | Nahoru | #12
Pvt_Fletcher> kámoš s RS125 (teda otevřenou) jezdil za 8-10l ;) ale tak jasně NSR mívá nižší spotřebu, ale taky docela problémy s otevřením. Co u toho 2T musíš udržovat? tak max. poměr, bohatost směsi a čistý lauf. Na 4T jsem jel na XR125, YBR125 obě hebla mají sice krásný spodek (hlavně XR), ale to je první a poslední co se mi u toho líbí. Jinak si říkám asi se na to vydlábnu, za necelý rok zrobím papíry na 35kW a seženu nějakého pěkného naháče (teď se mi brutálně zalíbila Honda NC700) a i na nějaké to řezání to bude případně stačit

(reakce na) máša 125ccm na řezání zatáček

20.5.2012 v 21:40 | Nahoru | #13
djangi> nevim co je na 4T tak hroznýho

Když budeš umět, natrhneš na tom v zatáčkách zadek i daleko větším objemům

...a takovejch lidí s CBR 125R tu pár fakt bylo

máša 125ccm na řezání zatáček

21.5.2012 v 16:26 | Nahoru | #14
u vyšších obsahů, kde se to nemusí furt točit do omezovače aby to alespoň nějak jelo, tak nic... ale ty malorážky co se furt točí, tak se to jen sere pod prdelí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist