globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Holka a jeji prvni mašina
9.5.2012 v 21:11
Dělám si papíry na motorku bez omezeni, hned začínám na 600ti stovce. Tak prosím o radu, kterou si vybrat.
Chci pořádnej stroj, kterej ale udržím mezi nohama. Zatim sem vybírala jen podle krasy, pac tomu moc nerozumim
tak tahle je zatim favoritem... Kawasaki Z 750
Panove poradte prosim, ci je to dobra volba.

Diky



Uzavřeno 05.06.2012 v 20:12 uživatelem kate88

Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 11:48 | Nahoru | #91
Že holky vybíraj mašiny podhle vzhledu, to jsem už trochu zvládl pochopit. Prostě pro holku je důležitý, aby se mašina líbila, měla ty správný křivky a barvu. Tohle však nechápu u chlapů. Když někdo ví, že bude cestovat a jezdit kochačku, proč sáhne po supersporu, kterej je tvrdej, zdržuje na něm provoz, na každý nerovnosti mu naklepe prdel, provoz ho výjde mnohem dráž a v životě jeho potenciál nevyužije. Nedokážu si to vysvětlit jinak, než že je to kus pozérství. Ale je pravda, že to funguje...hromada lidí jezdí v bmw X1-6...Pseudoofroadu, s kterým se do terénu vživotě nepodíváš kvůli nízkoprofilům, na hory se nevyhrabeš kvůli váze a mega širokejm pneu, žere to i trávu kolem cesty(jediný plus ve srovnání s moto vidím aspoň tu bezpečnost)...ale vypadá hezky. Většinou z toho na benzínce vystoupí namachrovanej boreček co si hraje na image...nakonec proč ne, jsem k tomu tolerantní, ale na silný moto to neni jako v X1, do který může sednout blondýna hned po autoškole, pač za ni elektronika všechno pohlídá a když náhodou ne, obalí ji 20 airbagů...

(reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 11:56 | Nahoru | #92

FK3 píše: Nejvíc mě nasere, když mě při kudle předjede creck na rotopedu...sory, ale ty si asi velikej drsňák!



Na jakem rotopedu ?

1 reakcí na tento příspěvek Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 11:56 | Nahoru | #93
hele jestli tomu moc nerozumis tak ja bych ti zdovolenim poradila, potrebuju prodat sveho v-maxe a koupit si konecne uz neco silnejsiho, ted uz jsem skoro vyjezdena. Takze pokud by jsi mela zajem max je idealni motorka na zacatek, vypada dobre, ma vyborne jizdni vlastnosti,skoro nechlasta a kdyz poradne stisknes kolena tak ji mezi nohama urcite udrzis a podle tvoji fotky soudim ze by ti fakt sla k pleti

3 reakcí na tento příspěvek Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 11:56 | Nahoru | #94
Drahá Kate, narodil jsem se v Mostě, takže mám pro horníky trochu slabost. Normálně bych si nedovolil radit, ale Vy o radu žádáte, tak Vám ji za sebe poskytnu. Je tu mnoho názorů a to i protichůdných. Pokud na moto začínáte, pak bych asi hledal moto s nižším výkonem a jiným průběhem motoru. Neříkám chodit hned na nějakou 125ccm. Moje rada je poohlídnout se po 500ccm čtyřválci nebo 600ccm dvojválci. Na naučení to bohatě stačí a věřte, že když se naučíte jezdit pořádně, tak na těhle strojích nebudete nutně nejpomalejší. Za mě bych Vám doporučil nějakého Monstera - sám jsem jich pár měl. Pro začátečníka je to zajímavá motorka - je lehká, ovladatelná, čitelná a dostatečně rychlá. Díky dvojválci táhne více méně rovnovměrně ve všech otáčkách. Na druhou stranu dvojválec dost brzdí při zavření plynu, stejně tak Vám nedovolí moc blbnout se řazením ( hned o sobě dá vědět zadek) - to jsou ale vlastnosti, který nováček potřebuje. Díky tomu se dá naučit vnímat, jak to má motorka ráda. Na čtyřválcovym japonci je problém v tom, že jsou to dost příjemný motorky, který Vám toho moc odpustí. Tam, když dojdete za hranu, tak to zjistíte mnohem později a víc to bolí.
Jinak, základem je koupit motorku, která se Vám líbí, tohle nikdo nepřebije. Držím palce a přeji mnoho kilometrů bez nehody.
Ještě si dovolím k bezpečnosti - najděte k sobě druhýho vyježděnýho motorkáře a jezděte za ním. Naučí Vás nájezdy do zatáček, okoukáte kdy a jak brzdit a vzájemně si můžete pomoct v případě, že se něco podělá.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 12:07 | Nahoru | #95
0Rh-> 500 ccm a 4 válce? Můžeš napsat jakou jsi měl na mysli? Nějak mě žádná taková současná motorka nenapadá...

Jinak souhlas, monster 600/620 pro začátek ideál, případně nějaká 500 (gpz 500, gs 500, cb/cbf 500), maximálně tak SV 650. Ideálně aby to nemělo víc než 50 kW (jestli nemáš nic najeto v běžném provozu ani v autě, tak se koukni raději na nějaké 250ky). Bacha na to, že větší motorky mívají širší zadní gumu a musí se v zatáčkách víc klopit, což může být pro začátečníka docela problém. Větší motorky jsou citlivější na přidání i ubrání plynu (při úplném ubrání se může i bloknout zadní kolo). Bacha na to, jak dosáhneš na zem a udržíš motorku (často s ní budeš muset manipulovat na místě, tak abys jí utáhla).
Počítej s tím, že ti motorka určitě spadne při nulové rychlosti, takže je lepší jít do začátku do nějaké starší motorky bez kapotáže (aby se toho co nejméně mohlo rozbít). Naháč tě navíc donutí jezdit v rozumných rychlostech.

Naposledy editováno 10.05.2012 12:21:12

2 reakcí na tento příspěvek Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 12:08 | Nahoru | #96
Kdyz uz jsme tu v tech radach, ja na zacatek radim versyse nez zeda, zere to minimum benzinu a neuveritelne zabavna motorka.

1 reakcí na tento příspěvek Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 12:08 | Nahoru | #97
Já taky potřebuju radu mam R108 a využiju její potenciál i v provozu a nemam na to ani jednou za měsíc zajezdit si na okruhu...poradtě prosim a žádné protichůdné odpovědi

Naposledy editováno 10.05.2012 12:09:14

(reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 12:09 | Nahoru | #98
DMRS> No vidíš, teď jsem se nad tím zamyslel a taky mě žádná nenapadá .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 12:10 | Nahoru | #99
0Rh-> ten 500 čtyřválec si myslel jako starý CBR 500 z roku 87 nebo kdy se to vyrábělo?! Když radíš tak aspoň ať to vypadá že tomu rozumíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 12:11 | Nahoru | #100
Creck> Možná neuvěřitelně zábavná ale odporná Kate víš co chceš jdi do toho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 12:16 | Nahoru | #101

Dutohlaví píše: Já taky potřebuju radu mam R108 a využiju její potenciál i v provozu a nemam na to ani jednou za měsíc zajezdit si na okruhu...poradtě prosim a žádné protichůdné odpovědi


prodej piáno, kup stopětadvácu křidýlka a za zbytek se můžeš vozit po okruhu

(reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 12:17 | Nahoru | #102
GRASSEL> Proto tak nerad radím, protože tomu nerozumím

(reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 12:18 | Nahoru | #103

Dutohlaví píše: Creck> Možná neuvěřitelně zábavná ale odporná Kate víš co chceš jdi do toho



Tak jeji sestricku no ER6f kdyz jde o ten vzhled

Naposledy editováno 10.05.2012 12:19:29

2 reakcí na tento příspěvek Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 12:18 | Nahoru | #104
Ahoj Kate,
na 600ti stovce jsem jezdil taky v autoškole, ve většině případů je škrcená a nedosahuje takového výkonu jako otevřená. Respektive nemá takové zrychlení, nejede tak rychle a to nejdůležitější vždy za tebou sedí instruktor.
Jak už tu spousta lidí psalo: Ten výkon, váha je na tebe moc a v zatáčkách to půjde znát, ale o tom už tu psalo hodně lidí. Takže poradím při výběru a sám Ztko sedlám i když silnější variantu.

Nejlepší je zajít si rovnou do motosalonu či bazaru a zkusit si na motorky sednout. Zjistit jestli ti sedne, sedí posed a dostaneš nohama na zem. Uvidíš, že na fotkách motorky vypadají úplně jinak než v reálu a do výběru se ti dostane širší spektrum motorek. Osobně se mi z naháčů taky líbí nejvíc Zko.

Ale i taková ER6 není k zahození, co se týká vzhledu.



Pak i Suzuki.


Ale jak píšu, sednout a vyzkoušet. Záleží i na tvojí výšce co jsi neuvedla. A výrazně doporučuji zaškrtit za pár tisíc, rok dva jezdit s menším výkonem.

Jinak přeji dobrý výběr a hodně km před tebou bez nehod

(reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 12:23 | Nahoru | #105
Zichi> škoda že nemám takový literární střevo! Naprostej souhlas

Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 12:25 | Nahoru | #106
A co třeba R1?

1 reakcí na tento příspěvek Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 12:52 | Nahoru | #107
ahoj, já jsem si koupila gpz500 a myslim, ze je to uplne super akorát. . .
jela jsem se projet s typkem kterej mel hondu 250, tu novou silnici a vubec mu to nejelo do kopce.. takže 125? to nééé
gpz500..nepřijde mi nijak silná, je fakt dámská.. nízká, v pohodě dosáhnu na zem.. je i lehká..
a že by jela nějak extrémně se mi nezdá :) prostě na začátek akorát :)

jsou dva názory, naučit se na 125, ale pak je tady ten druhej, se kterym souhlasim..
naučíš se na 125 a pak si budeš myslet, že si mistr, pořídíš si šestikilo.. a čau :)
měla by ses naučit na středně těžký a středně silný motorce.. 750 už je moc.. :)

na tu 750 kašli... prosím :)

Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 14:25 | Nahoru | #108
motorka pěkná... ty jsi taky pěkná?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 14:25 | Nahoru | #109

DMRS píše: 0Rh-> 500 ccm a 4 válce? Můžeš napsat jakou jsi měl na mysli? Nějak mě žádná taková současná motorka nenapadá...

Jinak souhlas, monster 600/620 pro začátek ideál, případně nějaká 500 (gpz 500, gs 500, cb/cbf 500), maximálně tak SV 650. Ideálně aby to nemělo víc než 50 kW (jestli nemáš nic najeto v běžném provozu ani v autě, tak se koukni raději na nějaké 250ky). Bacha na to, že větší motorky mívají širší zadní gumu a musí se v zatáčkách víc klopit, což může být pro začátečníka docela problém. Větší motorky jsou citlivější na přidání i ubrání plynu (při úplném ubrání se může i bloknout zadní kolo). Bacha na to, jak dosáhneš na zem a udržíš motorku (často s ní budeš muset manipulovat na místě, tak abys jí utáhla).
Počítej s tím, že ti motorka určitě spadne při nulové rychlosti, takže je lepší jít do začátku do nějaké starší motorky bez kapotáže (aby se toho co nejméně mohlo rozbít). Naháč tě navíc donutí jezdit v rozumných rychlostech.

větší motorky mají větší zadní gumu a proto se musí víc klopit??? to mi teda vysvětli a jak se ti při ubrání plynu blokne kolo???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 14:36 | Nahoru | #110
MichaelaZX636> DMRS to asi myslel trochu jinak - širší zadní guma se do zatáčky obecně hůř vodí. Ne přesně proto, že by se musela více klopit, ale proto, že jak je širší, musí se člověk pocitově víc o klopení snažit ( větší šíře = delší cesta na kraj gumy ze středu).
No a co bloknutí kola při ubrání plynu týká, je to opravdu extrémní situace, ale italský dvouválce tohle opravdu umí (za určitých extrémních podmínek - naopak při razantním podřazování je to skoro běžné). Nicméně, to právě začátečník potřebuje aby "věděl".
U tvýho Fazera se ti tohle jen tak nestane ( asi je to dobře), ale já si myslím, že právě pro začátek se člověku hodí slabší moto, který na druhou stranu nic neodpustí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 14:49 | Nahoru | #111
0Rh-> u mýho fazera??? u kterýho?? já mám R6R,a mě se širší guma na šestistovce vodí do zatáčky naprosto stejně jako třeba u dvácy,ta motorka je na to konsturovaná podle mě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 14:53 | Nahoru | #112
MichaelaZX636> no tak holki mě by spíš zajímalo jaká je z vás hezčí .... třeba emička to je fakt kus ... tebe nemůžu otypovat ten avatar je fakt divnej a kate88 si radši dala přes hlavu bandasku ... to je dneska chování tohleto teda

Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 14:54 | Nahoru | #113
No tak motorku ti neporadím,ale obleček máš báječný,nemáš tam nějaké foto v saténovém prádle?

(reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 14:54 | Nahoru | #114

MichaelaZX636 píše: 0Rh-> u mýho fazera??? u kterýho?? já mám R6R,a mě se širší guma na šestistovce vodí do zatáčky naprosto stejně jako třeba u dvácy,ta motorka je na to konsturovaná podle mě

to je prece blbost, ja byl zvyklej na 180tku z CBR a ted jsem sedl na SVcko me polovicky a to je neskutecne lehky na te 160tce

(reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 14:55 | Nahoru | #115
tigerbou> se dojdi podívat na okruh na závody ne ale až mi vrátí tu moji raketu ze servisu

Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 14:55 | Nahoru | #116
Hele nerad bych až přijedu za rodičema do Mostu viděl nějakej novej pomníček Před měsícem jsem přítelkyni pořídil ER-6n, sice si jí přála sama, ale samozřejmě jsme rozebírali co pořídit. Vrátila se k ježdění po cca. 3 letech, a před tím jezdila delší dobu. Okoukli jsme a vyzkoučeli pár šestek a ER ji padla do noty. Malá, lehká, bezvadně ovladatelná a vzhledem k postavě ideální mašina. Přítelkyně nemá problém s manipulací na místě ani s ovladatelností v malých rychlostech, který spousta šestek má. A navíc ten motor je naprosto super. Vezl jsem to z Český Lípy do Prahy a byla to nejzábavnější cesta jakou jsem jel. Je to zábava jakou jsem na čtyřválu nezažil, myslím tím zátah od spodu i ten zvuk. Myslím že zetko je pro Tebe jako úplnou začátečnici opravdu trochu mimo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 14:55 | Nahoru | #117
MichaelaZX636> ale ono to tak je (při stejný motce., stejný rychlosti, stejným poloměru zatáčky) budeš na širší gumě o něco víc klopit, jenže teď nemůžu najít ty nákresy :( a sám to dohromady nedám..chjo...otazka je zda tenhle fatkt má nějakou jinou než informativní hodnotu

jinak blokace zadního kola čistě plynem je opravdu na hranici scifi, na druhou stranu při podřazení to je už vcelku běžná věc ...od 650 dvouválu to je reálné, nad 850 2vál běžné.

Naposledy editováno 10.05.2012 14:56:33

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 14:57 | Nahoru | #118
FishX3> no jo ale valit takový kody začátečníkovi do hlavy,ted v tom bude mít akorát zmatek chudák holka

(reakce na) Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 15:05 | Nahoru | #119

MichaelaZX636 píše: FishX3> no jo ale valit takový kody začátečníkovi do hlavy,ted v tom bude mít akorát zmatek chudák holka


proto jsem psal že to pro ni nemá žádnou hodnotu.

ten problém s podřazováním a blokací stejně jako určitá ucukanost velkýho dvouválu je něco jiného. Kočce jsem psal - kašli na 250, kup něco s čím budeš schopná manipulovat a výkon cca 45-60kW. Čtyřvál bude jak auto - asi na učení lepší, ale myslim že i 600ccm dvouval zvladne...jinak souhlas že bych jako první motku nebral nějakou leštěnku, neb nejspíš upadne.

1 reakcí na tento příspěvek Holka a jeji prvni mašina

10.5.2012 v 15:12 | Nahoru | #120
Zmatek ne zmatek, v prvním řadě by ji to mohlo aspoň odradit od prvního zápalu koupě motorky a začít nezaujatě uvažovat. Pak se postupně začne vracet ke všem údajům, co si zde přečetla a hledat souvislosti.

Ach jo, všichni jsme stejní
Téma je zamknuto


TOPlist