paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Potřebuji radu
30.4.2012 v 12:19
Ahoj,
mám hledám vhodnou 125. Chtěl bych nějakou silničku, 4takt. Moc se mi líbí Yamaha YZF 125, ale je dost drahá i jako ojetá. Zato Honda CBR 125 je cenově dost přístupná, ale je taková menší a nevypadá moc dospěle. Chtěl bych vás poprosit o vaše typy na motorky, které vypadají podobně jako Yamaha, ale jsou cenově dostupnější. Děkuju moc
Předchozí
1 2
Následující

Potřebuji radu

30.4.2012 v 12:28 | Nahoru | #1
Nějakej hyoskunk možná..

Potřebuji radu

30.4.2012 v 12:31 | Nahoru | #2
Hoyosung comet 125 , 2 valec vypada jak opravdova motorka ale taky neni nejlehci ma okolo 160kg ale je to hodne dobra motorka akorat se nani hur shaneji nahradni dily

Potřebuji radu

30.4.2012 v 13:00 | Nahoru | #3
Ber CBRu. Cenově dobrá i na náhr. díly (ač už nové tak jeté) a oproti nějakýmu číňanovi je to spolehlivější. Jen stačí vybrat solidní kousek

Potřebuji radu

30.4.2012 v 13:41 | Nahoru | #4
Jo, na CBR sem dlouho koukal, a opradu bych si na ni v pohodě vidělal, ale je takový drobný... Neříkám že je špatný, všude na něj slyším jen chválu, ale když se kouknu na YZFko tak jdu vždy do kolen, ale na to si vidělám jen s max. vypětím všech sil a nebudu mít z velkejch prázdnin nic jinýho než práci práci práci...

Ale na Huysonga jsem také koukal. Vypadá taký hodně dobře... A ta váha ani tak nevadí... původně sem chtěl choppera, a ten také není moc lehkej, ale ve 125 jsou to líný stroje.

1 reakcí na tento příspěvek Potřebuji radu

30.4.2012 v 13:48 | Nahoru | #5
Hyosung GT 125R TTC pokud seženeš Dvouválcová 125 s 11kW a některé verze mají i 6 kvaltů. Každopádně i YZFR se může jít velikostí na GT zahrabat

E: A černo-oranžová verze vypadá pekelně dobře

Naposledy editováno 30.04.2012 13:48:45

(reakce na) Potřebuji radu

30.4.2012 v 13:52 | Nahoru | #6
S.M-A-RT> A coto že je spíše častěji vidět bez plastů jako naháč, než s plasty jako silnička? Já ji našel v obojím provedení a s těma plastama nemá opradu chybu :)

2 reakcí na tento příspěvek Potřebuji radu

30.4.2012 v 13:55 | Nahoru | #7
Kámoš měl CBR125 a moc si na ni nestěžoval, byla lehká a občasné vtípky na adresu těch "cyklistických" mu nevadily... Ale pravdou je, že na ní nejezdil dlouhé štreky.

YZF-R125 je sice někde jinde, ale pozor. Sice s tím nemám osobní zkušenost, ale už dost lidí mi řeklo, že zalehávačka ve "dváce" nemá výkon pro dynamiku jízdy adekvátní takové motorce, takže posaz je nepohodlný. Prakticky jde o to, že když na silné motorce jedeš svižně, tak často zaleháváš, přesedáš, klopíš, vysedáš, zkrátka neustále měníš pozici... Kdežto motor 125ccm 4T tak dynamickou jízdu neumožní, takže pak jen sedíš, vezeš se a z toho pak bolí záda, ruce, někdy "celý člověk".
Nemám to sice osobně odzkoušené, ale GS500 mě tak po 200km unavuje, kdežto na Viragu, nebo na Dragstaru jsem v pohodě jezdil přes 600km naráz, bez únavy. Takže něco na tom bude.

Značku Hyosung bych moc nedoporučoval, bývaly tam problémy s haváríí motoru v důsledku zlomení ventilu. Pro začátky na 125ce osobně doporučuju spíš naháče, než sporta.

1 reakcí na tento příspěvek Potřebuji radu

30.4.2012 v 14:02 | Nahoru | #8
vyser se na čínu at si řiká kdo chce co chce a at to vipadadá jak chcec stojí to za hovno jel jsem asi na 3 čínach nejedete všechno se tam klepe a ty plasty co se ti tak libej ti upadnou kup si cbr je to asi nejleps 4t 125 ale já jsem zastáncem 2t 4 takty zacnou brzo nudit

(reakce na) Potřebuji radu

30.4.2012 v 14:02 | Nahoru | #9
J.M.K.> Díky za názor :D jo chopper to je pohodlíčko, to jsem čet a i se svezl, ale na 125 je to těžký takže to jede jen tak na kochání se krajinkou... což sem zprvu chtěl ale ted postupem času a větším zamyšlením bych chtěl aby to trochu i jelo...

(reakce na) Potřebuji radu

30.4.2012 v 14:17 | Nahoru | #10
J.M.K.> Ty ventily byly jenom u 650ky a jenom u určité série, ostatní lítaj bez problémů. Samozřejmě je to ale o přístupu k motoru, kontrolovat ventilové vůle, měnit olej atd. atd. Pokud to někdo sere tak tomu nepomůže ani svěcená voda

bachanamě> Naháč je GT 125 Comet a plasty GT 125 R TTC

E: A Hyosung neni čína. Předně se to chce vysrat se na lidi, co ani neumí psát, jako jsou dva příspěvky výše

Naposledy editováno 30.04.2012 14:20:59

Potřebuji radu

30.4.2012 v 14:27 | Nahoru | #11
Hyosung jest made in Korea. A motor mi přijde odkoukaný od Ducati.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuji radu

30.4.2012 v 14:46 | Nahoru | #12

Pvt_Fletcher píše: vyser se na čínu at si řiká kdo chce co chce a at to vipadadá jak chcec stojí to za hovno jel jsem asi na 3 čínach nejedete všechno se tam klepe a ty plasty co se ti tak libej ti upadnou kup si cbr je to asi nejleps 4t 125 ale já jsem zastáncem 2t 4 takty zacnou brzo nudit



1, naučil bych se pravopis
2, to je jasný že když máš doma 2T tak že ho budeš cpát všem...
3, Hyosung je celkem známá značka...a měl jí kámoš, a dával si mě na CéBéRku...125...takže v tom bych neviděl žádnej problém...
4, za to že ty jsi jel na 3 číňanech...a že to nejelo...atd...tak jsi asi narazil na čínu...ale nesuď motorku když o ní víš totál píču
5, třeba až ty tubudeš zakládat témata typu cívka...regulátor...atd. atd...proč to nejede...tak on si třeba může v klidu jezdit...(né že bych ti to přál) tečka tečka tečka

Potřebuji radu

30.4.2012 v 14:48 | Nahoru | #13
No ve 125ce asi nebude motor okopírovanej od duchny. Ale ty 650ky jsou na principu suzuki SV650 (hyosung dělal tyhle motory, potom začli dělat svoje motorky). Ovšem ač ty motory vypadají podobně, díly jsou uplně jiný, jenom tak na závěr (už pár expertů chtělo dát díly z SV na rozbitý GT650).

1 reakcí na tento příspěvek Potřebuji radu

30.4.2012 v 15:20 | Nahoru | #14
A další nějaký motorky neznáte? Je mi jedno jestli to bude made in China nebo jestli si to smontuje mongolec na koleni,ale potřebuji zkrátka co největší výběr abych mohl posuzovat a vybírat a hledat. A děkuji všem co sem zatím přispěli, téměř všichni máte sice rozdílné názory, ale o to obohacující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuji radu

30.4.2012 v 15:23 | Nahoru | #15
bachanamě> yamaha YBR...prý je to držák

Potřebuji radu

30.4.2012 v 15:32 | Nahoru | #16
No pokud chceš něco svižnějšího a zároveň dospělejšího... Zkus zvážit ty 2T. Takový NSR 125 má taky něco do sebe.

1 reakcí na tento příspěvek Potřebuji radu

30.4.2012 v 15:52 | Nahoru | #17
2Takt vážně ne Chci něco co nebude potřebovat vělkou údržbu. Chci na to ráno nasednout a dojet do školy a odpoledne zase přijet. A o víkendu se na tom projíždět s kamarádama. A navíc 2T moc žere, a já se budu muset o prázkách moc snažit abych si vůbec na moto vydělal. Proto se ptám, protože YZF je hodně luxusní, ale taky hodně drahý...

(reakce na) Potřebuji radu

30.4.2012 v 15:57 | Nahoru | #18
PájaViků> To už je naháč ne?

(reakce na) Potřebuji radu

30.4.2012 v 16:06 | Nahoru | #19

bachanamě píše: 2Takt vážně ne Chci něco co nebude potřebovat vělkou údržbu. Chci na to ráno nasednout a dojet do školy a odpoledne zase přijet. A o víkendu se na tom projíždět s kamarádama. A navíc 2T moc žere, a já se budu muset o prázkách moc snažit abych si vůbec na moto vydělal. Proto se ptám, protože YZF je hodně luxusní, ale taky hodně drahý...



Není to vždycky zcela pravda a ohledně nákladů na údržbu... záleží na tom, o který konkrétní motor se jedná. U dvoutaktu, který nemá rozvody, je teoreticky oprava a GO levnější, nicméně spotřeba bývá větší a opravy-repase jsou častější. U čtyřtaktu máš menší četnost repasí a menší spotřebu, ovšem když dojde na pořádnou GO, je to finančně pěkná pálka.

A chceš-li jen jezdit do školy a dávat vyjížďky "relarivně klidným" tempem, pak ber čtyřtakt, dvoutakt, zejména ostrý, by se k tomuto vážně nehodil. Např. motor u WR125 je přímo konstruován na to, že přidáš plný, zavřeš, otevřeš, zavřeš... pokud bys jezdil plynule, trvale na částečný výkon, tak jej za pár měsíců odděláš.

Potřebuji radu

30.4.2012 v 16:09 | Nahoru | #20
No hledám hledám, a s cenou podobně k CBR je tu ještě Cagiva Planet 125 a Hyosung GT 125 Comet. Ale jak to jezdí to fakt netušim.

1 reakcí na tento příspěvek Potřebuji radu

30.4.2012 v 16:28 | Nahoru | #21
A co ještě Kymco Quannon 125? Vzhled to má skoro jak CBR, ale je to mohutnější Sice o trochu míň pojede ale aspoň na tom nebudeš vypadat jak na kole A co vím tak je Kymco i přes svůj původ velice kvalitní značka

(reakce na) Potřebuji radu

30.4.2012 v 16:29 | Nahoru | #22
PájaViků> No hlavně že ty 4t neobhajuješ Jako první bych se díval na sebe,pak až na druhé

Edit:Jinak za mě CBR ne.Ty galusky jsou k smíchu.

Naposledy editováno 30.04.2012 16:31:15

Potřebuji radu

30.4.2012 v 17:06 | Nahoru | #23
Nevrážej zbytečně do 125tky prachy,je to k hovnu. Proč? Že budeš od 16 do 18 vypadat dobře na yzf125r a 16tky si budou trhat rodidla? Kup klidně hondu, je za pár kaček, všude hromada dílů, a že to vypadá jak kolo? Jasně že jo, ale kupuješ přece 125..a v 18 už můžeš koupit dospělou motorku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuji radu

30.4.2012 v 17:20 | Nahoru | #24
PájaViků> 2T mu cpu protože kdokoliv koho znám a má 4t př varan.mz-sm,cbr,dandy.....tak řekli že by si znova 4t nekoupily fakt 125 ve 4t nejede ale jelikož si měl cbr tak proto se ty zastáváš 4T je pravda že to víc žere ale taky o dost líp jede a na hyusangovi sem jel taky od 3 tisících to chcípalo od 4 to vybrovalo jak zbyječka a jelo to max 70 typ vod typu ale od tý doby bych si čínu ani vietnam koreu či indii nekoupil.A k 5 nejsem lempl když to nejede tak mám nanuál a zkoušečku a kromě přezouvání gum si udělám vše sám.A že se 2T tak serou neni až tak pravda.

(reakce na) Potřebuji radu

30.4.2012 v 17:28 | Nahoru | #25
Pvt_Fletcher> Přesně,jezdím tedka v autoškole na YBR 125 a už nikdy víc

(reakce na) Potřebuji radu

30.4.2012 v 17:44 | Nahoru | #26
cita29> Hmmm to Kymco také nevypadá špatně :D díky

1 reakcí na tento příspěvek Potřebuji radu

1.5.2012 v 08:55 | Nahoru | #27
Kymco je taky dobrá motorka, ještě můžeš zauvažovat o Megelli 125R (Je to Anglie pro nenechavce, dělají i blatu).




Černo-červená nebo bílá verze je hodně luxusní kousek A určitě jí jen tak nikdo nemá.



Ofic. stránky Megelli

Naposledy editováno 01.05.2012 08:56:54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuji radu

1.5.2012 v 09:34 | Nahoru | #28

Pvt_Fletcher píše: PájaViků> 2T mu cpu protože kdokoliv koho znám a má 4t př varan.mz-sm,cbr,dandy.....tak řekli že by si znova 4t nekoupily fakt 125 ve 4t nejede ale jelikož si měl cbr tak proto se ty zastáváš 4T je pravda že to víc žere ale taky o dost líp jede a na hyusangovi sem jel taky od 3 tisících to chcípalo od 4 to vybrovalo jak zbyječka a jelo to max 70 typ vod typu ale od tý doby bych si čínu ani vietnam koreu či indii nekoupil.A k 5 nejsem lempl když to nejede tak mám nanuál a zkoušečku a kromě přezouvání gum si udělám vše sám.A že se 2T tak serou neni až tak pravda.

tak to mi teda řekni, proč jeden se v tom vrtá už března a druhej zadřej 3. píst a ba dva to na té motorce umějí, né že né...tak mi řekni kde je chyba oba dva mají 2T...

(reakce na) Potřebuji radu

1.5.2012 v 09:42 | Nahoru | #29
S.M-A-RT> Jo, to je taky pořádnej kousek, ale do 30 000,- ji neseženu :/ a víc za moto vážně dát nemůžu protože si na ni nevidělám, a navíc budu mít ještě další výdaje... Ale je opravdu boží

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuji radu

1.5.2012 v 09:53 | Nahoru | #30

PájaViků píše: tak to mi teda řekni, proč jeden se v tom vrtá už března a druhej zadřej 3. píst a ba dva to na té motorce umějí, né že né...tak mi řekni kde je chyba oba dva mají 2T...



Pájo prosímtě, až budeš mít něco naježděno tak blbě kecej. Dík.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zapojenie hadičiek Honda cbr 125r Honda CBR 125R ignácio 8 1.6.2024 v 09:57 krokoš
Prokluzování spojky (vyřešeno) Honda CBR 125R Bumik 13 1.6.2024 v 00:37 Drakl
Podtlak honda cbr 125 Honda CBR 125R Honza003 10 31.5.2024 v 13:29 ignácio
Manualni spinani vetraku yzfr 125 Yamaha YZF-R125 moonwell 5 28.5.2024 v 15:51 Weisner
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R MrLuckyoff 14 17.5.2024 v 07:35 rg250


TOPlist