1 reakcí na tento příspěvek nabijeni gelove baterie???
muzes ji skusit nabit malym nabijecim proudem ale nema to cenu.
4 reakcí na tento příspěvek nabijeni gelove baterie???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijeni gelove baterie???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijeni gelove baterie???
HornisGSX píše: k tomuhle tématu se raděj vyjadřovat nebudu ale baterku dobýj třepas kladivem...
Souhlas :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijeni gelove baterie???
Capt.Spaulding píše: nasrat do rukou a nepustit k vodě. když vim že se gelovky nenabíjej klasic nabíječkama ale spešl s malym proudem tak proč to zkoušet?
Tak gelovky na motorkách hlavně nebývají moc zvykem jedná se o normální bezúdržbovku.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijeni gelove baterie???
StiefTomas píše: Tak gelovky na motorkách hlavně nebývají moc zvykem jedná se o normální bezúdržbovku.
To jo ale ani zaplombovaná bezúdržbovka by se měla nabíjet malým proudem,tedy k tomu určenou nabíječkou.1 reakcí na tento příspěvek nabijeni gelove baterie???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijeni gelove baterie???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijeni gelove baterie???
kixs2 píše: Capt.Spaulding> jo, určitě máš pravdu ale jak to chceš v motorce vysvětlit alternátorům? Ještě jsem neviděl, že by se nějak rozlišovaly ( v motorkách ) .
altik v motorce by mel drzet napeti kolem 14V coz je OK i pro gelovku... stejne tak nema altik ani prilis vykonu v rezerve na to aby do vybity baterky cpal nakej nesmyslnej proud, i pri hodne vybite aku obvykle altik neda vic jak 3,5A ....
assassin píše: altik v motorce by mel drzet napeti kolem 14V coz je OK i pro gelovku... stejne tak nema altik ani prilis vykonu v rezerve na to aby do vybity baterky cpal nakej nesmyslnej proud, i pri hodne vybite aku obvykle altik neda vic jak 3,5A ....
a proto vznikají na forů "odešel mě alternátor" i když pravá příčina je umřelá baterka
dobýjet :baterku nelze ta se dobíjí
kyselina sýrová :možná je v ementálu nějaká kyselina ale ta v bateriích je sírová
nikoli od slova sýr, ale od slova síra
je pravdou, že jde o fakta, ale nějak to nemůžu překousnout, když jsou plácány technické nesmysly a ani gramatika nějak nejde. Touž pak nepomůže ani zázrak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijeni gelove baterie???
1 reakcí na tento příspěvek nabijeni gelove baterie???
muj zaver vychazi z mereni nabijeni na motorce ve ktere byla baterka s malym vnitrnim odporem (lifepo4) a prestoze nabijeni bylo ok, neslo to pres 13V, tak sem zmeril kolik tam tece proud a bylo to kolem 3,5A ... proste altik nebyl dost tvrdej zdroj na to aby udrzel 14V a pral tech 20A do tehle baterky ktera je bezne snese (snese az 40A nabijeciho proudu) tohle sem nameril na vice modelech motorek kam sem lifepo daval...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijeni gelove baterie???
Krejca píše: To jo ale ani zaplombovaná bezúdržbovka by se měla nabíjet malým proudem,tedy k tomu určenou nabíječkou.
To s tebou souhlasím.Proti tomu jsem neřekl ani slovo.Jinak co jsem psal,že souhlasím s příspěvkem z toho důvodu,že těhle vláken je tady založenejch už milion.Jen stačí vyplnit políčko hledat.Ale jinak co se týče nabíjení baterie tak máš samozřejmě recht
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijeni gelove baterie???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijeni gelove baterie???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijeni gelove baterie???
Naposledy editováno 23.04.2012 22:21:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijeni gelove baterie???
A take proc by podle tebe motocyklovym AGM ci beznym elytickym akumulatorum nemelo vadit rychle nabijeni?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijeni gelove baterie???
Problém je v tom, že rychlé nabíjení v podstatě vadí všem akumulátorům. Na rozdíl od různě inteligentních nabíječek se systémy motocyklů chovají poněkud jinak. ( A nejen motocyklů ) Mají napěťovou regulaci a tudíž čím víc je akumulátor v daném okamžiky vybit tím větším proudem je dobíjen. K tomu je i celá soustava i navržena. Takže kdo má v okruhu dobíjení ampérmetr zjistí, že po startování nebo po delší odstávce motocyklu dojde k dobíjení až nečekaně velkými proudy, které se následně ustálí na proudech, které jsou přesně jak píšeš ty o ohmově zákoně.
Ale ať máte jakou chcete nabíječku motorce bude jedno jakou baterku máte, bude ji dobíjet +- stejně pouze v závislosti na vnitřním odporu.
A je dobré si udělat energetickou bilanci motorky, občas je až překvapující jakou potřebu mají některé komponenty.
A to je vše.
Naposledy editováno 23.04.2012 22:42:56