Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)
Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Zdravim,řesim teď takovej banální problém,ztratil sem dneska modrý sklíčko kontrolky dálkovejch,musim s tim v nejbližší době na technickou,hledal sem docela dost,ale vetšinou mi bylo řečeno že samotný sklíčko mi neprodaj,ale jenom celou,kompletní desku,což se mi kupovat nechce,nevěděl by někdo o nějekym řešení? popřípadě o tom sklíčku? Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
RomanGTR> Mrkni sem do vlákna párkrát se to tu už též řešilo. BTW to jde jak kontrolka ztratit? Ať víme na co dávat pozor
Edit: Jinak na technickou jakýkoliv špuntík, modrá izolačka atd. a doufat. Být tam každopádně musí určitě a jde jen o to co ještě projde. Na technické je to o štěstí, narazíš na uplné protiklady. Od "svítí bliká troubí, OK" po techniky, co je zajímá stav věcí které se jednoduše nemění a na spotřebku celkem pečou, ale i naopak, někoho zajímají zase všechny díly a homologace od zrcátek po držák spz, tak raději opatrně.
Naposledy editováno 06.04.2012 22:32:49
Edit: Jinak na technickou jakýkoliv špuntík, modrá izolačka atd. a doufat. Být tam každopádně musí určitě a jde jen o to co ještě projde. Na technické je to o štěstí, narazíš na uplné protiklady. Od "svítí bliká troubí, OK" po techniky, co je zajímá stav věcí které se jednoduše nemění a na spotřebku celkem pečou, ale i naopak, někoho zajímají zase všechny díly a homologace od zrcátek po držák spz, tak raději opatrně.
Naposledy editováno 06.04.2012 22:32:49
dj_hroch> Díky za radu,myslim že na to budou hodně dbát,proto to hledám,ještě se kouknu,popřípadě bych něco obrousil či upravil a co se týče tý ztráty,taky mě to zarazilo,koukal sem tam to,žádnej moc pevnej systém zámku tam neni,spíš možná degradovalo lepidlo kterym to bylo asi z části taky připevněný
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Chlapci, dneska jsem byl s kamarádem pomoct mu s menší úpravou pacek k nové baterce na GS. Všecko je v pořádku, jen jsem jinak ohl packy pro šrouby k připevnění na baterku. Každopádně po zapnutí klíčku se rozsvítí jen kontrolka oleje a neutrál. Nic víc nefunguje, ani blinkry, ani světlo, ani startér, ani klakson. Před zimou, kdy byl v garáži naposled, vše fungovalo. Nějaký nápad co to je za neplechu? Baterka je připojena správně, je nabitá, ale nic nefunguje až na dvě výše zmíněné kontrolky.
A pro toho, kdo by se chtěl rozepsat: Čím by mohlo být způsobeno zahýbání motorky doleva při puštěných řídítkách a přibrzďování zadní brzdou? Mohlo by za to přední kolo s osmicí, nebo to způsobuje jen jiná určitá věc?
Díky moc za odpovědi.
Naposledy editováno 08.04.2012 23:11:12
A pro toho, kdo by se chtěl rozepsat: Čím by mohlo být způsobeno zahýbání motorky doleva při puštěných řídítkách a přibrzďování zadní brzdou? Mohlo by za to přední kolo s osmicí, nebo to způsobuje jen jiná určitá věc?
Díky moc za odpovědi.
Naposledy editováno 08.04.2012 23:11:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
libca> Jestli svítí jen ty dvě kontrolky a světlo nebo ani brzdové ne, tak je to problém na černobílém kabelu co jde k minus baterky, kostření je v pořádku. Ty dvě čidla (neutrál a olej) kostří, zbytek jde vždy kabelama.
K minus vede více kabelů, jednak ukostření (tuším jen černé krátké a vede kamsi na rám) a druhak černobílé, přes rozdvojení se táhne po celé motorce. Je to oboje v očku přikrimpované k sobě, mohlo někde odpadnout. Po zimě je to křehké, mi též uletěly kabely k zásuvce. Pokud by svítilo brzdové tak to odpadlo až za rozdvojením, tedy jeden ze dvou černobílých. Ale osobně to tipuju někde u minus očka u baterky prasklý kabel který jen machanicky drží v izolaci - kabel vždy křupne prvně u konektoru kde se častěji hýbe.
To zahýbání může být asi cokoliv - křivé kolo, zkřížené v brýlích nebo ohlé vidle, není třeba nápadně volný krk řízení? Vůle poznáš při centrálním stojanu a předním kole v luftě, kolo s osou zkontroluješ na jakékoliv koze jestli hází, vidle jestli jsou v zákrytu nebo celé i s tlumičem vytáhneš a uvidíš jestli při otáčení háže nebo ne.
K minus vede více kabelů, jednak ukostření (tuším jen černé krátké a vede kamsi na rám) a druhak černobílé, přes rozdvojení se táhne po celé motorce. Je to oboje v očku přikrimpované k sobě, mohlo někde odpadnout. Po zimě je to křehké, mi též uletěly kabely k zásuvce. Pokud by svítilo brzdové tak to odpadlo až za rozdvojením, tedy jeden ze dvou černobílých. Ale osobně to tipuju někde u minus očka u baterky prasklý kabel který jen machanicky drží v izolaci - kabel vždy křupne prvně u konektoru kde se častěji hýbe.
To zahýbání může být asi cokoliv - křivé kolo, zkřížené v brýlích nebo ohlé vidle, není třeba nápadně volný krk řízení? Vůle poznáš při centrálním stojanu a předním kole v luftě, kolo s osou zkontroluješ na jakékoliv koze jestli hází, vidle jestli jsou v zákrytu nebo celé i s tlumičem vytáhneš a uvidíš jestli při otáčení háže nebo ne.
dj_hroch> Ok, díky moc za odpověď, takže se to příští týden pokusím dát nějak dohromady. Pravděpodobně se něco stalo, když jsem hýbal s tím mínusovým kabelem. Ok, pokud je to barevně odlišené a jedná se o černobílý kabel, tak to ještě zvládnu. Kabelům se vyhýbám jako čert křížu . Je jich všude plno a já nemám tušení k čemu jsou.
Ano, nesvítí ani brzdové, takže budu tedy kontrolovat od mínusového uchycení k baterce až po rozdvojení.
Co se týče uhýbání, krk řízení měl být dotáhnutý v servise. Kolo je určitě bouchnuté, při jízdě je jasně vidět jak tancuje, sice né nějak extrémně, ale pokud se člověk zaměří na ráfek, tak to pozná. Já už to zjišťovat nebudu, majitel to zkusí dát do servisu, ať zjistí čím by to mohlo být.
Zatím díky moc..
PS: přeju ať se na sraz podívá co nejvíc lidí. Já mám květen/červen zkouškové, ale pokud budu mít volno, rád se s vámi všemi přijedu seznámit
Ano, nesvítí ani brzdové, takže budu tedy kontrolovat od mínusového uchycení k baterce až po rozdvojení.
Co se týče uhýbání, krk řízení měl být dotáhnutý v servise. Kolo je určitě bouchnuté, při jízdě je jasně vidět jak tancuje, sice né nějak extrémně, ale pokud se člověk zaměří na ráfek, tak to pozná. Já už to zjišťovat nebudu, majitel to zkusí dát do servisu, ať zjistí čím by to mohlo být.
Zatím díky moc..
PS: přeju ať se na sraz podívá co nejvíc lidí. Já mám květen/červen zkouškové, ale pokud budu mít volno, rád se s vámi všemi přijedu seznámit
Milekk: mozno si nasadil nakrivo gufero nemusis to ani poznat zvrchu skus trochu poklepkat po nom ci to nepomoze. Ja ked som menil olej vo vydici som mal olej az na kombineze co to tak frkalo z tej vydlice
Naposledy editováno 15.04.2012 21:29:48
Naposledy editováno 15.04.2012 21:29:48
Milekk: mozno si nasadil nakrivo gufero nemusis to ani poznat zvrchu skus trochu poklepkat po nom ci to nepomoze. Ja ked som menil olej vo vydici som mal olej az na kombineze co to tak frkalo z tej vydlice
to pochybuju jak jsme to nandali tak jsme to zkoušeli propérovat a bylo to dobrý i první kilometry dobrý ale teď po nějakých 400km to začna zas téct
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
radek_> Krása!
BTW jakou má to SV výšku sedla a jaký je posaz ve srovnání s GSkem?
BTW jakou má to SV výšku sedla a jaký je posaz ve srovnání s GSkem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch> Díky No určitě si všimni nádrže. Je vyšší, takže na sedle se cítím jako kdybych byl víc zapuštěný. Také SVS má níž řidítka proto se víc tlačí na ruce (ještě jsem s ní nikam daleko nejel, musím udělat ještě papíry na A), co se týče spolujezdce tak jelikož je sedlo dělené tak je spolujezdec víc nahoře, jako kdyby seděl na posedu
Jinak z motorky dosáhnu na zem úplně stejně jako z GSa, v tom žádný problém není (výška +- stejná). Ještě je možnost si sednout k nádrži a opřít se o břicho, aby váha nebyla na rukou. Co mě ale nejvíc překvapilo bylo řízení. To je úplně odlišné, dřív jsem GS sklápěl pod sebe nebo jsem používal „kontra“ zatáčení, tady už to bude asi jen o náklonu. Jsem na to zvědav
Jinak z motorky dosáhnu na zem úplně stejně jako z GSa, v tom žádný problém není (výška +- stejná). Ještě je možnost si sednout k nádrži a opřít se o břicho, aby váha nebyla na rukou. Co mě ale nejvíc překvapilo bylo řízení. To je úplně odlišné, dřív jsem GS sklápěl pod sebe nebo jsem používal „kontra“ zatáčení, tady už to bude asi jen o náklonu. Jsem na to zvědav
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
radek_> Právě ta nádrž se mi líbí a jak má GS tu hodně nízko a rovnou si tam stejně dávám tankvak abych se necítil uplně jak na kole Dá se na ni sedět nebo je už vyloženě zaléhávací? Jestli má plus minus stejnou výšku tak by byl můj favorit jasný, Stromek je právě výrazně vyšší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch> Musíš zkusit sám Jestli se potkáme tak Tě nechám si sednout. Dá se na ní sedět a hodně lidí s ní cestuje. Ale čisté SS jako R6 to opravdu není. Je to tak uprostřed mezi GS a R6 Ale to jsou moje pocity při mé tělesné stavbě. Jsem dlouhý a hubený. Takže ruce nemusím tak natahovat jako třeba táta nebo jiní kratší kamarádi
Jinak výškou je stejná. Jak říkám to sedlo je zapuštěný a ruce jsou více dopředu. SV se dá ale lehce nastavit, třeba kamarád má prdel o něco výš.
Jinak výškou je stejná. Jak říkám to sedlo je zapuštěný a ruce jsou více dopředu. SV se dá ale lehce nastavit, třeba kamarád má prdel o něco výš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
radek_> mozna ma K3 ta je ze vsech rocniku nejvetsi(ostatni uz jsou tusim stejne). Taky je SV muj horky kandidat, akorat Nko. Ten tvuj kousek vypada vymazlene, tak at to tak i zustane Jen otazecka: jak si vysoky? ja jsem sedel jen na starem a to bylo male(nohama jsem se nevlezl) a na novejsim typu jsem jeste nesedel. Ale brzo by jsem mel snad otestovat SV 1000N
Omar_Bomba> Máš pravdu má K3. Taky jsme si říkali že nám ta jeho přijde nějaká jiná Měřím 185cm a mám 80kg. Teda jak kdy
Já chtěl zůstat u dvouválce. A hned se mi ten výběr dost zúžil. Seděl jsem na CBF600N 2004, Suzuki Bandit 600S 2003 no a nějak mne neoslovili. Taky jsem najezdil tak 200 km na KTM 640 Duke a to je motorka na vyblbnutí Na litrech jsem neseděl ale prý jsou mohutnější a nejsou tak mrštný jako 650tky. Každopádně se ale prodávají hodně levně.
A tohle SV je v originálu kromě toho výfuku. Ale i ten jsem dostal s sebou jakou záruku, že nebyla položená a dokonce bych jí i těch najetých 24tkm věřil
Já chtěl zůstat u dvouválce. A hned se mi ten výběr dost zúžil. Seděl jsem na CBF600N 2004, Suzuki Bandit 600S 2003 no a nějak mne neoslovili. Taky jsem najezdil tak 200 km na KTM 640 Duke a to je motorka na vyblbnutí Na litrech jsem neseděl ale prý jsou mohutnější a nejsou tak mrštný jako 650tky. Každopádně se ale prodávají hodně levně.
A tohle SV je v originálu kromě toho výfuku. Ale i ten jsem dostal s sebou jakou záruku, že nebyla položená a dokonce bych jí i těch najetých 24tkm věřil
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Zdravím, mám jen takovej dotaz. Za jak dlouho po nastartování vyjíždíte? Jde to okamžitě? Připadá mi že je to u mě docela dlouho. S plným sytičem se rozjet nedá, a než ho dám do půlky aniž by motorka zdechla a zároveň šlo přidat plyn aniž by zdechla...no čekání jak na výplatu. Pro ježdění do práce (jen přes město) mě to v tomhle stavu moc praktický nepřipadá
Já nikdy hned nevyjížděl. Nastartoval jsem moto, vytáhnul z garáže (startoval jsem v garáži, protože jsem často nenatočil a nechtělo se mi ji zbytečně vytahovat ) pak jsem se oblekl, zamknul garáž a motorka byla akorát ohřátá.
Sice to jde, ale moje svědomí by mi to nedovolilo. Raději ji pořádně ohřeju, ať ji netrápím..
Sice to jde, ale moje svědomí by mi to nedovolilo. Raději ji pořádně ohřeju, ať ji netrápím..
já nastartuju a když si nasazuju helmu a rukavice, tak si hraju se sytičem, ať to neřve na velký otáčky. Rve mi to uši, když se to na místě za studena točí na 3500otáček, takže to furt reguluju na 2000 otevřu vrata a jedu. Většinou mi tam při rozjetí zůstane tak necelá půlka sytiče, kterou úplně odstraním tak po 2km jízdy (když to vypnu hned porozjetí, tak to má díru kolem 4500otáček).
Na malorážky to nemá, no, to nastartuješ a jedeš.
Na malorážky to nemá, no, to nastartuješ a jedeš.
desmo69 píše: no čekání jak na výplatu. Pro ježdění do práce (jen přes město) mě to v tomhle stavu moc praktický nepřipadá
Jsi holt moc hrrr Ji vysunu z garáže, nakopnu a chvilku držím, po asi čtvrt až minutě podle toho jak je kosa stáhnu sytič do půlky a potom držím kolem dvou tisíc a než vyjedu tak ho stáhnu buď uplně nebo na nějaké minimum a pak stáhnu cestou. Stejně než na sebe nahodím věci a zamknu topcase tak si to minutku sebere. Na město v klidu, po uličkách se zahřeje a na výpadovce ji postupně protahuju.
Jinak když je chladno a potřebuje ještě trochu sytič tak si většinou provrkám trochu plynem a najdu si nějakou polohu kdy ani nekucká, ani se nedusí a ani nelepí otáčky, prostě aby šla jak má. To ani nějak neřeším, prostě s citem
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Tak při vyjetí z garáže taky počkám než se to trošku zahřeje apod. Ale když bych chtěl vyjet z parkoviště v práci, tak se mě tam moc nechce šaškovat se sytičem a čekat jestli to vůbec pojede Ale tak co mě asi zbývá..lepší než jezdit autem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
desmo69> Z rachoty je to ještě vklidu, to už vím že je stejně studená tak na sytič hned chytne tak to jde a otáčky drží dobře, ale nejhorší to je jak se někde hoďku flákám... ani studená ani teplá, na sytič se už dusí a bez to někdy ani s plynem také nejede ideálně, tak to přezuřím občas i laďák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
To jako fakt ? :D ja nastartuju bez sytice a hned tam mam cca 1200 otacek....dam prilbu, rukavice a jedu, pokud nemrzne nevim co to sytic je. Pak jedu cca 5-10 km do 5 6 tisic a pak tocim jak zmrd bud mam extra super stav stroj a nebo je neco spatne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové hadice - jaké Suzuki GS 500E | Dejwidos | 7 | 14.10.2024 v 13:19 Zdenalbenal |
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 10 | 4.10.2024 v 11:54 Metric |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |