vím že je tu o tom milion témat,ale rád bych se zeptal přímo.
zkouším moto na zadní výplachem,trénuju,trénuju.ale letí to nahoru dost rychlo a nechci to nějak přepísknout,hlavně ji neudržím v uhlu,vždy uberu a jdu na zem.vím že je to o psychice,atd,ale má otázka zní.
když se to učím,mám to zkoušet vyplachcem nebo přez spojku? co je lepší ? moralisti běžte do vlákna s kozama
Naposledy editováno 18.04.2012 20:57:35
1 reakcí na tento příspěvek po zadním po sté
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním po sté
A když to děláš plynem, tak se soustředíš jen na plyn, když přes spojku tak už sleduješ 2 věci a to mužům dělá problém, soustředit se na víc věcí
vyplachem se vymezuji vule v jednom smeru a ihned v opacnem, je to naprd pro motor i pro retez
na uceni taky lepsi spojka, vyplach ma tendenci zpocatku se zvedat jakoby neochotne a pak to vystreli a je to urcite pak prekvapivejsi a nebezpecnejsi nez se spojkou ten prvni trh, kterej je jeste od zeme
1 reakcí na tento příspěvek po zadním po sté
Dá se krásně regulovat stoupání nahoru
2ka
Tady je to vidět mam sice v zádu 60 zubů ale je to na 2ka
Bubrak ZX10R: Už jezdíš s brzdoou??
1 reakcí na tento příspěvek po zadním po sté
ale nevim jak se udržet když se mi to zvedne tak mám tendenci zalehnout na mašinu a tím jí cpu zase dolu, ale když se soustředím abych byl pořád odtáhlej tak se pak bojím že to převrátím (ikdyž bych řek že mám velkou rezervu)
máte někdo návod jak si nenasrat do kalhot ?
Naposledy editováno 19.04.2012 08:57:43
KamilKřivka píše: Spojka
Dá se krásně regulovat stoupání nahoru
2ka
Tady je to vidět mam sice v zádu 60 zubů ale je to na 2ka
Bubrak ZX10R: Už jezdíš s brzdoou??
nejezdim, v sobotu sme byli na mimonskym letisti a foukal hroznej vitr, ani normalne po zadnim sem nejezdil tam, trochu pak v praze a vcera v praze jak magor, ale to se zas nechci ucit novy veci v provozu ale je to smula v posledni dobe co sem byl na letisti tak dycky ficel hnusnej narazovej vitr
1 reakcí na tento příspěvek po zadním po sté
2 reakcí na tento příspěvek po zadním po sté
assassin píše: to s tou brzdou je podle me blbost... malokdo kdo po zadnim neumi tak dokaze sahnout na brzdu kdyz to prezene.. podle me clovek zacne na zadni zkouset slapat az kdyz uz to trosku dokaze udrzovat plynem.. aspon ja to tak mam a spousta mejch znamejch, z lidi co znam tak aktivne zadni brzdu pouzivaj jen lidi co uz jezdi fakt stunt na uplne jinym levelu..
jo ja to mam stejne, na zadni brzdu si nevzpomenu ani nahodou, jen jednou sem se vylozene dotlacil ji pouzit, kdyz sem to chtel prave zkouset s ni, ale jinak vubec, i za mrtvym sem byl a stacilo zavrit plyn
1 reakcí na tento příspěvek po zadním po sté
schimpi píše: Pánové umíte si představit ten mazec,když ve 150km vlítnete přes horizont nebo vám blbě foukne vítr a kopne vás to nahoru.. pokud že jedete v úhlu tak vám zavření nepomůže. A nebavím se o předním kole 50cm nad zemí..A nebo když řadíte v největším výkonu ,tam je jen kousek k přehození. A věřte že jednou se to stane a kdo tvrdí že ne tak je pako...
nojo nebo taky bude pristavat letadlo na dalnici stat se muze cokoliv, ale vim ze na zadni brzdu si nevzpomenu, navic je to mzik, to co popisujes. a spousta lidi uz se rozbila, treba odsud michal-r10 kdyz jel po zadech kolem nakladaku a pak mu fouk bocni poryv, na to ani ta brzda nepomuze. jo samozrejme je to dobry to s ni umet, ale spis jak uz zaznelo je to dalsi level, nez ze se to s ni clovek teprv uci. v nejvetsim vykonu sem radil na zx9r, je to o citu na plynu. jednou se to ale stane, to souhlasim.
assassin píše: to s tou brzdou je podle me blbost... malokdo kdo po zadnim neumi tak dokaze sahnout na brzdu kdyz to prezene.. podle me clovek zacne na zadni zkouset slapat az kdyz uz to trosku dokaze udrzovat plynem.. aspon ja to tak mam a spousta mejch znamejch, z lidi co znam tak aktivne zadni brzdu pouzivaj jen lidi co uz jezdi fakt stunt na uplne jinym levelu..
Na tohle byla úplně nejlepší trialka. Tam když chceš jet po zadním, tak musíš jet takový úhel, že to bez zadní nejde (asi 7x záda a zlomený blatník ). Jakmile totiž pustíš předek trochu níž, tak to už tím krátkým kvaltem nedoženeš, takže tě to donutí jezdit tak, abys tou zadní brzdou hlavně zpomaloval a pak ti to najednou přijde tak intuitivní, že nechápeš, jak jsi dřív mohl jezdit bez ní : ))
1 reakcí na tento příspěvek po zadním po sté
Teď, když zkouším jet víc u mrtvýho bodu třeba na dvojku a přeženu to, tak si to normálně brzdou shodím a hlavně ani nemám strach, že bych to přehodil a ten strach je na tom všem nejvíc limitující : )
Máš Husku na papírech? Můžeme někdy zajet na Strahov zatrénovat : )