globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6
14.2.2012 v 08:06
Zajímají mě jen názory na co si dát pozor a tak...dík

R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

14.2.2012 v 13:09 | Nahoru | #31
Hele tady ten klucina mel taky K5 a jak ten neduh pak dokazal vyuzit v kariere

R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

14.2.2012 v 13:58 | Nahoru | #32
K6 o proti R1 jede, to je pravda, ale ve spod, nad 8tis už je to jedno. Mě odradil od K6 hlavně ten rám, tak jsem zkoušel K7 ale nejak me to nesedlo ( pro mě špatnej posez) Na R1 sednu a jsem tam hned jak doma,to je pro mě duležity,a ta ovladatenost mě prijde taky lepši. Ja vim to zaleži na hodně faktorech,ale taky jsem hodně motorek projel. A ty koně, ja už nepotřebu. I když jsem chtěl suzuki,tak yamaha je pro mě ve všem lepši.

R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

14.2.2012 v 15:28 | Nahoru | #33
Ja mel R1 05, mam ZX10R 04, jel sem na K5, no a z tedlech dvou bych sel do K5(6) jednoznacne. R1 ma krehky podsedlak, pri sebemensim karambolu se vytrhnou zadni stupacky s kusem podsedlaku, apod. Praska podsedlak v uchyceni na ram, odchazi rychle spojka, krehky rafky. Ta motorka je dobra na drom (super brzdy, podvozek), ale nic nevydrzi proti konkurenci. Na normalni jezdeni ma ZX10R i K5/6 vetsi fun factor a vic vydrzi obe. Mohl jsem si vybrat, kterou si necham, R1 byla v mnohem lepsim stavu a o hodne min najeto (tak o 30-40tis km) a nechal sem si ZX10R protoze je zabavnejsi, charismatictejsi, jinej level zazitku z jizdy. A K5/6 povazuju za jedinyho konkurenta k ZX10. Tak proto K5/6.

U R1 sem se bal vedle ni si uprdnout aby se nerozlozila.

R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

14.2.2012 v 15:54 | Nahoru | #34
...ale R1 je opravdu pěkná motorka

2 reakcí na tento příspěvek R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

14.2.2012 v 16:04 | Nahoru | #35
racek: jj to kazdopadne, a ma super svetla v noci, paradne svitej taky me sejrila kontrolka razeni, ta snad sviti 'defaultne' uz v 7500 takze na dalnici od 170 asi oslnuje

(reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

14.2.2012 v 16:46 | Nahoru | #36

Bubrak ZX10R píše: taky me sejrila kontrolka razeni, ta snad sviti 'defaultne' uz v 7500 takze na dalnici od 170 asi oslnuje


Okamžik rozsvícení by měl jít nějak měnit pomocí tlačítek na budíkách, le do manuálu jsem nekoukal abych popsal postup.

R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

14.2.2012 v 17:43 | Nahoru | #37
Za mě určitě R1

R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

14.2.2012 v 19:02 | Nahoru | #38
Rozhodoval jsem se taky v těchto modelech. Svezl jsem se na K6 i na 2004 R1 a nakonec jsem vybral R1 a vůbec toho nelituji. K6 jela opravdu dole a ve středních otáčkách, ale připadala mi proti R1 horší podvozkem. Připadá mi, že R1 se celkově lépe řídí. Sůza mi hold nepadla do ruky. Za mě R1

R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

14.2.2012 v 23:52 | Nahoru | #39
Zdar,mám K5 třetím rokem a jsem spokojenej.Většina toho tady byla popsána a souhlasím,GSXR má na lítání po silnici větší krouťák ve středním pásmu,R1 má hustej vršek.Co je ale dost jiný je posaz.Na GSXR sedíš spíš v motorce,R1 má vyšší sedlo i geometrie ridítek (origo) je dost jiná.Obě maj něco do sebe.Doporučuju obě vyzkoušet a hned poznáš,co ti je bližší.Já bych bral GSXR.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

15.2.2012 v 04:02 | Nahoru | #40
Bubrak ZX10R> nic jednoduší není než si toto nastavit.Můžeš si signalizaci nastavit kam chceš i jak na tebe bude svítit nebo blikat a nebo nastavit mód při kterém se ti rozsvítí světlo v optimálních otáčkách,což je nejspíš to co ty píšeš.To nastavení se dělá pomocí dvou tlačítek na budíku a zabere to tři minuty.Nastavují se tam dvě hodnoty od kdy se ti rozsvítí signalizace a do kolika v rozmezí chceš aby ti signalizovala.Na závěr si vybereš jestli má blikat a nebo plně svítit a intenzitu jasu.To jsem,ale už psal.

(reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

15.2.2012 v 07:04 | Nahoru | #41

PietroTedesco píše: Bubrak ZX10R> nic jednoduší není než si toto nastavit.Můžeš si signalizaci nastavit kam chceš i jak na tebe bude svítit nebo blikat a nebo nastavit mód při kterém se ti rozsvítí světlo v optimálních otáčkách,což je nejspíš to co ty píšeš.To nastavení se dělá pomocí dvou tlačítek na budíku a zabere to tři minuty.Nastavují se tam dvě hodnoty od kdy se ti rozsvítí signalizace a do kolika v rozmezí chceš aby ti signalizovala.Na závěr si vybereš jestli má blikat a nebo plně svítit a intenzitu jasu.To jsem,ale už psal.



Prosimte bubrak a technika ....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

15.2.2012 v 08:26 | Nahoru | #42

PietroTedesco píše: Bubrak ZX10R> nic jednoduší není než si toto nastavit.Můžeš si signalizaci nastavit kam chceš i jak na tebe bude svítit nebo blikat a nebo nastavit mód při kterém se ti rozsvítí světlo v optimálních otáčkách,což je nejspíš to co ty píšeš.To nastavení se dělá pomocí dvou tlačítek na budíku a zabere to tři minuty.Nastavují se tam dvě hodnoty od kdy se ti rozsvítí signalizace a do kolika v rozmezí chceš aby ti signalizovala.Na závěr si vybereš jestli má blikat a nebo plně svítit a intenzitu jasu.To jsem,ale už psal.



myslis ze to nevim? u ZX10 to je prace na 10 vterin

jde o to, ze kdyz smontujes motorku a jdes jezdit, tak te to proste sejri, ze je to tak nizko, a musis zastavovat na dalnici, resit to, nechapu proc to maj vychozi nastaveni tak nizko a proc ta kontrolka tak oslnuje, proste nesmysl

psal sem 'defaultni', to znamena vychozi, nic o tom, ze to nejde prenastavit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

15.2.2012 v 11:54 | Nahoru | #43

Bubrak ZX10R píše: myslis ze to nevim? u ZX10 to je prace na 10 vterin

jde o to, ze kdyz smontujes motorku a jdes jezdit, tak te to proste sejri, ze je to tak nizko, a musis zastavovat na dalnici, resit to, nechapu proc to maj vychozi nastaveni tak nizko a proc ta kontrolka tak oslnuje, proste nesmysl

psal sem 'defaultni', to znamena vychozi, nic o tom, ze to nejde prenastavit

Protoze preci kdyz smontujes motorku tak ji nejdriv musis zajet a pritom neni dobry motor pretacet...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

15.2.2012 v 13:38 | Nahoru | #44

pylot píše: Protoze preci kdyz smontujes motorku tak ji nejdriv musis zajet a pritom neni dobry motor pretacet...



blbost, proste je to opruz, vychozi nastaveni by melo byt vypnuty uplne, i u Kawasaki mi to vadi, ale tam to aspon tak nepere do oci a je to vejs, nekde v 9500

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

15.2.2012 v 13:44 | Nahoru | #45

Bubrak ZX10R píše: blbost, proste je to opruz, vychozi nastaveni by melo byt vypnuty uplne, i u Kawasaki mi to vadi, ale tam to aspon tak nepere do oci a je to vejs, nekde v 9500


prelepis amerikou a je to...

(reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

15.2.2012 v 13:50 | Nahoru | #46

assassin píše: prelepis amerikou a je to...



a nebo, ale proste je to opruz principielne

1 reakcí na tento příspěvek R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

15.2.2012 v 13:53 | Nahoru | #47
Ten shiftlight je uplne stejne blbe defaultne nastaveny na K6. Snad v 7t uz to blika.

(reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

15.2.2012 v 13:54 | Nahoru | #48

Dawe02 píše: Ten shiftlight je uplne stejne blbe defaultne nastaveny na K6. Snad v 7t uz to blika.



tak to sem nemohl zjistit, tolik sem jeste zadnyho litra netocil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

15.2.2012 v 15:00 | Nahoru | #49

pylot píše: Protoze preci kdyz smontujes motorku tak ji nejdriv musis zajet a pritom neni dobry motor pretacet...

Přesně kvůli tomu to tak je.Ukazuje ti to optimální otáčky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

15.2.2012 v 15:06 | Nahoru | #50

Bubrak ZX10R píše: myslis ze to nevim? u ZX10 to je prace na 10 vterin

jde o to, ze kdyz smontujes motorku a jdes jezdit, tak te to proste sejri, ze je to tak nizko, a musis zastavovat na dalnici, resit to, nechapu proc to maj vychozi nastaveni tak nizko a proc ta kontrolka tak oslnuje, proste nesmysl

psal sem 'defaultni', to znamena vychozi, nic o tom, ze to nejde prenastavit

Bubraku promiń,ale tak to v tvém příspěvku bohužel vyznělo.Nic méně,než se vydám na delší trasu s novou,koupenou starší nebo smontovanou motorkou,tak tu onu či onu motorku vezmu za barák na testovací cestu a vyzkouším si jestli je vše v pořádku.Když není upravím,abych se stím nemusel peklovat na té,jak ty zmiňuješ dálnici a hrabat se v manualu. Určitě mě to taky překvapilo,když jsem si r1 koupil od majitele co jí měl šest let,když jsem to projel,tak jsem se ho na to ptal proč to má nastavené tak nízko a on mi řek ,že to má od koupě a zvyk si na to . Pro mě to byla první věc co jsem upravil,protože mě to rozčilovalo.

(reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

15.2.2012 v 15:24 | Nahoru | #51

PietroTedesco píše: Bubraku promiń,ale tak to v tvém příspěvku bohužel vyznělo.Nic méně,než se vydám na delší trasu s novou,koupenou starší nebo smontovanou motorkou,tak tu onu či onu motorku vezmu za barák na testovací cestu a vyzkouším si jestli je vše v pořádku.Když není upravím,abych se stím nemusel peklovat na té,jak ty zmiňuješ dálnici a hrabat se v manualu. Určitě mě to taky překvapilo,když jsem si r1 koupil od majitele co jí měl šest let,když jsem to projel,tak jsem se ho na to ptal proč to má nastavené tak nízko a on mi řek ,že to má od koupě a zvyk si na to . Pro mě to byla první věc co jsem upravil,protože mě to rozčilovalo.



no dobre, ale i kdyz to projedes okolo baraku, tak te to zas tak nesejri, protoze to tam je chvilkama a ani na palubku tolik nekoukas, proste to "skoro" nevadi, ale pak nekam jedes dal po dalnici a tam to zjistis jaka je to pakarna, sam pises ze te to rozciluje

(reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

15.2.2012 v 15:29 | Nahoru | #52

PietroTedesco píše: Přesně kvůli tomu to tak je.Ukazuje ti to optimální otáčky.



ale prdlacky, kdyz dam domu baterku na nabijecku a pak ji strcim do motorky, tak me optimalni otacky nezajimaj, a optimalni otacky sou v 11tis, ne v 7,5

proste je to opruzarna a proto sem ji zminil, ze je u R1 daleko opruzactejsi nez treba u ZX10

u ZX10 si ji nastavuju na 13tis, aby mi to bliklo kdyz jedu po zadech a vedel sem ze sem v cervenym, ale nedavno sem mel slabou baterku, pri startovani se mi zresetovaly budiky, kontrolka byla zas v 9,5tis a po zadnim me to hrozne matlo, zbytecne sem to brzo pokladal, spis si zvyknu ji mit uplne vyplou a kdyz se nahodou rozsviti tak uz si nebudu myslet ze je ve 13tis

R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

15.2.2012 v 18:18 | Nahoru | #53
myslim že proti R1 2002-3 jsou oba stroje o 2 levely někde jinde.spokojenej budeš s oběma.rozhodoval bych se podle toho na jakej kousek v lepšim stavu narazíš.

1 reakcí na tento příspěvek R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

20.2.2012 v 08:58 | Nahoru | #54
Tak zatim co jsem se jel podívat na gsx r, samý klumpy fakt strašný,a lidi ješte lžou do telefonu, jsem nezažil

(reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

20.2.2012 v 11:58 | Nahoru | #55
Skywalker> je pravda, ze vetsina K5/6 bude lehnuta. Ta motorka je zla. Jestli chces vonavku, tak jednodussi bude hledat R1.

1 reakcí na tento příspěvek R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

21.2.2012 v 12:04 | Nahoru | #56
Kuci, jak to teda s tou VOBLUDOU (K6) je? K5/6 jsem bohuzel neridil a tak me zajima, zda je stejne snadno (sestkove) stabilni i ovladatelna jak r1?

Je to s ni na dromech (konkretne vyjezdy) vazne tak zly? A jak podvozek, staci na nejaky CECky2 jeste serie?

Posledni dotaz... Udela mi autorizovanej servis vystuhu ramu zdarma, popr. za jakych podminek?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

21.2.2012 v 12:07 | Nahoru | #57
Sleeper1> podvozek je relativne hodne dobry, ale zadni pero ti neposlouzi dobre pokud jsi hodne tezky(>100kg), nebo naopak hodne lehky (<70kg).
Vymenu provadely znackove servisy zdarma, pokud na dane VIn nebyla jiz provedena. Moc se jim ale do toho nechtelo, tak se dalo domluvit i na dodani samotneho kitu. Pak si to muzes namontit doma sam a mas jistotu ze to mas poradne - je tam lepeni.
Zajistoval jsem i nejake kity tady klukum na foru bez VIN, ale je to za uplatu...

(reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

21.2.2012 v 13:36 | Nahoru | #58
Dawe02> ...s tou vahou problem nebude - jsem tak akorat (cca 82/186cm)

Kdybych poridil, urcite se obratim....diky

ale je to vsechno zavisly na prodeji r1, nechce se mi z ni stavet okruhovku a tak bych ji radsi vymenil za neco, co uz laminaty ma, je zaroven na papirech a idealne i vlastni plasty se svetly... presne tento pozadavek je tady na bazaru v K6, tak proto se zacinam zajimat..

1 reakcí na tento příspěvek R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

19.4.2012 v 00:01 | Nahoru | #59
Je ten rám u GSXR 1000 K5/K6 opravdu takovej průser? Uvažuju o ní, ale ten rám mě odrazuje.Nebo přišetřit a koupit K7?

(reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6

19.4.2012 v 00:18 | Nahoru | #60
HansB> Ale není, byla na to svolávačka a dávaly se tam výztuhy, takže zkontroluj výztuhy a no problemo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1192, 1193] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35787 Dnes v 19:31 Veverčák
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 2 Dnes v 17:28 kokoška.
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap


TOPlist