Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Edit: Jinak na technickou jakýkoliv špuntík, modrá izolačka atd. a doufat. Být tam každopádně musí určitě a jde jen o to co ještě projde. Na technické je to o štěstí, narazíš na uplné protiklady. Od "svítí bliká troubí, OK" po techniky, co je zajímá stav věcí které se jednoduše nemění a na spotřebku celkem pečou, ale i naopak, někoho zajímají zase všechny díly a homologace od zrcátek po držák spz, tak raději opatrně.
Naposledy editováno 06.04.2012 22:32:49
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
A pro toho, kdo by se chtěl rozepsat: Čím by mohlo být způsobeno zahýbání motorky doleva při puštěných řídítkách a přibrzďování zadní brzdou? Mohlo by za to přední kolo s osmicí, nebo to způsobuje jen jiná určitá věc?
Díky moc za odpovědi.
Naposledy editováno 08.04.2012 23:11:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
K minus vede více kabelů, jednak ukostření (tuším jen černé krátké a vede kamsi na rám) a druhak černobílé, přes rozdvojení se táhne po celé motorce. Je to oboje v očku přikrimpované k sobě, mohlo někde odpadnout. Po zimě je to křehké, mi též uletěly kabely k zásuvce. Pokud by svítilo brzdové tak to odpadlo až za rozdvojením, tedy jeden ze dvou černobílých. Ale osobně to tipuju někde u minus očka u baterky prasklý kabel který jen machanicky drží v izolaci - kabel vždy křupne prvně u konektoru kde se častěji hýbe.
To zahýbání může být asi cokoliv - křivé kolo, zkřížené v brýlích nebo ohlé vidle, není třeba nápadně volný krk řízení? Vůle poznáš při centrálním stojanu a předním kole v luftě, kolo s osou zkontroluješ na jakékoliv koze jestli hází, vidle jestli jsou v zákrytu nebo celé i s tlumičem vytáhneš a uvidíš jestli při otáčení háže nebo ne.
Ano, nesvítí ani brzdové, takže budu tedy kontrolovat od mínusového uchycení k baterce až po rozdvojení.
Co se týče uhýbání, krk řízení měl být dotáhnutý v servise. Kolo je určitě bouchnuté, při jízdě je jasně vidět jak tancuje, sice né nějak extrémně, ale pokud se člověk zaměří na ráfek, tak to pozná. Já už to zjišťovat nebudu, majitel to zkusí dát do servisu, ať zjistí čím by to mohlo být.
Zatím díky moc..
PS: přeju ať se na sraz podívá co nejvíc lidí. Já mám květen/červen zkouškové, ale pokud budu mít volno, rád se s vámi všemi přijedu seznámit
Naposledy editováno 15.04.2012 21:29:48
Milekk: mozno si nasadil nakrivo gufero nemusis to ani poznat zvrchu skus trochu poklepkat po nom ci to nepomoze. Ja ked som menil olej vo vydici som mal olej az na kombineze co to tak frkalo z tej vydlice
to pochybuju jak jsme to nandali tak jsme to zkoušeli propérovat a bylo to dobrý i první kilometry dobrý ale teď po nějakých 400km to začna zas téct
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
BTW jakou má to SV výšku sedla a jaký je posaz ve srovnání s GSkem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jinak z motorky dosáhnu na zem úplně stejně jako z GSa, v tom žádný problém není (výška +- stejná). Ještě je možnost si sednout k nádrži a opřít se o břicho, aby váha nebyla na rukou. Co mě ale nejvíc překvapilo bylo řízení. To je úplně odlišné, dřív jsem GS sklápěl pod sebe nebo jsem používal „kontra“ zatáčení, tady už to bude asi jen o náklonu. Jsem na to zvědav
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jinak výškou je stejná. Jak říkám to sedlo je zapuštěný a ruce jsou více dopředu. SV se dá ale lehce nastavit, třeba kamarád má prdel o něco výš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Já chtěl zůstat u dvouválce. A hned se mi ten výběr dost zúžil. Seděl jsem na CBF600N 2004, Suzuki Bandit 600S 2003 no a nějak mne neoslovili. Taky jsem najezdil tak 200 km na KTM 640 Duke a to je motorka na vyblbnutí Na litrech jsem neseděl ale prý jsou mohutnější a nejsou tak mrštný jako 650tky. Každopádně se ale prodávají hodně levně.
A tohle SV je v originálu kromě toho výfuku. Ale i ten jsem dostal s sebou jakou záruku, že nebyla položená a dokonce bych jí i těch najetých 24tkm věřil
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Sice to jde, ale moje svědomí by mi to nedovolilo. Raději ji pořádně ohřeju, ať ji netrápím..
Na malorážky to nemá, no, to nastartuješ a jedeš.
desmo69 píše: no čekání jak na výplatu. Pro ježdění do práce (jen přes město) mě to v tomhle stavu moc praktický nepřipadá
Jsi holt moc hrrr Ji vysunu z garáže, nakopnu a chvilku držím, po asi čtvrt až minutě podle toho jak je kosa stáhnu sytič do půlky a potom držím kolem dvou tisíc a než vyjedu tak ho stáhnu buď uplně nebo na nějaké minimum a pak stáhnu cestou. Stejně než na sebe nahodím věci a zamknu topcase tak si to minutku sebere. Na město v klidu, po uličkách se zahřeje a na výpadovce ji postupně protahuju.
Jinak když je chladno a potřebuje ještě trochu sytič tak si většinou provrkám trochu plynem a najdu si nějakou polohu kdy ani nekucká, ani se nedusí a ani nelepí otáčky, prostě aby šla jak má. To ani nějak neřeším, prostě s citem
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |