Motor sic normálně nastartuje a na neutrál jde normálně do otáček, myslím do 10 tisíc. Jakmile však zařadím a chci se rozjet, stroj začne okamžitě ztrácet výkon. Jednička jde pak vytočit asi max do šesti tisíc. Po zařazení dvojky to zpočátku opět ztratí výkon ale jde točit nad šest tisíc.Od šesti tisíc otáček to dostane druhý dech a rozjede se až do deseti. Po zařazení dalšího stupně se vše opakuje. Někdy se zdá, že se jako i dusí,nebo spíče vynecháva, jako když funguje omezovač. Výkon je zpočátku opravdu slabí a jde pomalu do vyšších otáček. Do většího kopečka se nejde ani pořádně rozjet a pomáhám si nohama. Nad šest tisíc je to již skutečně svižné a silné. Nůž přívěry jsem zkoušel na tvrdo uzavřít i vyndat, ale efekt v nižších otáčkách nebyl žádný a výkon stále scházel. Nevíte v čem by mohl být problém, jaká bývá nejčastější závada? Svíčku mám namontovanou NGK B9ES , karburátor PHBH 26NS - nevíte správné otriskování a nastavení bohatosti u tohoto typu?, motor Rotax V127, zapalování Sem Amal Sweden. Jednotka pod sedadlem Ducati - viz foto. Divné je to, že když tuto jednotku zcela odpojím od všech kabelů, tak není nic znát. Motor jde stejně a výkon je také stejný. Karburátor vyčištěn, filtr také, nová svíčka a fajfka.
Naposledy editováno 12.04.2012 19:18:00