raceczech_listopad





Téma: Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
28.3.2012 v 17:14
Zdravím,
existuje nějaký servis v okolí,nebo po cestě,který ná vyvažovačku(jak na auta) na moto? Nemyslím stojánek,do kterýho se dá kolo a točí se s ním rukou.
Díky za tipy.

Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

28.3.2012 v 17:21 | Nahoru | #1
Pneuservis?
Google a hledej

Naposledy editováno 28.03.2012 17:21:55

1 reakcí na tento příspěvek Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

28.3.2012 v 17:32 | Nahoru | #2
Muzu se hloupe zeptat proc ne stojanek?

(reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

28.3.2012 v 17:45 | Nahoru | #3

Dawe02 píše: Muzu se hloupe zeptat proc ne stojanek?


Mám z toho pocit že to není ono(četl jsem to i na netu).Je rozdíl vyvažovat na enduro a na supersporta.

Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

28.3.2012 v 17:46 | Nahoru | #4
ten stojanek je daleko presnejsi nez cela vyvazovacka.

Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

28.3.2012 v 17:49 | Nahoru | #5
Cist jsi to mohl, ale pravda to neni. Naopak, enduro kolo s uzsim behounem bude jeste mene nachylne na momentove silove ucinky nevyvahy nez sportovni kolo. Na osce ti to na 99% vyvazim staticky lepe nez kdokoliv na automatickem stroji

1 reakcí na tento příspěvek Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

28.3.2012 v 18:05 | Nahoru | #6
PEMM Brno, spol. s r.o.
Jihlavská 27
625 00 Brno - Bohunice
Vjezd z ulice Pod nemocnicí

Pro tyhle mechaniky to není problém, vlastní zkušenost.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

28.3.2012 v 18:18 | Nahoru | #7

Ctibor píše: PEMM Brno, spol. s r.o.
Jihlavská 27
625 00 Brno - Bohunice
Vjezd z ulice Pod nemocnicí
Pro tyhle mechaniky to není problém, vlastní zkušenost.



Myslíš asi tohle,že?
http://www.firmy.cz/...o-brno-bohunice.html
To by šlo.Kdyby ale bylo něco blíž,byl bych radši.

(reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

28.3.2012 v 19:07 | Nahoru | #8
čoud> zkus ve Vel.Mezu V2 power. Jsou naproti Jelínkově vile, pneuservis - motoservis. Malá stránka 345. Mě tam přezouvali a vyvažovali moto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

28.3.2012 v 22:07 | Nahoru | #9
čoud> celej českej mistrák i alpe adria je vyvážená na osičce rukama :) takže nepoznáš rozdíl.. nehledě na to, že na pneu najedeš třeba 5000km a během toho jí určitě nenecháš znova vyvážit

Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

29.3.2012 v 08:32 | Nahoru | #10
ISSA Brno Křižíkova 15. Brno Královo Pole

1 reakcí na tento příspěvek Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

31.3.2012 v 08:17 | Nahoru | #11
Když už se to tady řeší,jaký ložiska jsou použitý na tom stojánku(je potřeba,aby se točily s co nejmenším odporem)?
Kde shánět závaží?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

31.3.2012 v 09:37 | Nahoru | #12
čoud> loziska podle tve konstrukce. Mensi a taky tesnena jsou lepsi. Nebo bez lozisek a pouzit brity.
Zavazi z nejblizsiho pneuservisu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

31.3.2012 v 12:56 | Nahoru | #13
Dawe02> Což to,ale je důležitý aby se točily s co nejmenším valivým odporem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

31.3.2012 v 13:07 | Nahoru | #14
čoud> prave proto. Male lozisko mala setrvacnost i male treni, zakrytovani zabrani prachu vniknout dovnitr a zpusobit opet velke treni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

31.3.2012 v 17:35 | Nahoru | #15
Dawe02>jj.plastový zakrytování,nebo plechový ? Mám pocit,jestli plastový zakrytování nemá větší odpor tření.

Někde na netu jsem viděl sadu lepících závaží na moto,ale už nevím kde.Koupit to určitě půjde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

31.3.2012 v 17:55 | Nahoru | #16
čoud> plechovy je lepsi.
Zavazicka pokud chces kupovat, tak koupis-hůedej vybaveni pneuservisu.
Priklad

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

3.4.2012 v 19:18 | Nahoru | #17
Tak jsem byl vyvažovat v PEMM Brno.Maximální spokojenost.
Jízdní vlastnosti super (i při vyšších rychlostech bez vibrací).Přední kolo jsem předtím měl vyvažovat na stojánku -závaží byly na jiným místě.
Za sebe dávám bod dynamickýmu vyvažování.
Věřím že na nějaký enduro,který jezdí do stovky stačí vyvážit na stojánku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

3.4.2012 v 19:53 | Nahoru | #18

gsx goes to cbr píše: čoud> celej českej mistrák i alpe adria je vyvážená na osičce rukama :) takže nepoznáš rozdíl.. nehledě na to, že na pneu najedeš třeba 5000km a během toho jí určitě nenecháš znova vyvážit


životnost závodní pneu cca.1 den-proto se vyvažování až tak neřeší

(reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

3.4.2012 v 20:14 | Nahoru | #19
čoud> Párkrát zatáhneš nebo přebrzdíš a vše je jinak

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

3.4.2012 v 20:24 | Nahoru | #20
miramara> 'az tak neresi' znamena ze se jezdi na spatne vyvazenych? To nemyslis vazne, ze ne?

coud> ses si jisty ze ti to vyvazili dynamicky?

Naposledy editováno 03.04.2012 20:25:16

(reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

3.4.2012 v 22:36 | Nahoru | #21

Dawe02 píše:
coud> ses si jisty ze ti to vyvazili dynamicky?



Dobrá otázka Nejsem.U předního kola to usuzuju podle umístění závaží. Zadní bych klidně tipoval na stojánek.
Na webu tý firmy mají fotky -motorkový kolo s přípravkem na vyvažovačce na auta.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

4.4.2012 v 13:10 | Nahoru | #22
[quote=Dawe02]miramara> 'az tak neresi' znamena ze se jezdi na spatne vyvazenych? To nemyslis vazne, ze ne?
Tím -až tak neřeší-mám na mysli že nějakej gram nehraje roli.Na to aby vyvažovali dynamicky není čas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

4.4.2012 v 13:26 | Nahoru | #23
miramara> takze na zavodech nehraje nejaky gram roli a na silnici by mel? Podle meho nazoru neni k dynamickemu vyvazovani zadny racionalni duvod, proto se pouziva v drtive vetsine staticke vyvazovani ktere nepotrebuje tak narocnou techniku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

4.4.2012 v 19:15 | Nahoru | #24
[quote=Dawe02]miramara> takze na zavodech nehraje nejaky gram roli a na silnici by mel? Podle meho nazoru neni k dynamickemu vyvazovani zadny racionalni duvod, proto se pouziva v drtive vetsine staticke vyvazovani ktere nepotrebuje tak narocnou techniku.
Ano, na gram se nehraje,odjedeš trenink (závod) a pneu vyhazuješ....v běžném provozu se od pneu očekává nějaký bezchybný kilometrový výkon,včetně komfortu jízdy....statické vyvažování se používa v drtivé většině právě proto že se nikomu nechce investovat-tak jak píšeš do náročné techniky ........přezouváme stovky moto ročně,ale zatím to nikdo nechtěl vyvážit staticky,vše dynamicky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

4.4.2012 v 19:45 | Nahoru | #25
miramara> Uprimne, nezdalo by se ti divne, kdyby nekdo z ulice prisel s pozadavkem na staticke vyvazeni, kdyz se v tom naprosta vetsina lidi nevyzna?
K tem zavodum. Tam preci potrebujes jet na hrane si nemuzes dovolit mit problem s nevyvahou. Hned to poznas, jak v rychlosti, tak (a to hlavne) v naklonu, kdy zejmena predek brni do rukou a trpi tim znatelne trakce.
A pro poradek, kdo jako odjede trening a pneu vyhazuje? Tohle si opravdu nemuzou dovolit ani ti nejlepsi v MCR

A naposled, netvrdim ze dynamicke vyvazovani na stroji je horsi. Jen tvrdim ze neni o nic lepsi (krome letmeho ulozeni zadniho kola napr u Ducati, tam vidim jisty smysl). Zdroj jakakoliv lepsi ucebnice dynamiky teles.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

4.4.2012 v 20:16 | Nahoru | #26
Já ti taky netvrdím že je něco lepší ,dynamické vyvážení je přesnější...a o tom že že se v tom naprostá většina lidí nevyzná bych s tebou polemizoval ....jaký je rozdíl mezi klasickym uchycení kola a letmým ve vztahu toho vyvažování?.....a kdo po dnu ježdění vyhazuje pneu,no u nás asi opravdu nikdo ...

(reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno

4.4.2012 v 20:26 | Nahoru | #27
miramara> v cem je tedy prosim v principu dynamicke vyvazeni presnejsi nez staticke?
Rozdil v letmem ulozeni je ten, ze lozisko naboje nese cele zatizeni vyplyvajici z momentovych pridavnych ucinku rotace (cili dynamicke nevyvahy) a nikoliv jen pomernou cast jako v pripade symetrickeho ulozeni standartni kyvne vidlice. A protoze je vzdalenost mozneho pusobiste nevyvahy vetsi nez u symetrickeho ulozeni (podobne jako v pripade konstrukce naboje na automobilovem kole), je lepsi takove kolo vyvazit dynamicky.

U predniho kola klasicke konstrukce to neplati. Predstav si maximalni mozne rameno momentu u predniho kola a u zadniho te Ducati. Jasne ne?!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki zx9 chrastí spojka Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... Pavelzx9 5 27.10.2024 v 18:24 Kohlstein
Kawasaki Ninja ZX9R seřízení ventil... Kawasaki ZX-9R Ninja Milhouse12 11 28.9.2024 v 08:23 Milhouse12
Nejde zařadit Kawasaki ZX-9R Ninja Deziik 18 13.8.2024 v 18:33 Dandos489
Kotouče Braking Kawasaki ZX-9R Ninja Tomast 21 26.6.2024 v 17:25 ZdendaZB
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom

TOPlist