Téma: Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
28.3.2012 v 17:14
Zdravím,
existuje nějaký servis v okolí,nebo po cestě,který ná vyvažovačku(jak na auta) na moto? Nemyslím stojánek,do kterýho se dá kolo a točí se s ním rukou.
Díky za tipy.
existuje nějaký servis v okolí,nebo po cestě,který ná vyvažovačku(jak na auta) na moto? Nemyslím stojánek,do kterýho se dá kolo a točí se s ním rukou.
Díky za tipy.
1 reakcí na tento příspěvek Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
Muzu se hloupe zeptat proc ne stojanek?
Cist jsi to mohl, ale pravda to neni. Naopak, enduro kolo s uzsim behounem bude jeste mene nachylne na momentove silove ucinky nevyvahy nez sportovni kolo. Na osce ti to na 99% vyvazim staticky lepe nez kdokoliv na automatickem stroji
1 reakcí na tento příspěvek Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
PEMM Brno, spol. s r.o.
Jihlavská 27
625 00 Brno - Bohunice
Vjezd z ulice Pod nemocnicí
Pro tyhle mechaniky to není problém, vlastní zkušenost.
Jihlavská 27
625 00 Brno - Bohunice
Vjezd z ulice Pod nemocnicí
Pro tyhle mechaniky to není problém, vlastní zkušenost.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
Ctibor píše: PEMM Brno, spol. s r.o.
Jihlavská 27
625 00 Brno - Bohunice
Vjezd z ulice Pod nemocnicí
Pro tyhle mechaniky to není problém, vlastní zkušenost.
Myslíš asi tohle,že?
http://www.firmy.cz/...o-brno-bohunice.html
To by šlo.Kdyby ale bylo něco blíž,byl bych radši.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
čoud> celej českej mistrák i alpe adria je vyvážená na osičce rukama :) takže nepoznáš rozdíl.. nehledě na to, že na pneu najedeš třeba 5000km a během toho jí určitě nenecháš znova vyvážit
1 reakcí na tento příspěvek Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
Když už se to tady řeší,jaký ložiska jsou použitý na tom stojánku(je potřeba,aby se točily s co nejmenším odporem)?
Kde shánět závaží?
Kde shánět závaží?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
čoud> loziska podle tve konstrukce. Mensi a taky tesnena jsou lepsi. Nebo bez lozisek a pouzit brity.
Zavazi z nejblizsiho pneuservisu
Zavazi z nejblizsiho pneuservisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
Dawe02> Což to,ale je důležitý aby se točily s co nejmenším valivým odporem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
čoud> prave proto. Male lozisko mala setrvacnost i male treni, zakrytovani zabrani prachu vniknout dovnitr a zpusobit opet velke treni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
Dawe02>jj.plastový zakrytování,nebo plechový ? Mám pocit,jestli plastový zakrytování nemá větší odpor tření.
Někde na netu jsem viděl sadu lepících závaží na moto,ale už nevím kde.Koupit to určitě půjde.
Někde na netu jsem viděl sadu lepících závaží na moto,ale už nevím kde.Koupit to určitě půjde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
čoud> plechovy je lepsi.
Zavazicka pokud chces kupovat, tak koupis-hůedej vybaveni pneuservisu.
Priklad
Zavazicka pokud chces kupovat, tak koupis-hůedej vybaveni pneuservisu.
Priklad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
Tak jsem byl vyvažovat v PEMM Brno.Maximální spokojenost.
Jízdní vlastnosti super (i při vyšších rychlostech bez vibrací).Přední kolo jsem předtím měl vyvažovat na stojánku -závaží byly na jiným místě.
Za sebe dávám bod dynamickýmu vyvažování.
Věřím že na nějaký enduro,který jezdí do stovky stačí vyvážit na stojánku.
Jízdní vlastnosti super (i při vyšších rychlostech bez vibrací).Přední kolo jsem předtím měl vyvažovat na stojánku -závaží byly na jiným místě.
Za sebe dávám bod dynamickýmu vyvažování.
Věřím že na nějaký enduro,který jezdí do stovky stačí vyvážit na stojánku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
gsx goes to cbr píše: čoud> celej českej mistrák i alpe adria je vyvážená na osičce rukama :) takže nepoznáš rozdíl.. nehledě na to, že na pneu najedeš třeba 5000km a během toho jí určitě nenecháš znova vyvážit
životnost závodní pneu cca.1 den-proto se vyvažování až tak neřeší
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
miramara> 'az tak neresi' znamena ze se jezdi na spatne vyvazenych? To nemyslis vazne, ze ne?
coud> ses si jisty ze ti to vyvazili dynamicky?
Naposledy editováno 03.04.2012 20:25:16
coud> ses si jisty ze ti to vyvazili dynamicky?
Naposledy editováno 03.04.2012 20:25:16
Dawe02 píše:
coud> ses si jisty ze ti to vyvazili dynamicky?
Dobrá otázka Nejsem.U předního kola to usuzuju podle umístění závaží. Zadní bych klidně tipoval na stojánek.
Na webu tý firmy mají fotky -motorkový kolo s přípravkem na vyvažovačce na auta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
[quote=Dawe02]miramara> 'az tak neresi' znamena ze se jezdi na spatne vyvazenych? To nemyslis vazne, ze ne?
Tím -až tak neřeší-mám na mysli že nějakej gram nehraje roli.Na to aby vyvažovali dynamicky není čas
Tím -až tak neřeší-mám na mysli že nějakej gram nehraje roli.Na to aby vyvažovali dynamicky není čas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
miramara> takze na zavodech nehraje nejaky gram roli a na silnici by mel? Podle meho nazoru neni k dynamickemu vyvazovani zadny racionalni duvod, proto se pouziva v drtive vetsine staticke vyvazovani ktere nepotrebuje tak narocnou techniku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
[quote=Dawe02]miramara> takze na zavodech nehraje nejaky gram roli a na silnici by mel? Podle meho nazoru neni k dynamickemu vyvazovani zadny racionalni duvod, proto se pouziva v drtive vetsine staticke vyvazovani ktere nepotrebuje tak narocnou techniku.
Ano, na gram se nehraje,odjedeš trenink (závod) a pneu vyhazuješ....v běžném provozu se od pneu očekává nějaký bezchybný kilometrový výkon,včetně komfortu jízdy....statické vyvažování se používa v drtivé většině právě proto že se nikomu nechce investovat-tak jak píšeš do náročné techniky ........přezouváme stovky moto ročně,ale zatím to nikdo nechtěl vyvážit staticky,vše dynamicky
Ano, na gram se nehraje,odjedeš trenink (závod) a pneu vyhazuješ....v běžném provozu se od pneu očekává nějaký bezchybný kilometrový výkon,včetně komfortu jízdy....statické vyvažování se používa v drtivé většině právě proto že se nikomu nechce investovat-tak jak píšeš do náročné techniky ........přezouváme stovky moto ročně,ale zatím to nikdo nechtěl vyvážit staticky,vše dynamicky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
miramara> Uprimne, nezdalo by se ti divne, kdyby nekdo z ulice prisel s pozadavkem na staticke vyvazeni, kdyz se v tom naprosta vetsina lidi nevyzna?
K tem zavodum. Tam preci potrebujes jet na hrane si nemuzes dovolit mit problem s nevyvahou. Hned to poznas, jak v rychlosti, tak (a to hlavne) v naklonu, kdy zejmena predek brni do rukou a trpi tim znatelne trakce.
A pro poradek, kdo jako odjede trening a pneu vyhazuje? Tohle si opravdu nemuzou dovolit ani ti nejlepsi v MCR
A naposled, netvrdim ze dynamicke vyvazovani na stroji je horsi. Jen tvrdim ze neni o nic lepsi (krome letmeho ulozeni zadniho kola napr u Ducati, tam vidim jisty smysl). Zdroj jakakoliv lepsi ucebnice dynamiky teles.
K tem zavodum. Tam preci potrebujes jet na hrane si nemuzes dovolit mit problem s nevyvahou. Hned to poznas, jak v rychlosti, tak (a to hlavne) v naklonu, kdy zejmena predek brni do rukou a trpi tim znatelne trakce.
A pro poradek, kdo jako odjede trening a pneu vyhazuje? Tohle si opravdu nemuzou dovolit ani ti nejlepsi v MCR
A naposled, netvrdim ze dynamicke vyvazovani na stroji je horsi. Jen tvrdim ze neni o nic lepsi (krome letmeho ulozeni zadniho kola napr u Ducati, tam vidim jisty smysl). Zdroj jakakoliv lepsi ucebnice dynamiky teles.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
Já ti taky netvrdím že je něco lepší ,dynamické vyvážení je přesnější...a o tom že že se v tom naprostá většina lidí nevyzná bych s tebou polemizoval ....jaký je rozdíl mezi klasickym uchycení kola a letmým ve vztahu toho vyvažování?.....a kdo po dnu ježdění vyhazuje pneu,no u nás asi opravdu nikdo ...
miramara> v cem je tedy prosim v principu dynamicke vyvazeni presnejsi nez staticke?
Rozdil v letmem ulozeni je ten, ze lozisko naboje nese cele zatizeni vyplyvajici z momentovych pridavnych ucinku rotace (cili dynamicke nevyvahy) a nikoliv jen pomernou cast jako v pripade symetrickeho ulozeni standartni kyvne vidlice. A protoze je vzdalenost mozneho pusobiste nevyvahy vetsi nez u symetrickeho ulozeni (podobne jako v pripade konstrukce naboje na automobilovem kole), je lepsi takove kolo vyvazit dynamicky.
U predniho kola klasicke konstrukce to neplati. Predstav si maximalni mozne rameno momentu u predniho kola a u zadniho te Ducati. Jasne ne?!
Rozdil v letmem ulozeni je ten, ze lozisko naboje nese cele zatizeni vyplyvajici z momentovych pridavnych ucinku rotace (cili dynamicke nevyvahy) a nikoliv jen pomernou cast jako v pripade symetrickeho ulozeni standartni kyvne vidlice. A protoze je vzdalenost mozneho pusobiste nevyvahy vetsi nez u symetrickeho ulozeni (podobne jako v pripade konstrukce naboje na automobilovem kole), je lepsi takove kolo vyvazit dynamicky.
U predniho kola klasicke konstrukce to neplati. Predstav si maximalni mozne rameno momentu u predniho kola a u zadniho te Ducati. Jasne ne?!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki zx9 chrastí spojka Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | Pavelzx9 | 5 | 27.10.2024 v 18:24 Kohlstein |
Kawasaki Ninja ZX9R seřízení ventil... Kawasaki ZX-9R Ninja | Milhouse12 | 11 | 28.9.2024 v 08:23 Milhouse12 |
Nejde zařadit Kawasaki ZX-9R Ninja | Deziik | 18 | 13.8.2024 v 18:33 Dandos489 |
Kotouče Braking Kawasaki ZX-9R Ninja | Tomast | 21 | 26.6.2024 v 17:25 ZdendaZB |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |