(Asi špatný motor. Motor byl na generálce, ale pán co ho sestavoval odvedl asi špatnou práci. při nastrtování moto během krátké doby sežralo celý olej.Jinak do motoru bylo zainestováno 6 tis.Puvodní cena i s opravou měla být 12 tis, ale po problémech s motorem si Pán praci nepočítal a zaplatily se jen nové díly:Od té doby motorka stojí. jinak moto má platné doklady.)
Prosím mohl by mi někdo poradit jestli to má cenu a co s tím může být? Děkuji předem za jakoukoliv radu.
Naposledy editováno 06.02.2012 20:16:05
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte mi prosím
Vzal bych ji za deset tyček a podle toho co bych narval do mootru bych doplácel zbytek.
Naposledy editováno 07.02.2012 12:37:13
Pokud to neni přes celou čr tak vem někoho kdo dělá motory a zajeď tam, vypadá to, že prodávající nemá problém mluvit narovinu, což je dobře a takhle zjistíte nejvíc.
Jde taky o to, zda to neběželo nějakej čas bez oleje....
2 reakcí na tento příspěvek Poraďte mi prosím
Každopádně jak už tu mnozí psali u tohohle motoru za 6000Kč GO opravdu neuděláš, za to koupíš tak těsnící sadu na motor nebo ložiska na klika či gufera ventilů. Je to drahá sranda a dobře to vím, protože několik těch motorů už mě prošlo rukama včetne toho s mojí motorky.
Takový příklad ať si uděláš představu co tě čeká jestli takovou motorku koupíš. Předloni sem dělal jednomu klukovi GO motoru ZXR. Koupil motorku s tím že předchozí majitel skládal motor sám a něco v něm klepe. Druhý rozebraný motor dostal k tomu.
Po nastartování bylo jasné že je motor chycený na klice. A takle to vypadalo po rozebrání.
Prasklé víko zapalovaní, lezl z něj těsnící okroužek a nějaký šikula to zapatlal asi pro sichr dvěma druhy silikonu.
Zadřený klikový čep, takhle vypadali všechny 4 a hlavní čepy na tom nebyli o moc líp.
Příruba hlavy kterou je veden tlakově olej pro mazání vaček a vahadel.
A její prasklý úchyt.
Prasklá hvězdicová pružina antihopu(ano ZXR má antihopingovou spojku už od roku 91 ).
Zadřené ložisko klikové hřídele.
Takovýhle pohled se mi naskytl po sundání vany motoru
Tohle bylo v sacím koši !
Vydřené ojniční oka vlivem zadření ložisek klikové hřídele
Hlavní čepy klikové hřídele to měli taky za sebou!
Pár zalomených šroubů v bloku motoru a o zábavu bylo hned vystaráno, takže sem se fakt nenudil.
Prasklá horní vodící lišta rozvodového řetězu ve ventilovém víku.
Pán co skládal motor a byl asi opravdový profík, pod ventilové víko kde silikon vůbec nemá být(jen lehce pod půlměcíci těsnění) tak ho dal pro jistotu tři druhy
Tady je už klika po repasi nachystaná v bloku na montáž.
Písty po a před.
Blok po montáži ojnic a pístů.
Nové těsnění je samozřejmostí.
Zabroušení ventilů pomocí lapovací pasty.
Ventily a pružiny v mustru nachystané pro montáž do hlavy motoru.
Ventily po a před.
Zabroušená ventilová sedla.
Hlava po zabroušení sedel a srovnání.
Proběhla i preventivní výměna gufer ventilů.
Hlava připravená k montáži.
Nová horní vodící lišta rozvodového řetězu.
Nově lakovaná víka motoru.
A celkový pohled a hotový motor.
Určitě tě ale hlavně zajímá cena na kolik tahle sranda vyjde že? No na motoru se dělal repas klikové hřídele(komplet 4 ojniční čepy + 5 hlavních čepů) repase všech spodních ok ojnic, nová všechna kluzná ložiska kliky, nové těsnění pod hlavu, válce, víko spojky a olejovové vany, nový olej s filtrem, svíčky, pružina antihopu, vodící lišta rozvoďáku, vypínací tyčka spojky. Spoustu věcí co byli špatné sem opravil nebo sehnal s bouraček jako např. víko zapalování, ulomený držák víka co vede olej do hlavy sem navařil a vyfrézoval atd. atd. Celkem tahle stranda trvala přes 70hodin čisté práce a cenu máš zde:
Oprava klikové hřídele – 7200Kč
svíčky NGK CR9E – 4ks 1000Kč
olej Motul 5100 – 4l 1000Kč
olejový filtr HF 303 – 180Kč
chladící kapalina – 1l 160kč
Originál nové díly Kawasaki:
těsnění pod hlavu – 1101Kč
těsnění pod válce – 820Kč
pružina antihopingu – 316Kč
vypínací tyčka spojky – 543Kč
vodítko rozvodového řetězu – 458Kč
gufera ventilů – 16ks 3257Kč
Oprava závitu bloku – 100Kč
oprava víčka hlavy – 300Kč
víčko zapalování – 500Kč
ventilové podložky – 10ks 1000Kč
zarovnání hlavy motoru – 500Kč
palivový filtr – 40Kč
lak na víka motoru – 400Kč
spojovací materiál – 50Kč
těsnění vany motoru – 200Kč
těsnění víka řazení – 150kč
těsnění víka spojky – 200Kč
těsnění přepadu vany motoru – 50Kč
průchodky PAIR systému – 500Kč
těsnící podložka výpustného šroubu motoru – 20Kč
těsnění pod ventilové víko – 100Kč
příruby výfuku – 100Kč
Použité čističe, vazelína, silikon, závitové lepidlo, MoS2, Cu pasta ….. – 600Kč
Plus sem si ještě nějaké peníze vzal za náklady na cestovné a mobil co se kvůli tomu projezdil a provolal plus práce samozřejmě. Ale když si to spočítáš jen v materiálu tak cca 20000Kč.
Teď záleží co budeš mít na tom motoru všechno špatné a co vše bude potřeba dělat. Ale celkem za díly i za práci není problém se dostat i ktěm 50tácům kdyby byl třeba i výbrus. Ale tím tě od toho nechci odrazovat sem rád za každého člověka který se do něčeho takového pustí a zachrání motorku před šroťákem Jak tu někdo psal že sehnat do toho jiný funkční motor, tak se obávám že je to nemožné, u 20 let staré motorky sotva seženeš motor který bude v lepším stavu než ten podělaný. Schopné motory už sou jen v udržovaných motorkách o které se majitelé starají a ty to samozřejmě neprodají. Je to jen na tobě, jaké bys měl s motorkou plány do budoucna, jestli máš v plánu si ji nechat, tak bych klidně koupil i vrak a nastrkal do toho prachy, aspoň pak víš co v tom máš a máš 100% jistotu
Naposledy editováno 07.02.2012 16:09:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte mi prosím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte mi prosím
Naposledy editováno 07.02.2012 18:16:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte mi prosím
POKLONA MISTŘE!
MUSÍ TO BÝT KRÁSNÁ PRÁCE Z TAKOVÉHO VYBYDLENÉHO MOTORU SLOŽIT TOHO KRASAVCE NA POSLEDNÍ FOTCE! A SAMOTNÉ NATOČENÍ MOTORU SE MUSÍ ROVNAT TOTÁLNÍMU USPOKOJENÍ!
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte mi prosím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte mi prosím
rybíz5> Díky za pochvalu
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte mi prosím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte mi prosím
mischa638 píše: c.j.> No to jo, by za práci myslím platil víc než za materiál
rybíz5> Díky za pochvalu
A u tebe nebylo vice za praci nez za material? I kdybys chtel jen 300Kc/hod tak je to 21000...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte mi prosím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte mi prosím
mischa638 píše: SirIndy> Docela si mě pobavil tím "jen 300Kč/h" Za těch 70hodin co sem nad tím strávil a to neberu kolik běhání kolem toho bylo prostě opravdu těch 70hodin je čistá práce s nářadím v ruce, tak sem si vzal tehdá 7000Kč! Za to dnes neuděláš pomalu ani motor na jawě Tak si vypočítej kolik sem si vzal Kč/h, hold sem lidumil
Skoda ze nemam takoveho lidumila nekde v okoli Jsem ted treba platil 3200Kč praci jenom za vycisteni brzdovych trmenu, serizeni karburatoru, vymenu vzduchoveho filtru a svicek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte mi prosím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte mi prosím
mischa638 píše: SirIndy> A to bylo na jaké motorce?
VTR 1000 F, prej s dobrym pristupem ke vsemu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit ... [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZXR 750 | Hovnotsuts | 93 | 27.5.2024 v 22:02 Hovnotsuts |
Renovace a čištění povrchu Deltabox... Kawasaki ZXR 750 | Georg_moto | 4 | 12.2.2024 v 21:43 Georg_moto |
štítek ZXR 750 H2 Kawasaki ZXR 750 | Grambldouch | 10 | 27.2.2023 v 20:37 marekvjatrak |
Kawasaki Zxr 750 H1 držák motoru Kawasaki ZXR 750 | virgilm | 1 | 30.1.2023 v 15:50 Krautkopf |
Kawasaki ZXR 750 H2 v černo stříbrn... Kawasaki ZXR 750 | Kába | 9 | 29.1.2023 v 22:46 Kába |