paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Záměna přístrojů (budíků) z R6 do R1
12.3.2012 v 16:29
Zdar, řeším budíky na mé R1. Odešly mi už druhé. Většinou je odprásknou vyšší otáčky po delší dobu. Otáčkoměr je teď splašený a dělá si co chce. Myslel jsem zkusit tam z R6, jsou stavěné na vyšší otáčky. Žádná závada na elektroinstalaci nebyla nalezena. Možná je to náhoda. Nemáte zkušenost. Konektor vypadá ,že je stejný.Děkuji za názor.

Záměna přístrojů (budíků) z R6 do R1

12.3.2012 v 17:23 | Nahoru | #1
To jezdíš 18tis.ot. na R1, že to ručička nevydrží?
Nepředpokládám, že by to bylo budíkama. Ty to jen odnesou.

Záměna přístrojů (budíků) z R6 do R1

12.3.2012 v 17:48 | Nahoru | #2
Taky mi něco říká že to otáčkoměrem nebude ale že je to nejslabší místo,proto odchází...žel víc neporadím...

Záměna přístrojů (budíků) z R6 do R1

12.3.2012 v 18:34 | Nahoru | #3
není lepší přeřadit ?

1 reakcí na tento příspěvek Záměna přístrojů (budíků) z R6 do R1

12.3.2012 v 20:21 | Nahoru | #4
diky za rady,napremyslel jsem se o tom uz dost,ale otackomer proste zase odesel, nebo lepe receno se zblaznil.Kdyz dam jine budiky,budou chodit normalne.Kdyz jsem to konzultoval v ignitechu, tak rikali, ze cdickem to spise nebude.dily na zkouseni a vymenu nemam. Preradit neni spatny napad,ale mam jen 6kvalt.Kdyz to bezne nekde roztahnu,tak 10 tis otacek to preckalo,ale podrzel jsem ji po dalnici 5 minut a otackomer KO.
PS:Jo a neni problem s rucickou ale s "vnitrnostma".Proto se domnivam, ze 10 tis pro R6 by nemusel byt problem a nemuselo by je NECO odprasknout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záměna přístrojů (budíků) z R6 do R1

12.3.2012 v 20:22 | Nahoru | #5
drudva> Zapomnel jsem uvest rok 1999

Záměna přístrojů (budíků) z R6 do R1

12.3.2012 v 21:22 | Nahoru | #6
Změřit napětí a pak dále osciloskop. Co leze do budíků. Já bych šel po drátech.
Vytočit na místě to možná vydrží vyšši napětí (pokud tam je), ale déle již ne.

(reakce na) Záměna přístrojů (budíků) z R6 do R1

2.4.2012 v 14:35 | Nahoru | #7

drudva píše: drudva> Zapomnel jsem uvest rok 1999


na ´99 druhý budíky, otáčkoměr ko. na konci sezony při jedný rozjížďce ručička "přelítla" přes a když jsem jí dal růčo zpátky, tak zhruba do osmi tisíc se ještě pořád vrací k nule a přes osm přeskočí rovnou přes. Za běhu samosebou neukazuje.
Nemá někdo nějakej typ na šikulu co se v tom vyzná? (myslím tím někoho kdo je schopen ten budík opravit).

Záměna přístrojů (budíků) z R6 do R1

7.7.2012 v 20:19 | Nahoru | #8
Když jsem pořídil R1, byly na ní budíky KO, koupil jsem přes e-bay jiné, vydržely asi měsíc, otáčkoměr opět KO. Asi to nemá smysl řešit, nebo koupit digitální otáčkoměr..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1194, 1195] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35848 Dnes v 18:49 Veverčák
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist