globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 350 a její výkon?
11.3.2012 v 21:41
Zdarec pánové a dámy. Osedlal jsem starší stroj. Jawu 350/638, v zimě jsem se v tom trošku pošťoural a dneska to šel projet. Mám na vás pár dotazů:

1.Mám na tom elektronickej otáčkoměr, ale mám pocit, že né zrovna funkčí. Ručička se pohybuje od 1-2tis otáček, což je očividně špatně. Je možné, že jsem při montáži špatně připojit konektory na civky. Jak to má správně být? Mám 2 drátky připojené na jednu cívku, nemají být každý na jedné cívce? Co jsem tak spozoroval tak ten tachometr je taky jen na parádu, nevím jestli jedu 60 nebo 90

2.Další věc je, že v motoru ( ve válcích ) neco... jakovy cvaká, dost nerad bych něco zanedbal. Je to normální (až tak moc tomu nerozumim)?

3.Mám pocit,že mi moc Jawka nejede, na 4 to valim 80-90 (těžko říct)a dál se jí moc nechce. Myslel jsem, že tyhle stroje jezdily 120-140. Rád bych taky někoho předjel cestou do práce.

4.Jakou máte spotřebu a jaký dáváte olej? Schroustne to i horší olej? Na nádrži mám nálepku 1:40 tak se toho poměru držim, ale výfuky jsou dost zahebelený olejem. Čím to?

Děkuji
Předchozí
1 2 3
Následující

350 a její výkon?

11.3.2012 v 21:52 | Nahoru | #1
to je blbost, tak lítat to nemůže
to cvakání je dost široké pojem
tak to je fakt málo, osmička by měla minimálně 130 jet.
spotřebu mám při běžné jízdě 4 litry, hliníkový motory klidně o půl litru míň, nedostal jsem se nad 6 za žádné situace ať jsem dělal cokoliv. ideální olej je m2t, bacha abys ten motor "lepším" olejem neodrovnal. 1:40 je správné poměr, toho se drž za každé situace, teda nikdy nedávej míň.
spotřeba aji spolování oleje se nastaví bohatostí směsi na karbecu. svíčka musí byt cihlová, potom nežere a spaluje. ale bacha, stačí malá nepřesnost v nastavení a spotřeba jde klidně o litr nahoru aniž bys něco poznal. je potřeba si s tim pohrát a dat nejmíň kolik to jde aby svíčky nebyly vypálený a motor se za jízdy neprojevoval nedokrmeně

1 reakcí na tento příspěvek 350 a její výkon?

11.3.2012 v 21:59 | Nahoru | #2
M2T bych nelil spíš M6A a jestli chceš cestou do práce někoho předjet tak kup třeba R6

Naposledy editováno 11.03.2012 22:00:21

1 reakcí na tento příspěvek 350 a její výkon?

11.3.2012 v 22:12 | Nahoru | #3
No, tak, stará osmička ti chvilkově pojede třeba i 110, ale stavěná je na běžnou cestovní 90. 130 nebo 140 od ní nečekej. V čem ses porejpal?? Má ještě kladívka nebo už strčený Vape? Co se oleje týká mazej tolik kolik udává výrobce motoru , já osobně bych třeba už starý M2T do třindy nedával, leda nouzově. Můžu ze zkušenosti doporučit Mogul TS nebo TSF , mažu 1:40. Bez problémů. Elektronickej otáčkoměr neznám, mám klasickej mechanickej. Že lítá ručička tachometru - promazat náhon, vyčistit, mohlo by to pomoct, pokud to nepomůže - buď nechat opravit tachometr nebo koupit novej - vyjde to skoro na stejný peníze. Nebo tam pasuje ze škodovky 1O5, 120. Cvakání v motoru je fakt příliš obecný pojem. Ono stačí aby ti sem tam vynechala svíčka a cvaká to ale úplně jinak než když třeba cvaká pístní čep nebo klika..
Spotřeba mezi 4- 4,5 litru.

(reakce na) 350 a její výkon?

11.3.2012 v 22:12 | Nahoru | #4
Bass> škoda že nemáte stejnou cestu, mohl by předjíždět třeba tebe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 350 a její výkon?

11.3.2012 v 22:16 | Nahoru | #5
Bimbam> notak 110 aji na jeden válec
já mám nejslabší motor a 120 jedu kdekoliv, kamošova devítka jezdila bez problému 140 než začal tvrdit že tam musí začít dávat lepší olej než m2t
má se starým motorem jezdí 120, hliníkový motory aji když to byly zlenivělý lemry tak mně na rovinkách ujížděly

350 a její výkon?

11.3.2012 v 22:18 | Nahoru | #6
M2T používám maximálně na mazání pantů u vrat garáže Nikdy bych to do svojí třipade nedal!Jako ono to nějak umaže motor, ale musí se ho dávat do benzínu víc než kvalitnějšího oleje. Pak to kouří z výfuku jak prase, nehledě že výfuky se zasírají víc, stejně tak spalovací prostor motoru. Za mě M2T

(reakce na) 350 a její výkon?

11.3.2012 v 22:32 | Nahoru | #7
memphis.unv> ty to M2Téčko snad prodáváš né, že tu všude za něj tak urputně bojoješ
A ty maximální rychlosti, no pokud se řídíš origo tachometrem tak to fakt těžko říct kolik jedeš a i kdyby tak jet na tom origo jawáckém podvozku 140 se dá pomalu nazvat sebevraždou Nevím no, jako ten motor, pokud je v pořádku a je dobře seřízený, tak těch 140 může dat, ale ten podvozek tak jak je z výroby to je bída Proto sem na svojí třipade vůbec nic nedělal s motorek, ale poladil jen podvozek a je z toho uplně jiná motorka (lepší)

350 a její výkon?

11.3.2012 v 22:42 | Nahoru | #8
Jasně no, já do toho leju.. no vlastně ani nevim co do toho leju. Mám olej v petce z Parama do dvoutaktu. Koupim něco lepšího.
Jinak to cvakání, prostě to svaká někde u svíček, takové kovové cvakání. Nevim jak to popsat. K tomu nastavení směsi. Ukaždýho motoru to bude jinak co? Nebo bych to mohl nastavit jako to máte vy? Dejme tomu 2,5 obrátky od úplného dotažení?
Dneska jsem jezdil a zdálo se mi, že na 4 se jí moc nechce. Když jsem jí na 4 držel pod plným heftem tak po chvilce začala cukat, jako by tam šlo málo benzínu. Je možný, aby kouhoutek od nádrže nebo palivovej filtr způsobil to, že tam nejde dost šťávy?
Jinak jsem se v tom tak moc nevrtal. Čistil kontaky, měnil co upadlo, čistil karbec a asi nic dalšího zásadního. Jinak se chystám na výměnu oleje v motoru. To asi nebude mít na nic zásadní vliv ne?

Po čem bych měl jít abych nahrabal trochu toho výkonu? Žďímat jí na plnej korek abych jel 90 je nesmysl, potřebuju občas přidat abych předjel náklaďák nebo něco takovýho. Rada jako: "Kup si R6" mi vážně pomůže

Naposledy editováno 11.03.2012 23:08:07

350 a její výkon?

11.3.2012 v 22:45 | Nahoru | #9
No pokud si dobre pamatuju tak moje 350/634 jela tak max 120. A to bylo neco Ale zas na druhou stranu, stroj v te dobe , no bozi. A natankovat celou nadrz, tak jsem jezdil celej den Jo to ale benzin stal o trochu min. A jedine M2T tehdy bylo, tak co jinyho, ze

350 a její výkon?

11.3.2012 v 23:06 | Nahoru | #10
Já jsem bohužel na jawě nikdy maximální rychlost nezjistil, protože čim vyšší rychlost, tim větší rozptyl (poskakování) ručičky tachometru, takže to má maximálku někde mezi 90 - 150 km/h, takhle nějak to skáče

350 a její výkon?

11.3.2012 v 23:13 | Nahoru | #11
1. Tachometr lítá pěkně co ? Promaž bowdeny, trošku se to zlepší
Jinak elektronickej otáčkoměr, a ukazatel 1-2 k otáček je kravina, tos tam měl od koupi,
nebo tos tam montoval ?
2. Cvaká... Hoď video. pojem cvaká není moc přesnej Je rozdíl mezi cvakáním, řinčením,
praskáním, klepáním atp...
3. Vytáčej každej stupeň na max. Když vytočíš 3 (měla by jít na 80-90) tak kopni 4 a měl bys z
toho dostat až 130 nad 130 pomalu (záleží na vítru, Tvé váze, jestli tam máš kufr atd...)
4. Na prvním zářezu 4-4,5; druhej 5-5,5; třetí 6+
Olej sem dával Polosyntetiku Repsol/Castrol TTS (plnou) ale nějak Mogul či Denicol bych do
toho dal taky. Poměr 1:40! Hlavně ne M2T

Tak ať to jezdí chlape!

E: Jo a kup si digitacho
Maximálka je ovlivněná strašně moc faktorama, od ložisek kol, správně seštelovaných brzd, až p motor... Jo a taky to kolik máš v nádrži benzínu

Naposledy editováno 11.03.2012 23:23:42

350 a její výkon?

11.3.2012 v 23:23 | Nahoru | #12
No, ten otáčkoměr tam byl, já jen čistil kontatky a jak jsem je čistil tak jsem to ropojil a už nevěděl jak to bylo, tak jsem to připojil a šlo to, ale blbě
Nejsem si jistej, že mi 3ka dá 80 a když už tak 4 dá sotva 100. 4 nemá žádnej tah a fakt je tam jen, aby se neřeklo.
Co předstih? To by se nemělo nějak štelovat? Mám tam klasický kladívka, ale o štelování předstihu vim prd.

350 a její výkon?

11.3.2012 v 23:26 | Nahoru | #13

Reitor píše:
No, ten otáčkoměr tam byl, já jen čistil kontatky a jak jsem je čistil tak jsem to ropojil a už nevěděl jak to bylo, tak jsem to připojil a šlo to, ale blbě


Příště si vše foť a maluj, elektronickej neznám, tudíž neporadím

Reitor píše:
Nejsem si jistej, že mi 3ka dá 80 a když už tak 4 dá sotva 100. 4 nemá žádnej tah a fakt je tam jen, aby se neřeklo.


To je málo, někde je chyba. Inicializuj příčiny, od motoru, až po mechanický části.

Reitor píše:
Co předstih? To by se nemělo nějak štelovat? Mám tam klasický kladívka, ale o štelování předstihu vim prd.


Kup Vape a máš po problému, jinak budeš muset štelovat předstih a odrth.

Naposledy editováno 11.03.2012 23:27:22

350 a její výkon?

12.3.2012 v 09:14 | Nahoru | #14
Jawa 350/640 co jsem měl tak max 125Km/h z kopce - přetočená- vibrace že by ti upadla ruka a ještě by ses z toho .
Jinak normálně těch 90km/h bylo akorát co bylo nad, bylo na hovno. Díky všem Japoncům, Italům atd.. , že ta doba už pominula

350 a její výkon?

12.3.2012 v 09:33 | Nahoru | #15
max.výkon je někde okolo 5200ot, 3ka by měla jít přetočit minimálně někam k 5800ot (to převody odpovídá cca 105kmh skutečným). Když přetočíš dvojku, máš ject minimálně 75kmh skutečných (celkem hukot). Čtyřka je slabá - maximálka bude tak 120-130 dle kondice a podmínek.

350 a její výkon?

12.3.2012 v 09:47 | Nahoru | #16
Jen k tomu M2T, já měl na nádrži doporučení od výrobce kde byl olej castrol tts. Takže asi tak, jsem si jist že m2t není jeho náhražka.

Mě osma jela 140.

350 a její výkon?

12.3.2012 v 10:09 | Nahoru | #17
Omluvte me, pisu z mobilu, bude to bez hacku.

Napadlo me, jestli by nepomohlo dat jehlu na jinou drazku. Mam to na jezdeni do mesta. Nechci, aby to moc zralo, ale cekal jsem, ze 110 pro ni nebude problem.

Vyfotim pripojeni otackomeru a udelam video jak jde motor. Treba se najde hlava pomazana.

Jinak, na motoru mam jakejsi plastovej spunt (v levo nahore). Podle me bude pro kontrolu oleje,ale vytahnout nesel a silou jsem to nezkousel. Je to na olej?

350 a její výkon?

12.3.2012 v 11:06 | Nahoru | #18
Otáčkoměr mrkni jestli vypadá nějak takto, pokud ano, tak zapoj dle návodu. Karburátor máš seřízenej dobře? hladina? jehla na správném zářez?
Karburátor Jikov 2928 CE
Průměr difuséru 26mm
Hlavní tryska 92
Volnoběh tryska 40
Šroubek volnoběžky 1/2otačky
Poloha jehly 1 zářez ze zhora


Pak jestli máš s clonou nebo bez clony, dle toho je jiná hlavní tryska, předstih udělanej dobře? Ten tachometr, pokud lítá, tak buď je ohlodanej náhon, nebo volné pérko uvnitř, dá se opravit, ale lepší je koupit z vrakoviště ze 120 a jen ho tam dáš - funguje. Co se týká rychlosti, tak nastuduj tady, já tam mám 17z a taky je to lepší. 18 zubové kolečko, jede dobře, ale 3° jede 90km/h, pak 4 a je to nepoužitelné, takže točit co to jde. Studuj...

350 a její výkon?

12.3.2012 v 11:09 | Nahoru | #19
Ha, plastovej špunt - to bude na víku spojky , nahoře, je to nalejvací špunt na olej do převodovky.Z dnešních tam dej mogul/paramo 80W90. Je to na závit, takže vytočit. Kontrolní šroub na množství oleje v převodovce najdeš zhruba za hřídelí stratovačky-řadičky a vpravo a trochu doleji - je to šroubek a po jeho stranách jsou vodorovný čárky a nad nima trojúhelníčky jakožto symbol hladiny. Koukni se jaké máš svíčky - pokud bys tam měl náhodou svíčky ypsilonky, tak ven s nima - patří tam N15C - ypsilonky mají dlouhý jiskřiště.Pak možná to cvakání u svíček přestane. Seřízení karbecu jen velmi zhruba bohatost směsi (přídavnej vzduchovej šroubek) cca 1 až 1,5 otáčky od dotažení, pak podle barvy svíček a toho jak jde za plynem aby se nedusila , zároveň vždycky po manipulaci s ním nastavit znova volnoběh dorazem šoupátka. Pokud budeš mít správnou směs (cihlová barva jiskřiště svíček) a stejně ti nepojede nad devadesát ani nad půlkou plynu, vyčistit pořádně karbec, trysky a hlavně nepřehodit vzájemně trysky. Lépe po jedné vyndat, vyčistit, profouknout trysku i kanálek a dát zpět a pak druhou a třetí. Je možný že třeba ta tvoje dlouho stála a jsou trysky zalepený olejem či usazenej čurbes z benálu. Pokud nic nepomůže, jehlu budeš mít na druhým zářezu shora a stejně bude motorka lenivá i když najedeš třeba sto či dvěstě kiláků, pak už jen trochu zvětšit předstih a nastavit správně odtrh. To může být příčina, proč nechce do vyšších otáček. Není to žádná hrůza, když se nastaví oboje pořádně, nemusíš na to deset tisíc kiláků šáhnout, jen občas (cca po 800 - 1000 km) máznout filc na vačce kapkou převodovýho či motorovýho oleje.A očistit kladívka. Kdyby sis s tím nevěděl rady tak prostě na motorce někdy v sobotu odpo či v neděli přijeď a seštelujem to. Je možný taky že máš ten filc u vačky suchej a ošoupal se ti už trochu pertinax na kladívkách, tím pádem skoro žádnej odtrh a vyšší otáčky prostě už nestíhají kladívka. Laborovat s tím metodou pokus/omyl raději nedoporučuju, protože to úplně rozházíš a to pak je boj Takže měrky a šupléra . Video štelování zapalování mimo jiné taky jako odkaz na vlákně Jawablázni zde na motorkářích. Asi tak před měsícm to tam někdo vkládal.

E. - doplnění, písmenka

Naposledy editováno 12.03.2012 11:16:06

1 reakcí na tento příspěvek 350 a její výkon?

12.3.2012 v 11:57 | Nahoru | #20
Já nejsem extra motorkář. Jezdil jsme na 125ccm a po delší době jsem sedl na tohle. Moc se v tom nevyznám, dělal jsem jen to co nejde pos... Karbac jsem čistil xkrát + přidal jsem palivový filtr, abych se vyvaroval zanášení. Předstih jsme nešteloval, neumim to. Nekoukal jsem na barvu svíček, dneska to zjistím. Bojím se s tím jet dál, protože už mě jednou nechala 5km od baráku a dostat tu těžkou krávu domů byla zábava. Dneska vyměním olej v motoru a udělám delší vyjížďku a proženu jí pérka. Do toho motoru se bojím šťourat. 90 jedu fakt na plnej korek.
Když bude šlapat, udělal bych si výlet do Kolína (jsem z Hradce Králové)a pokud by nebylo něco v pořádku nebo by šlo vylepšit, byl bych vděčný za pomoc.

(reakce na) 350 a její výkon?

12.3.2012 v 12:51 | Nahoru | #21
Reitor> Ahoj, nedá mi to, abych se taky nezapojil do diskuse. Můžu popsat svoje zkušenosti s J 350/634 07 02. Koupil jsem jí jako funglovku v roce 1981, staral se o ní asi jako o tryskáč, prostě vše jak se má a co nejlíp. Měla psáno 20 k výkon, ale našel jsem v knížce, že stačil vylomit z tlumiče ten slavík na vstupu vzduchu do tlumiče sání a dát větší trysku do karburátoru a rázem měla 22 k, což byl asi nejvyšší u 634. Trysku jsem měl 110 - hlavní, volnoběžnou 55. Motorka jela na 1/ 60 km/h, 2/ 90 km/h, 3/ 110 km/h a 4/ podle okolností, proti silnému větru taky jenom 110, ale s větrem v zádech 145 - to vše tachometrových. Ručička tachometru běžně lítala sem a tam, ale až tak nad 120 km/h - jak kdy. Mazal jsem náhon, snažil se, aby nebyl zalomený a pod a nic nepomohlo. Měl jsem jí pak souběžně s Hondou 500 a akcelerací na 100 km/h byla jen o málo slabší, než Honda. Jenže pak to lezlo už pomalu. Když jsem se udržel a jel do 80 km/h, tak mi žrala cca 4 l/100, ale při ježdění naplno, což bylo skoro pořád jsem měl strašnou spotřebu - přes 6 1/100. A ještě k cvakání z motoru - taky můj případ - motorka měla najeto už 34000 km a při vytáčení trojky na těch 110 vždy zacinkala. Nechal jsem udělat výbrus válců a to byl začátek konce motoru. Jeden z pístů byl zmetek, měl mělkou drážku pojistky pístního čepu, ta za jídy vyskočila, dostala se mezi píst a válec, píst se rozlámal, prasknul i válec, bloklo se kolo... Tenkrát jsme dojeli cca 100 km jen na levý válec, koupil jsem nový motor. Ten nový byl ohromný sráč, jelo to nejvíc 120, kopec na Slapy, který původní motor vytáhnul 110, tak nový jen 80 za cinkání... Ten původní motor jsem v zimě pak opravil novými díly a na jaře prodal i s motorkou. Jentak pro zajímavost, když jsem ten původní motor rozebral, nestačil jsem se divit přesnosti výroby - půlky na sebe třeba na sání lícovaly - nelícovaly o cca 5 mm! Ale jezdil perfektně, dokonce jsem tehdá ujel zajížděči z Jawy, který měl tehdy úplně novou 638, která měla mít podle něj 27 koní - nevěřil, že mu ujela 634 s najetýma 30 000 km. Takže cinkání a zvuky bych neřešil.

1 reakcí na tento příspěvek 350 a její výkon?

12.3.2012 v 13:58 | Nahoru | #22
Taak jsem dorazil z projížďky. Už jsem myslel, že nedojedu. Jel jsem tak 3 km v klidu, abych jí zahřál. Pak jsem jí vzal za uši a roztočil co to šlo. Na 1 tak 50, na 2 tak 70, na 3 těch 90 a 4 se rozklepala na +/- 100(asi by ještě šla, nepustil jsem plnej plyn), ale pak to začlo. Prakticky přestala jet, jakoby tam nešel benzín. Musel jsem pustit plyn. Teď jsem koukal na to jak tam teče benzín, myslim si, že benzínový kohoutek nestačí "podávat". Zkoušel jsem jak to poteče do flašky a je to slabej čůrek. Je to možný, aby nestačil přitýkat benzín?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 350 a její výkon?

12.3.2012 v 14:15 | Nahoru | #23
Reitor> to je klidně možný, že přes ten benzínovej filtr nestačí protéct dostatečný množství benzínu. Poznal by jsi to, kdyby jsi z plnýho plynu opatrně plyn zavíral a motorka by zrychlila. Byla by to známka chudé směsi. Kdysi se mi na Jawě přicpal kohoutek a taky nejela víc jak 110 - zrovna, když jsme závodili s klukama.

(reakce na) 350 a její výkon?

12.3.2012 v 14:17 | Nahoru | #24
fzr> Ještě mi napadlo mimo toho benzínovýho filtru, aby jsi měl v pořádku odvzdušnění nádrže - někdy nějaká kravinka dokáže potrápit.

350 a její výkon?

12.3.2012 v 14:33 | Nahoru | #25
Udělal jsem to video. Je tam vidět prd a slyšet houbelec. Zaměřte se na válce cinkani ve valci, je to blbě slyšet, ale da se to. Pak je záběr na motor a v něm tak jako hučí, což se mi taky nelíbí. No a pak tam je natočený jak málo (podle mě) teče benzín z nádrže (ano, je tam) nemam moc dobrej foťák tak to není moc vidět. Praskla mi hadička tak to trochu teče všude okolo. Také jsem natočil můj parádní otáčkoměr, který se dneska rozhodl, že nebude fungovat prakticky vůbec.

350 a její výkon?

12.3.2012 v 14:39 | Nahoru | #26
Bez filtru to ale nejde, koukal jsem co plave v nádrži za bordel a to jsem jí čistil. Na doporučení od známého jsem do ní hodil 5 matiček a klepal a klepal... no a teď tam zase něco plave.

Jen mě prosím nekamenujte za to video, je to hrůza.

Hele... to, že dře vepředu kotouč je normální? Jen tak decentně.. není cítit brždění, jen prostě dře..

Přidávám fotky svíčky. Maj barvu.. no černo-hnědou? Na fotky strašně zkreslujou.




Naposledy editováno 12.03.2012 15:01:28

350 a její výkon?

12.3.2012 v 15:00 | Nahoru | #27
No, tak vypusť z nádrže veškerej benzín, vyšroubuj poté benzínovej kohout z nádrže venm pak vyšroubuj matku co je u ovládací páčkym, tu vyndej a pod ní bude gumička s pěti otvory - ta může být nabobtnalá - pak benzín neteče. Nová stojí cca 10kaček. Když už to budeš mít venku, sundat sítko z trubky co je vlastně strčené v nádrži a vyčistit a trubičku kterou jde benzím na hlavní a i kanálek kterým jde na rezervu pořádně vyčistit - ty kanálky jsou v kohoutu trošku zahnutý, tak se to rádo ucpává. Někdy je problém obojí, gumička i ucpaný kanálky. Stačí aby někdy někdo dal třeba ředidlo nebo kdovíco do benálu a gimička jde kašlat pod kytky. Naštěstí stojí pakatel a vyplatí se ten kohout vyšroubovat, celej rozebrat a vypucovat, novej stojí asi 195 káčé. Zbytečný když se dá vyčistit. Tím že jsi uvolnil bordýlek ze stěn nádrže, se ti může přicpat kohout a jeho kanálky.

Naposledy editováno 12.03.2012 15:14:11

350 a její výkon?

12.3.2012 v 15:01 | Nahoru | #28
Video skouknu až doma, nemám v práci zvuk a hlavně pracovní kraksna nekouše videa a seká se.

350 a její výkon?

12.3.2012 v 15:35 | Nahoru | #29
Určitě ten palivovej filtr hoď do pr****. Dej tam klasickou hadičku, jde o to s čím to mícháš, olej s benzínem ti ucpe papír a pak neteče benzín. Svíčky mrkni tady, musíš posoudit ty, foto fakt nic moc. Dyžtak koupíš brisk N15C. Určitě bych vyčistil výfuky, pak uvidíš jakej bude mít zvuk, nevím jak toto zapolování u 8smičkového motoru, ale asi taky, filc u vacky namazat.

A nádrž, sundáš sedlo, u nádrže povolíš 13tkou klíčem matku, sundáš nádrž, položíš ju na bok, pak vyšroubuješ kohout, profoukneš sítko, kohout, můžeš ho i rozebrat, ale na rezervu bude téct vždy, doporučuji objednat nové gumy ke kehoutu, jak píše kolega přede mnou, můžeš těch 5dírek vyčistit, ale hned se ucpou a dá se koupit i tureckej kohout - funguje.

Zkus seřídit předstih na straně 77.

Naposledy editováno 12.03.2012 15:53:09

350 a její výkon?

12.3.2012 v 15:41 | Nahoru | #30
Výfuky jsou dělaný. Ten filc má být mastný? Stačí WDčko? Zítra koupím nový svíčky.
Vyhodit filtr? To jako vážně? To bude karbec ucpanej každej kilák

Naposledy editováno 12.03.2012 15:47:39
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 Jirka-Tajsn 3 23.2.2024 v 09:17 Eddie83
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 radys02 37 24.9.2023 v 18:22 krizak66
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 Boss.trx850 9 5.8.2023 v 17:01 pech.
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
JAWA 350/632, 638 výfuky krátké - d... Jawa 350/632, Jawa 350/638 hurikans 8 4.5.2023 v 11:42 mito7


TOPlist