paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Neposlušná mrška :)
Ahoj, pořídil jse mpřítelkyni 4 kilko ninju. Jeto celkově má první zkušenost s kawou. Má pěkný stav a origo km což je celkem málo. Jen mám menší problem se startem Na sytič vůbec nereaguje. Nastartuju pouze bez sytiče a s plynem, po startu ho přidám jelikož za studena nechce držet volnoběžné točky ale místo přidání ot. okamžitě chcípne potvora :D. Za jízdy se mi občas zdálo že při plnem otočení plynu v nižších točkách malinko vynecha ale málo znatelně, jenže jsme to cítil mno a pak po zastavení při volnoběhu přidám pustím plyn a otáčky se na chviličku zastaví na 2 tis a pak spadnou. Pročítal jsem příspěvky ale žádná přímá odpověd. Určo zkusím svíčky vyměnit za densa pokud jsem je trošku uplavil může to být příčína? Nebo myslíte že může jít o přisávání falešného vzduchu? Díky za tipy.

Neposlušná mrška :)

6.3.2012 v 20:43 | Nahoru | #1
na densa se vyser, dej tam co patří, ale tohle spíš vidim na blbě seřízenej karbec

1 reakcí na tento příspěvek Neposlušná mrška :)

6.3.2012 v 20:49 | Nahoru | #2
myslíš jo? údajně byli štelovány tak je možné že špatně, ale jinak to jede jak střelený.

Neposlušná mrška :)

6.3.2012 v 20:53 | Nahoru | #3
Dej tam presne co tam patri!!!! Ja mel ZXR 750 viz profil. Maji tam tusim bejt NGK tak tam neser neco jineho a drz se prirucky. Ja mel zas problem ohledne spatne pumpy na palivo vymena z jine Kawky a ok :) Jinak obecne tahle Kawa ma spatne starty za studena. A jestli je tam nejaky problem tak se to secte a je vymalovano. Mam kontakt na jednoho z nejlepsich servisaku jestli chces. Dela me motorku a proste to se neda popsat co je to za srdcare. Vsude jinde me zatim kazdej chtel ojebat.

Neposlušná mrška :)

6.3.2012 v 20:53 | Nahoru | #4
Ahoj,
tak tuhle motorku mám celkem zmáknutou díky své (mojí kravskou chybou) bývalé přítelkyni.
Poradím Ti.
Když uděláš celou procedůru a vše bude OK tak na volnoběh když z razu přidáš fest plyn tak ve spodu vynechá, je to tím motorem nedokáže se od spodu vypořádat s tak moc vzduchem.

Jinak k Tvému problému ,na 99% máš rozhozené karbce, nevím na kolik si zdatný kutil, ale chce to rozebrat vyčistit (mrkni na trysky, já je tenkrát měnil jelikož když ta motorka dlouho stála zoxidovaly, nejspíš voda) prodává se takový cabročistič tak to pořádně pročisti a prostříkej, velká bolest je i vzduchový filtr... kapitola sama o sobě, koukni v jakém je stavu ta houba, my ji tenkrát kupovali novou jelikož byla roztržená.. Určitě vyměn svíčky pokud jsi to před tím nedělal, jelikož ZXR 400 je více než náchylné na svíčky, stačí když motka bude studená a pořádně ji zrazu dáš tak se za chvíli rozloučíš se svíčkama. No apak nech udělat podtlaky a bude vše OK

Kdyby jsi měl jakýkoliv dotaz klidně se ptej, tu motku jsem měl hodněkrát rozebranou ale za sebe mohu říct že je to pekelný stroj!!!!

Neposlušná mrška :)

6.3.2012 v 20:56 | Nahoru | #5
To ze ti prodejce rekl ze bylo stelovano bych vubec neresil. Ano nemusel lhat ale dneska je kazdej mechanik a zlodej. A jeste vic prase co ti necha pri servisu oleje tect brzdovku. To je jen priklad ale setkla jsem se s lidma co videj jen ten ukon ale na ostatni serou. Nemusej to delat ale ani nic nereknou. Proste takhle s eto nedela.

2 reakcí na tento příspěvek Neposlušná mrška :)

6.3.2012 v 21:02 | Nahoru | #6
Super hned jak uklidím dílnu pustím se do toho, jelikož nemá najeto ani 20 tis. a 2 maj. v čr mimochodem obě dívky které do kupy najeli max 10 tis. km. A to ještě 2 majitelka říkala že to koupila se steřelíma 14 let starýma gumama tak to někde v itálii zřejmně stálo hodně dlouho :D doufal jsem že bude bez investic ale není nad servis byla by škoda ji zničit takže prvně zkontroluji věci na které si troufnu sám a uvidíme jak se mi bude dařit rozhodně díky za tip a za nabídku pokud nebudu vědět určitě se na tebe obrátím :D

(reakce na) Neposlušná mrška :)

6.3.2012 v 21:10 | Nahoru | #7

ShortyF4zEr píše: Super hned jak uklidím dílnu pustím se do toho, jelikož nemá najeto ani 20 tis. a 2 maj. v čr mimochodem obě dívky které do kupy najeli max 10 tis. km. A to ještě 2 majitelka říkala že to koupila se steřelíma 14 let starýma gumama tak to někde v itálii zřejmně stálo hodně dlouho :D doufal jsem že bude bez investic ale není nad servis byla by škoda ji zničit takže prvně zkontroluji věci na které si troufnu sám a uvidíme jak se mi bude dařit rozhodně díky za tip a za nabídku pokud nebudu vědět určitě se na tebe obrátím :D



Přeji Ti mnoho zdaru, kdyby co tak napiš

(reakce na) Neposlušná mrška :)

6.3.2012 v 22:15 | Nahoru | #8

ShortyF4zEr píše: myslíš jo? údajně byli štelovány tak je možné že špatně, ale jinak to jede jak střelený.



tomu nevěř, stejně jako oleji, brzdovce, filtrům, kilometrům atd atd, šoupni to k někomu kvalitnímu ať ti to prověří, možná tě nepotěší skrze ty informace cos dostal při koupi, ale když se to dá do kupy, tak budeš mít krásku na pár let..

(reakce na) Neposlušná mrška :)

Skvělá odpověď, děkuji! 6.3.2012 v 22:17 | Nahoru | #9
ShortyF4zEr> jak už ti tady psali kluci, svíčky bych dal určitě nový, na značce ani nezáleží NGK nebo Denso, hlavně držet tepelnou hodnotu svíček. Pokud máš ZXR400 do roku 90(model D nebo E) tak tam patří svíčky NGK DR8ES ty stojí pár korun, pokud máš novější ZXR tj od roku 91 nahoru(modely H-M) tak tam patří svíčky NGK CR9E ty už jsou o něco dražší.
Jinak se taky přikláním že máš problém v karburátorech, to že ti nereaguje sytič, tak určo zkontroluj lanko od sytiče, jestli tam vůbec je nebo není přetrhnuté, nejednou sem se s tím setkal. A pokud ti padají pomalu otáčky když přidáš plyn, jak popisuješ že se zastaví na 2000ot/min. a pak terpv po chvilce to spadne na volnoběh, tak buď ti to může někde přisávat vzduch, nebo máš špatně seřízenou bohatost volnoběžné směsi, je to moc chudé, a protože je tam moc vzduchu tak ty otáčky padají pomalej na volnoběh než normálně. Kařdopádně bych karburátory vydělal, vyčistil, ani nemusíš kupovat spešl sprej na to, stačí obyčejný čistic brzd, který seženeš ve spreji i do 100Kč. Vyhodin ven všechny trysky, šroubky, všechno co de, tím čističem všechno prostříknout, hlavně všechny kanálky co tam jsou a pak nejlíp pořádně vyfoukat kompresorem, zase složit, bohatost volnoběžné směsi nastavit dle manuálu, zákládní hodnota je 1,5 - 2,25 otáčky podle modelu motorky. Každopádně bych se podíval kolik otáček tam máš te´d a zkusil tak půl otáčky přidat aby se to trochu obohatilo. No a až budeš mít nové svíčky, vyčištěné karburátory nastavenou volnoběžnou směs, tak bych ještě určitě doporučil provést synchronizaci(podtlaky)a musí jet jak víno

Neposlušná mrška :)

7.3.2012 v 16:11 | Nahoru | #10
filtr vzduchu, paliva, příruby, karburátory rozebrat a vyčistit, kouknout na stav membrán, seřídit směs, seřídit lanko sytiče, udělat podtlaky, fajfky(dotáhnout v kabelech) + svíčky vyměnit, když už budeš dělat tohle všechno, kouknul bych i na ventilové vůle.

Neposlušná mrška :)

7.3.2012 v 16:15 | Nahoru | #11
nazdar , ten sytič mi dělá něco podobnýho , reaguje divně - bud drží třeba 4tis občas 2 ale většinou hodně rychle padá. neřeším to , nastartuju a pomalu vyjedu . A ten volnoběh se mi projevoval podobně - u mně byla na těsnění pod přírubama karbeců na motoru a taky mi chyběly z vrchu airboxu takový ty záslepky a sálo si to falešný vzduch .

Neposlušná mrška :)

3.5.2012 v 18:45 | Nahoru | #12
Ahoj, souhlasím s karbcema a až to budeš mít rozebrané, doporučuji zkontrolovat i sací ventily. Tyhle Bonzajky na to celkem trpí, včetně té mé :) Jinak je to super moto, nedám na ní dopustit. Držím palce

Naposledy editováno 03.05.2012 18:45:55

Neposlušná mrška :)

4.5.2012 v 13:10 | Nahoru | #13
ShortyF4zEr - ZXR400 jsem mel pred vice jak 14ti letam s origo 15tis km!
Startovala vzdy na 1stratovani..jen po zime diky bez podavaciho cerpadla se musela tocit chvili dele.Takto to pokracovalo do 45tis km kdy jsem ji PRODAL.
To stejny kamosovy co ji mel take.
To ze tobe nestartuje a sytic vuube nereaguje je jasna pricina ROZJEBANEHO-KARBECU tedy to dej NEKOMU kdo UMI a seriditi je.
Svicky + vule ventilu take s filtrem.Jestli to neni odjeta svine co ma pres 50tis km bude startovat na poprve.
Tepla startovala take bez plynu a krasne.Kdyz uz byla vylitana tak obcas s trochu plynem jinak nikoliv.
Tato motorka je velmi citliva na serizeni a stav karbecu i kvalitu benalu.
Jinak super motorka me litala po zarazku 240 kamosi co ji mel uhnanou ani ne 200.
Raad na ni vzpominam bohuzel ted sn ovejma motorka pri srovnani je v PRDELI
Jo a davej ji kvalitni olej a menit olej me ve 45tis km meli vacky pitting.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rána při startování Kawasaki ZXR 400 Twitty 11 4.9.2021 v 08:09 Diegow
Kawasaki zxr 400 za tepla slabě točí Kawasaki ZXR 400 wojciech1999 2 8.3.2020 v 08:49 Brůča.
motoservis Kawasaki Kladno Kawasaki ZXR 400 Domino-AK_47 18 8.1.2018 v 12:55 lubi.k
Po přidání plynu chcípne [1, 2] Kawasaki ZXR 400 motokuba-keči 34 9.8.2017 v 09:55 Galileo297
Ztrácí výkon a chcípá Kawasaki ZXR 400 Specialized 25 11.4.2017 v 22:36 Specialized


TOPlist