1 reakcí na tento příspěvek Neposlušná mrška :)
tak tuhle motorku mám celkem zmáknutou díky své (mojí kravskou chybou) bývalé přítelkyni.
Poradím Ti.
Když uděláš celou procedůru a vše bude OK tak na volnoběh když z razu přidáš fest plyn tak ve spodu vynechá, je to tím motorem nedokáže se od spodu vypořádat s tak moc vzduchem.
Jinak k Tvému problému ,na 99% máš rozhozené karbce, nevím na kolik si zdatný kutil, ale chce to rozebrat vyčistit (mrkni na trysky, já je tenkrát měnil jelikož když ta motorka dlouho stála zoxidovaly, nejspíš voda) prodává se takový cabročistič tak to pořádně pročisti a prostříkej, velká bolest je i vzduchový filtr... kapitola sama o sobě, koukni v jakém je stavu ta houba, my ji tenkrát kupovali novou jelikož byla roztržená.. Určitě vyměn svíčky pokud jsi to před tím nedělal, jelikož ZXR 400 je více než náchylné na svíčky, stačí když motka bude studená a pořádně ji zrazu dáš tak se za chvíli rozloučíš se svíčkama. No apak nech udělat podtlaky a bude vše OK
Kdyby jsi měl jakýkoliv dotaz klidně se ptej, tu motku jsem měl hodněkrát rozebranou ale za sebe mohu říct že je to pekelný stroj!!!!
2 reakcí na tento příspěvek Neposlušná mrška :)
ShortyF4zEr píše: Super hned jak uklidím dílnu pustím se do toho, jelikož nemá najeto ani 20 tis. a 2 maj. v čr mimochodem obě dívky které do kupy najeli max 10 tis. km. A to ještě 2 majitelka říkala že to koupila se steřelíma 14 let starýma gumama tak to někde v itálii zřejmně stálo hodně dlouho :D doufal jsem že bude bez investic ale není nad servis byla by škoda ji zničit takže prvně zkontroluji věci na které si troufnu sám a uvidíme jak se mi bude dařit rozhodně díky za tip a za nabídku pokud nebudu vědět určitě se na tebe obrátím :D
Přeji Ti mnoho zdaru, kdyby co tak napiš
ShortyF4zEr píše: myslíš jo? údajně byli štelovány tak je možné že špatně, ale jinak to jede jak střelený.
tomu nevěř, stejně jako oleji, brzdovce, filtrům, kilometrům atd atd, šoupni to k někomu kvalitnímu ať ti to prověří, možná tě nepotěší skrze ty informace cos dostal při koupi, ale když se to dá do kupy, tak budeš mít krásku na pár let..
Jinak se taky přikláním že máš problém v karburátorech, to že ti nereaguje sytič, tak určo zkontroluj lanko od sytiče, jestli tam vůbec je nebo není přetrhnuté, nejednou sem se s tím setkal. A pokud ti padají pomalu otáčky když přidáš plyn, jak popisuješ že se zastaví na 2000ot/min. a pak terpv po chvilce to spadne na volnoběh, tak buď ti to může někde přisávat vzduch, nebo máš špatně seřízenou bohatost volnoběžné směsi, je to moc chudé, a protože je tam moc vzduchu tak ty otáčky padají pomalej na volnoběh než normálně. Kařdopádně bych karburátory vydělal, vyčistil, ani nemusíš kupovat spešl sprej na to, stačí obyčejný čistic brzd, který seženeš ve spreji i do 100Kč. Vyhodin ven všechny trysky, šroubky, všechno co de, tím čističem všechno prostříknout, hlavně všechny kanálky co tam jsou a pak nejlíp pořádně vyfoukat kompresorem, zase složit, bohatost volnoběžné směsi nastavit dle manuálu, zákládní hodnota je 1,5 - 2,25 otáčky podle modelu motorky. Každopádně bych se podíval kolik otáček tam máš te´d a zkusil tak půl otáčky přidat aby se to trochu obohatilo. No a až budeš mít nové svíčky, vyčištěné karburátory nastavenou volnoběžnou směs, tak bych ještě určitě doporučil provést synchronizaci(podtlaky)a musí jet jak víno
Startovala vzdy na 1stratovani..jen po zime diky bez podavaciho cerpadla se musela tocit chvili dele.Takto to pokracovalo do 45tis km kdy jsem ji PRODAL.
To stejny kamosovy co ji mel take.
To ze tobe nestartuje a sytic vuube nereaguje je jasna pricina ROZJEBANEHO-KARBECU tedy to dej NEKOMU kdo UMI a seriditi je.
Svicky + vule ventilu take s filtrem.Jestli to neni odjeta svine co ma pres 50tis km bude startovat na poprve.
Tepla startovala take bez plynu a krasne.Kdyz uz byla vylitana tak obcas s trochu plynem jinak nikoliv.
Tato motorka je velmi citliva na serizeni a stav karbecu i kvalitu benalu.
Jinak super motorka me litala po zarazku 240 kamosi co ji mel uhnanou ani ne 200.
Raad na ni vzpominam bohuzel ted sn ovejma motorka pri srovnani je v PRDELI
Jo a davej ji kvalitni olej a menit olej me ve 45tis km meli vacky pitting.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rána při startování Kawasaki ZXR 400 | Twitty | 11 | 4.9.2021 v 08:09 Diegow |
Kawasaki zxr 400 za tepla slabě točí Kawasaki ZXR 400 | wojciech1999 | 2 | 8.3.2020 v 08:49 Brůča. |
motoservis Kawasaki Kladno Kawasaki ZXR 400 | Domino-AK_47 | 18 | 8.1.2018 v 12:55 lubi.k |
Po přidání plynu chcípne [1, 2] Kawasaki ZXR 400 | motokuba-keči | 34 | 9.8.2017 v 09:55 Galileo297 |
Ztrácí výkon a chcípá Kawasaki ZXR 400 | Specialized | 25 | 11.4.2017 v 22:36 Specialized |