1 reakcí na tento příspěvek Oprava počínající koroze
Jinak vše co je vyrezlé obrousit na plech, kvalitní plnič, a přelakovat (barva + lak). Jiná dlouhodobě trvanlivá cesta není. Pokud nechceš mít auto "flekatý". Takže stejně lakovna.
Naposledy editováno 28.02.2012 20:57:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava počínající koroze
Petr.DR píše: Poggy> Jojo, o té záruce vím, jenže to musí být co jsem slyšel úplně prorezivělé. A čekat, až tam bude úplně díra a riskovat, že to nakonec neuznají, se mi fakt nechce, rád bych to podchytil už teď.
Máš úplnou servisní hostorii? Jestli ano nevrtej do toho = ztráta záruky! Nevím jak Opel, ale Škoda/VW bere na záruku i puchýře. Ovšem je podmínka, že to musí jít zevnitř ven. Takže pokud bude v místě poškozen lak (oděrka apod.) smůla. Nebo oprava po havárii v neautorizovaném servisu. Zajeď do Opelu a domluv se tam. Záruku ti nejspíš uznají.
Jinak jediné co tě v tomto zajímá jsou záruční podmínky. Řeči typu jedna paní povídala jsou pasé!
1 reakcí na tento příspěvek Oprava počínající koroze
2stroke píše: .............to stejně jednou vykvete zase znovu...
...tohle je pravda
cardafly píše: Opel je rezavej už na prospektu
...a tohle zase pravda není ...když porovnávám spoustu soudobejch aut, který s tímhle problémem za mnou jezděj, tak věř, že je na tom s množstvím koroze mezi těma lepšíma
...jinak k otázce, rokama vyzkoušený a prověřený množstvím zákazníků je na tom nejlíp tenhle produkt (oddálíš to s ním spolehlivě nejdál ze všech jinejch výrobků)
1 reakcí na tento příspěvek Oprava počínající koroze
Takhle se dají dle mýho názoru řešit opravdu jen ťukanečky, ale větší koroze se musí opískovat pokud to k něčemu má být. Kde už není co pískovat, vystříhat ven a vyvařit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava počínající koroze
1 reakcí na tento příspěvek Oprava počínající koroze
fockewulf píše: Danny350> jaký je rozdíl mezi "vydřením oelovým kotoučem ve flexe do zdravého materiálu" a "opískováním"? Nebude to spíš tím, že když si to lidi lakujou doma, použijou jen sprej nebo barvu bez tvrdidla+to nanášejí třeba v nevhodných podmínkách jako nízká teplota atp.?
Já si myslím že je to spíš tím že pískování se ti dostane všude, do každýho záhybu a hlavně do struktury, která při korozi není nikdy rovná. Tím ocelovým kartáčem se to zdá vybroušený, ale pořád tam můžou být hlubší rýhy ve kterých to vlastně furt je přesto že to není už vidět. A taky kartáč má tendenci tyhle hlubší vrstvy jakoby zapíct broušeným materiálem a to taky není dobře.
biker243 píše: ani to vyvaření všecko nevyřeší , po zásahu svářečky už to nikdy nebude co bývalo a může to začít kdykoli znova .
To je jako pravda, ale mnohem efektivnější je třeba rezavej prah vyříznout a navařit novej než se s tím srát a hlavně třeba u prahů už většinou ani není s čím se srát...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava počínající koroze
Petr.DR píše: Poggy> Jojo, o té záruce vím, jenže to musí být co jsem slyšel úplně prorezivělé. A čekat, až tam bude úplně díra a riskovat, že to nakonec neuznají, se mi fakt nechce, rád bych to podchytil už teď.
Měl jsem na prahu puchýřek (fabia 2000), jemně jsem ho proťukal ukazováčkem a kuk, ona tam díra. Tak jedu reklamovat (záruka 10 let na prorezavění), v servisu se nafotilo a záruka zamítnuta - prý zanedbaná údržba. Říkám, chodil jsem na pravidelné roční prohlídky!
Určitě jste byl technikem informován, měl jste to nechat opravit tečka!.
Takže, pokud nemáš doklady od kontrol, kde tě (ne)upozornili na nutnou opravu začínající koroze, není šance, že by to uznali. Ptal jsem se i sestry, která dělala na reklamačním odd. WV.
a ještě k té opravě-opravit to může hromadou způsobů,ale je potřeba si uvědomit jednu věc-a to,že to zhnilo zevnitř!takže po opravě je potřeba očetřit díl proti korozi zevnitř.takže navtrat díru-nastříkat tam něco hodně mastného a vzlínavého(jako nouzovka je dobrý i vyjetý olej z nějakého diesla,ale je potřeba to párkrát zopakovat),ale hlavně né nějaký vosk a pod,protože ten zůstane jen na té rzi,zatuhne a pod ním do bude vesele rezivět dál...