globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jak řešit lowside [video]
 
26.2.2012 v 12:00
Narazil jsem na úžasné video dvou jezdců, které mohlo skončit vážnou nehodou. Ovšem díky perfektnímu zvládnutí ze strany obou dvou se situace obešla bez jakýchkoli následků.



Teď si to video trochu blíže rozebereme.

Jezdec na motardu:
V zatáčce není zcela plynulý, špatně přidává plyn, což způsobí ztrátu trakce na zadním kole. Jeho reakce není zavření plynu, ale pouze drobné ubrání, což mu značně zlepší trakci. Dále si všimněte, že nemá váhu na řídítkách, ale na nohách. Proto je schopný s tím plynem tolik necloumat a hlavně motorka se poměrně snadno srovná.
Shrnutí: Pokud se dostanete do lowside, nezavírejte plyn, jen mírně uberte, veškerou váhu je třeba mít na stupačkách, ne na rukách, které by jinak cloumaly s řídítky a tím motocykl ještě více rozhodily.

Jezdec na GSXR:
Jede velmi blízko, což může být nebezpečné, ale tito dva jezdci se dobře znají a jsou domluvení. Jeho jízdě není moc co vytknout, jede zcela plynule, správná pozice, váha na zadku a stupačkách, nevysedává moc a díky tomu má perfektní kontrolu nad motocyklem. Když vidí, že má motard problémy, nezačne brzdit, což by způsobilo ztrátu trakce předního kola, ale pomocí protisměrného řízení (countersteering - řídítka natočí doleva, motocykl se narovná) nejprve vyrovná motocykl a poté už bez většího rizika razantně zabrzdí, čímž zabrání kolizi.

Blíží se sezóna, všude jsou kopce štěrku, dávejte si bacha a pokud se toto stane vám, zkuste to alespoň přežít .


Naposledy editováno 26.02.2012 12:00:37
Anketa: Dokázali byste se v podobné situaci zachovat stejně?
Ano
10%
12
Ne
20%
23
Nevím
70%
80

1 reakcí na tento příspěvek jak řešit lowside [video]

26.2.2012 v 19:56 | Nahoru | #31
Příjde mi, že tady někdo čerstvě zhlédl Twist of the wrist a snaží se ukázat. Prozradil jsi se tím, že mluvíš téměř shodně s titulkama ve filmu.
Jinak se mi moc nezdá, že druhý jezdec použil protisměrné řízení natočením řídítek doleva. Logicky, pokud jede doleva, tak už má řídítka natočené doleva.

Edit: už..

Naposledy editováno 26.02.2012 19:59:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak řešit lowside [video]

26.2.2012 v 20:42 | Nahoru | #32

libca píše: Příjde mi, že tady někdo čerstvě zhlédl Twist of the wrist a snaží se ukázat. Prozradil jsi se tím, že mluvíš téměř shodně s titulkama ve filmu.
Jinak se mi moc nezdá, že druhý jezdec použil protisměrné řízení natočením řídítek doleva. Logicky, pokud jede doleva, tak už má řídítka natočené doleva.

Edit: už..



Jedničku jsem nikdy neviděl, na dvojku jsem se díval, titulky u toho snad ani nejsou, ale teď nevím jistě. Tvoje spekulace tu nehodlám řešit, toto je čistě informativní téma, pokud se chceš hádat, běž jinam .
Pokud máš motorku naklopenou na levý bok, tak natočením vpravo ji více naklopíš a natočením vlevo ji narovnáš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak řešit lowside [video]

26.2.2012 v 20:58 | Nahoru | #33

Krovak píše: Nezavřeš.Pochybuju,že jsem nějaký extra pilot,ale loni když jsme lítali Dubou tam a zpět,tak jsem to plynem urval asi 6x po sobě.Pokaždý jen uberu než se chytne kolo a davaj znova.Ale s tím člověk musí počítat a bejt na to připravenej,jinak je nejspíš konec.Na policajty sem taky při jízdě přes ves nepovolenou rychlostí nebyl připravenej a když na mě vyběhl z plácačkou a já se probral ze svých myšlenek,tak už jsem blbec stál a měl to za 2500Kč Protože než jsem si v palici srovnal,jestli zastavit nebo co kurva dělat,mé slušnější já ve mě zvítězilo a obralo mě tím o slušný peníze



A to si byl na koleni (jako ten na sm)?? pokud jezdim jak pablb jeden kopec tam a zpet, pak si dokazu predstavit, ze si ohlidam powerslide a pak si budu honit triko, ze jsem to ukociroval a jeste mi chybi I-I takovejhle kousek a muzu mluvit o driftovani.. bohuzel patrim mezi ty voly, kteri na to sednou a ten den danou trasu projedu jen jednou.. ma to svy nevyhody v podobe prekvapeni za kazdou zatackou, ale jezdit 4km v provozu dokola me moc neba (nemluvim o okruhu,to je jina)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak řešit lowside [video]

26.2.2012 v 21:03 | Nahoru | #34

kratod píše: A to si byl na koleni (jako ten na sm)?? pokud jezdim jak pablb jeden kopec tam a zpet, pak si dokazu predstavit, ze si ohlidam powerslide a pak si budu honit triko, ze jsem to ukociroval a jeste mi chybi I-I takovejhle kousek a muzu mluvit o driftovani.. bohuzel patrim mezi ty voly, kteri na to sednou a ten den danou trasu projedu jen jednou.. ma to svy nevyhody v podobe prekvapeni za kazdou zatackou, ale jezdit 4km v provozu dokola me moc neba (nemluvim o okruhu,to je jina)



Tak stačí jezdit často jednu trasu, nemusíš hned pořád dokola krátký úsek 10krát po sobě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak řešit lowside [video]

26.2.2012 v 21:20 | Nahoru | #35

Mr.Dreamer píše: Tak stačí jezdit často jednu trasu, nemusíš hned pořád dokola krátký úsek 10krát po sobě...


Krovak psal, ze lital jednu trasu tam a zpet porad dokola.. ne ja.. a jezdit jednu trasu casto neznamena, ze priste v nejaky zatacce nebude cekat pisek..pak jsi obvykle prekvapen, kdyz te to kopne..

(reakce na) jak řešit lowside [video]

26.2.2012 v 21:23 | Nahoru | #36

kratod píše: Krovak psal, ze lital jednu trasu tam a zpet porad dokola.. ne ja.. a jezdit jednu trasu casto neznamena, ze priste v nejaky zatacce nebude cekat pisek..pak jsi obvykle prekvapen, kdyz te to kopne..



Tak zrovna písek není takový průser jako když se ti zatáčke za horizontem utáhne a ty s tím nepočítáš. Bordel v zatáčce jsem potkal už několikrát a nejvíce se mi osvědčilo, pokud nebylo možné se tomu bezpečně vyhnout, prostě nic nedělat a zcela normálně to projet. Hlavně co nejplynuleji, jasně, trochu to sebou hodí, ale pokud jedeš na 70-80% tak tam tu rezervu máš.
Hlavně nejednat zbrkle a nesnažit se tomu za každou cenu vyhnout...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak řešit lowside [video]

26.2.2012 v 21:52 | Nahoru | #37
Mr.Dreamer> enomže ono si pleteš silnicu jako silnicu plnou pitomců se skluzavkou, která je na tom videu. a že to skluzavka je se tu už hooodně řešilo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak řešit lowside [video]

26.2.2012 v 22:02 | Nahoru | #38

Dolík.... píše: Mr.Dreamer> enomže ono si pleteš silnicu jako silnicu plnou pitomců se skluzavkou, která je na tom videu. a že to skluzavka je se tu už hooodně řešilo...



Na který příspěvek reaguješ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak řešit lowside [video]

26.2.2012 v 22:16 | Nahoru | #39
Mr.Dreamer>
"Spíše je extrémně frekventovaná, hlavně o víkendech. Ono ani na buchlánkách není málo nehod..."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak řešit lowside [video]

26.2.2012 v 22:19 | Nahoru | #40

Dolík.... píše: Mr.Dreamer>
"Spíše je extrémně frekventovaná, hlavně o víkendech. Ono ani na buchlánkách není málo nehod..."



Tak povrch na mulhollandu je kritizován stejně jako v buchlánkách a referencí o pitomcích je z obou míst také dost. Myslím si, že tak velká nehodovost by ani na jednom z těch míst nebyla, nebýt to tak frekventované a vyhledávané úseky.
Je pravda, že "The Snake" je navíc dost těžká zatáčka, ale ty nehody se tam stávají i jinde...

(reakce na) jak řešit lowside [video]

26.2.2012 v 22:47 | Nahoru | #41

SVSkritek píše: V lete by jsme meli dat projizdku. Jsme takovi dva teoretici . Ale jo urcite nezaklapavat plyn uplne. Jen lehce ubrat


Jiste ubrat jen na udrzovaci plyn aby se eliminovala jakakoli predozadni sila a guma musela snaset jen tu odstredivou... kuurva taky to mam najety... teoreticky

Kdyz mi ale naposledy ve frezovany navlhly zakrute zacalo ujizdet nejdriv zadni a pak predni, a v protismeru jelo auto, tak sem myslel jen na to abych se neposral. A to mi zustalo dalsich 400km v ten den

jak řešit lowside [video]

27.2.2012 v 08:40 | Nahoru | #42
To je docela sranda, jak toho motardistu rozebírá asi 10 lidí a ani jeden nemá motarda

Jinak já si v půlce zatáčky taky rád přidám plyn a utrhnu zadek, vlastně jen o tom pro mě motard je : ) O slide před zatáčkou a o powerslide na výjezdu z ní : ) Nic méně neříkám, že to umím A pak taky o jízdě po jednom kole : )

A s tím ubráním plynu vs úplné zavření, to je přeci jasné. Ono když chceš pak udržet motorku v nějakém rozumném powerslide, tak ti stejně nic jiného nezbývá, než to plynule regulovat, jinak se ti mašina zase srovná.

2 reakcí na tento příspěvek jak řešit lowside [video]

27.2.2012 v 09:00 | Nahoru | #43
pozeptám se jako laik a začátečník ....je možný že ho to nevykoplo i tvůli tomu že to je právě motárd?......řekl bych že na to mohlo mít vliv i mělčí odpružení,nebo je mejlím?

1 reakcí na tento příspěvek jak řešit lowside [video]

27.2.2012 v 09:07 | Nahoru | #44
kdyz koukam na to video od woxmena, tak bych rekl ze je tam spis nakej "na hovno" asfalt, nez cokoliv jineho...

PetrS: akorat ten v tom videu jede na motardu styl ze silnicni moto.. tam kloudne regulovat powerslide uz je o trosku jiny urovni pilotaze...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak řešit lowside [video]

27.2.2012 v 09:09 | Nahoru | #45

trins píše: pozeptám se jako laik a začátečník ....je možný že ho to nevykoplo i tvůli tomu že to je právě motárd?......řekl bych že na to mohlo mít vliv i mělčí odpružení,nebo je mejlím?



koukal si na to video od woxmena? kolik lidi tam projelo tu zatacku uplne stejne .. od ridicu skutru po ZX12R... je tam blbej povrch a taky jeste tolik netopi, takze jak se leknou a uberou tak je to jeste nevykopne tolik... i ten v tom uvodnim videu docela fest ubral, ten odbornej rozbor co je pod videem je podle me blabol...

(reakce na) jak řešit lowside [video]

27.2.2012 v 09:17 | Nahoru | #46

assassin píše: PetrS: akorat ten v tom videu jede na motardu styl ze silnicni moto.. tam kloudne regulovat powerslide uz je o trosku jiny urovni pilotaze...



Mrkni na "Džovanyho", přijde mi, že právě tímhle stylem to jde daleko lépe, než tím motokrosovým : ) Nebo je to prostě jen v rukách



Ale je jasné, že tomu na videu o slide nešlo, já spíš reagoval na to, že je na motardu blbost přidávat plyn uprostřed zatáčky, to je právě ta největší sranda : )

(reakce na) jak řešit lowside [video]

27.2.2012 v 09:19 | Nahoru | #47

assassin píše: koukal si na to video od woxmena? kolik lidi tam projelo tu zatacku uplne stejne .. od ridicu skutru po ZX12R... je tam blbej povrch a taky jeste tolik netopi, takze jak se leknou a uberou tak je to jeste nevykopne tolik... i ten v tom uvodnim videu docela fest ubral, ten odbornej rozbor co je pod videem je podle me blabol...


no je pravda že kreše z téhle silnice(zatáčky) jsou po celým netu....nevím jestli rozbor je blábol nebo ne,ale moje domněnka je že tuhle situaci na motárdu je jednodužší než na "silnici"...

(reakce na) jak řešit lowside [video]

27.2.2012 v 09:28 | Nahoru | #48

trins píše: pozeptám se jako laik a začátečník ....je možný že ho to nevykoplo i tvůli tomu že to je právě motárd?......řekl bych že na to mohlo mít vliv i mělčí odpružení,nebo je mejlím?



Určitě je to na motardu daleko lehčí ustát, ale nenech se mýlit, že má motard měkčí odpružení : ) Takové ty domácí přestavby možná, protože většinou vychází z endura, ale pokud máš motardový podvozek, je to stejně tvrdé, jak na silnici.

Jinak když ti to klouzne na motardu, máš na všechno sposta času, je to jako jezdit bokem s "kombíkem" : )) Když mi to klouzo na Hornetu, byl to takový fofr, že jsem stačil jen začít ubírat plyn a než jsem ho stačil úplně zavřít, tak se motorka už srovnala. U motardu hodně dělá nízká váha a úplně jiná geo, dává to motorce hodně velké manévrovací schopnosti.

jak řešit lowside [video]

27.2.2012 v 09:47 | Nahoru | #49
Jo taky si myslim ze tam nahore to bude hladke, ojezdnene nebo neco. Stejne se to tam smeklo desitkam lidi. A pritom se ze pridavali postupne, pomalu. U nas tu mame taky takovy usek zatacek. Silnice vypada hezky, bez der, živičneho natěru atd. Ale proste kdyz jsem tam jel ostreji, tak pri vetsich naklonech podkluzovaly obe kola. A to na ruznych motorkach,v ruznou dobu a na ruznych pneu. Proste ojezdena blba smes

Naposledy editováno 27.02.2012 09:48:23

jak řešit lowside [video]

27.2.2012 v 09:54 | Nahoru | #50
petr: jo to je jeste vic videt v tom motardovym videu co je tam tusim hayden a biaggi... ale podle me to vypada snadno protoze to maj strasne moc v rukou, me s tim co umim to prijde snazsi jet tim motokrosovym stylem.

jinak souhlas ze na motardu se tyhle kaskadersky kousky zvladaji lip... mensi hmotnost, sedlo ktere tolik neomezuje polohu pilota, siroky riditka...

1 reakcí na tento příspěvek jak řešit lowside [video]

27.2.2012 v 09:58 | Nahoru | #51
jen přemýšlím ... jak na 125 může jít power slide... to jen tak

myslím že je tu zbytečně moc teorie ....kouknem na to v praxi...rad bych viděl ty co to zvládaj...těm motardistům bych věřil ale těm co tu tohle probíraj s těma cesťákama už moc ne

jo a ještě jedna věc ...když budeš dřevo tak mužeš koukat na kolik chceš videí a stejně se to nenaučíš...a zvládnutí high sidu je taky velkém kusu štěstí...

ja si myslím že stačí kouknout na TTčkový jezdce a trochu pozorovat jak se na motorce hýbou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak řešit lowside [video]

27.2.2012 v 10:00 | Nahoru | #52

marekparek píše: jen přemýšlím ... jak na 125 může jít power slide... to jen tak

myslím že je tu zbytečně moc teorie ....kouknem na to v praxi...rad bych viděl ty co to zvládaj...těm motardistům bych věřil ale těm co tu tohle probíraj s těma cesťákama už moc ne

jo a ještě jedna věc ...když budeš dřevo tak mužeš koukat na kolik chceš videí a stejně se to nenaučíš...a zvládnutí high sidu je taky velkém kusu štěstí...

ja si myslím že stačí kouknout na TTčkový jezdce a trochu pozorovat jak se na motorce hýbou



proc by neslo? jedes zatacku na hranici prilnavosti pneu, pak uz nemusi od motoru prijit tolik vykonu aby to pneu utrhlo... to mas to samy jak v aute, v prudky zatacce taky "rozhrabes" i auto ktery na rovince nema vykon aby protocilo kola...

jak řešit lowside [video]

27.2.2012 v 10:05 | Nahoru | #53
hlavně je to o směsi asfaltu...pojivo a kamení použité do výroby ...

když použijou kamení ala oblázky(říční štěrka atd)tak uvidíš jak to krásně klouže...viz chorvatsko (třeba)

když štípaný tvrdy ...špičatý kámen ...porézní povrch jak šmirgl..tak to bude sedět jinak..

ono se s oblibou začal i povrch reciklovat ...ze starého asfaltu... ten je zase mastnější a hladší íky většímu přídavku živičného podílu...

nejsem vědec akurát shodou okolností kolega řediteluje obalovně toť vše

(reakce na) jak řešit lowside [video]

27.2.2012 v 10:18 | Nahoru | #54

assassin píše: proc by neslo? jedes zatacku na hranici prilnavosti pneu, pak uz nemusi od motoru prijit tolik vykonu aby to pneu utrhlo... to mas to samy jak v aute, v prudky zatacce taky "rozhrabes" i auto ktery na rovince nema vykon aby protocilo kola...


rád se poučím jezdil sem drifty ...a aby s tím šlo driftit ...tak je potřeba víc koní.. než třeba 70... a turbomotory se používaj jednak k dosažení nesmyslných výkonů a taky protože roste krouťák nárazově.. tudíš ty kola urveš... vem Š120 A UDĚLEJ S NI PLYNULÝ DRIFT ... nelze i když kola urveš motor nemá tolik síly aby sis mohl s výkonem a protášením kol regulovat... nelze... musíš mít buď povrch se sníženou adhezí jinak se to rozháže jak parník na vlnách tajemna ....

ak nevím co je tedy power slide ...jestli to že se motorka cukne a zavlní... nebo že bokem motorka ujede 20-30m někde ze zatáčky ven .. a na to musí být výkon ...protože abys jel na hraně adheze gum (při klopení) ji pošleš víc výkonu a deš na držku...

motorka u power slidu musí mít přímější stopu než u slidu...myslím kolměji k zemi

pak je třeba si uvědomit o co jde...high side je podle mne způsoben tím že deš na hranu přinavosti(pošleš moc výkonu.zavřeš plyn,najedeš na blbý povrch-bílá laina had atd.) a motorka se kousne protože uklouzne a znovu se chytí ...a low side je způsoben tím že zajdeš za hranu gumy stratí adhezi a sklouzneš...

ale jsou to jen moje polemizace...

Naposledy editováno 27.02.2012 10:20:24

1 reakcí na tento příspěvek jak řešit lowside [video]

27.2.2012 v 10:26 | Nahoru | #55
marekparek: no ja sem nepsal ze se stodvacou se da perfektne driftovat, je ale spousta aut co nemaj extremni vykon a driftovat s nima jde.. prestoze na rovince mas problem je pres spojku "rozhrabat" i na jednicku (MX5 treba) ... slo mi jen o to ze utrhnout kolo vykonem motoru je v zatacce jednodussi.. a jakmile uz klouze tak k udrzeni v tom klouzani uz staci min vykonu...

powerslide u motorek je vyjezd ze zatacky s hrabajicim kolem.... jezdi se bezne i na motardech s vykonem kolem 40-50ti koni.. takze zas to o tom vykonu uplne neni...

jak řešit lowside [video]

27.2.2012 v 10:31 | Nahoru | #56
Mě se vždycky líběj ty kecy " to si nemohl v tu chvíli uvědomit, prostě to zavřel" ... copak si prostě věci nejde nacvičit ? Uděláš si reflexivní navyky jako běžný věci typu vymačnout spojku v krizovce, nejít při prvním náznaku krize na brzdy, ale vyhejbat se - jestli se člověk naučí dávkovat brzdy, proč by se nemohl naučit dávkovat plyn při ztrátě přilnavosti ? Není zapotřebí nad tím pžřemýšlet, je zapotřebí si ty věci zautomatizovat.

Např. mě se v Mostě před retardérem, kdy jsem se snažil na brzdy předjet dva maníky (co sice zatáčky jezdili jak posraný, ale s litrovým vysavačem mě pak kropili na rovinkách), rozhopsalo zadní kolo při podřazování na jedna(klouznul mi heft při vrknutí). Poprvé jsem se polekal a "dohopsal" jsem až k rovný spojovačce retardéru. No a časem jsem se naučil v takový situaci trochu víc přibrzdit, znovu zlehka vystavit spojku a pomalinku jí pouštět spolu s uvolňováním tlaku na zadní brzdě - a hle, jde to. Nemusím přemejšlet, jde o to si jen zakodovat reflexivní reakci.
V úplně nejdebilnější situaci jde projet zatáčku s vystavenou spojkou - když není kam utéct - ale to je vždycky velká neznámá. Furt lepší než dohopsat až do kačera a tam sebou plácnout.

Naposledy editováno 27.02.2012 10:34:44

1 reakcí na tento příspěvek jak řešit lowside [video]

27.2.2012 v 10:34 | Nahoru | #57
t_freedom: cece tak ja sem se to jeste nenaucil... a to si troufam rict ze uz nakej patek jezdim... na okruhu by to bylo ok, kdyz schvalne jedu jako kokot tak se s tim ze mi to nekde ulitne poperu... ale kdyz si jedu pohoda klidek a znicehonic mi to ulitne (treba led) tak se taky leknu a uberu plyn....

(reakce na) jak řešit lowside [video]

27.2.2012 v 10:42 | Nahoru | #58

assassin píše: t_freedom: cece tak ja sem se to jeste nenaucil... a to si troufam rict ze uz nakej patek jezdim... na okruhu by to bylo ok, kdyz schvalne jedu jako kokot tak se s tim ze mi to nekde ulitne poperu... ale kdyz si jedu pohoda klidek a znicehonic mi to ulitne (treba led) tak se taky leknu a uberu plyn....



léééééd???jakej led? Ty si myslíš, že se Ital může vzít jen tak do zimy ? Vždyť by nastyd, voe ... můj motocykl nezná význam slova led(no a na ledu v náklonu můžeš stejně kouzlit jak Čáryfuk a je ti to na nic)
Já neříkám, že to umím do morku kostí - ale cvičením to můžeš dovíst k dokonalosti a věřím, že je to jedna z věcí co se prostě zafixovat dají - jako cokoli jinýho
A v reálu - na silnici nejezdím většinou takovou kládu a na výjezdech zdaleka netopím jako na okruhu - proč, nehoním vteřiny, na silnici se nehoním s nikým.
Za mojí moto"kariéru" se mi zadek zavlnil asi 5x a nedovolím si tvrdit, že bych to nějak řízeně ovládal - možná naposledy na jaře min. roku bych řekl, že mi v hlavě zazvonil alarm "hlavně to nezavři, jinak ležíš" a ruka mi jen tak lehce zvadla - kolo se chytlo a jelo se dál (trencle jsem si vyměnil až doma)
Myslím, že lidi na nízkozdvihovejch dvouválech se podobný věci učej určitě rychleji, než na více-válcových strojích...

Naposledy editováno 27.02.2012 10:43:23

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak řešit lowside [video]

27.2.2012 v 10:42 | Nahoru | #59

assassin píše: marekparek: no ja sem nepsal ze se stodvacou se da perfektne driftovat, je ale spousta aut co nemaj extremni vykon a driftovat s nima jde.. prestoze na rovince mas problem je pres spojku "rozhrabat" i na jednicku (MX5 treba) ... slo mi jen o to ze utrhnout kolo vykonem motoru je v zatacce jednodussi.. a jakmile uz klouze tak k udrzeni v tom klouzani uz staci min vykonu...

powerslide u motorek je vyjezd ze zatacky s hrabajicim kolem.... jezdi se bezne i na motardech s vykonem kolem 40-50ti koni.. takze zas to o tom vykonu uplne neni...



ja vím že s motardem se kloužou ......ale jak říkám motard má 120kilo a možná ani to a 70ps a točí tak 7000tis ot ..a chce to si myslím dost tréningu...protože přechízí ze slidu do pwerslidu...kolo už je utrhlé...

zkus to udělát s R1,cbr,gsxr... budeš muset točit motor rychlost bude jiná a ovládat SBK nebo motarda s joným posezem ....nevím

jinak zkoušel si drift někdy se 4kolou? jen se ptám ...protože to už musíš umět točit kolečkem abys to auto nasměřoval tam kam má jet....

je uplně jiná jízda než se zadkem nebo pžedkem na ručku... urvat se dá všechno ale ne všech je drift... ono X5M je zase ale o výkonu ..a drift mezi patníkama s tím nebude to pravé

zkus vzít třeba gtčko imprezu s 220ps a zkusi ji jen roztočit uvidíme

1 reakcí na tento příspěvek jak řešit lowside [video]

27.2.2012 v 10:49 | Nahoru | #60
podle mě na bežný silnici je to 70% o štěstí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist