Téma: Ze sveta Husqvarny
 
30.12.2008 v 20:20
vypada to ze se konecne dostane do prodeje dlouho pripravovana TC250 viz "The 2009 TC250 is an all new bike" v UK by mela byt v prodeji koncem unora



www.husqvarnaracingclub.cz



Naposledy editováno 30.12.2008 20:28:38

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

29.1.2012 v 11:36 | Nahoru | #541
Mirek12> víš o tom to ale není, já mám super zázemí od Martina Gottvalda takže nepotřebuju nikam volat. Ale jde o to že v Praze není pořádnej ofic dovozce, kterej by potvrzoval servisní knížky, kterej by uznával reklamace, kterej by delal nejaký předváděčky, reklamu, všechno to co je ukol dealerství. A pak se mužem divit že KTM jedou všichni. Myslíš že je KTM lepší než Husa není sou stejný jen Husa to u nás má pohřbený protože to neumí prodat.

Ze sveta Husqvarny

29.1.2012 v 11:53 | Nahoru | #542
Změnit dovozce

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

29.1.2012 v 12:45 | Nahoru | #543

Kubajz438 píše: Mirek12> víš o tom to ale není, já mám super zázemí od Martina Gottvalda takže nepotřebuju nikam volat. Ale jde o to že v Praze není pořádnej ofic dovozce, kterej by potvrzoval servisní knížky, kterej by uznával reklamace, kterej by delal nejaký předváděčky, reklamu, všechno to co je ukol dealerství. A pak se mužem divit že KTM jedou všichni. Myslíš že je KTM lepší než Husa není sou stejný jen Husa to u nás má pohřbený protože to neumí prodat.



přeně tak!

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

29.1.2012 v 13:31 | Nahoru | #544
Kubajz438> souhlas co jsem vyslech tak huska šla z prodejem o 38% nahoru

Ze sveta Husqvarny

29.1.2012 v 21:16 | Nahoru | #545
njn, nebejt Otase Kotrby tak bych asi do Husqvarny nesel. Muzu bejt rad ze jsem ho potkal a proto jsem nemel a nemam s jedinym dilem a reklamaci zadny problem.
Unas muze Husqvarna asi podekovat panu Medveďovi a "velmi ochotnemu" personalu v Motoprestige (byvala Cagiva Praha) :( Ale nechci hanit vsechny co tam jsou. Skoda ...

Ze sveta Husqvarny

30.1.2012 v 16:51 | Nahoru | #546
Velkou řadu dílů má i Motozloch.

Ze sveta Husqvarny

17.2.2012 v 10:40 | Nahoru | #547
věděli jste, že Huska vyrábí i malý motorky? já teda ne

Ze sveta Husqvarny

17.2.2012 v 11:22 | Nahoru | #548
vzdy delaly i male motorky viz HuskyBoy a ty dalsi 50tky

Ze sveta Husqvarny

17.2.2012 v 11:25 | Nahoru | #549
to je zvláštní, protože jsem je nikdy na závodech neviděl. třídu 50 a 65 má v pácu výhradně KTM

1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny

17.2.2012 v 11:31 | Nahoru | #550
můj novej mazel


Naposledy editováno 17.02.2012 11:35:18

Ze sveta Husqvarny

17.2.2012 v 12:02 | Nahoru | #551
Opět chyba imortéra že je necpe lidem, chyba husy je že chybí 85 ta je potřeba, kdyby byl imort co k čemu jeli by se husičky už od malejch, mohli by udelat nejakej HSQ cup, šup, zdravá soutěživost s pomerančema ale ono hovno takže se o huse dál budem v čr bavit jako o nejakým bájným jednorožci, všichni ví jak vypadá ale nikdo ho nikdy nevidel

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

17.2.2012 v 19:31 | Nahoru | #553
sxs525> WR,CR 360 a 500... takový kladiva na čarodějnice ještě, že už se to nedělá!

je škoda, že se u nás Huska jezdí tak málo... převážně to jsou ty starší modely WR okolo roku 2003 a TE 410 a 610. Přitom na ní nebylo nic špatnýho, myslim v porovnání moje bejvalý WR125 2006 a EXC 125 2007. Ovladatelnost dost podobná, výkon a dravost vyšší u KTM, to zas ale dorovnávaly tlumiče u Husky. A zaráží mi hlavně doba, kdy každej chce jezdit a nikdo nemá moc peněz... jetá Huska je řádově o několik desítek tisíc levnejší oproti KTM a prostě zaboha nejde prodat. já se jí zbavoval asi 5 měsíců.

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

17.2.2012 v 20:02 | Nahoru | #554
Králík.> sem si koupil pěknou te 510 1989 na vetoše

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

19.2.2012 v 09:20 | Nahoru | #555
Šemík> ty novy modely se mi vubec nelibi, ale tahle vypada uple jinak, supr

Ze sveta Husqvarny

19.2.2012 v 14:31 | Nahoru | #556
Tak málo početná HSQ skupina se rozrostla o dalšího hobíka. Snad bude , stříkačka je super .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

19.2.2012 v 14:39 | Nahoru | #557
[quote=Králík.]sxs525> WR,CR 360 a 500... takový kladiva na čarodějnice ještě, že už se to nedělá!

Proč? Byly dobré a měly výkon! A jezdily pěkně! Pokud člověk nebyl chcípák, tak je zvládal!

Naposledy editováno 19.02.2012 14:40:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

19.2.2012 v 18:28 | Nahoru | #558
AKRO> no právě že to jezdilo jak hovado! ale aspoň na tom nemoh jezdit každej, kdo měl díru do prd... jako dneska.

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

19.2.2012 v 21:49 | Nahoru | #559
Králík.> Jezdilo to na svou dobu slušně, každý to nezvládal, ale dnes máš u třístovek výkony stejné nebo vyšší a jezdí to hodně lidí a zvládají to! Plnoobsahová 2T pětistovka Honda se dělá pořád a jezdit se na tom dá i když je to raketa, je to parádní svezení! Ve čtyřtaktu je perfektní 500ka HQ!

Naposledy editováno 19.02.2012 22:15:45

1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny

20.2.2012 v 00:47 | Nahoru | #560
16 litrová nádrž na nové Husky :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

20.2.2012 v 19:49 | Nahoru | #561
RadoTP> kde jsi to našel?to by se občas hodilo

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

20.2.2012 v 20:20 | Nahoru | #562
Kobris> http://www.safarita...510/flypage.tpl.html

Mně by se líbila, škoda, že máme nejhustější síť čerpacích stanic

Naposledy editováno 20.02.2012 20:34:30

2 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny

25.2.2012 v 18:42 | Nahoru | #563
Mám takový problém. Na volnoběh 1800-1900rpm jede ok, nad 3000rpm taky ok. Ale mezi to dělá co chce. Přidám milimetr plynu a otáčky kolísají od 1900 do 2500. Přidám plyn, chvíli to kucká a až pak se vytočí. Víc to děla když je pořádně zahřátá.

Nesetkal jste se u HSQ někdo s tímto problémem? Může to být špatným benzínem nebo svíčkou?

Mám TE250 r.v.2010.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

25.2.2012 v 19:43 | Nahoru | #564
RadoTP> něco podobného mě to dělalo u 07 a tam sem vyměmil tu gumu u karbecu a akcelerační pumpičku a v poho. S 010 zatím nic. Kolik je tam najeto? A dávej bacha na benzín kvůli stříkačce, chce to dávat kvalitnější a čerstvej..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

25.2.2012 v 21:08 | Nahoru | #565
Petersonn> Tak u karbecu bych problém hledal v nastavení karbecu, bohatosti atd atd. Ale u stříkačky, do toho nevidím a vím už z XTčka (které taky mělo stříkačku), že se všechno chovalo dost "nelogicky" ..

Do husky jsem nalil benzím z kanystru, kterej mám v garáži asi tak od července. Snad to bude ono. Protože řešit tu elektroniku kolem stříkačky nebo měnit cdi, to bych se mohl pěkně prohnout..

Huska má najeto 29mth, origo destičky, kotouče jak nový, tak by to mohlo odpovídat.

Tys kupoval TE250 novou viď? Jaký si k tomu dostal ucpávky a jak fungovaly? Páč mě to docela dost řve, což není do lesa nejvhodnější...

www.offmoto.com/uploads/355_20120225_164107.jpg][img]http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/355_20120225_164107.jpg[/img

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

26.2.2012 v 09:51 | Nahoru | #566
RadoTP> paradni Huska, taky premyslim o novejsim modelu (2008-2010), jen furt nevim jestli TE 250 nebo 450. Ale nejradsi bych chtel TXC 450, ale tu budu tezko shanet
Jaka je TE 250 v porovnani s DRZ?

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

26.2.2012 v 11:57 | Nahoru | #567
Drake89> Když použiju větu z tvýho profilu "Zatim ale nemam skoro zadny zkusenosti, takze nemuzu poradne hodnotit, az toho vic najezdim", takže asi takhle :). Jestli jsem najel 10km, tak je to hodně.

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

26.2.2012 v 11:58 | Nahoru | #568
RadoTP> když oni dávájí záruku na benzín jen 3 měsíce kvůli těm řepkám atd. Proto dávat čerstvej. Jinak tam byli 2 ucpávky ale mám tam laďák. Vstřik stojí něco kolem 6. A za kolik jsi koupil?

1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny

26.2.2012 v 12:23 | Nahoru | #569
Rado TP > Když jsem uvažoval o stříkačce hodně jsem zjišťoval,radili lít jen čerstvý benzín a absolutně čistý,taky že pokud budu mít benzín v plechovém kanystru bude problém - pouze v plastovém,a někdo to ještě lije do nádrže přes nějaké filtry.Taky mi teď v prodejně nabizeli nějaký filtr do nádrže ,taková síťka ale já mám karbec tak jsem to nebral.Každopádně ta čistota(benz) tam u vstřiku bude asi hodně duležitá a můžou to být ty tvoje problémy jak popisuješ.

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

26.2.2012 v 18:50 | Nahoru | #570
tatar> A to nemá v nadrži žádný sítko nebo filtr už v originálu, že je třeba lít absolutně čistý benzín?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist