1 reakcí na tento příspěvek GSo za jízdy chcípá
Ale sel bych postupne od nadrze a skoncil u rozebrani karburatoru a vycisteni. Cestou urcite chybu najdes.
2 reakcí na tento příspěvek GSo za jízdy chcípá
Příčina může být v přicpaném přívodu v nádrži (projevuje se závada jen na normální režim, jen na rezervu nebo v obou?). Také může být problém v podtlakovém kohoutu - vadná membrána, nedostatečný podtlak v důsledu spadlé, prasklé, zpuchřelé hadičky. Zkus, jestli se závada projeví i při kohoutu v poloze "PRI", kdy je podtlakové otevírání vyřazeno. Projdi napřed celý přívod paliva a pak teprve jdi po karbcích.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSo za jízdy chcípá
Vyskouším vše co radíte jen do těch karbců se montovat nebudu, protože na nich je najeto cca 6 tisíc od seřízení, tak nejspíš budou ok. Ještě sem zapoměl zmínit, že tam mám přidaný od předchozího majitele palivový filtr takový ten menší kužel nemůže třeba omezovat průtok paliva ? V sezóně po koupi se mi to stalo jen jednou, že motorka chcípla tak sem to neřešil, ale teď na podzim se mi to stávalo už hodně často jel sem třeba 200km v pohodě a pak najednou kopec a hned se zadusila.
Díky všem za rady!
Normál/rezerva je to isté, jen brané z jiné výšky - přepni za jízdy na PRI (to je poloha na druhé straně) kdy je kohout otevřen bez ohledu na membránu. Tedy za předpokladu, že není naopak složený, což jsem měl u své... Běž přesně podle toho návodu co Ti psal J.M.K. Zkus rozebrat, vyčistit omrknout membránu, zatěsnit složit a dotáhnout kohout, vyřaď přídavný filtr, rozeber a vyčisti karburátory jestli se neseká jehlový ventil. Trochu raritní možnost zkus s otevřeným víčkem nádrže. Nic jiného už to snad být nemůže, ty problémy s kohoutem/ventily se tu vyskytují. Palivový filtr je zrádný podle konstrukce - jsou filtry které jsou OK i také, které nestíhají. Ale pokud je průhledný tak to na něm poznáš.
Jo a 6k od seřízení rozhodně není "nejspíš budou OK", to je další servisní interval
1 reakcí na tento příspěvek GSo za jízdy chcípá
1 reakcí na tento příspěvek GSo za jízdy chcípá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSo za jízdy chcípá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSo za jízdy chcípá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSo za jízdy chcípá
Takže ze 140 km rychlosti začne motor brzdit, pustíš ruku ze spojky,lovíš kohout a mezitím to do tebe někdo zezadu napálí ...to není řešení...
Naposledy editováno 07.05.2012 13:55:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSo za jízdy chcípá
švýcar píše: ancrouter>
Takže ze 140 km rychlosti začne motor brzdit, pustíš ruku ze spojky,lovíš kohout a mezitím to do tebe někdo zezadu napálí
Běžně - zákonem schválnosti mi většinou zakucká trapně rezerva když se vyrážím někoho předjíždět nebo to též nějak jinak zahapruje, zvlášť první jízdy na jaře, nacvičeným hmatem koleno vlevo a honím kohout. Kdo by zajížděl ke krajnici
Rozebral jsem hadice od nádrže až k motoru. Zjistil jsem, že RES je zvlášť a ON a PRI společně. Takže na ON a RES mě to chcípalo kvůli membráně v kohoutu a na PRI mě to jelo s plnou nádrží, ale jak se dostal do pozice rezervy, tak neměl z čeho brát a chcípal kvůli nedostatku benzínu. PRI sem zapojil od rezervy aby bral benzín až dokonce a jezdím na PRI bez problému :)
Vyjel jsem dvě nádrže a ani jednou nechcípla, snad to bude vše OK :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |