globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSo za jízdy chcípá
Zdravím všechny.Mám GS 500 rok 1996 a stává se mi, že když jedu třeba do táhlejšího kopce nebo motorku víc točím tak se zadusí a chcípne jako kdyby došel benzín. Potom nejde nastartovat a chytne jedině na sitič a jede zas v pohodě jako by nic.Stává se to častěji když je míň benzínu v nádrži , ale občas i když je nádrž plná. Už sem někde o tomhle problému četl, ale nemůžu to najít. Je tam někde nějaká membrána která by tohle dělala nebo v čem by mohl být problém? Díky za rady!

1 reakcí na tento příspěvek GSo za jízdy chcípá

19.2.2012 v 18:06 | Nahoru | #1
Tak kdyby ti to potom nechytlo na ten sytic tak bych skoro typnul ze mas nekde pricpano cestou do karburatoru. Takze bud kohout nebo filtr. Ale kdyz to chytne na sytic, tak nevim.
Ale sel bych postupne od nadrze a skoncil u rozebrani karburatoru a vycisteni. Cestou urcite chybu najdes.

GSo za jízdy chcípá

19.2.2012 v 18:08 | Nahoru | #2
Rozebrat a vyčistit. Nádrž, ventily, hadičky, karburátor a vše uvnitř. Pak seřídit.
Asi se ti nestíhá doplnit benzín.

(reakce na) GSo za jízdy chcípá

19.2.2012 v 18:08 | Nahoru | #3
gugo> Rychlejší.

2 reakcí na tento příspěvek GSo za jízdy chcípá

Skvělá odpověď, děkuji! 19.2.2012 v 18:09 | Nahoru | #4
To vypadá, že při větší spotřebě (hodně plynu do kopce) nestíhá přívod paliva. Následně chytne na sytič proto, že hladina v karbcích je v tu chvíli ještě nízká.
Příčina může být v přicpaném přívodu v nádrži (projevuje se závada jen na normální režim, jen na rezervu nebo v obou?). Také může být problém v podtlakovém kohoutu - vadná membrána, nedostatečný podtlak v důsledu spadlé, prasklé, zpuchřelé hadičky. Zkus, jestli se závada projeví i při kohoutu v poloze "PRI", kdy je podtlakové otevírání vyřazeno. Projdi napřed celý přívod paliva a pak teprve jdi po karbcích.

GSo za jízdy chcípá

19.2.2012 v 18:43 | Nahoru | #5
ja mel u GS spatnej prave ten kohout a pak jsem nekde i slysel ze je to castejsi zavada starsich GS

(reakce na) GSo za jízdy chcípá

19.2.2012 v 18:44 | Nahoru | #6
Zdar, podle popisu to vypadá na podobnou věc co se stalo mě, a byla to prasklá membrána k podtlaku v benzínovým kohoutu. Ověříš to jednoduše - vytáhni podtlakovou hadici z motoru a nech připojenou ke kohoutu a udělěj pusou podtlak, když nevydrží (podtlak) neob nejde vytvořit, tak je to ono, když vydrží je to něco jinýho.

GSo za jízdy chcípá

19.2.2012 v 18:50 | Nahoru | #7
No něco podobnýho řešila mladá..nakonec motorka skončila v bandit servisu neb definnitivně zdechla na Žďársku a laboroval s tím dlouho...nakonec to byl vykuchanej filtr a rozhozený karbce. Normálně to chytlo na sytič a po nějaké době jízdy,když se zahřála,tak přestala reagovat na plyn a zdechla a potom naskočila jen na sytič a nebo na roztlačení.A nějakou dobu mu to trvalo,protože se to místama tvářilo jako cokoliv jinýho...no víceméně to rozebral celý a znovu poskládal..takže to bylo i s komplet seřízením. No a teď se ukázala ohnutá vidla...no prostě motorka,která fungovala v autoškole no. Ale jinak je gs nádherný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSo za jízdy chcípá

19.2.2012 v 20:20 | Nahoru | #8
J.M.K.> dělá to jak v normálním režimu tak na rezervu

Vyskouším vše co radíte jen do těch karbců se montovat nebudu, protože na nich je najeto cca 6 tisíc od seřízení, tak nejspíš budou ok. Ještě sem zapoměl zmínit, že tam mám přidaný od předchozího majitele palivový filtr takový ten menší kužel nemůže třeba omezovat průtok paliva ? V sezóně po koupi se mi to stalo jen jednou, že motorka chcípla tak sem to neřešil, ale teď na podzim se mi to stávalo už hodně často jel sem třeba 200km v pohodě a pak najednou kopec a hned se zadusila.

Díky všem za rady!

(reakce na) GSo za jízdy chcípá

Skvělá odpověď, děkuji! 19.2.2012 v 23:30 | Nahoru | #9
Kubas135> Klasika, soukromý tip je že chytne i bez sytiče - ale musíš ji nechat nějakou chvilu v klidu než nateče benzín.

Normál/rezerva je to isté, jen brané z jiné výšky - přepni za jízdy na PRI (to je poloha na druhé straně) kdy je kohout otevřen bez ohledu na membránu. Tedy za předpokladu, že není naopak složený, což jsem měl u své... Běž přesně podle toho návodu co Ti psal J.M.K. Zkus rozebrat, vyčistit omrknout membránu, zatěsnit složit a dotáhnout kohout, vyřaď přídavný filtr, rozeber a vyčisti karburátory jestli se neseká jehlový ventil. Trochu raritní možnost zkus s otevřeným víčkem nádrže. Nic jiného už to snad být nemůže, ty problémy s kohoutem/ventily se tu vyskytují. Palivový filtr je zrádný podle konstrukce - jsou filtry které jsou OK i také, které nestíhají. Ale pokud je průhledný tak to na něm poznáš.

Jo a 6k od seřízení rozhodně není "nejspíš budou OK", to je další servisní interval

GSo za jízdy chcípá

4.4.2012 v 23:11 | Nahoru | #10
Jo tak tohle řeším taky. Přes zimu jsem měl všechno rozebraný a vše jsem vyčistil. Teď na jaře jsem najel cca 800 Km a najednou na obchvatu kolem Tábora ve 150 ble a zdechla. Na sytič čapla a zbytek cesty domu pohoda. Asi koupím pal.kohout z nového gska jak tady někteří radí.

1 reakcí na tento příspěvek GSo za jízdy chcípá

1.5.2012 v 19:06 | Nahoru | #11
Čau lidi, před dvěma týdny jsem si koupil GS500 a mám stejný problém. Motorka jede krásně, ale občas se stane (většinou do kopce, ale není to pravidlem), že přestane táhnout a do půl minuty chcípne. Nikdy ne za studena, minimálně po ujetejch 10ti km. Zkoušel jsem všechny polohy kohoutu ON-RES-PRI a dělá to všude. Prosím poraďte mě. Vyřešil někdo už tento problém? Díky

(reakce na) GSo za jízdy chcípá

1.5.2012 v 22:16 | Nahoru | #12
Smolda87> Tož ti též asi nedotéká někde benzín. Oddělej nádrž, hadičky, rozeber, vyčisti sítko, rozdělej a vyčisti kohout, vše zkontroluj, slož a důkladně dotáhni, přidělej znova hadičky a uvidíš, na spoustu závad které by to mohly být pomůže. Jinak viz výše

GSo za jízdy chcípá

1.5.2012 v 22:46 | Nahoru | #13
Díky za radu. Doufal jsem že někdo zjistil už určitou závadu Teď na to moc času nemám, ale snad příští týden se k tomu dostanu a určo dám vědět jak to dopadlo a na co jsem přišel

1 reakcí na tento příspěvek GSo za jízdy chcípá

1.5.2012 v 23:43 | Nahoru | #14
dělá mi to taky ale jsem línej to rozdělat :D aspoň šetřím benzín protože vím že za to nemůžu tahat :D

GSo za jízdy chcípá

1.5.2012 v 23:47 | Nahoru | #15
kohout bych dal do polohy PRI tam nemá podtlak na nic vliv a otevřel bych víčko nádrže a prubnul to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSo za jízdy chcípá

1.5.2012 v 23:47 | Nahoru | #16
ancrouter> To sice hej, ale s takovou pak musíš mít dojezdovou dobu jak na kole, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSo za jízdy chcípá

2.5.2012 v 23:14 | Nahoru | #17
dj_hroch> u mě to není zas tak hrozný... musím jet dlouho aspoň přes 140, aby mi to začalo chcípat, a když mě to už fakt štve, hodím kohout na PRI a jedu dál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSo za jízdy chcípá

7.5.2012 v 13:43 | Nahoru | #18
ancrouter>
Takže ze 140 km rychlosti začne motor brzdit, pustíš ruku ze spojky,lovíš kohout a mezitím to do tebe někdo zezadu napálí ...to není řešení...

Naposledy editováno 07.05.2012 13:55:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSo za jízdy chcípá

7.5.2012 v 13:47 | Nahoru | #19

švýcar píše: ancrouter>
Takže ze 140 km rychlosti začne motor brzdit, pustíš ruku ze spojky,lovíš kohout a mezitím to do tebe někdo zezadu napálí



Běžně - zákonem schválnosti mi většinou zakucká trapně rezerva když se vyrážím někoho předjíždět nebo to též nějak jinak zahapruje, zvlášť první jízdy na jaře, nacvičeným hmatem koleno vlevo a honím kohout. Kdo by zajížděl ke krajnici

(reakce na) GSo za jízdy chcípá

7.5.2012 v 14:05 | Nahoru | #20
dj_hroch> UŽ JSEM SE TOHODLE PROBLÉMU ZBAVIL,bylo to nepříjemný-
MĚNIL JSEM VÍČKO NÁDRŽE,BYLO TAM PRASKLÉ GUM.TĚSNĚNÍ.

Naposledy editováno 07.05.2012 15:10:25

GSo za jízdy chcípá

24.6.2012 v 21:35 | Nahoru | #21
Tak snad vyřešeno :)

Rozebral jsem hadice od nádrže až k motoru. Zjistil jsem, že RES je zvlášť a ON a PRI společně. Takže na ON a RES mě to chcípalo kvůli membráně v kohoutu a na PRI mě to jelo s plnou nádrží, ale jak se dostal do pozice rezervy, tak neměl z čeho brát a chcípal kvůli nedostatku benzínu. PRI sem zapojil od rezervy aby bral benzín až dokonce a jezdím na PRI bez problému :)

Vyjel jsem dvě nádrže a ani jednou nechcípla, snad to bude vše OK :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist