globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Snížení výkonu 25kW - jak to vypadá?
9.2.2012 v 17:51
Zdravím, psal jsem do Kawasaki servisu, jestli mi můžou snížit výkon na 25kW psali, že to výjde na 3200 kč;- na nejmenovaných stránkách jsem viděl tu samou službu za 8000. Tak se ptám, je to jen natáhlé, nebo je tam něco jiného než u autorizovaného servisu?

Někde jsem četl, že se "namontuje" ""nějaká"" krabička pod sedlo a tím to končí?


Díky za odpověďi.

PS. Otázka je směřována spíše na vlatníky Kawasaki ZX-6r (můj r.v. je 2008) Díkes.

1 reakcí na tento příspěvek Snížení výkonu 25kW - jak to vypadá?

9.2.2012 v 17:57 | Nahoru | #1
Já tedy nevím co je divného na principu tvorby zisku. Někdo něco prodává za 3200, jiný za 8000. Chceš to? Kup si to od toho od koho chceš. Na konci procesu máš v obou případech na motorce 25kW.
Ale nevidím důvod proč kvůli tomu zakládat téma

Snížení výkonu 25kW - jak to vypadá?

9.2.2012 v 18:00 | Nahoru | #2
U tohoto modelu je to poměrně levná záležitost, když jsem se na to ptal u nás v Kawě, tak za to chtěli tuším jen nějak do 2500Kč včetně montáže a papíru o seškrcení, tož tak

Snížení výkonu 25kW - jak to vypadá?

9.2.2012 v 18:13 | Nahoru | #3
Mě psali, 2000 za udělání a 1200 za papíry. Jde mi o to, jak to vypadá, protože když jsem chtěl hodnu začali říkat něco o řídící jednotce, ale slyšel jsem, že u Kawasaki jde jen o něco pod sedlem co to přiškrtí, o to mi jde ...

Protože případná demontáž nebude v autorizovaném servisu. (a né, nebude u mě na klíně)

Snížení výkonu 25kW - jak to vypadá?

9.2.2012 v 18:18 | Nahoru | #4
Rozdíl možná bude v tom, jak to je škrcené. Mám za to, že autorizovanej to bude škrtit zarážkou na plynu, kdežto ta nejmenovaná firma (freemoto zřejmě) používá škrtíci sady. Na tu firmu si nevzpomenu, ale 8 tyček chtěj za jakejkoliv stroj

Snížení výkonu 25kW - jak to vypadá?

9.2.2012 v 18:40 | Nahoru | #5
Tento model škrtí přímo Kawasaki levněji než Alphatechnik.
Tak proto ten rozdíl.
Alphatechnik je vždy za 8000,- at je to cokoliv.
Některé modely dělá Kawa za 2500-3500,- takže se to nevyplatí dělat jinde, některé modely nedělá vůbec. To samo u Suzuki .. třeba SV650 00 u Suzuki 3500,- Aplhatechnik za 8000,-
GSR u Suzuki 22000,- , Alphatechnik za 8000,-
Takže prostě někdy to jde přimo u zastoupení a vyplatí se to, někdy zase ne ...

Naposledy editováno 09.02.2012 18:41:28

1 reakcí na tento příspěvek Snížení výkonu 25kW - jak to vypadá?

9.2.2012 v 18:45 | Nahoru | #6
jak to bude s tema motorkama co maji v TP 25kW? Pristi rok by mel platit ten novy zakon, ktery to upravuje. Pokud se nepletu, tak bude mozno ridit v 18letech moto do 35kW zeskrcenych z maximalne 70kW. To se ty motorky pak musi zas otevrit, pokud to nesplnuji?

Snížení výkonu 25kW - jak to vypadá?

9.2.2012 v 18:57 | Nahoru | #7
Blbost, kup radši to za 8tis, ať máš jistotu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení výkonu 25kW - jak to vypadá?

9.2.2012 v 19:23 | Nahoru | #8
Omar_Bomba> ne, proč ? Kdo stihne ŘP do 25kw tak může řídit 25kw dělaných klidně ze 150kw a to do konce života.
Tohle nebude moct ale ten kdo si od roku 2013 udělá 35kw, ten bude moct řídit škrcenou jen z max.70kw což je skoro nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení výkonu 25kW - jak to vypadá?

9.2.2012 v 21:59 | Nahoru | #9

DavR1 píše: Omar_Bomba> ne, proč ? Kdo stihne ŘP do 25kw tak může řídit 25kw dělaných klidně ze 150kw a to do konce života.
Tohle nebude moct ale ten kdo si od roku 2013 udělá 35kw, ten bude moct řídit škrcenou jen z max.70kw což je skoro nic.



V legálním výsledku bude ten člověk po r. 2013 řídit 35kW a před 2013 pouze 25. Ten s 35 je na tom nakonec mnohem lépe. A motorek do 70kW jsou kvanta.
A víš proč se motorky vůbec škrtí? Rozhodně ne proto aby se obratem odškrtily. Všechno má nějaká pravidla a princip. A pokud ti principy nic neříkají, tak to je taky na nic.

Snížení výkonu 25kW - jak to vypadá?

10.2.2012 v 02:59 | Nahoru | #10
Je to jednoduché, kawasaki používá vlastní škrtící sady, ty mají poté logicky zcela rozdílnou sadu než taktéž autorizované sady alphatechnik, které ti byly jinde za 8000 nabízeny.
V případě kawasaki se dává zarážka na plyn (většinou na ústí plynového lanka, ne na rukojeť) a potom na CDI externí zařízení které sníží maximální otáčky (něco jako flashka).
Pokud tě zajímá přesná cena, tak ta sada stojí 800Kč + 1-2 hodiny práce (tuším, že u kawasaki je to 450Kč/h) a potvrzení pro úřad je za 600Kč.

(reakce na) Snížení výkonu 25kW - jak to vypadá?

10.2.2012 v 10:17 | Nahoru | #11
seikos> Základní , nyní nejprodávanější šestky jako Hornet GSR či Fazer mají více jak 70kw.. a ty nyní nejvíc chodí na přestavbu 25KW... to jsou motorky pro začátečníky, bohužel si ji ten žačátečník nebude moc koupit.
Majitel řidičáku na 25kw si dnes může koupit třeba R6 s 25kw a po roce kdy si udělá velký řidičák ji může odškrtit a vesele jezdit dalších několik let .. nemusí pořád motorku měnit.
Když odškrtíš motorku z 35kw na 70kw .. nebube to takovej rozdíl a pořád to bude jen motorka pro začátečníka, který ji ale už za dva roky co ji řídil s 35kw bude tak ovládat, že mu nezbude než ji prodat a koupit silnější ....
Stejně je to všechno nesmyl , nejvíc lidí na moto umírá ve středním věku.
V roce 2010 zemřelo ve věkové skupině 21-24 9lidí, kdežto ve skupině 25-34 to bylo 39!!
Tak jakej to má smysl .. chci vidět borce co má 24let a bude jezdit na 35kw motorce.

(reakce na) Snížení výkonu 25kW - jak to vypadá?

10.2.2012 v 12:47 | Nahoru | #12

seikos píše: Já tedy nevím co je divného na principu tvorby zisku. Někdo něco prodává za 3200, jiný za 8000. Chceš to? Kup si to od toho od koho chceš. Na konci procesu máš v obou případech na motorce 25kW.
Ale nevidím důvod proč kvůli tomu zakládat téma



co Tobě je po tom, že kvuli tomu zakládá téma?

Snížení výkonu 25kW - jak to vypadá?

10.2.2012 v 16:26 | Nahoru | #13
cca 3000 se vším všudy u Kawasaki.Když jsem to vytahl byl jsem hodně nasraný, za tohle chtít takové prachy ...celý slavný kit je plíšek cca 4-5cm veliký

1 reakcí na tento příspěvek Snížení výkonu 25kW - jak to vypadá?

13.2.2012 v 16:49 | Nahoru | #14
Sežeń si to rovnou s 25kw a tohle neřeš

(reakce na) Snížení výkonu 25kW - jak to vypadá?

14.2.2012 v 17:16 | Nahoru | #15

J.e.r.r.y. píše: Sežeń si to rovnou s 25kw a tohle neřeš



Jasně .. už jí mám doma .. :D.

Tento týden tam těch 25kW bude (snad)

Snížení výkonu 25kW - jak to vypadá?

20.2.2012 v 18:06 | Nahoru | #16
Zdravím tě já mám motorku uškrcenou tímto stylem: 1. Zkrácené lanko plynu 2. Zúžené hrdla sání 3. Takový plastový kolík v elektrice před řídící jednotkou. Já měl vše zařízeno již pri koupi a v ceně motorky i zapis v tp a všechny potřebné papíry. Ale když sem se ptal tak ta cena se pravdu pohybuje kolem 3200,- za tu sadu + papíry. Takže určitě bych to nechal udělat u autorizovného dealera.Vyjmutí prej trvá něco kolem hodiny a půl až dvou sice mi byl vysvetlěný postup odškrcení ale raděj to nechám na autorizovaném servisu.

Snížení výkonu 25kW - jak to vypadá?

23.2.2012 v 15:48 | Nahoru | #17
Tak omezovač je už v motorce. Zarážka do plynu .. dá se sním pohnout tak jen do 1/5 a točím okolo 10-13tis. Než se trošku víc otrkám, nechám to tam. Díky, můžete LOCK

PS: V Kawasaki servise to vyšlo na 2000 včetně práce + potvrzení 1200 tzv. 3200

Snížení výkonu 25kW - jak to vypadá?

6.6.2013 v 12:19 | Nahoru | #18
Neví někdo na kolik vyjde u kawasaki seškrit z 750?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja Rutti 8 24.5.2024 v 10:37 tomasWR
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 9 20.5.2024 v 12:49 JiriBN
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad


TOPlist