Někde jsem četl, že se "namontuje" ""nějaká"" krabička pod sedlo a tím to končí?
Díky za odpověďi.
PS. Otázka je směřována spíše na vlatníky Kawasaki ZX-6r (můj r.v. je 2008) Díkes.
1 reakcí na tento příspěvek Snížení výkonu 25kW - jak to vypadá?
Ale nevidím důvod proč kvůli tomu zakládat téma
Protože případná demontáž nebude v autorizovaném servisu. (a né, nebude u mě na klíně)
Tak proto ten rozdíl.
Alphatechnik je vždy za 8000,- at je to cokoliv.
Některé modely dělá Kawa za 2500-3500,- takže se to nevyplatí dělat jinde, některé modely nedělá vůbec. To samo u Suzuki .. třeba SV650 00 u Suzuki 3500,- Aplhatechnik za 8000,-
GSR u Suzuki 22000,- , Alphatechnik za 8000,-
Takže prostě někdy to jde přimo u zastoupení a vyplatí se to, někdy zase ne ...
Naposledy editováno 09.02.2012 18:41:28
1 reakcí na tento příspěvek Snížení výkonu 25kW - jak to vypadá?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení výkonu 25kW - jak to vypadá?
Tohle nebude moct ale ten kdo si od roku 2013 udělá 35kw, ten bude moct řídit škrcenou jen z max.70kw což je skoro nic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení výkonu 25kW - jak to vypadá?
DavR1 píše: Omar_Bomba> ne, proč ? Kdo stihne ŘP do 25kw tak může řídit 25kw dělaných klidně ze 150kw a to do konce života.
Tohle nebude moct ale ten kdo si od roku 2013 udělá 35kw, ten bude moct řídit škrcenou jen z max.70kw což je skoro nic.
V legálním výsledku bude ten člověk po r. 2013 řídit 35kW a před 2013 pouze 25. Ten s 35 je na tom nakonec mnohem lépe. A motorek do 70kW jsou kvanta.
A víš proč se motorky vůbec škrtí? Rozhodně ne proto aby se obratem odškrtily. Všechno má nějaká pravidla a princip. A pokud ti principy nic neříkají, tak to je taky na nic.
V případě kawasaki se dává zarážka na plyn (většinou na ústí plynového lanka, ne na rukojeť) a potom na CDI externí zařízení které sníží maximální otáčky (něco jako flashka).
Pokud tě zajímá přesná cena, tak ta sada stojí 800Kč + 1-2 hodiny práce (tuším, že u kawasaki je to 450Kč/h) a potvrzení pro úřad je za 600Kč.
Majitel řidičáku na 25kw si dnes může koupit třeba R6 s 25kw a po roce kdy si udělá velký řidičák ji může odškrtit a vesele jezdit dalších několik let .. nemusí pořád motorku měnit.
Když odškrtíš motorku z 35kw na 70kw .. nebube to takovej rozdíl a pořád to bude jen motorka pro začátečníka, který ji ale už za dva roky co ji řídil s 35kw bude tak ovládat, že mu nezbude než ji prodat a koupit silnější ....
Stejně je to všechno nesmyl , nejvíc lidí na moto umírá ve středním věku.
V roce 2010 zemřelo ve věkové skupině 21-24 9lidí, kdežto ve skupině 25-34 to bylo 39!!
Tak jakej to má smysl .. chci vidět borce co má 24let a bude jezdit na 35kw motorce.
seikos píše: Já tedy nevím co je divného na principu tvorby zisku. Někdo něco prodává za 3200, jiný za 8000. Chceš to? Kup si to od toho od koho chceš. Na konci procesu máš v obou případech na motorce 25kW.
Ale nevidím důvod proč kvůli tomu zakládat téma
co Tobě je po tom, že kvuli tomu zakládá téma?
1 reakcí na tento příspěvek Snížení výkonu 25kW - jak to vypadá?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja | Rutti | 8 | 24.5.2024 v 10:37 tomasWR |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 9 | 20.5.2024 v 12:49 JiriBN |
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja | Aeroad | 27 | 15.10.2023 v 10:28 Aeroad |