globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přívěs s maximálkou 130
1.2.2012 v 12:23
Agados dokázal otypovat vlek s maximálkou 130, což bude ma rychlej převoz motky paráda - už ho mám doma, tak pak hodím nějaký zkušenosti

tutaj



Naposledy editováno 01.02.2012 12:32:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěs s maximálkou 130

2.2.2012 v 15:22 | Nahoru | #31

herbelife píše: mám VOLVO S80 2,4 D5 136 KW v madarsku sem jel, na VLEKU 2 moto a ktomu spoustu krámů . Víc jak 180kmh sem z toho auta nedostal. 220 octa A voziík nemuže jet. leda že by byla nějak upravena


Já ale nepsal, že jsme to táhli s Ochcávkou, tu ani nemáme Ta by to neroztáhla ani za hovno
Proto jsem psal, že bych tu Ochcávku chtěl vidět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěs s maximálkou 130

2.2.2012 v 15:24 | Nahoru | #32

Lion píše: já bych zas chtěl vidět to auto které valilo 220 s cca 700 kg nákladu... a v zatáčkách jelo taky 220?


80kg*5 je 400kg plus vozík, a plný kufr nákupu a motorka 200kg, no asi těch 700kg
A ano v zatáčkách taky

Assasin>Něco jiného, trochu To už jsem ale psal na jiném vlákně :)

Porsche Cayenne Turbo bude asi někde jinde než Ochcávka

A pochybuju, že 180 Ochcávka s vozíkem dá

Přívěs s maximálkou 130

2.2.2012 v 15:25 | Nahoru | #33
Jo a pro rejpaly - samozřejmě to bylo v Neměcku na Autobahn bez omezení rychlosti

Přívěs s maximálkou 130

2.2.2012 v 17:45 | Nahoru | #34
nevim, jel jsem zrovna s ochcávkou co nebyla má, byl to traktor 66, podle tacháču to jelo maximálně 190 a jsou podstatně silnější motory

(reakce na) Přívěs s maximálkou 130

2.2.2012 v 17:55 | Nahoru | #35

Scuber_MadJoe píše: Já ale nepsal, že jsme to táhli s Ochcávkou, tu ani nemáme Ta by to neroztáhla ani za hovno
Proto jsem psal, že bych tu Ochcávku chtěl vidět

špatně sem si to přečet - beru zpět

(reakce na) Přívěs s maximálkou 130

3.2.2012 v 10:25 | Nahoru | #36

Che píše: víš to určo, že f německu je 100ka? není tam 80ka?



v německu je 100, pokud máš otypovaný přívěs a pokud na něm máš pneu se vzorkem (tuším) nad 3 mm a do 5 let stáří. samozřejmě pneu musí splňovat rychlost, hmotnost, určení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěs s maximálkou 130

3.2.2012 v 13:50 | Nahoru | #37
Scuber_MadJoe> nevím, jestli 180, ale my jednou spěchali na volné do Brna, na vozíku 2 motorky a místy jsme valili tachometrových 170.. jak moje stará TDI 81kW, tak kámošovic dvojková PD 74kW, no ale ty nervy a spotřeba.. bylo to fakt jen jednou, většinou s tím jezdím +-110kmh...

Přívěs s maximálkou 130

3.2.2012 v 14:21 | Nahoru | #38
Já táhnul 2 mašiny na vleku za X3 a 160 v poho, bez problémů.....

(reakce na) Přívěs s maximálkou 130

3.2.2012 v 14:32 | Nahoru | #39

Mileek píše: Scuber_MadJoe> nevím, jestli 180, ale my jednou spěchali na volné do Brna, na vozíku 2 motorky a místy jsme valili tachometrových 170.. jak moje stará TDI 81kW, tak kámošovic dvojková PD 74kW, no ale ty nervy a spotřeba.. bylo to fakt jen jednou, většinou s tím jezdím +-110kmh...


O spotřebě mi mluv, to žere jak tank s vozíkem, ještě když se spěchá
Jinak taky kolem té 100ky to mi přijde optimální

(reakce na) Přívěs s maximálkou 130

3.2.2012 v 16:17 | Nahoru | #40
[quote=z-x-r]karf>
130 ma treba na cr v nemecku ma 100 a muze mit pisle co chce.
quote]

Tuhle větu jsem fakt nepobral...

Přívěs s maximálkou 130

4.2.2012 v 11:30 | Nahoru | #41
Rakušáci ti jistě rádi za pár euro vysvětlí kolik se u nich s vozíkem jezdí. Nějaká nálepka 130 která tak maximálně dokazuje to že to má vysokou konstrukční rychlost je nebude zajímat. Dovolená rychlost je daná vyhláškou a to je směrodatný. To samé platí i u nás takže v ČR můžeš stejně jenom 80

(reakce na) Přívěs s maximálkou 130

4.2.2012 v 11:37 | Nahoru | #42

assassin píše: dawe tu mel fotku s chargerem s HEMI a karkou s motorkama.. ten by tech 220 nejspis dal :)



S tim jsme tahli na Agadosu dve motorky cca 190km/h. Musi byt dobre vyvazeny vlek. Pak je jizda mnohem stabilnejsi nez se treba kodrcat na D1 80kou.


S Vectrou nejdu radeji s vlekem pres 140km/h.
Jinak starsi Octavie (bez vleku!) 103kW umela udrzet v nemecku dlouhodobe 190-205km/h. Ta nova CR je bida, po chvili se unavi a jede fakt kolem 180 km/h S vlekem 180 neda zadna.

Tady je Scubyho X5ka, ta to taky roztahne svizne.


Naposledy editováno 04.02.2012 11:57:34

Přívěs s maximálkou 130

4.2.2012 v 13:25 | Nahoru | #43
Dawe02>Jo, ta X5ka byla taky dobrá, ta to roztáhla na 160 bez problémů, ale víc jsme tehdá ještě nejeli, navíc se nám utrhnul popruh
Ale už X5ku nemáme ŠKoda, bylo to celkem fajn auto Až na to, že baterka moc nevydržela viz taťka s telkou a pak jsme museli přes kábly

Přívěs s maximálkou 130

Skvělá odpověď, děkuji! 4.2.2012 v 13:47 | Nahoru | #44
Co se rychlosti týče. U nás "auta s karavanem nebo vlekem nesmí překročit nejvyšší povolenou rychlost žádného z vozidel soupravy", takže když je vozík na 130, mažu 130.

V Německu je to na 80 bez pardonu, Francie povoluje 130, Slovensko 90.

Vše lze dohledat třeba na http://www.uamk.cz/

Jinak pro názornost se tomuto tématu věnoval Svět motorů č.3/2012

Přívěs s maximálkou 130

Skvělá odpověď, děkuji! 4.2.2012 v 14:07 | Nahoru | #45


1 reakcí na tento příspěvek Přívěs s maximálkou 130

4.2.2012 v 14:40 | Nahoru | #46
Abys v DE mohl jet 100 km/h musis mit nemeckou samolepku Tempo 100. Me to nemecky policajti ochotne vysvetlili za 50€. Na vozejku muze bejt nalepeny co chce, ale jakmilo to neproslo jejich zkusebnou a nema Tempo100, tak muzes max 80 km/h.
Stejne tak bacha i u nas. Jakmile ma souprava vic jak 7 metru, tak nesmis do levyho pruhu!

Přívěs s maximálkou 130

4.2.2012 v 20:15 | Nahoru | #47
S prazdnym vozikem neni problem jen 180km/h pak uz mam moralni strach, jak na to ale nalozim motorku, jedu maximalne 100

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěs s maximálkou 130

4.2.2012 v 21:28 | Nahoru | #48
JR..

-a to by mne zajímalo,já s vozíkem těsně pod 8mi metry a nikdy mě skrz to nestavěli a nikde jsem to nevyčetl a to jsem jeden čas jezdil každý týden dálnice.
80ku jsem sundal,nalepil 100ku a na technické to neřešili,při dálkových trasách jsem předjížděl nesčetněkrát jak cel.správu,tak pčr "kilčem" a pohoda.Jinak optimál je fakt těch +-100,víc to nemá smysl riskovat,ikdyž za ještě starým passatem VR6 jsem kdysi při spěchu vyčaroval 220 i s naloženou skříní,ale to byla doba,kdy jsem pořád spěchal
E:smajlík

Naposledy editováno 04.02.2012 21:32:37

Přívěs s maximálkou 130

4.2.2012 v 21:41 | Nahoru | #49
Fotr dělal vlek jaště za komárů - tenkrát to nebyl problém ani s otipováním, dnes už bohužel je.
Vozíme na něm Hayabusu a rekord na pěkný silnici je 162 km dle GPS ! No, víc už by ale bylo o držku .....

Přívěs s maximálkou 130

4.2.2012 v 21:44 | Nahoru | #50
Určitě ku prospěchu je i delší oj.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěs s maximálkou 130

5.2.2012 v 08:08 | Nahoru | #51
DusanHaya> podle toho co jsem ted vygoogloval, tak je to takhle:

Na pozemní komunikaci o dvou a více jízdních pruzích v jednom směru jízdy nesmí řidič:
nákladního automobilu o celkové hmotnosti nad 3,5 t,
jízdní soupravy, jejíž celková délka přesahuje 7 m,
zvláštního motorového vozidla a motocyklu s nejvyšší povolenou rychlostí do 45 km/h
užít k jízdě jízdního pruhu nejbližšího levému okraji vozovky, pokud to není nutné k objíždění, otáčení a odbočování.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěs s maximálkou 130

5.2.2012 v 11:38 | Nahoru | #52
JR..> Nešel by tenhle paragraf naroubovat na předjíždění kamionů rozdílem 1 kmh?

Přívěs s maximálkou 130

5.2.2012 v 11:47 | Nahoru | #53
Já bych tu škodárnu zas tak neodsuzoval. Do nedávna jsem vlastnil pouze Fiat Punto 1,7 TD 47kw a tahal jsem za ním vlek(180kg) se dvěma motorkama-CBR 1000rr(220) a 600F-Sport(185) a šlo s tím jet po okresce i 140.S PDčkovou fábií v kombajnu 74kw s jednou motkou na vleku sem jel 180,ale to sem to jen zkoušel(a z kopce to nebylo). Teď co sem pořídil VW T5long se 128kw to ani se dvěma motorkama v autě a dvěma na vleku prostě víc jak 188nedá(je tam omezovač :D )

(reakce na) Přívěs s maximálkou 130

5.2.2012 v 11:56 | Nahoru | #54
Nebzyk> Nejsem si uplne jistej, ale myslim, ze prave tenhle paragraf to resi. Ze to kamionaci porusujou uz je jina zalezitost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěs s maximálkou 130

8.2.2012 v 20:10 | Nahoru | #55

JR.. píše: DusanHaya> podle toho co jsem ted vygoogloval, tak je to takhle:

Na pozemní komunikaci o dvou a více jízdních pruzích v jednom směru jízdy nesmí řidič:
nákladního automobilu o celkové hmotnosti nad 3,5 t,
jízdní soupravy, jejíž celková délka přesahuje 7 m,
zvláštního motorového vozidla a motocyklu s nejvyšší povolenou rychlostí do 45 km/h
užít k jízdě jízdního pruhu nejbližšího levému okraji vozovky, pokud to není nutné k objíždění, otáčení a odbočování.



Nekde jsi tam potratil velice dulezite slovicko predjizdet. Muze objizdet, otacet,odbocovat a taky PREDJIZDET.

viz odkaz

(reakce na) Přívěs s maximálkou 130

8.2.2012 v 20:42 | Nahoru | #56
natysmoto> Ja urcite nepotratil Kdyz se podivas hned do paragrafu 12 bod 4. Na druhou stranu tady je psano o dvou pruzich, takze tohle pravidlo by melo platit pouze na triproude vozovce.

Přívěs s maximálkou 130

9.2.2012 v 07:48 | Nahoru | #57
No to je prave jenom v pripade tri pruhu a tam kamion uplne vlevo nesmi. Ale na dvou pruzich to upravuje par.12, odst 2 a tam je prave i ze muze predjizdet.

Přívěs s maximálkou 130

9.2.2012 v 21:11 | Nahoru | #58
jsem rád,že jste nedali na iluzi a pořádně četli

Přívěs s maximálkou 130

13.2.2012 v 18:52 | Nahoru | #59
Zajímalo by mě, jestli se přímo tady někomu nebo z doslechu stalo, že mu pomáhači vážili přívěs? Případně nějaké řešení přetěžování? Ale jen osobáky s vlekem, žádné nákladní.

Přívěs s maximálkou 130

11.9.2012 v 13:27 | Nahoru | #60
220 s vozejkem plne nalozenym bordelem za peugeot 406, ale zralo to 17 litru :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist