Uzavřeno 02.02.2012 v 17:44 uživatelem PhoneutriaFera
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
Naposledy editováno 29.01.2012 02:04:44
2 reakcí na tento příspěvek ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
JiříII. píše: Nevím proč se nás ptáš,když máš jasno.
to taky nechapu, hlavne kdyz jezdi ZX12R... z toho uz bych neslezl... max presedl na ZZR1400
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
Cuba_GSXR píše: to taky nechapu, hlavne kdyz jezdi ZX12R... z toho uz bych neslezl... max presedl na ZZR1400
Tak, a co že já jezdím zx12R? jel jsi na tom někdy? Je to hyperrychlá velká mašina,pohodlná i pro dva,mám s ní dost zkušeností,není to nejpodstatnější, ale dnes to spráská každej novéjší litr V4 - moje zkušenost. nedej bože zx10r, na tom když někdo fakt umí, je to jasný. doba, kdy cca 175ps mašin jako 12R nebo Busa bylo na vrcholu všeho a nic k tomu ani nečuchlo, je dávno pryč Busa i 12R jsou dnes byťr krásný,tak cestovně sportovní motorky,který snesou i kufry a nevypadají debilně,rychlý když potřebuješ ale ne SS. dnešní litry jsou o cca 50 kg lehčí než tyhle stroje(12r-busa) a mají stejný,nebo vétší výkon, takže proč by jsi z 12r už neslezl?? i já jsem ve stadiu, že vymýšlím novou motorku na sezonu 2012 a zatím taky ještě uvažuju. u mě to ale jasně vede zx10r a pujdu do ní. kámoš má favority viz anketa a já to pro něj sem dal, aby neměl jen muj názor ale i názor více bikeru.
PS: zzr1400, respektive ZX14R jsem projel, je to dustojný návrat řady ZZR na vrchol GT mašin. ne SS. navíc cestovat se dá i na litrovým sportu.
Naposledy editováno 29.01.2012 16:35:22
JiříII. píše: Nevím proč se nás ptáš,když máš jasno.
já ano, naposledy uvádím , že jsem to založil pro kámoše, který tady nemá profil a zajímal ho názor bikeru zde na foru.
kluci, čtěte ty uvody do konce, dá se tím předejít těmto faux pas ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
PhoneutriaFera píše: Tak, a co že já jezdím zx12R? jel jsi na tom někdy? Je to hyperrychlá velká mašina,pohodlná i pro dva,mám s ní dost zkušeností,není to nejpodstatnější, ale dnes to spráská každej novéjší litr V4 - moje zkušenost. nedej bože zx10r, na tom když někdo fakt umí, je to jasný. doba, kdy cca 175ps mašin jako 12R nebo Busa bylo na vrcholu všeho a nic k tomu ani nečuchlo, je dávno pryč Busa i 12R jsou dnes byťr krásný,tak cestovně sportovní motorky,který snesou i kufry a nevypadají debilně,rychlý když potřebuješ ale ne SS. dnešní litry jsou o cca 50 kg lehčí než tyhle stroje(12r-busa) a mají stejný,nebo vétší výkon, takže proč by jsi z 12r už neslezl?? i já jsem ve stadiu, že vymýšlím novou motorku na sezonu 2012 a zatím taky ještě uvažuju. u mě to ale jasně vede zx10r a pujdu do ní. kámoš má favority viz anketa a já to pro něj sem dal, aby neměl jen muj názor ale i názor více bikeru.
PS: zzr1400, respektive ZX14R jsem projel, je to dustojný návrat řady ZZR na vrchol GT mašin. ne SS. navíc cestovat se dá i na litrovým sportu.
tohle sem moc nepochopil... co je spatnyho na tom ze se mi libi ZX12R a ZZR1400 ??? a ano jel sem na obojim... jinak nechapu tvuj nic nerikajici elaborat
jinak jo, prehlidl sem to, ze to resis za kamose... ale to je asi tak vse...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
Cuba_GSXR píše: tohle sem moc nepochopil... co je spatnyho na tom ze se mi libi ZX12R a ZZR1400 ??? a ano jel sem na obojim... jinak nechapu tvuj nic nerikajici elaborat
jinak jo, prehlidl sem to, ze to resis za kamose... ale to je asi tak vse...
elaborát musel přijít po tom, co jsi zareagoval na tohle téma větou : to taky nechapu, hlavne kdyz jezdi ZX12R... z toho uz bych neslezl... max presedl na ZZR1400
znělo to jakoby nebylo lepšího biku než ty dvě které zmińuješ. nemyslel jsem to zle.
(reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
PhoneutriaFera píše: elaborát musel přijít po tom, co jsi zareagoval na tohle téma větou : to taky nechapu, hlavne kdyz jezdi ZX12R... z toho uz bych neslezl... max presedl na ZZR1400
znělo to jakoby nebylo lepšího biku než ty dvě které zmińuješ. nemyslel jsem to zle.
v pohode... ja to taky nemyslel zle... a pro me neni lepsiho bajku nez ZX12R a ZZR1400 .... a o to prave jde.. PRO ME
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
Desítka je dobrej stroj a jediný co je třeba tak dát tam tlumič řízení, jinak je ten předek dost nejistej. Nicméně jede to dobře, je to krásnej bajk a ta ovladatelnost je naprosto špičková. Géčko je zas motorka která táhne odspodu až nahoru jak debil. Ta desítka má takovej zvláštní průběh, nic moc nic moc nic moc a najednou tam máš všechno.
fároš ani náhodou a RSV..... nevím.
takže za mně ZX a případně GSXR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
2 reakcí na tento příspěvek ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
1000rr 04-05 má dobrý brzdy, jinak ničím jiným lepší není. Naopak je těžší, je hrozně široká a při větším náklonu není problém drbat kapoty. Je tam fakt hodně širokej. Fároš jede až od 08, na tom se mi jezdí dobře
Kvalitnější rozhodně taky není, to určitě ne. Zpracování má kawa hodně dobrý, stejně tak géčko..... akorát má kawa takový některý věci nedomrdlý. Takovej ten přístup když něco děláš ale to měla vždycky takový například Z1000 08 to je naprostej otřes se dostat třeba ke vzducháči. 04 zx10 zas přístup k olejovýmu filtru ale to jsou prkotiny.
I tak by si měl ale ten kluk ty motorky zkusit, to co sedí jednomu nemusí druhýmu ale to asi víš
Flyer píše: určitě K4 1000, vynikající motorka, motor, váha, ovladatelnost napráskáš s ní i té desítce co jede do 10tis./ot. hůř jak šestka
Noooo tak to rozhodně ne táhne podstatně dřív. Jinak K3-4 jí na letmáči dá ale jen třeba z 50kmh a o kousek
Jinak ta desítka jede víc než dobře, líp jak K3-4 a rozhodně ne až v 10tis.ot.
ten tvůj popis by mi sednul spíš na model 06-07, ta je zdechlá a jede až úplně ve vrchu.... trochu jak R1.
RSV nevim jestli je myslena prvni nebo druha generace.. ale kdyby druha tak bych nad ni taky premejslel.. na cestovani moc neni a nejede jako ty 4 valce, ale zas treba nejsem grassel nebo bubrak aby mi nestacil vykon rsv 04+ na bezny jezdeni :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
můj názor je ten že čím novější zx10, tím větší hnus. První byla krásná, druhá byla hezká, další byla divná a ta poslední je odporná....
Například model 06-07 se mi líbí taky ale když má sundaný ty kravský vejfuky a danej jen jeden krátkej na boku hned jí to hrozně zeštíhlý a shodí na váze.
Jinak mně se nejvíc líbí model první, nehledě na to že má super motor a naprosto precizní ovladatelnost.... je to krásnej bajk.
Jinak K3-4 bych bral jako hned druhou variantu skoro na stejným stupni se zx10.... ten motor je taky bomba, jako třetí bych pak šáhnul po RSV.....pak emzetu, čezetu, R1, fichtla.... pak dlouho nic a pak bych s otráveným výrazem šáhnul po 1000rr
(reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
PhoneutriaFera píše: Bubrak ZX10R> co se týče mě, tak i když se do mě nejspíš nékdo pustí , nejel jsem na lepším stroji než ZX10R. zkoušeli jsme to i proti s1000rr a bez šance, ta Kawa jede jak hajzl . když vidím Tvoje fotky z elephantu...nemám co dodat, vím že se dá cestovat i na sportech, je to jen o komfortu a rozmazlenosti, já jel na 12R do Irska taky v pohodě. Který model je dle Tebe nejvíce vydařený?? mé osobně se 2011 moc extra nelíbí, i když je to nejspíš vrchol s segmentu.
zdar, nejlepsi je 2011, urcite. je o 8kg lehci nez BMW, co se nese forama v USA, tak je vyrazne spolehlivejsi, a odblokovanim omezeni kvuli hluku/emise (pruchozi vyfuk + ECU) je vykonove stejne jak Bawor, ovladatelnost je ale pry famozni jak na 600. hodne se o ni psalo, ze to je zas brutalita jako prvni model 04. Ja mam 04, a dalsi bude 08 nebo 2011, podle fin. situace. 06 je krasna, jede nahore taky jak hajzl, ale je uz takova klidnejsi, to bych asi radsi K5 suzuku.
tady mas srovnani 08 modelu, Kawa je nekde jinde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
PhoneutriaFera píše: GRASSEL> pak emzetu, čezetu, R1, fichtla.... pak dlouho nic a pak bych s otráveným výrazem šáhnul po 1000rr
chlapec vubec nevi o cem hovori
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
Bigzabak píše: chlapec vubec nevi o cem hovori
vzhledem k tomu že mluvím o sobě tak to vím celkem dobře hele nebo to víš ty líp?!
1000rr 04-05 je prostě motorka kterou bych fakt nechtěl a která jede až od ročníku 08, model 04 je mrtvola a kdo chce ať si jí koupí když mu sedí....
já jsem se na ní projel hodněkrát a to mi stačí
Jedinej mi sednul model 08
Naposledy editováno 30.01.2012 23:07:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
[img]
[img]
Jinak to že si dáváš s prstem v nose ostatní je hlavně tím jakej si řidič s K2 jsem si dával 100% maníků včetně týpků co testujou pro motocykl na novejch litrech....
To je o pilotovi a v čr je to samej mrdal
Mně se model zx10 11 hnusí, je odporná. Nejhezčí je první