globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CryO2
 
24.1.2012 v 18:10
Zdarec "děcka" nevíte jestli se něco stane když budu stříkat tekutý CO2 na příruby na karburátorech?
Chcu si udělat chlazení nasávaného vzduchu a chlazení paliva použitím tekutého CO2, který má -70°

Uzavřeno 24.01.2012 v 22:35 uživatelem -MaňaS-

Otevřeno 24.01.2012 v 23:28 uživatelem -MaňaS-

Uzavřeno 27.01.2012 v 14:48 uživatelem -MaňaS-

Blokovaní uživatelé: Uvalak, sxs525, Krovak, Dawe02, Progear, Filous

(reakce na) CryO2

25.1.2012 v 16:20 | Nahoru | #211

Uvalak píše: Tohle vlakno me docela pobavilo Kdybys nevymejslel picoviny a misto ty vetese si koupil treba takovou Daytonu 675, tak udelas lip



v pripade ze by tohle prodal a koupil K1 1000 tak mu zbyde jeste na bublifuk :) vykonovej rozdil ze se z toho po....

ale jinak ja nejsem proti kuteni ikdyz to nema treba zadanej efekt, nebo je to ekonomicky nesmysl.. kdyby k tomu pristupoval trochu vic "vedecky" tak se nauci spoustu novejch veci ... tzn treba by ho studium fyziky bavilo takhle vic nez ve skole... a to neni k zahozeni...

Naposledy editováno 25.01.2012 16:23:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

25.1.2012 v 16:27 | Nahoru | #212

Stev píše: assassin> pamatuju jak jsem kdysi četl že BMW bloky motorů do F1 kdysi hledala na vrakáčích u starejch bavoráků, že prej jak ta litina vyzrála mělo to nejlepší vlastnosti. To byly ty dřevní doby kdy se jezdilo 1.5 turbo.



A ještě na ně povinně museli chodit čůrat na dvůr kde ty bloky skladovali třeba 3roky a víc zima nezima, ten dokument o tom jsem viděl

(reakce na) CryO2

25.1.2012 v 16:30 | Nahoru | #213
dewwil> no to jeste byly poctive motory...

(reakce na) CryO2

25.1.2012 v 16:52 | Nahoru | #214

Dawe02 píše: Jasne. Dobre si mu povedal. A O2 je nula kysliku a dve niceho



:-D :-D :-D

CryO2

25.1.2012 v 16:55 | Nahoru | #215
Turba se zase do F1 vraci.

(reakce na) CryO2

25.1.2012 v 16:58 | Nahoru | #216

Džanek píše: Tak vzduch schladis...ok to beru,ale dost dobre nechapu jak ochladis palivo tak, aby se ti nejak vyrazne smrsklo a tudiz abys tam vubec natlacil nejaky vetsi mnozstvi... Myslim,ze bys musel ty karburatory minimalne pretriskovat... Tento system muze teoreticky fungovat u strikacky ale myslim,ze u karburatoru s tim moc nepochodis. To je stejny jak dybys chtel dat do CBR turbo. Prvni vec se kterou budes mit problem je tlak paliva. Myslim si,ze timto systemem akorat rozhodis smes. Takze si radsi kup nejakou 750 a nevymyslej picoviny



Palivo se dá taky pěkně schladit...
CryO2 Fuel Bar je hliníkový chladič benzínu s dvěmi oddělenými komorami. Jedna se připojí k palivovému potrubí a druhá kryogenní komora se připojí do CryO2 systému. Skrz chladič prochází kapalný CO2 a zchladí procházející palivo až o 45°C.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

25.1.2012 v 17:00 | Nahoru | #217

Uvalak píše: Tohle vlakno me docela pobavilo Kdybys nevymejslel picoviny a misto ty vetese si koupil treba takovou Daytonu 675, tak udelas lip



Ty si tež veteš mamrde! Na názor co říkaš na mojí motorku sem se neptal...

CryO2

25.1.2012 v 17:01 | Nahoru | #218
Radši běž jezdit do lesa opičáku a neser se do silničních motorek!

2 reakcí na tento příspěvek CryO2

25.1.2012 v 17:04 | Nahoru | #219
Hele kluci omlouvam se za neznalost ale k cemu je dobry takhle prechlazovat palivo? Dyt je to kapalina a svuj objem nebude nijak vyrazne menit....

(reakce na) CryO2

25.1.2012 v 17:10 | Nahoru | #220

pylot píše: Hele kluci omlouvam se za neznalost ale k cemu je dobry takhle prechlazovat palivo? Dyt je to kapalina a svuj objem nebude nijak vyrazne menit....



tipuju ze se tim jeste snazi nasledne ochladit smes...

akorat on si nekde na tuning foru/shopu precetl jak snizeni teploty nasavaneho vzduchu zvysi vykon o xx procent... jen neresi ze to u NA motoru nema vetsi vyznam.. ze tamten produkt je prevazne pro preplnovany motory...

Naposledy editováno 25.01.2012 17:10:35

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

25.1.2012 v 17:10 | Nahoru | #221
pylot> Někdo mi říkal, že má pak v motoru větší roztažnost...newím co je na tom pravdy... ale když palivo schladíš tak by mělo změnit svuj objem na měnší a v motoru se roztáhne..takže ho tam budeš mít víc...Asi...NEWÍM

CryO2

25.1.2012 v 17:18 | Nahoru | #222
Jo jo chapu ze kdyz se schladi smes tak se zmensi protoze to je aerosol a ten nosnej plyn se smrskne. Ale chladit hadicku s benzinem mi neprijde zrovna moc prinosny. Ja osobne bych radsi koupil novo retezovou sadu, dobre ji namazal a nafouk gumy. Ono to kolikrat prida vic nez treba dynojet kit natoz tyhle blbiny...

1 reakcí na tento příspěvek CryO2

25.1.2012 v 17:19 | Nahoru | #223
To je teda něco, přečetl sem skoro všechno a nakonec mě dostalo to, jak si MaňaS tady brání tu svou teorii, dává sem obrázky, je na všechny sprostej a na konci napíše že někdo říkal to a to, ale že neWí... Tak když nevíš, tady ti radí spousta zkušenejch motorkářů a určitě i mechaniků ať se na to vysereš a ty si meleš tu svou! Proč to tu zakládáš? Přes STK ti to stejně neprojde a na to aby mohla jezdit DRAG je jí škoda. Hlavně na mě hned nenadávej, řekl sem ti jen můj názor..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

25.1.2012 v 17:20 | Nahoru | #224

-MaňaS- píše: pylot> Někdo mi říkal, že má pak v motoru větší roztažnost...newím co je na tom pravdy... ale když palivo schladíš tak by mělo změnit svuj objem na měnší a v motoru se roztáhne..takže ho tam budeš mít víc...Asi...NEWÍM



souhlasím, skutečně toho moc nevíš...

CryO2

25.1.2012 v 17:20 | Nahoru | #225
už dlouho jsem se nepobavil, jako v téhle diskuzi ! držim palce, podávej reporty - já budu zatím sledovat večerní zprávy :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

25.1.2012 v 17:21 | Nahoru | #226

-MaňaS- píše: pylot> Někdo mi říkal, že má pak v motoru větší roztažnost...newím co je na tom pravdy... ale když palivo schladíš tak by mělo změnit svuj objem na měnší a v motoru se roztáhne..takže ho tam budeš mít víc...Asi...NEWÍM



jojo treba kdyz petku s vodou do mrazaku tak se ti zkrabati tim ja se schlazenim ten obsah smrskne

(reakce na) CryO2

25.1.2012 v 17:21 | Nahoru | #227
Progear> Na nic sem se tě neptal

(reakce na) CryO2

25.1.2012 v 17:22 | Nahoru | #228

-MaňaS- píše: tak jsem to vyřešil jinak..před karbcema bude z meděné trubičky udělané něco jako je v zádu na ledničce. To je na kondenzátoru..takže přes tu trubičku bude proudit vzduch který se od trubičky zhladí...:))) a nebude se nikam nic stříkat..
VŠECHNO SE MI ČÍST NECHCE...TAK DÍKY ZA RADY xDD



no ty si hlava.. tak se dojdi do ty lednicky podivat znova... otevri mrazak a koukni jak vypadaj ty trubicky nahore v mrazaku... a az ti ty kousky ledu budou odpavdavat do karbce, to bude pane vykonu.. leda ze bys ten nasavanej vzduch nejdriv ohral, prohnal nejlepe odlucovacem a pak bych si byl jistej..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

25.1.2012 v 17:22 | Nahoru | #229
assassin> Voda a benzín je trochu rozdíl ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

25.1.2012 v 17:23 | Nahoru | #230

-MaňaS- píše: assassin> Voda a benzín je trochu rozdíl ne?



no tak si to zkus s benzinem ... treba v odmernym valci, muze pak i zaznamenat o kolik se zmensil jeho objem - klesla hladina...

dostat do motoru vic benzinu jde pomerne snadno ze se da vetsi tryska do karbce, nemusi se slozite podchlazovat (krom toho ze je to tam jen kvuli dalsimu schlazeni toho vzduchu do kteryho se to vstrikuje...protoze to proste tim ze vzduch jde kolem nakyho "studenyho trychtyre" moc neklesne na teplote ... )

Naposledy editováno 25.01.2012 17:25:53

(reakce na) CryO2

25.1.2012 v 17:23 | Nahoru | #231

WeezleR píše: To je teda něco, přečetl sem skoro všechno a nakonec mě dostalo to, jak si MaňaS tady brání tu svou teorii, dává sem obrázky, je na všechny sprostej a na konci napíše že někdo říkal to a to, ale že neWí... Tak když nevíš, tady ti radí spousta zkušenejch motorkářů a určitě i mechaniků ať se na to vysereš a ty si meleš tu svou! Proč to tu zakládáš? Přes STK ti to stejně neprojde a na to aby mohla jezdit DRAG je jí škoda. Hlavně na mě hned nenadávej, řekl sem ti jen můj názor..



STK neřeším.Ta bomba bude mobilní, ne na stálo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

25.1.2012 v 17:24 | Nahoru | #232
assassin> A kdo říkal že budu mrazit benzín..pokud sis přečetl co sem dal k obrázku tak pochopíš. Ta ledová trubička bude kousek od benzínové..a asi to funguje že? Jinak by se to neprodávalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

25.1.2012 v 17:27 | Nahoru | #233

-MaňaS- píše: assassin> A kdo říkal že budu mrazit benzín..pokud sis přečetl co sem dal k obrázku tak pochopíš. Ta ledová trubička bude kousek od benzínové..a asi to funguje že? Jinak by se to neprodávalo



ano funguje, na preplnovanejch autech.. viz odkaz co si daval.. tak jestli to chces montovat na imprezu sti tak jo jen si to mel rict hned na zacatku....

a divil by ses kolik veci co nefungujou se prodavaj... znas magnety na palivovou hadicku co usporadavaj molekuly a auto min zere?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

25.1.2012 v 17:29 | Nahoru | #234
assassin> Neznám...tak moc zaběhlý nejsem.... Udělám to a uvidíte že to funguje.

(reakce na) CryO2

25.1.2012 v 17:31 | Nahoru | #235

-MaňaS- píše: assassin> Neznám...tak moc zaběhlý nejsem.... Udělám to a uvidíte že to funguje.



CryO2

25.1.2012 v 17:31 | Nahoru | #236

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

25.1.2012 v 17:32 | Nahoru | #237

-MaňaS- píše: assassin> Neznám...tak moc zaběhlý nejsem.... Udělám to a uvidíte že to funguje.



predpokladam ze to ze to fungujes dolozis nejakym verohodnym zpusobem

hele dyztak muzes sem cpat fotky prubehu uprav, at je aspon nejaka zabava...

1 reakcí na tento příspěvek CryO2

25.1.2012 v 17:34 | Nahoru | #238
to víž že jo..;) už tak jste se mi nasmáli..:) tohle dělám pro sebe, ne pro vás.
Jak seženu kde je tu v Ově brzda tak uvidíte...

(reakce na) CryO2

25.1.2012 v 17:34 | Nahoru | #239
assassin> tobe se tady te zabavy zda malo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

25.1.2012 v 17:49 | Nahoru | #240

-MaňaS- píše: to víž že jo..;) už tak jste se mi nasmáli..:) tohle dělám pro sebe, ne pro vás.
Jak seženu kde je tu v Ově brzda tak uvidíte...



Jen abychom neviděli místo grafu z brzdy téma "Zadřenej motor - pomoc!"

Soudím teda podle toho, že tady prezentuješ velice složitý chemicko-fyzikální pochody se skálopevnou jistotou, ale přitom netušíš, jak funguje "primitivní" rozklad oxidu dusnýho

Každopádně jsem zvědavej, jak tohle dopadne
Téma je zamknuto


TOPlist