Chcu si udělat chlazení nasávaného vzduchu a chlazení paliva použitím tekutého CO2, který má -70°
Uzavřeno 24.01.2012 v 22:35 uživatelem -MaňaS-
Otevřeno 24.01.2012 v 23:28 uživatelem -MaňaS-
Uzavřeno 27.01.2012 v 14:48 uživatelem -MaňaS-
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
bizon17 píše: to sedí, hlavně otřesi a vytřepali jinak ale pohoda
Spíš mozek ti vytřepali
-MaňaS- píše: Pokud vím tak se ty čísla kříží..;) takže N2O je N1 a 2O
Čísla se křížej protože kyslík má náboj -II, kdežto dusík +I, tzn. "křížením" jen docílíš toho, že výsledná molekula nemá náboj...
Toť jen zjednodušeně - ve skutečnosti tam probíhá speciální donor-alceptorová vazba, takže 2 dusíky jsou spojený trojnou a tvoří + konec, kdežto kyslík je připojenej 1 vazbou a tvoří -
vrať se na základku
E: špatný znamínko
Naposledy editováno 24.01.2012 21:32:34
Pro autora vlákna: Od ničeho tě nezraďuju, fandím pokusům a novátorským věcem, když sem tu před pár lety na foru psal že chci dát na jawu 350 dozatu centrál taky mě od toho všichni zrazovali a říkali jak je to nereálné a že by to stálo 30táců apod. a podařilo se mě to a funguje skvěle Ale...
Ale jak už tu někdo řekl, praktické pokusy jsou fajn, ale je k nim potřeba znát teorii. Nechci tady poučovat protože do kontrétkně daného tématu opravdu nevidím, ale svých příspěvků je vidět že nerozumíš jak fungují podtlakové karburátory které na motorce máš a chceš to na ně aplikovat, fyzice, chemii a o gramatice českého jazyka radši ani nemluvím.
Ono je někdy být zticha a být považován za hlupáka než promluvit a dokázat že jím opravdu jsi. Jinak přeju hodně zdaru při práci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
-MaňaS- píše: Hele mladej, neser
hezký vtipný téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
Dávám tomu motoru rok , maximálně dva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
Jednoduše: 1 válec = 150 ccm, otáčky 10 tisíc, plnění každá druhá = 750 litrů průtok vzduchu za minutu. Opravdu myslíš, že když proletí 3/4 kubíku vzduchu za minutu tou ochlazenou trumpetkou že se nějak znatelně ochladí?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
Naposledy editováno 25.01.2012 09:00:58
-MaňaS- píše: No to znamená že tam nebude víc jak 190 baru , protože ta pojistka se otevře při 190 barech,takže k tlaku 200 barů tam nedojde...Nepletu se?
Nepletes vyssi tlak nez 190 tam mit nebudes.
btw: tak nejak kdyz jsem otom vcera premyslel. Mas spocitanej prutok toho co2 aby ti to neco ochladilo ? PRotoze na obrazkach co si posilal, maji ty trubky radne omrzly coz musi bejt prutok jako krava. PRi svareni se bezne pouziva od 8-12l/min a to se to orosim kdzy jso vhodny podminky tak je natom mala jinovatka. Ty chces docilit toho aby natom byla 1 cm namraza a melo to -70. Fakt se me nechce do vypoctu stavovejch rovnic plynu, ale myslim ze ty by sis mel ujasnit jakej prutok tak chces mit. Baj woko bych to videl na min 30-50l /min DO 1 L lahve pokud tam nejakym kouzlem dostanec co2 pod tlakem 190 baru, budes mit necelej 200l co2. Coz pri prutoku 50l/min staci na 4 minuty chlazeni. Stoji ti to zato ?
za me je to ta nejhorsi varianta jak dostat vic koni do motoru..
a posledni otazka: kolik to ma smakovat?? to bych to radsi investoval do nejaky vrany v litru a nemusis resit chybejici kone.. technickou s timhle stejne neprolezes (tlakova lahev) takze jestli mam jezdit na cerno s flaskou pod prdeli a nejistotou co se bude dit az zmacknu cudlik, nebo na litru, tak to je prast jako uhod..
ale vlastni kreativnosti se meze nekladou..
Nemluve o tom ze vznikne na objem umerne vice spalin ktere bude muset nekudy odvest, pres stejne velky vyfukovy ventil to bude prasarna..
A to uz vubec nemluvim o zvysene generaci tepla, ktere taky bude muset nekam odvest...
Chces prece menit parametry, ktere si vyrobce stanovi jeste pred vyvojem motoru a cela konstrukce se od nich nasledne odviji...
Naposledy editováno 25.01.2012 11:13:52