globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CryO2
 
24.1.2012 v 18:10
Zdarec "děcka" nevíte jestli se něco stane když budu stříkat tekutý CO2 na příruby na karburátorech?
Chcu si udělat chlazení nasávaného vzduchu a chlazení paliva použitím tekutého CO2, který má -70°

Uzavřeno 24.01.2012 v 22:35 uživatelem -MaňaS-

Otevřeno 24.01.2012 v 23:28 uživatelem -MaňaS-

Uzavřeno 27.01.2012 v 14:48 uživatelem -MaňaS-

Blokovaní uživatelé: Uvalak, sxs525, Krovak, Dawe02, Progear, Filous

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 21:20 | Nahoru | #151

bizon17 píše: to sedí, hlavně otřesi a vytřepali jinak ale pohoda


Spíš mozek ti vytřepali

(reakce na) CryO2

24.1.2012 v 21:24 | Nahoru | #152

-MaňaS- píše: Spíš mozek ti vytřepali

Hm pořád se nechytám to je fuk, (otřesy vytřepaly...) jinak ale už nebudu otravovat

(reakce na) CryO2

24.1.2012 v 21:30 | Nahoru | #153

-MaňaS- píše: Pokud vím tak se ty čísla kříží..;) takže N2O je N1 a 2O



Čísla se křížej protože kyslík má náboj -II, kdežto dusík +I, tzn. "křížením" jen docílíš toho, že výsledná molekula nemá náboj...

Toť jen zjednodušeně - ve skutečnosti tam probíhá speciální donor-alceptorová vazba, takže 2 dusíky jsou spojený trojnou a tvoří + konec, kdežto kyslík je připojenej 1 vazbou a tvoří -

vrať se na základku

E: špatný znamínko

Naposledy editováno 24.01.2012 21:32:34

CryO2

24.1.2012 v 21:36 | Nahoru | #154
Já Ti nevím, moc se v tom nevyznám, ale pokud by Ti to vyšlo asi by to bylo bezva, do tý doby než by to ulítlo a proletělo třemi auty za tebou, nebo než by si to někde napálil takovou rychlostí, že by tlak porušil nádobu a bylo by to stejně zajímavé jako předchozí situace. Mě by se více líbilo spíše turbo nebo kompresor... Určitě si to tu označkuju a budu čekat jak se to vyvine..

1 reakcí na tento příspěvek CryO2

24.1.2012 v 21:50 | Nahoru | #155
tk to chcu videt az to udelas jestli to udelas

(reakce na) CryO2

24.1.2012 v 22:00 | Nahoru | #156
Tak sem to tu selé pročetl.. No přes zimu se tu člověk opravdu nenudí a hlavně se pořádně zasměje
Pro autora vlákna: Od ničeho tě nezraďuju, fandím pokusům a novátorským věcem, když sem tu před pár lety na foru psal že chci dát na jawu 350 dozatu centrál taky mě od toho všichni zrazovali a říkali jak je to nereálné a že by to stálo 30táců apod. a podařilo se mě to a funguje skvěle Ale...
Ale jak už tu někdo řekl, praktické pokusy jsou fajn, ale je k nim potřeba znát teorii. Nechci tady poučovat protože do kontrétkně daného tématu opravdu nevidím, ale svých příspěvků je vidět že nerozumíš jak fungují podtlakové karburátory které na motorce máš a chceš to na ně aplikovat, fyzice, chemii a o gramatice českého jazyka radši ani nemluvím.
Ono je někdy být zticha a být považován za hlupáka než promluvit a dokázat že jím opravdu jsi. Jinak přeju hodně zdaru při práci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 22:10 | Nahoru | #157

-MaňaS- píše: Hele mladej, neser



hezký vtipný téma

(reakce na) CryO2

24.1.2012 v 22:20 | Nahoru | #158
být tebou skusil bych tam namotovat třeba takovy turbo z AVIE to by mohlo poskytnout dostatek vzduchu kterej by si pak případně mohl chladit tím CO2

CryO2

24.1.2012 v 22:23 | Nahoru | #159
Uz dlouho jsem neprecetl 6 strankovy vlakno od zacatko az do konce. Moc dobre jsem se bavil. Dekuju.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 22:27 | Nahoru | #160
Dawe02-> jeho číza hlavne neni vubec číza ale ducati!

1 reakcí na tento příspěvek CryO2

24.1.2012 v 22:31 | Nahoru | #161
No zkoušej zkoušej.
Dávám tomu motoru rok , maximálně dva

(reakce na) CryO2

24.1.2012 v 22:34 | Nahoru | #162
dejf.> Co ti vadí Mamr*de..? Máš něco proti? motorka je moje, i kdybych tam měl napsané Dejf je koňomrd tak ti to může být u prdele :) Vrať se k Banditovy a nepi*čuj..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

24.1.2012 v 22:35 | Nahoru | #163
Ryuichi> Další magor co si myslí že budu do motoru něco stříkat...

CryO2

25.1.2012 v 06:18 | Nahoru | #164
Hele, čistě technicky - nebyl by dobrej nějakej výpočet? Něco jako ochlazovaná plocha, kontaktní vrstva vzduchu, průtok vzduchu, přenos tepla = o kolik se to vůbec dokáže ochladit? Z mýho lajckýho hlediska - když vemu tu minimální plochu, která bude ochlazená byť na -70 stupňů a průtok vzduchu - jak jeho váhu, tak rychlost proudění, tak se mi nezdá, že by se to ochladilo o byť i jen pár stupínků. Vem si plochu lamel na intercooleru u turbomotoru (kde je sice menší teplotní spád mezi ohřátým stlačeným vzduchem a venkovním) a plošku u toho tvýho bazmeku.
Jednoduše: 1 válec = 150 ccm, otáčky 10 tisíc, plnění každá druhá = 750 litrů průtok vzduchu za minutu. Opravdu myslíš, že když proletí 3/4 kubíku vzduchu za minutu tou ochlazenou trumpetkou že se nějak znatelně ochladí?

CryO2

25.1.2012 v 07:30 | Nahoru | #165
Zřejmě to fungovat, bude když to na to CO2 všechno naladíš, ale až ti někde dojde to CO2, tak můžeš domů tlačit, protože to budeš mít tak bohatý, že to pojede tak do třetiny plynu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

25.1.2012 v 07:46 | Nahoru | #166
-MaňaS-> hele chlape nenech se odradit je to super vec,videl jsem o tuningaru v aute,a jak ti nekdo radil je problem vnestejne ochlazene smesi,uvnitr proudu je teplejsi.Tuneri to resili turbonatorem pod nasavacim trychtyrem,ktery to zamicha.Navic jeste prida dalsi kone.V tvem pripade musis pouzit 4ks turbonatoru ,ale to pak uz poleti jak hovado.zamrzajici ventil muzes ohrivat chlad kapalinou,kdyz dojde cozvysis otacky turbonatoru ktere natlaci to stejne mnozstvi vzduchu,takze nastaveni karb bude fungovat.Takze asi tak nejak.Chce to vice patrat

1 reakcí na tento příspěvek CryO2

25.1.2012 v 07:59 | Nahoru | #167
tam radši per rajčák a efekt máš zaručenej, jinak u dragsterů maj spíš problém s namrzáním klapek u sání, který se zaseknou a je po závodě díky rychlému proudění nasávaného luftu, proto třeba ani neodstartujou-neuberou, bo ty klapky nejdou otevřít-zavřít kvůli ledu....

(reakce na) CryO2

25.1.2012 v 08:16 | Nahoru | #168
dewwil> preci rajcak do toho muze jeste pridat,bude to jeste lepsi

1 reakcí na tento příspěvek CryO2

25.1.2012 v 08:24 | Nahoru | #169
laik žasne, odborník se diví

(reakce na) CryO2

25.1.2012 v 08:25 | Nahoru | #170
laďa prášil> a tuneri tuni

CryO2

25.1.2012 v 08:43 | Nahoru | #171
Hej už jste se k něčemu dobrali? Pořád přemýšlím co ještě potřebuju na enfielda a tohle ještě nemám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

25.1.2012 v 09:00 | Nahoru | #172
kubosh> to je vono. Turbonatory k tomu co2 a bude to jasny uspech. Ted se turbonator 2nd generation (alias Turbodetonator) bude osazovat i do serie na sestivalcova BMW.

Naposledy editováno 25.01.2012 09:00:58

(reakce na) CryO2

25.1.2012 v 09:08 | Nahoru | #173
Dawe02> tak to jsi mne dostal je videt ze jsem zaspal dobu,ale nejsem sam Vsiml jsem si ze augusta pouziva na kazdy valec ladak.Tak jsem nad tim faral a vysledek je jasny.Ladak prinasi cca 5% vykonu navic,kdyz mas soustavu 4-1 prinese jen onech 5%,montazi 4ladaku se logicky dostanes na20%,proto meli oldtimery 4 koncovky,takze jasna volba soustavy 4-4.Bohuzel hodne financne narocne

(reakce na) CryO2

25.1.2012 v 10:34 | Nahoru | #174

-MaňaS- píše: No to znamená že tam nebude víc jak 190 baru , protože ta pojistka se otevře při 190 barech,takže k tlaku 200 barů tam nedojde...Nepletu se?


Nepletes vyssi tlak nez 190 tam mit nebudes.
btw: tak nejak kdyz jsem otom vcera premyslel. Mas spocitanej prutok toho co2 aby ti to neco ochladilo ? PRotoze na obrazkach co si posilal, maji ty trubky radne omrzly coz musi bejt prutok jako krava. PRi svareni se bezne pouziva od 8-12l/min a to se to orosim kdzy jso vhodny podminky tak je natom mala jinovatka. Ty chces docilit toho aby natom byla 1 cm namraza a melo to -70. Fakt se me nechce do vypoctu stavovejch rovnic plynu, ale myslim ze ty by sis mel ujasnit jakej prutok tak chces mit. Baj woko bych to videl na min 30-50l /min DO 1 L lahve pokud tam nejakym kouzlem dostanec co2 pod tlakem 190 baru, budes mit necelej 200l co2. Coz pri prutoku 50l/min staci na 4 minuty chlazeni. Stoji ti to zato ?

1 reakcí na tento příspěvek CryO2

25.1.2012 v 10:51 | Nahoru | #175
Raději si kup pořádný gumy a možná ušetříš i na nějakej benál, za zbytek kup svítící ventilky...

1 reakcí na tento příspěvek CryO2

25.1.2012 v 10:54 | Nahoru | #176
hodne dlouho se nestalo, ze bych precet 6 stran v kuse.. nicmene jsem cetl: budu tim chladit jen trumpetky, odvod CO2 bude "nějak"... nejak jsem nepobral kam das flasku, nevim proc resis jak moc ji budes plnit, jak se ti bude postupne zahrivat (treba od motoru, od prostredi) stejne ti prepustak bude furt foukat, takze kapacitou stejne pujdes dolu.. a jako vrchol vseho, namrazeny trumpetky mi ochladi vzduch.. Tak zaprvy, ty trumpetky ti budou akorat tak namrzat a bude ti to zuzovat pruchod, az ten tvuj kit vypnes tak co?? voda zacne rozmrzat a pujde ti primo do karbce.. ono to teda vykon zvedne, vlhkost se projevi na vykonu (jak uz nekdo psal, za WW2 se to pouzivalo u stihacek), ale projevi se predevsim na zivotnosti motoru.. A o kolik myslis, ze se ti ochladi vzduch kdyz stycna plocha bude jen stena ty trumpety?? pri tom mnozstvi, co tam prolitne...

za me je to ta nejhorsi varianta jak dostat vic koni do motoru..

a posledni otazka: kolik to ma smakovat?? to bych to radsi investoval do nejaky vrany v litru a nemusis resit chybejici kone.. technickou s timhle stejne neprolezes (tlakova lahev) takze jestli mam jezdit na cerno s flaskou pod prdeli a nejistotou co se bude dit az zmacknu cudlik, nebo na litru, tak to je prast jako uhod..

ale vlastni kreativnosti se meze nekladou..

(reakce na) CryO2

25.1.2012 v 10:56 | Nahoru | #177

Antesdeabrir píše: za zbytek kup svítící ventilky...



tak nejak...

CryO2

25.1.2012 v 10:57 | Nahoru | #178
on to ještě nepřestal řešit???

1 reakcí na tento příspěvek CryO2

25.1.2012 v 11:09 | Nahoru | #179
Dle meho se tim ale motor prasi, protoze i kdyby tam dostal ve spravnem pomeru vice vzduchu s palivem tak exploze ve valci bude urcite umerne vetsi (odtud ten vyssi vykon), namahani pistu, krouzku, ojnice i ventilu vetsi, klikovka se bude urcite bude vice ohybat nez bylo zamysleno....

Nemluve o tom ze vznikne na objem umerne vice spalin ktere bude muset nekudy odvest, pres stejne velky vyfukovy ventil to bude prasarna..

A to uz vubec nemluvim o zvysene generaci tepla, ktere taky bude muset nekam odvest...

Chces prece menit parametry, ktere si vyrobce stanovi jeste pred vyvojem motoru a cela konstrukce se od nich nasledne odviji...

Naposledy editováno 25.01.2012 11:13:52

CryO2

25.1.2012 v 11:29 | Nahoru | #180
To je počtení já bych raději, když se tady řeší blbina vzal batoh nebo páva z jawky do něj flašku kyslíku od linde a pouštěl bych to rovnou do sání to by byla pr..l
Téma je zamknuto


TOPlist