paolo_novy Přidat reklamu

Téma: vyfuky
20.1.2012 v 15:19
caute chcem sa spytat mam doma vyfuky rybiny na kyvacku ale su trochu pomackane zo spodu a chcem to dat chromvat jako to mam vyrovnat alebo vyhladit tak aby to nebolo vydet pod chromom poradte mi

1 reakcí na tento příspěvek vyfuky

20.1.2012 v 15:21 | Nahoru | #1
Pokud to umíš. Mosaz je nejlepší.

(reakce na) vyfuky

20.1.2012 v 15:26 | Nahoru | #2
PEPAFJR> mosadz? ale potom to treba dokladne prebrusit a niaku inu taktiku nepoznas

vyfuky

20.1.2012 v 15:38 | Nahoru | #3
nejlepší řešení je koupit repliky ;)

vyfuky

20.1.2012 v 15:38 | Nahoru | #4
Jiná taktika je koupit nové od Hadrávka.

vyfuky

20.1.2012 v 15:40 | Nahoru | #5
A úplně nejlepší je nechat výfuky tak jak jsou a nechat to na firmě která provádí chrom. A téměř každá to zvládne.

vyfuky

20.1.2012 v 15:51 | Nahoru | #6
Hadrávka má daleko a v cizí měně, to spíš od Buyaka. Pokud to ale chceš dávat nanovo chromovat, tak je rozeber, nasuň na podobně silnou trubku a lehkým tepákem s oblými okraji to vyklepeš když to nejsou vyloženě lavory a ostrý promáčkliny.

vyfuky

20.1.2012 v 17:51 | Nahoru | #7
Pokud neděláš kompletní renovaci bez replik tak kup nové a máš po problému páč oprava promáčklin a pochromování vyjde 100% dráž.
Nové rybiny stojí 2900kč a kvalita je celkem dobrá
Jestli chceš stále opravovat ty pomačkaný tak je radši zavez do chromovny tam ti řeknou co a jak

4 reakcí na tento příspěvek vyfuky

20.1.2012 v 19:15 | Nahoru | #8
Pouzite vyfuky ti nikdo chromovat nebude!

(reakce na) vyfuky

21.1.2012 v 11:33 | Nahoru | #9

V_i_c_i píše: Pouzite vyfuky ti nikdo chromovat nebude!



Naprostý souhlas...!
Cokiliv jiného jo, ale výfuky máš zevnitř zasrané od oleje, takže nepůjdou vyčistit a kdyby si tím zamršili lázeň, tak by ses nedoplatil..
A chrom na chrom nechytne, musí se nejdřív pomědit, takže starý chrom musí stejně dolů

(reakce na) vyfuky

21.1.2012 v 11:35 | Nahoru | #10

V_i_c_i píše: Pouzite vyfuky ti nikdo chromovat nebude!


Všechno jde, ale je to otázka peněz.

(reakce na) vyfuky

21.1.2012 v 13:58 | Nahoru | #11

V_i_c_i píše: Pouzite vyfuky ti nikdo chromovat nebude!



ala ale kdeže tady to dělaj bez problému... a i kdyby né tak když je rozebere a vypálí vyčistí tak jsou jak nové

vyfuky

21.1.2012 v 15:39 | Nahoru | #12
Originál výfuky ti asi nikdo nenachromuju-kazí jim to lázeň (karbon).Kup české repliky,výsledek je lepší než hnusně nahromované originály

(reakce na) vyfuky

21.1.2012 v 15:53 | Nahoru | #13

V_i_c_i píše: Pouzite vyfuky ti nikdo chromovat nebude!

Svata pravda - jak uz bylo receno kup repliku od p.Hadravka - jsou lepsi nez origo (pasujou a super chrom)

1 reakcí na tento příspěvek vyfuky

21.1.2012 v 18:13 | Nahoru | #14
ale zas orginal je orginal nie niaka zasrana replika

(reakce na) vyfuky

21.1.2012 v 18:46 | Nahoru | #15
Panak331> Replika od Buyaku je přesně podle originálu a nejsou to žádní pos.. turci!Proto taky je drahej,ale provedení perfektní!!!

1 reakcí na tento příspěvek vyfuky

25.1.2012 v 07:48 | Nahoru | #16
Nikdy to nevyčistíš tak aby ti to galvanovna přijala. A pokud ti to náhodou nějaká vezme, tak té bych se já osobně vyhnul.
Jinak jde o to uvědomit si pojmy. Jestli moto restauruješ nebo renovuješ. Při renovaci nevidím problém při použití replik u výfuků, ráfků, drátů kol atd...
Neb je podle mne lepší za..aná replika díky který si nerozbiju hubu, než originál který už to má za sebou...

(reakce na) vyfuky

25.1.2012 v 08:01 | Nahoru | #17
V_i_c_i> Tak, tak, vidím to stejně...

vyfuky

27.1.2012 v 09:20 | Nahoru | #18
Staré výfuky se úplně normálně chromují a ne že ne,...celý se stáhne v chemické lázni (je to jednorázovka ta lázeň, stáhne to chrom, barvu i vnitřek na čisté železo. To se pak klasicky vyleští a nechá pochromovat). Nic se za to nepřiplácí, jde to do chromovny v úplně stejném stavu jako třebars nádrž řídítka nebo cokoliv,...

U brusiče kam jezdím leštit a chromovat to tak normálně dělá (viděl jsem panelku výfuky, nějakého Peugeota 1930cca, maneta i kývačku a péráka)

Výfuk doporučuji vyrovnat (jde to pokud je to u rybiny tak se dá vyrovnat spodek, pokud je pokřivený ten přechod od trubky do tlumiče to jde vytvarovat špatně. Brusič pak celkem v pohodě nerovnosti stáhne na brusce)

Budu nechávat chromovat koleno na ČZ 125 453 bo pro ročník 1960 pro první serii nevyrábí nikdo repliku.

Naposledy editováno 27.01.2012 09:21:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3904, 3905] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 117144 Dnes v 14:08 bazin.
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist