Uzavřeno 31.01.2012 v 18:35 uživatelem dzimir
cena je adekvátní. Druhá možnost je nechat si nově pochromovat ten stávající. Ale to bude cenově +/- stejné, navíc ho nesmíš mít nikde pobouchaný. Další možnost je sledovat aukro a burzy. Výfuky se již soce nově nevyrábějí, ale pořád je dost lidí, co je maj zahrabaný doma a občas se je rozhodnou prodat. Dej si hlavně pozor na zemi původu u nových dílů. Z některých zemí radši nebrat, jelikož kvalita chromu(podkladu stojí za vyližkapsu. Daleko větší problém je sehnat díly do kotoučovky, pokud jí máš.
Pravý seženeš za míň. Bral sem ho aj se střevama, neb to tunil i tam. Abarth jakýsi .
1 reakcí na tento příspěvek problem se shanenim novych dilu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se shanenim novych dilu
Pjercak-Zkus napsat do MPS Moto Rosice kdysi sem od něj bral nové věci na 471čku.měl i pravé výfuky (asi za 600 kus)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se shanenim novych dilu
kokoška píše: Pjercak-Zkus napsat do MPS Moto Rosice kdysi sem od něj bral nové věci na 471čku.měl i pravé výfuky (asi za 600 kus)
MPS je stále má, ale už jen přední část pravého výfuku (300 Kč/kus), ta se dá lehce předělat na levou. Jinak je má i MontyJawa.Každopádně pokud není dorasovaný původní výfuk, tak není jediný problém ho znova pochromovat – je to nejjednodušší a nejlevnější řešení .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se shanenim novych dilu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se shanenim novych dilu
kokoška píše: jirin.sv> Má zkušenost je že ti nikdo starý výfuk nenachromuje-kazí jim to lázeň
Ale tak tohle už je fakt hodně otřepaná fáze a mýtus, co se šíří. Schválně mi teda vysvětli, proč na všech motorkách mám přechromované původní použité díly .1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se shanenim novych dilu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se shanenim novych dilu
kokoška píše: jirin.sv> Jde o chromovnu,ale výfuky 3/4 nesělá-ten olej a karbon jím kazí lazeň
No to je právě ten mýtus . Poptej se někdy přímo lidí od fochu, fakt je to, že se jim s tím nechce plácat, tak to jednoduše smetou ze stolu tímto.Jinak další věc je to, že se výfuky ani kolena zevnitř nechromují – bylo by to zbytečné vyhození peněz. Takže „kontaminovaná“ oblast jednoduše zašpuntuje (v galvanovnách na to mají prostředky), tak ani lázeň s bordelem vevnitř nemůže přijít do styku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 | MindaMour | 4 | 31.3.2024 v 20:23 MindaMour |
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 | Jackun | 39 | 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov |
ČZ 180 ČZ 180/487 | fek77 | 12 | 12.7.2022 v 19:10 fek77 |
ČZ 180 487/4 blinkry ČZ 180/487 | kolmis1 | 3 | 12.1.2021 v 00:20 re500 |
ČZ 180/487 blinkry ČZ 180/487 | wolferein | 3 | 16.10.2020 v 22:44 stompik |