paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
14.1.2012 v 10:27
Zdravím. Jen pro inspiraci. Už jsem měl po krk jezdit na R1 v provozu. 4 roky stačily. Kolena obroušený kopa adrenalinu ale taky minimálně 10x kousek od smrti. Nutilo mě to pořád jezdit jako prase. Posez a výkon. Jezdit rychle a bát se rychlosti na silnicích mezi auty. Tak jsem si řekl, že pokud nejsou peníze na okruh že jdu do nakeda kolem oběmu 600. Řekl jsem si že nepotřebuju jezdit nad 210 a mít zase litra. Projel jsem gsr a sv 650 a stalo se nečekané. Ta malá mršina sv 650 mě chytla za srdce. Už pokuuju kterou si vyberu.

A dotaz na vás: Taky jste někdy přešli ze silnější motorky na slabší ale pořád zábavnou? Z jaké na jakou jste přešli? At se trochu pobavíme, když už je ten sníh venku.

Uzavřeno 18.01.2012 v 14:15 uživatelem adosmoto


Naposledy editováno 14.01.2012 10:43:22

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 08:18 | Nahoru | #241

GRASSEL píše: Když někdo nechce jezdit rychle tak je to jen ve člověku, ne v motorce. Já když sednu na cokoliv tak tahám, i když je to chopper a naopak když budu chtít jezdit pomalu budu zas jezdit pomalu na čemkoliv.....
Chápal bych motarda nebo něco takovýho. Nehledě na to že si nedokážu představit bejt zvyklej na nějakej zátah kterej tam najednou nebude.

Když někdo nechce jezdit rychle tak jezdit rychle prostě nemusí, i přesto ale může mít nějakej ten krouťák, obsah, výkon k dispozici i třeba na naháčovi.

Naprostý souhlas.Ono to pak vyjde na stejno.Jestli máš tahání v sobě,tak to SV budeš rvát za uši a spíš se budeš pohybovat na hraně té motorky a ono to pak už moc rozdíl není se vysypat ve 190 nebo 260.Když nechceš jezdit rychle,tak rychle nejezdi.Měl jsem možnost jet na SV,ale ta motorka by mě bavila leda jako druhá do garáže.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 08:50 | Nahoru | #242

pylot píše: No ja vychazim z informaci ktery mam od Spijkera. Prej s tou motorkou jel jenom jednou za 7 litru a to bylo kdyz jel po dalnici konstantne 150. Jinak porad k 9 litrum. Ja jezdim na SV za 5,5 pri moji bezny jizde. Jde o to ze rad taham a kdyz se otrkam na RSV tak na nem za chvili budu za 9 jezdit taky. To pri rocnim najezdu 8000 co jsem mel letos udela nejakejch 7000,- jenom na benzinu. A to pocitam spotrebu 8 litru na sto. Samozrejme to taky jinak zere gumy takze jeste pripoctu sadu gum. No a jelikoz jsem student a motorka neni jedina vec v mym zivote tak si ted nejsem jistej jestli jsem ochotnej dat tolik penez navic do motorky. Ted nemam penize ani na porizeni takze moje dilema jeste potrva ale do leta bych mohl neco vydelat a pak uvidime. Ale myslim ze jeste sezonu 2012 stravim na SV a pak budu resit vlastne stejnej problem zas. SV uz bude skoro neprodejny (je jich moc a malokdo uz chce takovyho veterana) a kdyz ho neprodam tak na RSV stejne nebude. Takze nakonec nejspis budu cekat dokud nedostuduju a nezacnu vydelavat.

vidíš tak to žere víc jak R1.S tou se dá jet i za 5,2.Nesouhlasím s tebou,že až to žralo nějak víc.Standartně jezdím kolem sedmi litrů.

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 08:53 | Nahoru | #243
Loni jsem prodal Horneta 6-ku a co teď kua. 4vál 600kilo už nikdy bo jsem musel poslouchat tu mrdku já a jezdit jak ona chce,furt točit do bezvědomí, to mě přestalo bavit...4vál větší objem nechci - zabil bych se, bo bych jezdil jak pyča. Chci nějaké hrkátko kolem komína, takovou trochu silnější 3 a 1/2u, takže bude volba taky asi na nějakou motku pro buzny co nejede a málo žere, buď sv nebo ER6, no co už . Jsem taky omezen financema a nepotřebuju jezdit rychle.

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 08:55 | Nahoru | #244
To si kamaráde moc dobře rozmysli o čem uvažuješ, přesně takhdle jsem já přestoupil před 3třemi lety z litrového gixera na 749 přotože jsem si řikal přesně to samé co ty. Taky jsem nepotřeboval jezdit 200km/h a víc ale skusit jsem to musel . Výkon šel o 60sát koní dolu, spotřeba nahoru zezačátku to bylo fajn, ale postupem času mi došlo co jsem to udělal za kravinu. Teť už jí naštěstí nemám protože jsem po ní udělal další rozhodnutí-FZ1 . A co k tomu říct? Vrátim se spátky na nějakého litra, jak si jednou na něco zvykneš tak tě to drží už napořád . Takže si to dobře rozmysli abys časem nelitoval...

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 08:58 | Nahoru | #245

adosmoto píše: Jo a ted kvůli vám nevím co si zas koupit a už se blíží jaro a ceny půjdou nahoru a past vedle pasti pičo.
Né už jsem na tom jel a koupím sv , líbilo se mě to, asi jsem babochlap.


Zkus ještě před koupí 650 projet litr . Sice v porovnání váha x výkon už to není taková sláva(tabulkově, realita je jinde ), ale furt ten litr nabízí víc, než 650.
Pár 650 jsem zkoušel....předek slabej, brzdy - tragedie....a fakt to moc nejede. Toť můj názor. Pokud už jsi ovšem na 650 jel (oproti spoustě chytráků tady) a vyhovuje ti, tak do toho jdi, neuděláš chybu.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 10:14 | Nahoru | #246
adosmoto> Trochu zdánlivě OT: budeš na tom vozit někdy i ženskou na tandemu? Jestli jo, napíši Ti důvěrné sdělení proč MUSÍŠ mít SV!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 10:25 | Nahoru | #247

GRASSEL píše: pylot> Motorku pro holku si představuju takovou že jí každej km navíc bude připadat rychlej, kde nebude muset letět jak kráva.
Čtyřhrnek tě nutí furt tahat i když holky jezděj třeba jak posraný ale to SV tě jako každej dvouhrnek zblbne zvukem a bude ti připadat ta rychlost větší než na kvílejícím čtyřhrnku.
Posez má SV taky výbornej, vejšku taky....

Pár buchet kolem mně na těch motorkách jezdí a jsou víc než spokojený.

Jinak to že se houpe atd. víš jak jezděj ženský?! To je to o čem mluvím, to SV ti dá daleko víc sežrat tu rychlost, je nezáludný....
Hornet tě nutí ject rychlejc a krom kroucení toho rámu nic nezáludnýho nemáš a jen to točíš.


Dvouhrnek vs stejnej objem čtyřhrnej ... je vždy víc nezáludnej čtyřhrnek- víc odpustí.

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 10:30 | Nahoru | #248
Můj vývoj za posledních 10 let (předtím nějaký simsony, třindy a tak) šel takhle: CBX 550 -> Bandit 1200 -> GSX 1400 -> 650 Dakar. Hádej, na čem jsem si užil nejvíc srandy;)

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 10:47 | Nahoru | #249

PietroTedesco píše: vidíš tak to žere víc jak R1.S tou se dá jet i za 5,2.Nesouhlasím s tebou,že až to žralo nějak víc.Standartně jezdím kolem sedmi litrů.

Co zere vic jak R1? Nesouhlasis s tim ze co zere vic nez co? Nechapu.

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 10:56 | Nahoru | #250
psal jsi,že z finančních důvodů by tě to vyšlo dráž nebo ne?

Naposledy editováno 16.01.2012 10:57:23

3 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 11:01 | Nahoru | #251
psal jsi,že ti to žere 5,5.Tak já ti říkám,že s R1 se dá jet i za 5,2. :) Teda je to jízda,že jedeš max. do 130,spíš to kilo,ale dá se.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 11:06 | Nahoru | #252

PietroTedesco píše: psal jsi,že ti to žere 5,5.Tak já ti říkám,že s R1 se dá jet i za 5,2. :) Teda je to jízda,že jedeš max. do 130,spíš to kilo,ale dá se.



Na takovu jízdu ale R1 nepotřebuje

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 11:16 | Nahoru | #253
to já nikomu nevnucuji,každýho věc jak si jezdí se svou motorkou,jak se o ní stará atd.Když pojedeš,ale do Alp s více lidma,tak kvůli tomu,že já mám nadupanýho litra ostatní nechám za sebou a budu dělat machra jak mi to letí.Potom budeš mít spotřebu jako já.Je to extrém,ale jde to.Jinak přesně jsme u toho.Rychlost není v motorce,ale v hlavě,takže je jedno co si koupí.Když bude tahat za SV.protože to má v sobě,tak se nic nevyřeší a je jedno co má pod zadkem.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 12:32 | Nahoru | #254

GRASSEL píše: pylot> hele ale tohle jsou takový trochu zavádějící dedukce naopak si myslím že na motorce s větším obsahem ti to bude žrát míň

Při stejný jízdě jsem měl...

K1 1000 nějakejch 12-14litrů
R6 02 16litrů



Dovolím si souhlasit,běžnej provoz stylem půl nádrže relativně v klidu,půl jako kokot (většinou Dubá )

FZS600 kolem 7-8 litrů
FZS1000 kolem 7-8 litrů
Takže ve finále jezdím s litrem rychleji za stejnou spotřebu.A to se vyplatí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 13:30 | Nahoru | #255

PietroTedesco píše: psal jsi,že ti to žere 5,5.Tak já ti říkám,že s R1 se dá jet i za 5,2. :) Teda je to jízda,že jedeš max. do 130,spíš to kilo,ale dá se.

Jak psal Stev. na jizdu na spotrebu nepotrebuju R1 a ani RSV. To radsi zustanu na SV u kteryho za to muzu tahat se spotrebou do 6 litru.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 13:49 | Nahoru | #256
pylot> to je správný.Zůstaň. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 13:55 | Nahoru | #257

dewwil píše: Já šel z 1100GSXR na 1200GSF a teď mám 1000TLR, kua mám sestupnou tendenci a ještě mi ukradli dva válce

e: Ale u SV650 neskončím to fakt radši budu jezdit na kole jak pumpičkáři



Ale zůstal si u Suzuki a to je hlavní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 14:01 | Nahoru | #258

GRASSEL píše: Noooo tak to prostě je no s tím souhlasím. Když jsem v 16ti sednul na zxr 750 92 a zatáhnul za heft tak jsem myslel že je to největší raketa na světě



No pamatuju si ty doby, kdy tu motocyklovej vrchol byla Jawina 350 nebo MZ 250. A bylo to někdy 2 roky před "revolucí", kdy chlápek co bydlel o pár ulic vejš nějak vyšašil Suzuki GS 550, nevim kde to za totáče sehnal, ale zkrátka to byl takovej hukot, když projížděl ulicí, koukali sme na to jak na ufo)) Kdekoli zastavil, tk se kolem scházeli lidi a čuměli s votevřenou hubou. Čum Franto, ono to má 4 válce a normálně ventily, no to mě poser! Dnes je takovej bajk považovanej za chrchličku pro studenta...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 14:04 | Nahoru | #259
SuperSic58> jj, Suzuki vede, kdybych měl vybírat z dnešních mašin tak bych se rozhodoval mezi Suzuki a Kawasaki, zbytek je pro mě takovej bez kulí, Honda je hodná a Yamaha ať se drží fléten a pián....

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 14:45 | Nahoru | #260
dewwil> přesně, suzuki, tpo jsou motorky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 16:39 | Nahoru | #261

Marex píše: Dvouhrnek vs stejnej objem čtyřhrnej ... je vždy víc nezáludnej čtyřhrnek- víc odpustí.



To není tak úplně pravda ten dvouhrnek tě nenutí točit, za to čtyřválec tě vysloveně tahá za nos abys ho podržel pod držkou.... a zrovna tohle je záludnost největší

Jinak když jsem letěl na SV já tak jsem si připadal jak na kole, dělal jsem si s tím naprosto co jsem chtěla žádná záludnost se nekonala (narozdíl od litrů 2V)
No a když vidím začátečníky kolem sebe na tomhle bajku nebo třeba tom gladiusu tak ty chyby co dělaj jim to s přehledem odpouští a to bych ti kolikrát přál vidět některý eskapády.

Můj názor na to odpouštění chyb u 2V je asi stejnej jako na "využití výkonu" a "fun factor" a "koule" nikdo pořádně neví co to znamená ale všichni to vesele posílaj dál páč to četli v motohousu

To nebylo mířený na tebe ale všeobecně

a že by třeba GS500 bylo záludnější a horší pro nováčka než třeba CBR500f?! To si nemyslím

Naposledy editováno 16.01.2012 16:45:25

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 16:41 | Nahoru | #262
spotřeba je zajímavá věc ...

ja dosáhl R6 O9 ...11.5l
CBR1000RR 04 ......9.7l
S 1000 RR 011......15,6l
FZ1 N GT 07........11.8l
R1 06..............9,4l
RSV 04 ............15,2l
VTR SP 1...........14,5l
CBR954..............9l
ZX9 01 .............11l
ZX10 04.............,10,2l
GSXR 6 K6 ..........8,8l

tohle jsme zkoušeli na stejném úseku a stejný režim jizdy prostě 100km na ostro..
je to najeto na 15km úseku tam a zpět několikrát.. natankována u všech plná a pak zas dotankováno do plna..

Mě patřila CBR1000 RR , S1000RR(jeto zhruba půl trati mnou a půl kolegou-prostřídaly jsme si mašiny) a moji FZ1 měl pujčenou kámoš co jezdí normálně Ducku 1098(tého čase v opravě)...
max rychlost na úseku do 225km/h a minimální 45km/h zatáčkovitý úsek...

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 16:42 | Nahoru | #263

GRASSEL píše:
SV 650 je něco strašnýho, ať motorem, tak podvozkem, brzdama.... hlavně přední vidle, ta by měla mít název potapěč roku.

Nicméně proti gustu.



JO

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 16:43 | Nahoru | #264
já přestoupil z 103kW IL4 na 85kW V2... a litoval jsem. do chvíle, než jsem zjistil že to neni motorkou ale rukama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 16:44 | Nahoru | #265

dewwil píše: SuperSic58> jj, Suzuki vede, kdybych měl vybírat z dnešních mašin tak bych se rozhodoval mezi Suzuki a Kawasaki, zbytek je pro mě takovej bez kulí, Honda je hodná a Yamaha ať se drží fléten a pián....


Jojo. Když litr, tak TL (nebo něco s tím motorem ), nebo SP2. Pochopitelně když nebude nová kára, tak by se dalo s mámou bavit i o něčem voňavějším ... Bimota, nebo v případě nouze MV.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 16:45 | Nahoru | #266

Marex píše: Jojo. Když litr, tak TL (nebo něco s tím motorem ), nebo SP2. Pochopitelně když nebude nová kára, tak by se dalo s mámou bavit i o něčem voňavějším ... Bimota, nebo v případě nouze MV.


Edit: Jo ale na to TL bych asi neměl koule. Jednou jsem to kámošovi tak tak že neroztsřelil. Holt to s ním neumím.....
EDIT: Asi chyba v Matrixu.... jsem to psal ke svému minulému příspěvku....

Naposledy editováno 16.01.2012 16:46:41

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 16:45 | Nahoru | #267

GRASSEL píše: To není tak úplně pravda ten dvouhrnek tě nenutí točit, za to čtyřválec tě vysloveně tahá za nos abys ho podržel pod držkou.... a zrovna tohle je záludnost největší

Jinak když jsem letěl na SV já tak jsem si připadal jak na kole, dělal jsem si s tím naprosto co jsem chtěla žádná záludnost se nekonala (narozdíl od litrů 2V)
No a když vidím začátečníky kolem sebe na tomhle bajku nebo třeba tom gladiusu tak ty chyby co dělaj jim to s přehledem odpouští a to bych ti kolikrát přál vidět některý eskapády.

Můj názor na to odpouštění chyb u 2V je asi stejnej jako na "využití výkonu" a "fun factor" a "koule" nikdo pořádně neví co to znamená ale všichni to vesele posílaj dál páč to četli v motohousu

To nebylo mířený na tebe ale všeobecně


Tak já musím subjektivně říct, že na 2V se mi líbí ten pocit, že to jede, i když to vlastně vůbec nejde (kór na naháči)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 16:46 | Nahoru | #268

FiZzeR píše: já přestoupil z 103kW IL4 na 85kW V2... a litoval jsem. do chvíle, než jsem zjistil že to neni motorkou ale rukama



Jenže ty si taky šel nahoru exup je podvozkem horší, brzdama horší... celkově krom výkonu horší

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 16:47 | Nahoru | #269

Dr.Houba píše: Tak já musím subjektivně říct, že na 2V se mi líbí ten pocit, že to jede, i když to vlastně vůbec nejde (kór na naháči)



Hele mně některý 2V bavěj stejně jako mně jiný 4hrnky nebavěj a naopak, ona motorka nejde soudit podle válců ani výkonu....
Musí fungovat tak nějak jako celek

jinak chápu o čem mluvíš

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 16:49 | Nahoru | #270
mě bavila třeba jízda i na VTR 1000F a posléze na VTR SP uchvatný stroj ale v době koupě litra jich bylo málo a za nehezký korunky
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1194, 1195] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35840 Dnes v 12:10 Ozzy_
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 macumba 18 Dnes v 10:50 jandaxx
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo


TOPlist