2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace brzd.kotoučů
Dominik-Duka píše: na kotouče sem machr
protože ford je tak vylízaný auto vždy praskne chlazení, pármilimetrová záležitost, a je po kotoučích, stačí jedno žebro a hotovo
první sada origo cena kolem 6litrů do roka naprosto to samé, potom nejlevnější sada z číny za 1189Kč je tam už 2roky a maká, akorát vyvážení mě dojalo, kam až se dostal frézou
kámoš před 1/2rokem auto na první garančce, kotouče kaput, řekli mu že moc brzdí, nějaká záruka nikoho nezajímá, zacvakal to ze svého
takže nebrzdit, jediná spolehlivá rada
Co mas za forda ? Ja mel Mondeo a koutouce a brzdy komplet byly super. Tedy pravda ze to bylo auto vyrobeno pred rokem 2000. V posledni dobe mam pocit ze uz se nic nedela dobre.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace brzd.kotoučů
gugo píše: Co mas za forda ? Ja mel Mondeo a koutouce a brzdy komplet byly super. Tedy pravda ze to bylo auto vyrobeno pred rokem 2000. V posledni dobe mam pocit ze uz se nic nedela dobre.
Netvrdil bych, že je všechno špatně. Mám, mimo jiné, megane kombi 2005 (od novoty) - najeto 165 tisíc km a brzdy mám, výjma předních destiček, původní. Stejně tak podvozek - vyměněny 1x tyčky stabilizátoru.
Dominik-Duka píše: Kov> jak sis asi nevšiml, tak diskuse se stočila k autům, na motorkách tolik problémů není
Neboj,čtu a všiml jsem si že by ale u motorek tento problém byl výjmečný s tím nesouhlasím. O zkroucených kotoučích je tu x vláken. O jejich kvalitě je v nich toho napsáno mraky. Nikdy se tu ale neřeší možnost reklamace.(Možná ale i proto,že i ty laciné kotouče vydrží víc jak dva roky....?) To nevím... Proto jsem taky založil toto vlákno...Takže je to s kotoučema jak s botama? Koupíš, během půl roku můžou být k ničemu a reklamace neuznána,protože jsi v nich nadměrně chodil(nadměrně brzdil).
Škoda,že jsem se nezeptal jaká značka koutočů to v tom servise byla řešená a u jakého auta. Dnes nebo zítra tam jdu pro auto, tak se na to zeptám,taky se poptám jak to nakonec dopadlo a dám sem pro zajímavost vědět.
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace brzd.kotoučů
kov: hele ja myslim ze pokud je jasny ze je u kotoucu vada ve vyrobe/materialu tak ti to vymeni, tady jde spis o to ze kdyz se nekomu kotouce zvlni treba po pul roce pouzivani.. ze to casto neni tima kotoucema ale stavem brzd, auta jako celku nebo neodbornou montazi.
u motorek je to podobny, to ze kotouc hazi nedela kopani pri brzdeni, motocyklovy kotouce celkem dost "plavou" to same trmeny a poradi si i s docela velkou hazivosti, kopat to zacne az kdyz je kotouc v nekterym miste vybrzdenej vic nez jinde (jina tloustka) a obvykle je to zpusobene zatuhlejma pistkama v brzdici apod...
vtr78 píše: Netvrdil bych, že je všechno špatně. Mám, mimo jiné, megane kombi 2005 (od novoty) - najeto 165 tisíc km a brzdy mám, výjma předních destiček, původní. Stejně tak podvozek - vyměněny 1x tyčky stabilizátoru.
JO tak to mas stesti na dobry kus. Znam par majitelu znacky na <> co uz pomalu vymenili pulku auta
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace brzd.kotoučů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace brzd.kotoučů
Bludevil píše: assassin> No brzdy na sériové M3 E46- co jsem viděl, skoro nové destičky, na masarykáči s tím dal kámoš asi 5-6 kol, ne úplně maximálním tempem, ale dosti rychlým (jestli si dobře pamatuju, cca 2:30? ale abych nekecal...). No dojel, prý po druhém kole musel ubrat, protože to skoro přestalo brzdit a po zastavení byly vidět zpečené části destiček na kotoučích, takže asi ani tam to není žádnej zázrak. Nevím co tam měl za desky, ale on není z těch, co by na tom spořili.
jo okruhove jezdeni je zas nekde jinde..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace brzd.kotoučů
assassin píše: jo okruhove jezdeni je zas nekde jinde..
Btw, pamatuješ na ten test v Motohouse, kde testovali co zastaví dřív, jestli motorka, či auto. Měly tam dvě auta jako vzorek, Octávku Scouta a M3 E92 a ve dvou ze tří brzdových vzdáleností ten scout opakovaně zastavil na kratší dráze, přičemž jsou jestli nepletu cca stejně těžké. To mi nejde do hlavy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace brzd.kotoučů
Bludevil píše: Btw, pamatuješ na ten test v Motohouse, kde testovali co zastaví dřív, jestli motorka, či auto. Měly tam dvě auta jako vzorek, Octávku Scouta a M3 E92 a ve dvou ze tří brzdových vzdáleností ten scout opakovaně zastavil na kratší dráze, přičemž jsou jestli nepletu cca stejně těžké. To mi nejde do hlavy...
hmotnost bych tipoval u toho M3 vyssi i tak je to ale zvlastni.. duvodu muze byt spousta..
ale zas mi tenhle test neprijde nijak extra vypovidajici, jestli auto zastavi ze 100-0 na draze o metr kratsi nebo delsi je asi sumak (jasne na tom metru muze stat kocarek s ditetem ) ale spis jde o to opakovane ostre brzdeni z velkejch rychlosti.. co mam zkusenost s O1 a G4 tak (vice exemplaru) tak ty brzdy na to auto nemaj... staci i jedno ostre brzdeni z 200kmh a uz se na nulu skoro nedostanes protoze na pedal slapes az prohybas volant za kterej se zapiras a ono nic :)
jinak E92 M3 je uz takovej tezkej parnik, dalnicni GT.. s puvodni filosofii rady M3 (E30,E36,E46) uz to nema moc spolecneho....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace brzd.kotoučů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace brzd.kotoučů
Bludevil píše: assassin> No M3 má co jsem našel pohotovostní cca 1660, zatímco octávie scout (TDI verze) cca 1575, což není nijak drtivý rozdíl. (jinak bavíme se o Scoutu, tj. Octavie 2. generace). Samozřejmě že to nic nevypovídá o opakovaném brždění, ale překvapuje mě, že o necelý metrák těžší M3, s ohromnou plochou gum, s brzdovýma kotoučema o rozměrech celých disků octávie nejen že nebrzdí o nic lépe, ale spíš hůř...
ono ciste teoreticky v tech nizsich rychlostech by melo brzdit vsechno +- stejne, at to vazi kolik chce.. tam je totiz predpoklad ze brzdy maj dostatecnej vykon aby dokazaly zablokovat kola. napada me ze tam mohl delat rozdil i povrch.. urcite se najde povrch kde siroke pneu nebudou to prave, stejne tak budou i rozdily v pneu - treba ze na tom Mku nebyly dost ohrate. Taky se tyhle auta do testu pujcuji od ruznych dealeru a po predchozich testech v jinejch casopisech atd uz mivaj desky/pneu atd taky svoje nejlepsi leta za sebou.
jinak 100kg udela na aute hodne:) ja poznam na aute i 60kg spolujezdce.. vic jak dva lidi v aute a treba naky veci v kufru a je to mrtvy
kazdopadne kdyby mi to Mko rikalo pane tak by me to sralo a badal bych nad tim fest
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace brzd.kotoučů
Vse v tom testu mluvi pro M3- sucho, teplo, letisni plocha- brzdy muzou jit na max. pneumatik.
Jo byt to moje M3 taky me sere
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace brzd.kotoučů
Bludevil píše: assassin> Ta m3 byla soukromá;)
Vse v tom testu mluvi pro M3- sucho, teplo, letisni plocha- brzdy muzou jit na max. pneumatik.
Jo byt to moje M3 taky me sere
ted sem procital test E92 od Jandy z autorevue a pise tam ze zaznamenal rozdil v brzdach mezi dvouma kusama M3 a ze i ruzni uzivatele si na brzdy M3 stezuji...
ale jak rikam, brzdna draha takhle merena podle me neni nic extra vypovidajiciho... to kdyz to budu zkoumat na snehu tak trabant se zablokovanejma kolama porazi vetsinu soucasnejch aut o nekolik metru
ono i mezi ruznejma generacema ABS jsou propastne rozdily.. dokud na nasi oktavii 1.gen fungovalo ABS tak to na vode/snehu nebrzdilo skoro vubec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace brzd.kotoučů
Pro mě je teda ten rozdíl pár metrů v brzdný dráze rozdíl mezi tím, jestli si řeknu "uff skoro jsem byl v něm" a "kua tak jsem měsíc bez auta, protože mám minimálně nárazník, chladič a světlomety v hajzlu"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace brzd.kotoučů
Bludevil píše: assassin> Ale brzdná dráha na suchu za ideál podmínek už vypovídá poměrně dost o schopnosti zastavit- a to byly podmínky danýho testu.
Pro mě je teda ten rozdíl pár metrů v brzdný dráze rozdíl mezi tím, jestli si řeknu "uff skoro jsem byl v něm" a "kua tak jsem měsíc bez auta, protože mám minimálně nárazník, chladič a světlomety v hajzlu"
jasny, ale me se moc casto nestava ze bych brzdil nadoraz a vyslo to s rezervou jen jeden metr... proste bud s rezervou nebo rana takova ze nakej metr k dobru by to nezachranil
ale at tak nebo tak, je to novej kram, e30 m3 by urcite zabrzdila lip :) treba tahle:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace brzd.kotoučů
Bludevil píše: assassin> No brzdy na sériové M3 E46- co jsem viděl, skoro nové destičky, na masarykáči s tím dal kámoš asi 5-6 kol, ne úplně maximálním tempem, ale dosti rychlým (jestli si dobře pamatuju, cca 2:30? ale abych nekecal...). No dojel, prý po druhém kole musel ubrat, protože to skoro přestalo brzdit a po zastavení byly vidět zpečené části destiček na kotoučích, takže asi ani tam to není žádnej zázrak. Nevím co tam měl za desky, ale on není z těch, co by na tom spořili.
to je normální....známej zkroutil v Brně i AP-racing brzdy.
Při takovým ježdění je moc důležitá jedna věc ( a na to apelujou!! všichni výrobci sportovních brzd): maximální důraz klást na dostatečné větrání - přívod vzduchu k brzdám, hadicemi někde odpředku , nejlíp z otvorů v nárazníku. Výrazně se tím posílí účinnost, a taky životnost brzd.
To se samozřejmě bavíme o ostrém, nebo okruhovém ježdění. Jasný, že u seriáku nikdo nebude dělat díry do nárazníku, aby mohl párkrát přibrzdit na D1
Bludevil píše: Btw, pamatuješ na ten test v Motohouse, kde testovali co zastaví dřív, jestli motorka, či auto. Měly tam dvě auta jako vzorek, Octávku Scouta a M3 E92 a ve dvou ze tří brzdových vzdáleností ten scout opakovaně zastavil na kratší dráze, přičemž jsou jestli nepletu cca stejně těžké. To mi nejde do hlavy...
kvalitní brzdy se vyznačují víc než metrama na zabrždění, tím, že mají minimální fading, tzn. že nevadnou, a při opakovaném brždění, brzdí třeba i po 10 zasebou téměř stejně, a mnohdy i líp (zahřátím sportovní směsi na deskách atd.)
Drahé a sportovní brzdy kupují právě a naopak lidi na sportovní auta, kde chtějí řidiči využívat max.výkonu, tudíž i bezpečně brzdit.
A to by se zdálo, že právě tyto auta mají brzdy super.
Ano....ale vždy se dá všechno udělat líp, a na seriovce by to spoustu řidičů platit nechtělo.
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace brzd.kotoučů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace brzd.kotoučů
Mám hromady rozpočtůl dokumentů, obrázků a fotek, ale na HD v lehlým noťasu.
Bohužel, doba těmhle hračkám nepřeje...
...a už se to nevrátí
Jinak na tyhle těžký auta jsou brzdy fakt poddimenzované, koupil jsem komplet brzdy z RS a to je teprv účinek
A tohle udělal kamarád, když čekal na moje původní brzdy, když jsem to přehazoval... kkt
pokud se použije směs destiček z autorizáku tyto problémy nenastávají ,
bohužel na náš trh šlo velké množství brzdových směsí kterí jsou naprosto nevhodné pro některé značky aut ty se museli prodat tak znám výrobci a prodejci dělali jen blbce
Naposledy editováno 07.01.2012 14:57:40