1 reakcí na tento příspěvek Reklamace brzd.kotoučů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace brzd.kotoučů
assassin píše: Kov: kamos to resil na golfu 4 taky, nekolik ruznejch vyrobcu kotoucu i sem mu je stacel a po chvilce zkrouceny, po pretoceni za chvili to same..
nekdy to muze byt i ne moc dobre nadimenzovane brzdy z vyroby a "zavodni" styl ridice ... kamos jezdil pomerne rychle.
ono kdyz drzis naky TDI 200kmh po dalnici a rozmyslis si ze sjedes na benzinku na kraji odbocovaciho pruhu tak uz to u te benzinky sotva brzdi a navic kotouce sviti.. kdyz zastavis tak v miste brzdice se chladej jinak nez jinde a muze to delat svoje...
oktavky 1.gen a dalsi auta na te platforme, hlavne s TDI motorama mi prijde ze ty brzdy nemely staveny na to jak sou tezky a jak rychle dokazi jet.
reklamace kotoucu je asi docela obtizna vec.
Kotouče křivé od přehřátí lze identifikovat poměrně snadno, jelikož když dostanou takovou podobnou čočku, lze pozorovat změnu barvy kotouče (do modro-kouřového nádechu) a někdy až zflekatění. Spálit lze bez potíží i závodní brzdy....ale tam se s tím vcelku počítá. A u závodních komponentů taková reklamace nepřipadá v úvahu, a to stojej kotouče bez problémů okolo 2-3 tis.EUR
P.S. jinak co píšeš, je naprosto přesné... a zku.vit se dá všechno...
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace brzd.kotoučů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace brzd.kotoučů
janistom píše: Tenhle problém opravdu není v kotoučích jako takovích,problém je v opotřebení brzd.sistému a dalších součástí podvozku,čepy,silentbloky,ložiska,atd.Tyhle součásti se časem opotřebí a následkem toho je právě lehké tření nového kotouče (max.tloušťka) a nových destiček,opět (max.tloušťka)V tu chvíli je axiální pohyb kotouče větší,než je max. tolerance a jelikož nemá destlička možnost "uhnout" ubrušuje brzd.kotouč.Po ujetí pár tisíc kilometrů se kotouč natolik ubrousí,že začne takzvaně kopat. Jediná možnost, je vyměnit vadné části brzd.sistému a podvozku.
Mě se takhle jeden pan Chytrý neustále snažil reklamovat sportovní brzdy MOVIT (6-píst.+396mm kotouče) na A8. A nakonec měli opět soudruzi v sousedním německu pravdu....měl vyjebaný silenbloky na ramenech, a brzdy měly tak max.účinek, že při brzdění se to přenášelo až právě do ramen, a kopalo to a klepalo. A8 je těžká na předek, silenbloky nedostatečné, a je třeba je měnit doost často (údajně po ca.30-40tis.). Chlap měl nalítáno lehce přes 100tis., a nechtěl to furt pochopit.... Až jsem získal prohlášení výrobce brzd, a byl klid.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace brzd.kotoučů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace brzd.kotoučů
janistom píše: Hoegy> Nemůžu s tebou tak úplně souhlasit,kotouče můžeš zahřát do červena a následně schladit,dokonce několikrát po sobě,konec konců,se i takhle kotouče testujou,ale je potřeba si uvědomit,že jekmile se kotouč začne zahřívat,tak se začne i materiál rozpínat,na všechny strany stejně,to znamená,že se zvětší jeho průměr a né že se skroutí!!
důležitá je proto taky konstrukce vnitřní ventilace kotouče, pro odvod tepla,a právě ta bývá u závodních kotoučů výrazně jiná
Naposledy editováno 04.01.2012 17:23:30
A seriové komponenty brzd?? Jsou na takové to "domácí brzdění" a podle toho je třeba se k nim chovat.
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace brzd.kotoučů
PS: styl jizdy pouze po meste
Junior1989 píše: me se tez stalo ze na novym aute mi po 30kkm odesel kotouc a v servise mi rekli ze se to proste u mensich aut stava bezne...
PS: styl jizdy pouze po meste
není zájem aby ty komponenty vydržely přespříliš dlouho....zájem je navštěvovat servisy a měnit, a měnit, a měnit...
trh a výroba náhradních dílů by zkolabovala.
ne že by se mi to nějak líbilo, ale je to tak
to samý platí o různejch čepech, silenblocích, a co já vím o čem všem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace brzd.kotoučů
Hoegy píše: Mě se takhle jeden pan Chytrý neustále snažil reklamovat sportovní brzdy MOVIT (6-píst.+396mm kotouče) na A8. A nakonec měli opět soudruzi v sousedním německu pravdu....měl vyjebaný silenbloky na ramenech, a brzdy měly tak max.účinek, že při brzdění se to přenášelo až právě do ramen, a kopalo to a klepalo. A8 je těžká na předek, silenbloky nedostatečné, a je třeba je měnit doost často (údajně po ca.30-40tis.). Chlap měl nalítáno lehce přes 100tis., a nechtěl to furt pochopit.... Až jsem získal prohlášení výrobce brzd, a byl klid.
videl jsem movity na kterejch se objevily prasklinky kolem vrtani na okruhove E30 m3 a nemeckej dealer vymenil za novy - ty brzdy urcite dostaly docela sodu... je v tom e36 sestivalec s kompresorem pres 400PS a litalo to na nringu jak o zivot :) .. takze asi zalezi jak to kdo posoudi to jen tak pro zajimavost, jinak samo souhlasim s tim cos psal..
jinak ja bych si u movitu taky vybral.. momentalne me akutne cekaj desky a kotouce v zapeti.. tak taky nevim co ... desky z financnich duvodu asu zkusim nejlevnejsi zimmerman a uvidime :) kdyz tak holt nebudu brzdit jak radi pan arcibiskup
Naposledy editováno 04.01.2012 18:33:54
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace brzd.kotoučů
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace brzd.kotoučů
Zimmermanny jsou pro seriové auto dobrá volba v poměru cena=výkon
Movit kotouče do seriových brzdičů nedáš, jsou větší a silněší (304x32, 322x32, 342x34, 370x35, 380x32 a 396x36) a cena je taky úplně jinde.
winsblack píše: Chlapi bez zbytečných flamů. Už mě to sere každej den jak přijde ušák v šiltovce a na svýho pětkovýho bavora oprýskaného rve starline kotouče filry a kdoví co ještě. takové šetření je fakt krize. Bud na to máte nebo ne!!!
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace brzd.kotoučů
ono logicky-vyměníš kotouče-za měsíc kopou,dáš jiné-zase za měsíc kopou,tak ta chyba bude asi jinde...
jinak reklamace je v dnešní době vždycky problém.dobrý servis to prostě vezme na svoje triko a díl vymění ať je zákazník spokojený,ale reklamaci mu u dodavatele většimou neuznají-a když se nelíbí,tak znalecký posudek a soud-a spolehájí na to,že se na to 99% lidí vysere..
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace brzd.kotoučů
Co se týče přehřátí-výrobci kotoučů přece musí počítat s tím, že můžu auto nebo motorku naložit na maximum a vyrazit s ním do Alp, či budu muset někde hodně prudce zabrzdit,tak by to mělo vydržet,ne?