(pozn. vulgární, zesměšňující příspěvky a příspěvky mimo téma mohou být odstraněny- děkuji za pochopení)
Uzavřeno 14.10.2012 v 22:39 uživatelem Marex
Číny jsme prodávali - 50ky skůtry, jsou to osobní zkušenosti, nejeden ze zákaníků si tento stroj koupil s tím, že o něj bude svědomitě pečovat, ale i přes naši i jejich péči se závady objevovaly - například nekonečný příběh s omezovačem napětí - to není věc, kterou člověk může ovlivnit zacházením, i přesto jsme jich povyměňovali desítky a výrobce žádnou změnu neprovedl, ikdyž se u dovozců ve skladě válely plné krabice těchto vadných omezovačů. Objevit se takováto cyklická závada u nějaké kvalitní značky, myslím, že by byla sjednána náprava, změna konstrukce. Číňanům a jejch dovozcům je to však úplně jedno, za výrobní cenu 0,0prd radši hodí zákazníkovi nový díl a mění jej pořád dokola.
Rabaty? Aspoň my jsme od našeho dovozce měli rabaty mizerné, většinu reklamací však přijali, někdy to ale trvalo a závada mohla být cyklická, čímž se problém nevyřešil. V zájmu našem i v zájmu zákazníků jsme prodej ukončili.
2200€? Za podobné peníze jsem možná ochoten prodat kompletně zrenovovanou Hondu 250 z roku 1977 - uvedenou do stavu nové. A věřím, že pojede a pojede dlouho, navíc se jedná o originál s valnou většinou dílů Made in Japan a veškeré díly s možností poškození stářím dávám nové. Materiály použité na Hondě se s Čínou srovnávat nedají. Na druhou stranu, když se v Číně vyrábí značkové stroje, bezpochyby mohou dosáhnout kvality Japonce. Jak jsem psal - YBR 125 jezdí bez jakékoli sebemenší závady (když neberu žárovky) a to jezdím myslím vcelku dost.
Ne všechno čísnké je špatné, ale určitě věřím víc Yamaze z Číny, než jakékoli původně čínské značce.
SuperSic58 píše: Tk muj X-motos má v terénu natočeno přes 8 tis. km a motor přede jako kotě. Vubec celá moje X-motos mi přijde dobře udělaná, na to, že je to čína a že to stálo funglový dvacku Ono se sem totiž dováží různé napodobeniny X-motos pofidérní kvality. Čína kopíruje čínu, je v tom hroznej hokej...
JJ, souhlasím...
Brůča píše: copo> v ČR s názvem VV MX 450 - homologováno pro dva a samozřejmě s SPZ. Cena cca 95000Kč, ale nutno vyměnit výfuk a pneu - takže cca + 15000Kč navíc. Což už zase takový cenový šlágr není - nicméně se tady na vlákně jedná o čínské motorce, která je srovnatelná s cca 6let starou značkovou - bohužel i cenově
To se nevyplatí, za 98000,- máš novou a s dvouletou zárukou. Mám od nich Shineray 250 a zatím šlape jako švýcary. Ta VV MX 450 to už musí bejt slušná motka.
1 reakcí na tento příspěvek Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
Sama si na to zvykám a leštím svoji čínskou motorečku, aby mi vydržela alespoň do 40-ti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
aniani píše: Říkala jsem si, že až vyrostu, pořídím si nějaký peklostroj. Šestikilo se 3-4 válci.... možná Triumph, možná Yamaha..... Jenže až budu velká, budou tyhle všechny firmy v pytli a nahradí je čínský motorky- v té době možná v lepší kvalitě. Jenže na to asi nebudu mít. U nás budou lidi bez práce a nebudou mít peníze. Budeme pěstovat brambory a kukuřici a vzhlížet k movitým Číňanům.... kteří si nás možná podrobí ekonomicky a možná i vojensky.
Sama si na to zvykám a leštím svoji čínskou motorečku, aby mi vydržela alespoň do 40-ti.
tak si ty cinani pro me za me bojkotuj, ale nevim co si vlastne budes moci koupit, protoze pro vetsinu vyrobcu beznejch veci delaj velky mnozstvi komponentu ... tzn nemuzes si koupit bawo, japonskou elektroniku... ajfouna.. proste asi jen veci na zakazku u ceskejch firem.
jo a nezkousej mi dopovidat jako to dite co mas v avataru.. kdo se za timhle nickem skryva je asi vsem jasny...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
assassin píše: tak si ty cinani pro me za me bojkotuj, ale nevim co si vlastne budes moci koupit, protoze pro vetsinu vyrobcu beznejch veci delaj velky mnozstvi komponentu ... tzn nemuzes si koupit bawo, japonskou elektroniku... ajfouna.. proste asi jen veci na zakazku u ceskejch firem.
jo a nezkousej mi dopovidat jako to dite co mas v avataru.. kdo se za timhle nickem skryva je asi vsem jasny...
Že by moje malá? Ona se neschovává. Sedí tu se mnou.
Myslím, že se neschovává. Schovávají se jiní. Např. za avatar "rytíře".
Ty nemáš strach, že tvoje děti jednou budou otročit Číňanům? Nebo děti nemáš? Nebo nemůžeš a je ti to putna?
Já z toho teda obavy mám.
1 reakcí na tento příspěvek Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
Marex píše: Že by moje malá? Ona se neschovává. Sedí tu se mnou.
Myslím, že se neschovává. Schovávají se jiní. Např. za avatar "rytíře".
Ty nemáš strach, že tvoje děti jednou budou otročit Číňanům? Nebo děti nemáš? Nebo nemůžeš a je ti to putna?
Já z toho teda obavy mám.
ja se neschovavam, spousta lidi me tu zna osobne, jen si proste myslim ze nemusim o sobe dat k dispozici vsechny informace uplne vsem.
deti nemam, jestli dokonce nemuzu mit to netusim...
ad otroceni cinanum - tzn ty proti tomu bojujes tak ze nabadas aby lidi nekupovali levny cinsky veci, ale drahy cinsky veci ktery se vyrabej a prodavaj pod dohledem americanu a evropanu pod evrospkejma a USA znackama ti nevadi ... takze ten tvuj boj je stejne k nicemu.
Kov píše: Číňani začali vyrábět co nejlevněji-zmetky. Už se ale pomaličku měmí směrem ke kvalitě a nejsou daleko doby,co budou čínské výrobky na slušné úrovni. To bude katastrofou pro nynější evropské výrobce i když se logicky s kvalitou o něco zvedne i cena. Stejnou prognozu předpovídají i automobilovému průmyslu.
cinani vyrabej to co se za hranicema prodava, pokud se v evrope najde dost kupcu co koupi levnej smejd, neni duvod proc by ho nevyrabeli. Prostredky na to vyrobit kvalitnejsi vec maji, ale ta je samo drazsi a tak dobre se neprodava... proste je to nase blbost ze nutne potrebujem koupit co nejlevneji to jde.
tady se furt vsichni tvari ze snad mame povinnost ty levny smejdy kupovat.. nesmysl, dneska uz tu teda nejspis nejsou mistni vyrobci, protoze zkrachovali, lidi totiz jejich kvalitnejsi ale i vyrazne drazsi veci nekupovali, radsi koupili levnou cinu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
assassin píše: ja se neschovavam, spousta lidi me tu zna osobne, jen si proste myslim ze nemusim o sobe dat k dispozici vsechny informace uplne vsem.
deti nemam, jestli dokonce nemuzu mit to netusim...
ad otroceni cinanum - tzn ty proti tomu bojujes tak ze nabadas aby lidi nekupovali levny cinsky veci, ale drahy cinsky veci ktery se vyrabej a prodavaj pod dohledem americanu a evropanu pod evrospkejma a USA znackama ti nevadi ... takze ten tvuj boj je stejne k nicemu.
Spletl jsi si fórum. Já tady proti ničemu nebojuji. Pouze jsem chtěl vědět,jaký je všeobecný názor na čínské stroje. Viz anketa.
O boji proti nákupu "bolševických křápů" je tu jiné fórum- mnou nezaložené.
Ps: Kdyby jsi se nechtěl schovávat, máš v profilu fotku. Že tě někdo osobně zná, nebo nezná, není až tak podstatný k tomu, co jsem ti tím chtěl opáčit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
Kov píše: assassin> Bohužel je to tak. BMW už dělá taky spoustu věcí v Číně. Bojkot na urovni diskuse na motorkářích bohužel nic nevyřeší,byť tomu můžeme fandit.
Hezky řečeno. U Bmw by člověk čekal, že se to odrazí v nižší ceně.... nemám pocit, že by to bylo nějak levný ve srovnání s konkurencí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
Marex píše: Ale tak to máš těžký. Teď tady někdo vychvaloval X motos....či co? A je spokojený. Já bych asi byl spokojený taky. Na krosce neumím, tak bych asi nepotřeboval skákat. Právě na tohle skotačení bych raději rozmlátil čajnu, než něco drahýho.
I když ....jak se znám, spíš bych pořídil zmíněné DéTéčko.
Yamahu DT 125R má kámoš a jeho nejčastější věta, když ho my čajna offrajdeři lákáme na projížďku do přírody, je "kurva nejedu, už se tam zas něco vysralo" a to do toho nasypal už ranec, o přemrštěných cenách dílů ani nemluvim... Jako, pokud je DT v pucu, tk upaluje pěkně, na to čína nemá, ale zas ta spotřeba dvoutaktu... V terénu přes 10l na sto, kdo to má živit??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
Marex píše: Hezky řečeno. U Bmw by člověk čekal, že se to odrazí v nižší ceně.... nemám pocit, že by to bylo nějak levný ve srovnání s konkurencí.
v cene se to odrazi, bmw jsou levnejsi nez kdyz je delali ciste jen v DE. A o tolik drazsi nez konkurence nejsou... kdyz vezmes konkurenty tak velkymu GSu konkuruje velky KTM ktery taky neni zadara, cestovni koraby ala LT maj konkurenci v goldasu apod a to taky nejsou levny motorky...
ad ten boj, ja sem to tak pochopil ze se k boji pripojujes viz vystupovani v tom zminovanem vlakne.
A u cinskejch stroju protste kvalita odpovida cene, u skutru co je za polovicni cenu nez srovnatelnej japonskej nemuzes cekat ze vse bude fungovat jako na tom japonskym...
soudnej clovek si levnou cinu koupi s tim ze vi do ceho jde, ze pocita s tim ze je to polotovar, ze si naky komponenty vymeni, poutahuje srouby, neco predela...
kdo si koupi levnyho cinana s vidinou ze si koupil bezproblemove fungujici stroj uz z krabice a jak tim vyzral na ty kurvy japonsky co to same prodavaji za 2x tolik, tak je blbec....
SuperSic58 píše: Yamahu DT 125R má kámoš a jeho nejčastější věta, když ho my čajna offrajdeři lákáme na projížďku do přírody, je "kurva nejedu, už se tam zas něco vysralo" a to do toho nasypal už ranec, o přemrštěných cenách dílů ani nemluvim... Jako, pokud je DT v pucu, tk upaluje pěkně, na to čína nemá, ale zas ta spotřeba dvoutaktu... V terénu přes 10l na sto, kdo to má živit??
No však to je taky žihadlo.... hodně mladejch kluků to bere kvůli výkonu. Navíc je to prý výborně ovladatelný a podvozek je slušnej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
assassin píše: v cene se to odrazi, bmw jsou levnejsi nez kdyz je delali ciste jen v DE. A o tolik drazsi nez konkurence nejsou... kdyz vezmes konkurenty tak velkymu GSu konkuruje velky KTM ktery taky neni zadara, cestovni koraby ala LT maj konkurenci v goldasu apod a to taky nejsou levny motorky...
ad ten boj, ja sem to tak pochopil ze se k boji pripojujes viz vystupovani v tom zminovanem vlakne.
A u cinskejch stroju protste kvalita odpovida cene, u skutru co je za polovicni cenu nez srovnatelnej japonskej nemuzes cekat ze vse bude fungovat jako na tom japonskym...
soudnej clovek si levnou cinu koupi s tim ze vi do ceho jde, ze pocita s tim ze je to polotovar, ze si naky komponenty vymeni, poutahuje srouby, neco predela...
kdo si koupi levnyho cinana s vidinou ze si koupil bezproblemove fungujici stroj uz z krabice a jak tim vyzral na ty kurvy japonsky co to same prodavaji za 2x tolik, tak je blbec....
Naprostý souhlas! Jenom ty Bawci mi teda přijdou drazí na to, že motory dělají v Číně. Nebo snad konkurence ve stejné (či podobné) cenové relaci v Číně vyrábí taky?
Orion pitbike, 250, bývalým majitelem rozebráno, vyměněno vše, co se mohlo posrat, protože se to taky posralo, díly z bláta, náhradní originál díly taky bláto...nicméně motorka funguje, jezdí naprosto bez problémů- louky, lesy, občas malá motokros dráha...na začátku motorka pro kutila...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
Marex píše: Naprostý souhlas! Jenom ty Bawci mi teda přijdou drazí na to, že motory dělají v Číně. Nebo snad konkurence ve stejné (či podobné) cenové relaci v Číně vyrábí taky?
to ze vyrabim naky komponenty v cine ma bejt automaticky duvodem k tomu abych proti konkurenci zlevnil? spis je to tak ze nejsem nucenej razantne zdrazit... vsichni jsou v zapadnim svete rozezrany, cena jejich prace je silene nadhodnocena, kdyby mel ty motorky delat nemec tak stoji to bawo dvakrat tolik...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
Marex píše: Hezky řečeno. U Bmw by člověk čekal, že se to odrazí v nižší ceně.... nemám pocit, že by to bylo nějak levný ve srovnání s konkurencí.
Nástupce Varadera Crosstourer bude stát v plné výbavě hrubě přes 400táců,takže cenou dorovná GS adv. Asi je ta cena, i s těmi vyrobenými součástmi v Číně, udělaná u všech tak, že s tím moc hýbat směrem dolů nejde.Nebo to spíš oproti konkurenci nemá smysl.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
Naposledy editováno 21.12.2011 15:01:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
Naposledy editováno 21.12.2011 16:14:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
assassin píše: to ze vyrabim naky komponenty v cine ma bejt automaticky duvodem k tomu abych proti konkurenci zlevnil? spis je to tak ze nejsem nucenej razantne zdrazit... vsichni jsou v zapadnim svete rozezrany, cena jejich prace je silene nadhodnocena, kdyby mel ty motorky delat nemec tak stoji to bawo dvakrat tolik...
Teď nevím... kolik má stát ten novej "big enduro" Triumph?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
Kov píše: Nástupce Varadera Crosstourer bude stát v plné výbavě hrubě přes 400táců,takže cenou dorovná GS adv. Asi je ta cena, i s těmi vyrobenými součástmi v Číně, udělaná u všech tak, že s tím moc hýbat směrem dolů nejde.Nebo to spíš oproti konkurenci nemá smysl.
Spíše cenu GS v plné palbě bych k tomu přirovnal. GS je ale kult. Navíc Crosstourer asi nemá takové terénní ambice.... nebo se pletu?