1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nutná rada!!!
shifty píše: Jako slicky.. no dobře fajn, přepáčko i ukazatel kvaltů taky ještě na silnici chápu ale kurvafix proč tam má rychlouzávěr nádrže? tomu nevěřím že by si to někdo dal na silnici.. a ještě jestli bude mít pěnu v nádrži
cece znam 2lidi s TLS kteri tam maji tenhle uzaver.. teda karbonovej...
myslim ze si tam tenhle uzaver da spis clovek kterej ma rad tenhle "zavodni fetis", na okruh je to vicemene zbytecna vec...vyhozeny prachy... to ma smysl az kdyz se opravdu jezdi hodne a na vyssi urovni, aby se resili naky gramy na vicku nadrze a vteriny behem jejiho otevirani..
ja si myslim ze to okruhovka neni, ze je to spis lestenka a majitel ma slabost pro tyhle doplnky. Ale samo z fotky se toho moc nepozna.. chtelo by to videt zblizka.
(BTW ja si koupil nabouranou motorku s podobnejma dilama kdyz mela na tachu 40tis, ted ma 70... a urcite u puvodniho majitele jezdila a i spadla na okruhu..)
tzn jestli bude v ok stavu tak bych to neresil, do motoru nikdo nevidi a u GSXR co jezdilo po silnici muze bejt motor zhuntovanej stejne jako u motorky co jezdila po okruhu...
jo jeste me napadlo, prodavajici by asi lip prodal kdyby tam nahodil ty seriove veci a prodaval ji jako cistou serii a ty doplnky hodil na ebay... v souctu by dost mozna dostal o 10-15vic nez takhle
Naposledy editováno 20.12.2011 17:38:21
Já ti rozumím, myslel sem to tak že když mám nějakou mašinu tak o ní něco vím. Mám Deauvilla 650, vím že mu předcházela revere 650 v USA jako Hawk, následovaná NT700V. Vím že se 650 se modernizovala jednou za dobu kdy se vyráběla a to v roce 2004 kdy dostala i CBS atd atd.... Takle bych mohl mluvit i DL1000 V-Strom a nikdy sem ho neměl. O BMW R1100R R1100GS R1150R R1150GS A to sem nad jejich koupí jen uvažoval. Asi sem jinej, ale když něco mám tak se o to zajímám jak z hlediska historie tak z hlediska modelových řad který následovali po tom modelu co vlastním, ale chápu že sou i tací kteří to berou čistě jako spotřební zboží a nic o tom nepotřebujou vědět.
Edit: a to nemluvím o tom že o GSX-R se dočteš všechno co potřebuješ, ale musí se hledat.
Naposledy editováno 20.12.2011 18:05:16
1 reakcí na tento příspěvek Nutná rada!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nutná rada!!!
2stroke píše: Doufám, že ať už jednu nebo druhou, nechceš vzít za těch 77 000...reálná cena je tak 50-55 000, víc bych za 11 let starou GSXR 1000 nedal...kamarád koupil před 2 týdny CBR 954 rok 03...borec začínal na 90 000...pak šel na 67 000...kamarád ho stáhl až na 55 000...njn, někdo to umí...
No tvl. Tak to je mazec. 55 000. To chci. Jako jo kdyz tomu nekdo rozumi a najde vady tak muze stahovat cenu dolu. 90 000 je vetsinou blbost. Ale nez to prodat za 55 000 tak je lepsi pockat na nekoho kdo tomu tak nerozumi. Treba na nekoho jako ja . Za 55 000 se prodavaj SV.
Naposledy editováno 20.12.2011 18:35:00
1 reakcí na tento příspěvek Nutná rada!!!
1 reakcí na tento příspěvek Nutná rada!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nutná rada!!!
SVSkritek píše: No tvl. Tak to je mazec. 55 000. To chci. Jako jo kdyz tomu nekdo rozumi a najde vady tak muze stahovat cenu dolu. 90 000 je vetsinou blbost. Ale nez to prodat za 55 000 tak je lepsi pockat na nekoho kdo tomu tak nerozumi. Treba na nekoho jako ja . Za 55 000 se prodavaj SV.
no taky je mnohem vic lidi - treba mladasu - kteri si koupi to SV... tzn ze jako ojetina muze mit neco takoveho vyssi cenu nez SS litr je bezny.
treba luxusni auta s velkym motorem se prodavaj taky levneji nez stejne stary felicie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nutná rada!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nutná rada!!!
Kubát píše: assassin> pravda pravda, hlavně bmw bývají za hubičku
taky s cim jezdim a sedma by byla jeste levnejsi, ale no to sem preci jen jeste trochu pri smyslech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nutná rada!!!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nutná rada!!!
Litry si cenu vetsinou drzej. Pokud nejsou moc domrdane. Ja spis mam v oku ty 954RR. A slusny kousky podle mne 75 000 cenu maj.
Naposledy editováno 21.12.2011 14:29:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nutná rada!!!
SVSkritek píše: Kubát> Presne. U aut se lidi bojej nakladu. Ono jako neni problem si jit koupit za 300k klidne A8 4.2L . 8-9 let stare jsou na 1/10 prodejni ceny. Ale kolik to bude stat pak, ze. Pojisteni, spotreba, opravy a udrzba. To uz je horsi. Nebudu si hrat na bohace, kdyz bohatej nejsem . A radsi si koupim novou ochcavku na slevomatu zlevennou ze 380 na 300k.
To jako myslíš že ušetříš když koupíš novou octu za 300 a ne starej rozežranej koráb za 100?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nutná rada!!!
SVSkritek píše: Kubát> Presne. U aut se lidi bojej nakladu. Ono jako neni problem si jit koupit za 300k klidne A8 4.2L . 8-9 let stare jsou na 1/10 prodejni ceny. Ale kolik to bude stat pak, ze. Pojisteni, spotreba, opravy a udrzba. To uz je horsi. Nebudu si hrat na bohace, kdyz bohatej nejsem . A radsi si koupim novou ochcavku na slevomatu zlevennou ze 380 na 300k.
Litry si cenu vetsinou drzej. Pokud nejsou moc domrdane. Ja spis mam v oku ty 954RR. A slusny kousky podle mne 75 000 cenu maj.
u tech aut to neni tak zly, spis si to lidi myslej... ale tim lip pro nas co si stary auta s velkejma motorama kupujem.. jsou fakt za hubicku
novou ochcavku bych nechtel, natoz pak za 300 .. to te za rok vyjde na ty samy prachy jak udrzovat nakou tu luxus karu.. protoze si automaticky musis uzavrit havarijko, pravdepodobnost ze ti nekdo slohne oktavku je vysoka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nutná rada!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nutná rada!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nutná rada!!!
sorry za offtopic, ale vlákno je prakticky vyřešený ...
Stev píše: assassin> jo, tenhle saab se mi vždycky hrozně líbil, ale mám pocit že ho nějak neprovází nejlepší pověst, ani motor To snad radši 2.3t
jo 2,3t by bylo lepsi, ale co jsem tak nejak v rychlosti prolitnul tak zas az tak pruserovy ty V6 nejsou, to ty trilitrovy diesely jsou na tom hur:) tak jako tak za ty prachy se daj prejit ruzny chyby.. Vcka mi moc sympaticky nejsou, ze je tam vse 2x, ale nastesti mi na to prachy neprebejvaj, jinak uz by bylo druhy auto do rodiny jasny :)
oni ty novy oktavky co se tyka motoru taky zadna slava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nutná rada!!!
Stev píše: assassin> a po čem to vlastně koukáš, vem 100 tis a jeď pro tohle
sorry za offtopic, ale vlákno je prakticky vyřešený ...
jeee to je pekny, skoda ze to neni kombajn:) zatim to neni uplne aktualni, ale 100tis bude asi moc i az to aktualni bude....
no zase sme to tu pekne zaplevelili...
2 reakcí na tento příspěvek Nutná rada!!!
To je otazka co je levenejsi. Asi jak kdy. Tady kolega Texas-Torado. Koupil pasata asi za 100. Ale uz do nej dal snad pres 200. Porad se mu tam sypal automat a dalsi veci. Samozrejme u noveho se to muze stat taky. Ale alspon chvili mas zaruku. A od zacatku se k tomu chovas slusne.
Par lidi v okoli ma saaba. Uz se jim vysypal komplet motor na dalnici a tak. U nas na SS kolem toho byla takova manie. Tak si to pak par znamejch koupilo.
Naposledy editováno 21.12.2011 15:07:04
e: a mimochodem, nová oktávka je hrozná škatule, to bych snad radši bral facelift první generace.
Naposledy editováno 21.12.2011 15:08:16
Naposledy editováno 21.12.2011 15:16:30
SVSkritek píše: Ale ja nechci jezdit ve starem rozeranem korabu :)
To je otazka co je levenejsi. Asi jak kdy. Tady kolega Texas-Torado. Koupil pasata asi za 100. Ale uz do nej dal snad pres 200. Porad se mu tam sypal automat a dalsi veci. Samozrejme u noveho se to muze stat taky. Ale alspon chvili mas zaruku. A od zacatku se k tomu chovas slusne.
Par lidi v okoli ma saaba. Uz se jim vysypal komplet motor na dalnici a tak. U nas na SS kolem toho byla takova manie. Tak si to pak par znamejch koupilo.
hele asi i zalezi na konkretnim modelu a zvlast do automatu je dost velky riziko jit
kdysi v 2004 sem koupil Renaulta 21 Nevadu 1.8, za 25tis, kolega v praci Oktavku za 250tis, a rocne sem do oprav nacpal v prumeru 10tis, mel sem ji 4 roky, spokojenost
pak sem mel Mondeo 98, 1.8, za 55tis, trochu sem nalit, byl sem v tom asi za 90 celkem, do oprav sem dal rocne uz min v prumeru, mel sem ho 2 roky, spokojenost, spolehlivost
ted mam Mondeo 2.0 benzin, 2004 za 70, hned sem ale kupoval novy brzdy za 20 a par oprav, celkem do 10tis letos
chci rict, ze rozhodne bych s novejsim autem za 300tis nebyl na tom lip a ty drobnosti co se meni (cepy, silentbloky apod) je nutny menit i na novejsim, pokud neni uplne novy, chce to proste jen zjistit co ma jakej model za slabiny, taky sem pokukoval po A6 nekdy z 2000+ ale po precteni nekolika recenzi, testu, zkusenosti, jsem to zavrhnul, i kdyz zase luxusni svezeni, quattro, mozna by to clovek zkousnul i za vyssi vydaje
co se tyce penez a spolehlivosti, rozhodne se da vybrat ze starsich modelu, kde se clovek financne nevysype a vyjde to o dost levneji, nez koupit novejsi auto
ale kazdemu jak jemu libo jest, nekdo se zas rad vrta ve stary rachejtli, kde si umi vsechno sam
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35884 | Dnes v 15:36 Animals21 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 600 | Včera v 14:08 IvanDvoutakťák |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |