na přání stewa přidán boxer, hlasujte tedy znovu, hlavně pro pro V4
Naposledy editováno 07.12.2011 12:26:25
1 reakcí na tento příspěvek V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?
1 reakcí na tento příspěvek V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?
1 reakcí na tento příspěvek V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?
Naposledy editováno 06.12.2011 21:14:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?
Ř4-ale jenom z duvodu že ho mam,jinak takovej sen např. Magna takže V4 :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?
t_freedom píše: Ozzy_> ...a co třeba Pratt and Whitney R-4360 ... to je taky docela elektrárna ...do motorky jako dělaný
Myslis ctyrhvezdicovy 28valec s obsahem skoro 72 litru ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?
Ozzy_ píše: Myslis ctyrhvezdicovy 28valec s obsahem skoro 72 litru ?
Mrdka- dieselová Zvezda M503 - 144 litrů...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?
7 x 4 v řadě...na Youtube je video s maníkem co ho časuje...tohle už nikdo mladej podle mě ani neumí.
t_freedom píše: Ozzy_> tak nějak...podle některých (snad pravdivých)informací nejsilnější pístový letecký motor.
7 x 4 v řadě...na Youtube je video s maníkem co ho časuje...tohle už nikdo mladej podle mě ani neumí.
sériový asi ano, jinak tahle mrcha byla silnější...
1 reakcí na tento příspěvek V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?
Jinak boxer berte v anketě jako V2, ostatní typy uspořádání válců jsou tak raritní (L6 v Golďasu např. - zde L jako ležák ), že jsem je ani neuváděl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?
1 reakcí na tento příspěvek V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?
4 reakcí na tento příspěvek V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?
Lodní diesel z Japonska!!!
Každý válec má vrtání 96,5 cm a zdvih 2,49 metru. Objem jediného válce činí těžko představitelných 1820 litrů a výkon 7780 koní, což u čtrnáctiválcové verze představuje celkový objem 25 480 litrů. Výkon tohoto motoru, stojícího na vrcholu nabídky, je 108 920 koní při 102 otáčkách za minutu. Ještě fantastičtěji ale působí hodnota točivého momentu 7 603 861 Nm při 102 ot/min. To je ekvivalent 71 735 motorů ze Škody Fabia 1,2 HTP.
Hmotnost motoru je 2 300 tun, přičemž samotná kliková hřídel váží 300 tun. Respektuhodná je i délka přes 27 m a výška 13,5 metru. Soucit s majiteli lodě vyvolává spotřeba. Čtrnáctiválec zkonzumuje za hodinu provozu při nejhospodárnější zátěži 6 283 litrů topného oleje.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kontrolky Honda VFR 1200F | kokoto | 17 | 27.5.2024 v 15:16 kuzmič |
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer | sydy | 17 | 3.4.2024 v 23:23 Deadman |
Zadřený motor VFR 1200 [1, 2, 3] Honda VFR 1200F | kuzmič | 72 | 16.1.2024 v 21:38 motodiag |
Přední vidle VFR 1200F Honda VFR 1200F | Piwell | 27 | 12.10.2023 v 15:06 Piwell |
Dynojet Power Commander Honda VFR 1200F | ohlin | 7 | 27.5.2022 v 23:24 Richardpa |