paolo_novy Přidat reklamu

Téma: vfr800 r99 bo novější model
4.12.2011 v 22:14
Zdravím potřebuji lehce poradit chápu že to je po 200sté ale kde se radit,pokud ne zde....Domlouvám koupi VFR 800 r.99 1 majitel dobré km,nepadlá vizuálně velmi pěkná. Letos nejezdila tzn potřebuje stk,gumy,řetězovku,destičky přední,náplně. cca i s prací dobrých 13 tisíc+ cena moto 65 tisíc....otázka zní koupit nebo jít ve srovnatelné ceně do novějšího modelu s výbavou(+ kufry např) díky za Vaše postřehy...

Uzavřeno 01.01.2012 v 21:37 uživatelem Gahan37

(reakce na) vfr800 r99 bo novější model

5.12.2011 v 20:57 | Nahoru | #31
honza511> Jasný,fotky někdy dost zkreslují, opravdu to chce vidět na živo

2 reakcí na tento příspěvek vfr800 r99 bo novější model

6.12.2011 v 08:40 | Nahoru | #32
Náklady, které popisuješ, jsou v podstatě spotřební materiál, který budeš muset řešit u každé druhé jeté motorky. Na druhou stranu, když na tom nebudeš vyloženě šetřit, vydržíš s tím opravdu dlouho. Např. originál desky mi bez problémů vydrží přes 40 tis. km (často ve dvou s kufry), řetěz podobně. Náplně vychází z provozu, ty by jsi stejně měl vyměnit tak jako tak. A technická je pár stovek. Pokud jde o rozhodování mezi VTEC x FI, pak výhodu na straně FI vidím v rozvodu koly proti řetězu u VTECu a pokud chceš laďák, pak je jeden a poměrně levný. Osobně se mi FI nelíbí, na FI odchází častěji regulátor. VTEC má lepší podvozek (na FI si ho ovšem můžeš vylepšit), pro mne hezčí, když sundáváš zadní kolo (super nejen při výměně gumy, ale třeba při mytí), nemusíš shazovat koncovku výfuku jako na FI. Když koupíš s origo kufry , vypadají dobře (na FI se nic takového nedělalo), když koupíš třeba GIVI, dělá teď pěknou, snadno demontovatelnou sadu, takže nemusíš vozit to ošklivé lešení na bočácích. Za mne bych pořídil VTEC, byť dražší. Jesti budeš muset něco investovat, necháš si pak mašinu o rok nebo dva déle, aby se ti to vyplatilo. VFR je dobrý stroj a na cestování u batůžků hodnocen velmi vysoko Moje dlouhodobé zkušenosti s tímto modelem najdeš zde. Na VTEC je k dostání více originálního příslušenství. Nevýhoda VTECu - první modely měly problémy s napínáky rozvodů (nic neopravitelného), drahé a škaredé laďáky. Regulátor mi odešel taky, vč. altíku (oprava za 6500kč).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model

6.12.2011 v 09:05 | Nahoru | #33

scalla píše: ...Nevýhoda VTECu - první modely měly problémy s napínáky rozvodů (nic neopravitelného)...



min. 2x1800-2800,- bez práce a dalšího materiálu...nx9005 mi říkal, že výměna jeho kolegu vyšla na 8000,-

vfr800 r99 bo novější model

6.12.2011 v 09:59 | Nahoru | #34
VFR má dobrou pověst a chybu neuděláš asi ani s jedním typem, já mám V-tec a jsem spokojenej, ale pokud nemáš 90 tisíc tak na V-Tec zapomeň, jinak to bude nejspíš vyrachtaná bouračka (taky jsem jich hodně objezdil, nejlepší jsou ty co maj zaručeně najeto jen 10 000 km za 10 let provozu )
já bych šel do staršího typu, za 70 tis. se dá sehnat pěkná i s kuframa.
Tak hodně štěstí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model

6.12.2011 v 10:28 | Nahoru | #35

VeFeRák píše: min. 2x1800-2800,- bez práce a dalšího materiálu...nx9005 mi říkal, že výměna jeho kolegu vyšla na 8000,-

Kolem VTECu se toho už navykládalo... Nedávno byl kolega na velké prohlídce a nechal tam 24 tis. Mně v Letech stála podobná prohlídka 8 tis. Ale souhlasím, že pokud je strop třeba 80 tis. kč, pak asi FI + poctivá investice do údržby je lepší volba než VTEC a žádné prachy na údržbu navíc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model

6.12.2011 v 11:03 | Nahoru | #36

scalla píše: Kolem VTECu se toho už navykládalo... Nedávno byl kolega na velké prohlídce a nechal tam 24 tis. Mně v Letech stála podobná prohlídka 8 tis. Ale souhlasím, že pokud je strop třeba 80 tis. kč, pak asi FI + poctivá investice do údržby je lepší volba než VTEC a žádné prachy na údržbu navíc.



Ahoj .

Sebe nemuzes brat jako meritko, ty si rozeberes i zdravou motorku jen ze zvedavosti . Kdyz je ale nekdo talent jako ja, musi se smirit s odpornym servisem a pak ty prachy litaji . Asi budu po zaruce jezdit na servis k tobe

(reakce na) vfr800 r99 bo novější model

6.12.2011 v 11:34 | Nahoru | #37
scalla> proto jsem uvedl cenu samotných napínáků- pokud Honda chce 2800,- za jeden, vymění oba, vymění olej, tak si myslím, že min. 8000,- to bude, proto mi ta cena přijde reálná...
pokud by to člověk dělal doma, tak to bude kolem 4000,-

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model

6.12.2011 v 16:41 | Nahoru | #38
scalla> Můžeš rozepsat ten lepší podvozek u Vtec vs Fi?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model

6.12.2011 v 17:41 | Nahoru | #39
Paťa.> Tak za sebe pánové mohu říct že asi vyhraje Fi jaká to se uvidí. Co mě pobaví kdykoliv otevřu 254 témat je jak do sebe Fi versus v-tečkáři řežete

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model

6.12.2011 v 17:41 | Nahoru | #40
Paťa.> Tak za sebe pánové mohu říct že asi vyhraje Fi jaká to se uvidí. Co mě pobaví kdykoliv otevřu 254 témat je jak do sebe Fi versus v-tečkáři řežete

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model

6.12.2011 v 17:43 | Nahoru | #41

Paťa. píše: scalla> Můžeš rozepsat ten lepší podvozek u Vtec vs Fi?



V tom bych se Scalla zastal- V-tec má přední vidle pevnější- 43 vs. 41mm u Fi... srovnávací jízda mi to tak nějak potvrdila...čekám na krešnutého Horneta s USD a CBS

(reakce na) vfr800 r99 bo novější model

6.12.2011 v 17:44 | Nahoru | #42

Gahan37 píše: Paťa.> Tak za sebe pánové mohu říct že asi vyhraje Fi jaká to se uvidí. Co mě pobaví kdykoliv otevřu 254 témat je jak do sebe Fi versus v-tečkáři řežete



Sis všiml, že nemám rád V-teca?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model

6.12.2011 v 17:45 | Nahoru | #43

Gahan37 píše: Paťa.> Tak za sebe pánové mohu říct že asi vyhraje Fi jaká to se uvidí. Co mě pobaví kdykoliv otevřu 254 témat je jak do sebe Fi versus v-tečkáři řežete



taky se podivej ze je to furt dokola par lidi

ja na VTECu (zatim) nejel, ale znam z klubu dost lidi, kteri na nem jezdi a rozhodne nejsou nespokojeni. Na druhou stranu uznavam, ze nektera reseni z FI v Honde menit nemuseli, ale to neznamena, ze by ta motorka byla totalni srot, to v zadnem pripade neni. Proste je to o tom, kolik mas penez, co se ti libi a jak se ti na tom pojede, bez se nekam svezt a uvidis. IMHO ani s jednou neudelas chybu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model

6.12.2011 v 17:48 | Nahoru | #44

Petr_VFR píše: taky se podivej ze je to furt dokola par lidi

ja na VTECu (zatim) nejel, ale znam z klubu dost lidi, kteri na nem jezdi a rozhodne nejsou nespokojeni. Na druhou stranu uznavam, ze nektera reseni z FI v Honde menit nemuseli, ale to neznamena, ze by ta motorka byla totalni srot, to v zadnem pripade neni. Proste je to o tom, kolik mas penez, co se ti libi a jak se ti na tom pojede, bez se nekam svezt a uvidis. IMHO ani s jednou neudelas chybu.



Kdyby nechali Fi motor, tak mám V-teca možná i já...Ale Fi se mi pořád líbí a už ho nedám pryč, spíš jednou přijde 1200....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model

6.12.2011 v 17:49 | Nahoru | #45

VeFeRák píše: Kdyby nechali Fi motor, tak mám V-teca možná i já...Ale Fi se mi pořád líbí a už ho nedám pryč, spíš jednou přijde 1200....



uzs na ni jel?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model

6.12.2011 v 17:55 | Nahoru | #46
Petr_VFR> na 1200? ne...seděl, nejel, jen jsem přemýšlel, jak pohodlné je to sedlo pro baťůžka a jestli nesjíždí...v létě jsem zkoušel Busu a ZZR1400 a jako pěkný- táhne to jako kráva, ale ten Ř4 mi moc nevyhovuje- elektromotor bez vibrací...

(reakce na) vfr800 r99 bo novější model

6.12.2011 v 17:59 | Nahoru | #47

VeFeRák píše: Petr_VFR> na 1200? ne...seděl, nejel, jen jsem přemýšlel, jak pohodlné je to sedlo pro baťůžka a jestli nesjíždí...v létě jsem zkoušel Busu a ZZR1400 a jako pěkný- táhne to jako kráva, ale ten Ř4 mi moc nevyhovuje- elektromotor bez vibrací...



batuzek sjizdi, taky od pristiho roku bude nove sedlo .. ja ho nechal presit, sice jako ridici mi to nevadilo, ale zena pri delsich cestach brbla, ze ji tlaci zadek, tak dostala gel a ma to .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model

6.12.2011 v 18:04 | Nahoru | #48

VeFeRák píše: V tom bych se Scalla zastal- V-tec má přední vidle pevnější- 43 vs. 41mm u Fi... srovnávací jízda mi to tak nějak potvrdila...čekám na krešnutého Horneta s USD a CBS



Ty vidle - to jsem nevěděl

1 reakcí na tento příspěvek vfr800 r99 bo novější model

7.12.2011 v 10:37 | Nahoru | #49
bo neznamená nebo

(reakce na) vfr800 r99 bo novější model

7.12.2011 v 11:18 | Nahoru | #50

Paťa. píše: Ty vidle - to jsem nevěděl



V-tec má i delší kyvku...

Naposledy editováno 07.12.2011 11:21:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model

7.12.2011 v 14:03 | Nahoru | #51

Gahan37 píše: Paťa.> Tak za sebe pánové mohu říct že asi vyhraje Fi jaká to se uvidí. Co mě pobaví kdykoliv otevřu 254 témat je jak do sebe Fi versus v-tečkáři řežete



Fíčka si dycinky začínaj! Porád votravujou s těma zubatejma kolečkama...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model

7.12.2011 v 14:53 | Nahoru | #52

VOGELVFR píše: Fíčka si dycinky začínaj! Porád votravujou s těma zubatejma kolečkama...



Kdybys měl ty prima zkušenosti s řetízkama ve VF, tak bys chápal

Já už rozvodové řetězy v motorce nechci!

A V-Tec, to je taková smrtka s kosou, jen seknout...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model

7.12.2011 v 14:58 | Nahoru | #53

Starous68 píše: Kdybys měl ty prima zkušenosti s řetízkama ve VF, tak bys chápal

Já už rozvodové řetězy v motorce nechci!

A V-Tec, to je taková smrtka s kosou, jen seknout...



Příští rok je budu řešit No, snad to nebude tak strašný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model

7.12.2011 v 15:12 | Nahoru | #54

VOGELVFR píše: Příští rok je budu řešit No, snad to nebude tak strašný



Nebude to hrozné, jsou to jen dva řetízky a napínáky.
Spíš mě štve, že už to měli vychytané a hňupi v Hondě se vrátili k řetězům, a to je fakt škoda, nemluvě o sumě, co nasypali do vývoje ozubených kol. A ještě víc mě sere, jak to odůvodnili

Edit: napínákY

Naposledy editováno 07.12.2011 15:12:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model

7.12.2011 v 15:17 | Nahoru | #55
Starous68> no- 2x 2000,- napínáky a 2x 1800,- řetěz, vyměnit olej...zlatý kolečka

nevím, proč řetěz narvali i do 1200...se snad nepoučej

(reakce na) vfr800 r99 bo novější model

7.12.2011 v 15:26 | Nahoru | #56

VeFeRák píše: Starous68> no- 2x 2000,- napínáky a 2x 1800,- řetěz, vyměnit olej...zlatý kolečka

nevím, proč řetěz narvali i do 1200...se snad nepoučej



Bojím se, že ze stejného důvodu jako do V-Tecu - tvrdí, že hlučnost

Ale je v tom cena, to je jasné, že jo...

1 reakcí na tento příspěvek vfr800 r99 bo novější model

7.12.2011 v 15:39 | Nahoru | #57
No cena by to mohla být, ale když jsem se díval na katalogové ceny Fi a V-tecu, tak oba modely byly cca stejně drahý (hodně drahý), V-tec je nakonec i těžší, jestli se nepletu...kde jsou ty výhody?

A u vlajkové lodě (1200) je cena asi bezpředmětná, o kolik by to mohlo na konečné ceně narůst?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model

7.12.2011 v 16:09 | Nahoru | #58
honza511> Ahoj,rozhodli jsme se s přítelkou na VFR Fi a po Tvém tipu a zjištění technického stavu motky jsme udělali dnes rezervaci v Motobikes,ještě jednou diky.Marek

(reakce na) vfr800 r99 bo novější model

7.12.2011 v 16:12 | Nahoru | #59
Lazyfucker> Hm,to jsem nevěděl,doufám že to moc neva

(reakce na) vfr800 r99 bo novější model

7.12.2011 v 16:15 | Nahoru | #60

VeFeRák píše: No cena by to mohla být, ale když jsem se díval na katalogové ceny Fi a V-tecu, tak oba modely byly cca stejně drahý (hodně drahý), V-tec je nakonec i těžší, jestli se nepletu...kde jsou ty výhody?

A u vlajkové lodě (1200) je cena asi bezpředmětná, o kolik by to mohlo na konečné ceně narůst?



Levné - tím jsem nemyslel pro zákazníka, ale levnější výroba=větší zisk fabriky. Je to smutné, ale je to asi tak. Zkrátka, prodáme levnější VFR za stejnou cenu
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist