Uzavřeno 01.01.2012 v 21:37 uživatelem Gahan37
2 reakcí na tento příspěvek vfr800 r99 bo novější model
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model
scalla píše: ...Nevýhoda VTECu - první modely měly problémy s napínáky rozvodů (nic neopravitelného)...
min. 2x1800-2800,- bez práce a dalšího materiálu...nx9005 mi říkal, že výměna jeho kolegu vyšla na 8000,-
já bych šel do staršího typu, za 70 tis. se dá sehnat pěkná i s kuframa.
Tak hodně štěstí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model
VeFeRák píše: min. 2x1800-2800,- bez práce a dalšího materiálu...nx9005 mi říkal, že výměna jeho kolegu vyšla na 8000,-
Kolem VTECu se toho už navykládalo... Nedávno byl kolega na velké prohlídce a nechal tam 24 tis. Mně v Letech stála podobná prohlídka 8 tis. Ale souhlasím, že pokud je strop třeba 80 tis. kč, pak asi FI + poctivá investice do údržby je lepší volba než VTEC a žádné prachy na údržbu navíc.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model
scalla píše: Kolem VTECu se toho už navykládalo... Nedávno byl kolega na velké prohlídce a nechal tam 24 tis. Mně v Letech stála podobná prohlídka 8 tis. Ale souhlasím, že pokud je strop třeba 80 tis. kč, pak asi FI + poctivá investice do údržby je lepší volba než VTEC a žádné prachy na údržbu navíc.
Ahoj .
Sebe nemuzes brat jako meritko, ty si rozeberes i zdravou motorku jen ze zvedavosti . Kdyz je ale nekdo talent jako ja, musi se smirit s odpornym servisem a pak ty prachy litaji . Asi budu po zaruce jezdit na servis k tobe
pokud by to člověk dělal doma, tak to bude kolem 4000,-
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model
Paťa. píše: scalla> Můžeš rozepsat ten lepší podvozek u Vtec vs Fi?
V tom bych se Scalla zastal- V-tec má přední vidle pevnější- 43 vs. 41mm u Fi... srovnávací jízda mi to tak nějak potvrdila...čekám na krešnutého Horneta s USD a CBS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model
Gahan37 píše: Paťa.> Tak za sebe pánové mohu říct že asi vyhraje Fi jaká to se uvidí. Co mě pobaví kdykoliv otevřu 254 témat je jak do sebe Fi versus v-tečkáři řežete
taky se podivej ze je to furt dokola par lidi
ja na VTECu (zatim) nejel, ale znam z klubu dost lidi, kteri na nem jezdi a rozhodne nejsou nespokojeni. Na druhou stranu uznavam, ze nektera reseni z FI v Honde menit nemuseli, ale to neznamena, ze by ta motorka byla totalni srot, to v zadnem pripade neni. Proste je to o tom, kolik mas penez, co se ti libi a jak se ti na tom pojede, bez se nekam svezt a uvidis. IMHO ani s jednou neudelas chybu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model
Petr_VFR píše: taky se podivej ze je to furt dokola par lidi
ja na VTECu (zatim) nejel, ale znam z klubu dost lidi, kteri na nem jezdi a rozhodne nejsou nespokojeni. Na druhou stranu uznavam, ze nektera reseni z FI v Honde menit nemuseli, ale to neznamena, ze by ta motorka byla totalni srot, to v zadnem pripade neni. Proste je to o tom, kolik mas penez, co se ti libi a jak se ti na tom pojede, bez se nekam svezt a uvidis. IMHO ani s jednou neudelas chybu.
Kdyby nechali Fi motor, tak mám V-teca možná i já...Ale Fi se mi pořád líbí a už ho nedám pryč, spíš jednou přijde 1200....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model
VeFeRák píše: Kdyby nechali Fi motor, tak mám V-teca možná i já...Ale Fi se mi pořád líbí a už ho nedám pryč, spíš jednou přijde 1200....
uzs na ni jel?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model
VeFeRák píše: Petr_VFR> na 1200? ne...seděl, nejel, jen jsem přemýšlel, jak pohodlné je to sedlo pro baťůžka a jestli nesjíždí...v létě jsem zkoušel Busu a ZZR1400 a jako pěkný- táhne to jako kráva, ale ten Ř4 mi moc nevyhovuje- elektromotor bez vibrací...
batuzek sjizdi, taky od pristiho roku bude nove sedlo .. ja ho nechal presit, sice jako ridici mi to nevadilo, ale zena pri delsich cestach brbla, ze ji tlaci zadek, tak dostala gel a ma to .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model
VeFeRák píše: V tom bych se Scalla zastal- V-tec má přední vidle pevnější- 43 vs. 41mm u Fi... srovnávací jízda mi to tak nějak potvrdila...čekám na krešnutého Horneta s USD a CBS
Ty vidle - to jsem nevěděl
1 reakcí na tento příspěvek vfr800 r99 bo novější model
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model
Gahan37 píše: Paťa.> Tak za sebe pánové mohu říct že asi vyhraje Fi jaká to se uvidí. Co mě pobaví kdykoliv otevřu 254 témat je jak do sebe Fi versus v-tečkáři řežete
Fíčka si dycinky začínaj! Porád votravujou s těma zubatejma kolečkama...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model
VOGELVFR píše: Fíčka si dycinky začínaj! Porád votravujou s těma zubatejma kolečkama...
Kdybys měl ty prima zkušenosti s řetízkama ve VF, tak bys chápal
Já už rozvodové řetězy v motorce nechci!
A V-Tec, to je taková smrtka s kosou, jen seknout...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model
Starous68 píše: Kdybys měl ty prima zkušenosti s řetízkama ve VF, tak bys chápal
Já už rozvodové řetězy v motorce nechci!
A V-Tec, to je taková smrtka s kosou, jen seknout...
Příští rok je budu řešit No, snad to nebude tak strašný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model
VOGELVFR píše: Příští rok je budu řešit No, snad to nebude tak strašný
Nebude to hrozné, jsou to jen dva řetízky a napínáky.
Spíš mě štve, že už to měli vychytané a hňupi v Hondě se vrátili k řetězům, a to je fakt škoda, nemluvě o sumě, co nasypali do vývoje ozubených kol. A ještě víc mě sere, jak to odůvodnili
Edit: napínákY
Naposledy editováno 07.12.2011 15:12:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model
nevím, proč řetěz narvali i do 1200...se snad nepoučej
VeFeRák píše: Starous68> no- 2x 2000,- napínáky a 2x 1800,- řetěz, vyměnit olej...zlatý kolečka
nevím, proč řetěz narvali i do 1200...se snad nepoučej
Bojím se, že ze stejného důvodu jako do V-Tecu - tvrdí, že hlučnost
Ale je v tom cena, to je jasné, že jo...
1 reakcí na tento příspěvek vfr800 r99 bo novější model
A u vlajkové lodě (1200) je cena asi bezpředmětná, o kolik by to mohlo na konečné ceně narůst?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr800 r99 bo novější model
VeFeRák píše: No cena by to mohla být, ale když jsem se díval na katalogové ceny Fi a V-tecu, tak oba modely byly cca stejně drahý (hodně drahý), V-tec je nakonec i těžší, jestli se nepletu...kde jsou ty výhody?
A u vlajkové lodě (1200) je cena asi bezpředmětná, o kolik by to mohlo na konečné ceně narůst?
Levné - tím jsem nemyslel pro zákazníka, ale levnější výroba=větší zisk fabriky. Je to smutné, ale je to asi tak. Zkrátka, prodáme levnější VFR za stejnou cenu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |