Téma: Chcipani motoru u GSXR 1000
 
13.10.2007 v 18:29
zdarec lidi. Mam GSXR 1000 K1. A dneska jsem se byl project a zkoro pri kazdym podrazenim s meziplynem my motor chcipnul. Stava se mi to celkem casto ze motor chcipne i kdyz treba na volnobeh pridam pyn a pustim tak motor chcipne. Slysel jsem se se to stava ze jak to ma dve skrtici klapky tak ze nez se ten pocitac spomatuje tak ze to muze chcipnout. A tak nevim jak to mam delat aby my to nechcipalo kdyz podrazuju s meziplynem. A nebo bych mel meziplyn nedavat?

(reakce na) Chcipani motoru u GSXR 1000

13.10.2007 v 18:45 | Nahoru | #1
to snad neni možný mě se to ještě nestalo ;) .petr z depa>

Chcipani motoru u GSXR 1000

13.10.2007 v 19:15 | Nahoru | #2
mám K2 a taky bez problémů, ještě se mi to nikdy nestalo a často řadím dolů s meziplynem

Chcipani motoru u GSXR 1000

13.10.2007 v 19:16 | Nahoru | #3
U mě taky OK, asi to má rozjebaný když se o to asi nestará.

1 reakcí na tento příspěvek Chcipani motoru u GSXR 1000

13.10.2007 v 19:18 | Nahoru | #4
GSXRu bych nechtěl :/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcipani motoru u GSXR 1000

13.10.2007 v 19:42 | Nahoru | #5
Aladin>Protože by ti utrhla ruce :D

(reakce na) Chcipani motoru u GSXR 1000

13.10.2007 v 19:48 | Nahoru | #6
BK> *yes* :D :D :D

(reakce na) Chcipani motoru u GSXR 1000

14.10.2007 v 03:35 | Nahoru | #7
petr z depa>
Tak do toho pocitace pridej vice operatorove pameti nejlepe od operatora vodatel mobile a dej tam pevnejsi disky doporucuji znakcu fosna a synove a o neco disketovatejsi mechaniku nejlepe pomoci wifi kabelu atp. Do procesoru radsi nesahej jsou tam same nany a jeste by se ti vysypaly. Ale zaklad aby to nechcipalo tedy odborne receno aby se to netrhalo je grafika. Ta musi mit alespon 4 mb ram pameti samo zrejme v provedeni ddr 256 km za hodinu.

(reakce na) Chcipani motoru u GSXR 1000

14.10.2007 v 04:28 | Nahoru | #8
petr z depa>>
:D :D :D
Tos myslel vazne jo? Ty zpetnovazebni smycky tam bezi na stovkach Hz, mozna jednotkach kHz, pokud ti to chcipa, je neco spatne, normalne se ten pocitac opravdu "spomatovat" staci !

Chcipani motoru u GSXR 1000

14.10.2007 v 08:06 | Nahoru | #9
Me se to teda taky nestalo, ale slysel sem, ze zato muzou skrtici klapky :shy:

1 reakcí na tento příspěvek Chcipani motoru u GSXR 1000

14.10.2007 v 09:59 | Nahoru | #10
petr z depa>Jedna klapka je řízená elektronicky, ale ta se otvírá až tak v 5 tis otáčkách... Druhou si řídíš rukou. Tím to myslím nebude... ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcipani motoru u GSXR 1000

14.10.2007 v 15:35 | Nahoru | #11
Dolík ....>jsem se na to ted koukal a myslim si ze vzduch tam jde jiskru hazi znamena to ze tam nejde benzin. tim myslim ze elektronika a nebo nejaky ty cidla nefungujou jak by meli a nebo jsou blbe sestelovany. kdyz je motor studenej tak mi to pripadalo ze kdyz pridam plyn a pustim tak ze je to v poradku protoze mi to nechciplo. Ale jak se motor ohreje tak to dela. Ale kdyz pridam plyn cca na 3000otacek a pustim tak to vetsinou nechcipne ale jak pridam vic a pustim tak to vetsinou chcipne. A kdyz koukam na otackomer tak ta raficka se casto vychyli az o 1000otacek. To znamena mam volnobezny otacky 2000 pridam pustim plyn a otacky klesnou treba na 1000 a hned se zase vysplhaji na 2000. Samozrejme ze nemam volnobezny otacky 2000 to jsem poze ted zkousel je dat jestli by to taky chcipalo. Jeste jsem si myslel jestli by to nechtelo seridit to cidlo na polohu skrtici klapky jak je z boku. Ale motorku mam po serizeni a mechanik rikal ze to bylo rostelovany. Ale problem je furt tak co s tim?

Chcipani motoru u GSXR 1000

14.10.2007 v 15:47 | Nahoru | #12
Mám k1 a nedělá mi to,Hoď to do servisu

(reakce na) Chcipani motoru u GSXR 1000

15.10.2007 v 02:49 | Nahoru | #13
petr z depa>
Nedelalo to pred serizenim a ted to ma jako byt serizene a dela to? Tak cim to asi je?

1 reakcí na tento příspěvek Chcipani motoru u GSXR 1000

15.10.2007 v 13:19 | Nahoru | #14
petr z depa>ahoj, mám taky K1 a mám stejný problém. Chcípá mi to po protočení plynem v neutrálu (když stojím na místě) nad 5000 ot./min. Zkoušel jsem seřizovat podtlaky a tím to není. Když mi motorka dlouho stojí tak se po nastartování rozsvítí kontrolka F1. Tak nevím jestli to nemá spojitost. Mám ale dojem, že to dělá výfuková přívěra která se nestačí vrátit do zákl. pozice. Chystám se ji promazat přes zimu.

Při jízdě mi to nedělá. Zkoušel jsem i zvýšit volnoběh, ale taky to není ono. Sice to už nechcípalo, ale zase to nepřirozeně řvalo, když jsem stál třeba na křižovatce. Tak jsem to radši dal zpátky. Teď akorát netůruju na místě a v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcipani motoru u GSXR 1000

15.10.2007 v 13:33 | Nahoru | #15
petr z depa>Tento problém jsem měl loni na K5 tak jsem to hodil do servisu na seřízení a byl pokoj. Ale nevím co přesně tam bylo... Takže hoď to do servisu a budeš mít klid...

(reakce na) Chcipani motoru u GSXR 1000

15.10.2007 v 13:58 | Nahoru | #16
petr z depa>Může to být špatně nastavený snímač polohy škrtících klapek,vadné některé čidlo,netěsnost sacího,nebo výfukového potrubí.Zajeď za někým,kdo Ti to připojí na počítač a udělá diagnostiku motoru,takhle to je bádání a abys to neudělal ještě horší.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcipani motoru u GSXR 1000

15.10.2007 v 15:08 | Nahoru | #17
pepa: no suza ma autodiagnostiku primo v ridici jednotce... pokud nesviti kontrolka FI tak si to mysli ze je vse OK.....

petr: skrtici klapka je na volnobeh v podstate zavrena a vzduch jde mimo... takze i kdyby druhy klapky se vracely pomalu nemelo by to delat tohle....
ja sem se s timhle jevem u gsxr nesetkal, kouknu se po zahranicnich forech jestli nekdo neresil podobnej problem a poslal bych ti info na mejl, u tyhle strikacky se nastavujou v podstate 3 veci.... poloha skrticich klapek ovladanejch plynem, poloha skrticich klapek ovladanejch servem(to asi mechanici nedelaj, ale nevim jestli to muze delat podobny psi kusy co ti to dela) a synchronizace.... me osobne se nezda ani jedno.... podival bych se jestli vsude tesnej podtlakovy hadicky co jsou napojeny na ty "karbece" nektery jsou zaslepeny, tak jestli ty cepicky nejsou praskly.... to samy podtlakovy vedeni k cidlu podtlaku v sani, profouknout a znova zacvaknout konektor tohodle cidla(je vzadu na airboxu tusim) ....

a mozna vec kterou bych skouknul jako prvni.... treba TL tohle delaj kdyz dojizdim trosku ostreji na krizovatku, dobrzduju tak taky zdechne.... kdyz je malo benzinu v nadrzi....

takze koukni jestli uz nejsi s benalem podne, pripadne jestli neni ucpanej filtr v palivovy pumpe..... pak uz jsou to tezsi veci... jestli je v railu u vstriku spravnej tlak, jestli nejsou ucpany vstriky......

takhle po netu tezko radit..... ale pro zacatek muzes zkusit neco z toho....

(reakce na) Chcipani motoru u GSXR 1000

15.10.2007 v 19:31 | Nahoru | #18
assassin>diky moc za rady vyzkousel jsem vsechno profouknul a nic porad chcipe. Ale kdyz jsem chtel profouknout hadicku z karburatoru do toho ventilu co ma rozvody hadicek do ventilovyho vika a ta profouknot nejde tak nevim jestli je to normalni a nebo ne. A kdy by jsi se mi mrknul na ty zahranicni fora byl bych moc rad. jsem zkousel jestli to chcipne i pri studenym motoru a chcipne.

(reakce na) Chcipani motoru u GSXR 1000

15.10.2007 v 19:54 | Nahoru | #19
Michal GSXR 1000 #21>chtel jsem se zeptat kam davas motorku do servisu? Jestli by mi neporadili jaka nejcastejsi zavada je pri tomhle problemu diky.

(reakce na) Chcipani motoru u GSXR 1000

16.10.2007 v 13:10 | Nahoru | #20
assassin>Ano diagnostiku to má přímo v jednotce,ale když bude snímač špatně nastavený a ne nefuńkční,tak to chybu nezjistí.To samé v případě že čidlo bude snímat trochu jinou hodnotu,to zjistíš jeho změřením.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist