1 reakcí na tento příspěvek Originální řetězovka
1 reakcí na tento příspěvek Originální řetězovka
2 reakcí na tento příspěvek Originální řetězovka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Originální řetězovka
1 reakcí na tento příspěvek Originální řetězovka
alpiniště píše: Marťas52> tomu nevěř má minimalně 50 az 60 neli víc to nepoznaš vem si za 10 let na ni najeli 32000 já za sezonu mam 13 000 a to jsem skoro nejezdil je z nemecka a pritažena to bude na 100% stočení hlavně jak vypada zjevem kilometry neřeš kdyz chces mít jistotu kup si novou tam je 100% že je nová
Hele občas se naskytne hezkej kousek, i já měl to štěstí
A co se týče km - znám lidi, co na to taky nemaj čas a najezdí dost málo - třeba já najel průměrně ani ne 2500km za rok na gixxeru
Co se týče fotky - první majitel (pokud byl teda jen jeden) asi neměl absolutně ponětí o tom jak se starat o řetěz
1 reakcí na tento příspěvek Originální řetězovka
1 reakcí na tento příspěvek Originální řetězovka
Obvykle to bazar stoci, to je proste u nas v kotline takova tradice. A jestli kupujes primo u toho co to dotahnul tak se ho zeptej jestli ti da kontakt na puvodniho majitele .
Jeslti je to bazar tak staceni normal a jestli to chtel ten clovek pro sebe a tudiz neni bazar a zabavuje se toho tak bych zbystril, protoze neco nebude OK.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Originální řetězovka
Marťas52 píše: No motorka vypadá právě zachovale pěkně až na to že byla položená trochu je chytnutý i chladič ale byl zpravovaný. na co si dávat teda pozor ?
Na co si dávat pozor?
Prodejce tvrdí, že má motorka něco, co ve skutečnosti nemá, takže ti s velkou pravděpodobností lže i o počtu najetých kilometrů...
Nevím jak pro Tebe, ale pro mě se takovým jednáním stává prodejce nedůvěryhodným a dávám od něho ruce pryč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Originální řetězovka
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Originální řetězovka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Originální řetězovka
alpiniště píše: Marťas52> si spočítej i kdyby najel ročně 5000km čož je nerealny ja musim bejt na moto kazdej den tak by měla mít 50 000km a má 32 takže jedine že by skoro nejezdil takže by najel 3200 ročně to je uplná blbost
Jestli ti připadá sezónní nájezd 5000km nereálnej, tak si taky asi slušněj exot
Kolikrát tu byla anketa na to kolik za rok najedeme a skoro půlka lidí se celkem v klidu vešla do těch Tvých "nereálných" 5000km...
1 reakcí na tento příspěvek Originální řetězovka
Marťas52 píše: No tam je právě veliký tahák že má 25 kw a to má málo která fka a ještě ve sportu. No hold do motoru člověk nevidí tak je to risk nebo co odchází u takových motorek nejdříve dejme tomu kdyby měla motorka 50 000 co by bylo na výměnu ? A kdy se dělají rozvody ?
kdyby měla najeto 50 tisíc km, tak ty rozvody cca přes 10 tisícema km
E: motorek s 25kW je kupa, záleží jen na tom, jestli si chceš koupit motorku nebo šrot Hezký Fko 2001 25kW prodává uživatel Navigator (70t Kč), já prodávám gixxera 600 K1 25kW (60t Kč) - stačí jen hledat
Naposledy editováno 05.12.2011 18:29:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Originální řetězovka
Ale ty zkazky, ze to mel deda na jezdeni do kostela, popripade babicka stim jezdila na pastvu atd jsou komicky. Jsem videl "udajne" 30tis Alpa, patrali jsme patrali a dopatrali jsme se k tomu, ze Alp jezdil jako postovni motorka a mel nalitano ke 150 tis.
2 reakcí na tento příspěvek Originální řetězovka
kontrola vizuálniho stavu a laku
kontrola všech částí motocyklu (jestli něco nechybí - blinkry, zrcátka ...)
jak vypadají plasty, plechy - poškrabané, svařované, opravovane laminátem?
v jakem stavu je sedlo - ma originalní potah, je prosezené?
co pneumatiky - hloubka vzorku, jsou prořezané?
jakou barvu ma brzdovka - není hnědá, je jí dost?
je dost chladící kapaliny, není v ní olej - těsnení pod hlavou, prasklá hlava
kontrola kotoučů - jak jsou sjeté, rovnoměrnost sjetí?
kontrola brzdových desek
nejsou naražené ráfky, vůle v kolech - pečlivá kontrola - moto na hlavní stojan a otáčet koly
netečou přední vidle - stahnout prachovky a podívat se
sahnout rukou na motor a zjistit, jestli je úplně studený
nekape z motoru olej - není motor od oleje (celý motor prohlídnout) - těsnění
na hlavním stojanu zkusit vůli zadni kyvky - opotřebení
zkusit vůli v krku řízení a v předních tlumičích - opotřebení
několikrát propérovat předek i zadek - jak tlumí? - opotřebení
otočit řidítkama do strany až nadoraz - je celý pohyb plynulý?
sednout na moto a parkrát nohou vyklopit bočni stojan a postavit na něj moto
nema bočni stojan vůli, neni křivý nebo krátký? - bourané moto
zkusit zmáčknout páčku přední i zadní brzdy - není moc měkká? - těsnění, odvzdušnění
zkusit zmáčknout páčku spojky
kontrola světel (tlumená, dálková), blinkrů (přední, zadní)
brzdová světla - přední i zadní brzda, troubení, světelná houkačka
zapnout zapalování - fungují kontrolky neutrálu, mazání a podsvícení budíku?
nastartovat motor a nechat ho trochu zahřát - jak chytá?
hned po nastartovaní sáhnout na svody - jsou stejně teplé, nejede motor na 3 válce?
poslechnout motor z obou stran při přidavání plynu
na okamžik zacpat výfuk a poslechnout se zacpaným
sednout na moto, zkusit zařadit a vyřadit jedničku - jde snadno najít neutrál?
vyjet na testovací jízdu - zpočátku v klidu a po ohřátí motoru tomu pořadně naložit
jde snadno řadit, neklouže spojka, co vibrace, nestřílí do výfuku (nastavení karburátoru)?
jak se chová v zatáčkách, netáhne na jednu stranu, neklepou se řidítka? Bouraná, vůle v krku, oskákané pneu
na rovném useku při menší rychlosti pustit řidítka - netáhne na stranu? Bouraná, nevhodné pneu, kola nejsou v ose.- vyzkoušet brzdy - brzdí dobře, nevadnou?
po příjezdu z projižďky chcípnout a pak nastartovat - jak chytá za tepla?
zkusit, jak jde do otáček a jak se vrací na volnoběh
parkrát vytočit motor do červenýho a přitom sledovat kouř z výfuku
neni kouř černý? Pak by to signalizovalo, že motor žere olej a má už něco najeto
je dobré změrit tlaky ve válcích
pokud to majitel dovolí vyndat svíčku a podle barvy určit jak pálí
Pokud to vše uděláš, budeš mít celkem jistotu...
Naposledy editováno 05.12.2011 18:30:20
neni kouř černý? Pak by to signalizovalo, že motor žere olej a má už něco najeto. "kdyby žral olej nemel by bejt ten kouř náhodou modrej kdyz je černej tak je smes v prdeli ne ?"
Naposledy editováno 05.12.2011 18:34:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Originální řetězovka
Naposledy editováno 05.12.2011 18:37:41
2 reakcí na tento příspěvek Originální řetězovka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové čerpadlo Honda CBR 600F Sport | Doko | 8 | 15.5.2024 v 10:39 Anti |
Homologovaný vyfuk CBR Honda CBR 600F Sport | djbell | 7 | 14.7.2023 v 18:22 Johny_Servis |
Co to je Honda CBR 600F Sport | RTSbike | 12 | 5.4.2023 v 06:26 Mňojo |
Predne kotuce Honda CBR 600F Sport | juri23 | 12 | 3.6.2022 v 20:10 hycomat |
Funkce zaslepených podtlakových had... Honda CBR 600F Sport | pakolo | 7 | 2.5.2022 v 13:02 gerrik |