Téma: Nejmene mrtvych motorkaru za deset let!!!

4.12.2011 v 19:13
Nejmene mrtvych motorkaru za deset let doposud zemrelo na ceskych silnicich 72 motorkaru,coz je nejmene od roku 2001!!!
Od roku 1990 zemrelo na nasich silnicich 1693 motorkaru
1 2 3

Nejmene mrtvych motorkaru za deset let!!!

5.12.2011 v 10:46 | Nahoru | #61
letosek byl slabej.. ja necelych 5tkm... k vanocum jsem si chtel koupit novy desky a sprcku na predek, striknout kola a poresit volnobezku.. nakonec jsem si s mladou k vanocum dali hypoteku, takze pristi rok bude jeste slabsi....

Naposledy editováno 05.12.2011 10:49:14

2 reakcí na tento příspěvek Nejmene mrtvych motorkaru za deset let!!!

5.12.2011 v 11:28 | Nahoru | #62

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejmene mrtvych motorkaru za deset let!!!

5.12.2011 v 11:30 | Nahoru | #63

dewwil píše: Já letos najel cca 33tkm a ještě lítám, radši co mě ty najetý km stály nepočítám, jezdím pro radost, ale fakt je, že už tuhle sezonu jsem tolik motorek nepotkal... A že chcalo není argument, prostě jste moc zhýčkaní, já skočím do šprcky a jedu, aspoň mě to mokro jindy nemůže překvapit

5.12.2011 v 11:55 | Nahoru | #64

Negativ píše: No ja letos 13kKm, ale nedovolil bych si nikoho soudit

Já nikoho nesoudil. Najel bych víc km ale nebyl čas. Kolik kdo najede km je jedno. Hlavně že ho to baví.

Nejmene mrtvych motorkaru za deset let!!!

5.12.2011 v 12:01 | Nahoru | #65
Letošek byl slabej jen něco málo přes 5k km přišlo zranění kolene operaci sem odkládal až na konec sezony chtěl sem jezdit ale i tak to kolem mě hodně zesláblo lidi sou zhejčkaný.Říkam kámošovi na jaře jedem k nám na moravu se podívat a on noo já bych radši jel autem přece jenom je to pohodlnější nemusim brát bágly tak říkam ty vole k čemu máš tu motorku v plechárně budeš jezdit jako dědek.

1 reakcí na tento příspěvek Nejmene mrtvych motorkaru za deset let!!!

5.12.2011 v 12:07 | Nahoru | #66
OMG a proč je tohle téma v sekci Motosport světové podniky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejmene mrtvych motorkaru za deset let!!!

5.12.2011 v 12:09 | Nahoru | #67

Boss.trx850 píše: To teda klobouk dolu za těch 33tis.km. To bych nedal ani finančně, ani časově a už vůbec si to nedokážu předstvit. To jezdíš na motorce i do práce ne?

5.12.2011 v 12:17 | Nahoru | #68

fockewulf: OMG a proč je tohle téma v sekci Motosport světové podniky?

Protože jan26 jinam nechodí, nepíše a nezakládá ankety

5.12.2011 v 13:29 | Nahoru | #69

Najel jsem 30tis. od dubna do listopadu a zdálo se mi že jsem skoro vůbec nejezdil...chtěl jsem víc...ale někdy počasí a tež se musí občas do rachoty a rodina...jo a do práce nebo pro rohlíky nejezdím to mě nebaví Takže těch 30tis. není nic moc, normálka pro každého kdo chce

Naposledy editováno 05.12.2011 13:30:33

5.12.2011 v 15:04 | Nahoru | #70
čydlo> tak tak, když se chce tak to jde, já to mám do háku 32 km, takže se i projedu

5.12.2011 v 15:04 | Nahoru | #71

dewwil píše: jj, každej den i do práce, po práci vyjížďka a o víkendech to samý a km naskakujou a naskakujou, no jinak to máš 5x oil s filtrem, 2x svíce, hafo mazání na řetěz + jiný věci jako full exhaust system Shark(jetej), regulátor dobíjení, 4x zadní guma, 2x přední guma, 2 x destičky, přední kotouče(jeté), G-pack by Assassin, baterka, a pak tak 30l kávy v Davli a jinde A už to nepočítám, bo se na to příští sezónu vyprdnu

OMG to projezdím za 5 let! SNažím se najet co nejmíň hlavně po obyčejnejch nudnejch silnicích. Každej kilometr je svátek. Letos 7000 a jen 150 km z 300ZHG domů bylo po státovce o ničem.

5.12.2011 v 15:26 | Nahoru | #72

5.12.2011 v 15:30 | Nahoru | #73

dewwil píše: ... A že chcalo není argument, prostě jste moc zhýčkaní, já skočím do šprcky a jedu, aspoň mě to mokro jindy nemůže překvapit

5.12.2011 v 15:45 | Nahoru | #74
dewwil> no každej to má jinak, já to mám na hraní. Taky jsem jezdíval jeden rok do práce na noční. Najel jsem přes 10 tis. A víš kde jsem byl? Nikde. A ještě samý mlhy, večer zase honem honem abych přijel včas.. Nenene...

5.12.2011 v 16:07 | Nahoru | #75

Stev píše: Taky sem to dřív takhle bral ale postupně jsem došel k názoru, že stejně jako pivo piju jenom studený, tak na motorce jezdím jen když je hezky, jinak mě to nebaví

Jj, mě to baví právě za každýho počasí, pokud není ledovka, ale pívo taky jen studený

5.12.2011 v 16:12 | Nahoru | #76
hiffson> njn, já když měl ještě DR600 tak jsem z toho slezl až když byl led a -20°C, jenže to už je sakra dávno...Letos si dávám osobáček, jinak jsem to odložil už koncem října, ale to už chumelilo...Ale zítra už jedu nejspíš opravdu naposled, už mě honí lakýra ať mu to dovezu a ještě servis, takže už to musím odstavit abych to stihnul do jara....

5.12.2011 v 16:47 | Nahoru | #77

1100Virago píše: Protože jan26 jinam nechodí, nepíše a nezakládá ankety

ajo, tak to dá rozum

5.12.2011 v 21:25 | Nahoru | #78

dewwil píše: hiffson> Jj, jsou i tací co najedou i míň, ale mám motorku od toho abych na ní jezdil, sice vím, že ji už se stávajícími 134tkm na tacho neprodám(ani nechci), ale zas je to důkaz toho, že motorka najede neskutečnej počet km a to tam jsou ještě origo rozvoďáky a najela to jen s pravidelnými servisními intervaly(oil, filtr, svíce, seřízení ventilů)

Ještě jednou klobouk dolů.
Já do práce jezdím na kole-mám to 2km a to nemá cenu trápit motor. Ani by se nazahřál, a odpoledne už se mi típádem ne vždy, chce štřáchat přes celé město do garáže-takže tím pádem šetřím motorku pro příští generaci!

1 reakcí na tento příspěvek Nejmene mrtvych motorkaru za deset let!!!

5.12.2011 v 21:54 | Nahoru | #79

5.12.2011 v 22:07 | Nahoru | #80

Boss.trx850 píše: Speciálně u tvojí TL jsem zvědavý kolik je teoretické maximum toho motoru. Jsi asi jeden z mála lidí v ČR, co má na tacho více než 100tis.km.
Ještě jednou klobouk dolů.

no ještě je tu V-Twin a ten už má taky na TL1000R přes kilo najeto

6.12.2011 v 02:48 | Nahoru | #81

Danny350 píše: Blbost úplná, na tomhle má zásluhu akorát tak hnusný počasí a drahej benál. Mozek nelze léčit.

no, nezapomeň na přirozenou selekci....

6.12.2011 v 18:16 | Nahoru | #82

Lucky-Jarda píše: Docela mě mrzí že statistika nerozlišuje mezi zabil se a byl zabit.

Přesně tak většina je v tom nevině a už sou pod kytkama bohužel tak to je někerý lidi za volantem sou fakt hovada