2 reakcí na tento příspěvek Změna zadní rozety
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zadní rozety
JMCH píše: tak dej o zub větší kolečko do motoru, to je prej jak 3 zuby na rozetě já to tak dal u alpa a pohoda
Nezlob se na mě, ale než schánět kolečka a rozebírat převodovku, je pro mě jednoduší fouknout jinou rozetu. Protože jinak bych měl já o kolečko víc . Vím že budu muset více řadit a že to bude línější. Přesto jsem v tomto ohledu odhodlaný
1 reakcí na tento příspěvek Změna zadní rozety
2 reakcí na tento příspěvek Změna zadní rozety
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zadní rozety
alpiniště píše: mas primar sekundár tak myslel to malí kolečko co je na vystupní hřídele z motoru
Do primaru to určitě nemyslel, primar je klika-spojka
Myslel to na výstupní hřídel z motoru, což je sekundár
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zadní rozety
Naposledy editováno 17.11.2011 20:18:49
vale46kart píše: Do primaru to určitě nemyslel, primar je klika-spojka
Myslel to na výstupní hřídel z motoru, což je sekundár
To je jedno, je to jen slovíčkaření, mě jde spíše o princip. Jinak díky že jses mě zastal a potvrdil že nejsem až takový neznalec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zadní rozety
alpiniště píše: OrbisMetallum> tak ve škole dávej pozor kdyz das malí kolecko do predu a do zadu das vetší bude to mít vetsí sílu a mensí maximalku kdyz to das naopak velky do predu a malí do zadu tak ztratís urcitou sílu a le zase to pojede rychlejš na maximalku ale bude to mít prd sílu takze budes řadit jak blbec
A teď mi řekni jakej bude rozdíl v tom když:
nechám přední kolo a zadní menší => větší fofry, menší síla
Přední kolo větší zadní nechám => větší fofry, menší síla
Naposledy editováno 17.11.2011 20:28:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zadní rozety
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zadní rozety
OrbisMetallum píše: alpiniště> přední má 13 zoubků :) To ale měnit nehodlám. Jen mi řekněte jestli mám dozadu fláknout 41, nebo 40 zubů :D
1. tady - http://www.gearingcommander.com/ si vykalkuluj jaký převod by se ti hodil. Upozorňuju že je to převod teoreticky - když ho dáš moc do rychla možná té úžasné teoretické maximálky nikdy nedosáhneš a akcelerace nebude stát za nic.
2. obecně je lepší měnit kolečko vepředu protože to je levnější (stojí míň než rozeta) a hlavně většinou nemusíš zmenšovat/zvětšovat řetěz! Což při třech zubech vzadu musíš skoro na 100%.
Ale opravdu zvaž jestli to má cenu zkoušet - můžeš taky zjistit že to skoro nezrychluje a nakonec že to nepojede ani těch 100km/hod a když tak na 4ku a pětka ti bude k ničemu.
Jo a kolečko/rozetu ti určitě seženou/vyrobí třeba tady www.contra.cz
Naposledy editováno 17.11.2011 21:09:57
Přes to, že mi to všichni rozmlouváte, tak koupím s mladistvou nerozvážností rozetu s 41 zuby. Nemůže se stát nic horšího než že tam vrazím zase tamtu zpátky :)
Všem zůčastněným děkuji.
OrbisMetallum píše: Je tak sem to kus vola :D Ale je to úplně jedno, účinek bude stejný jestli změním primár nebo sekundár (ještě že máme ve škole mechaniku kde se to učíme )
a co bude levnejsi?rozeta nebo kolecko? za rozetu das 2krat tolik co za kolecko...ale proc to delat jednoduse,kdyz to jde slozite
1 reakcí na tento příspěvek Změna zadní rozety
OrbisMetallum píše: Přesně tak Hlavně jsem línej schánět kolečko
precti si jeste jednou,co jsem napsal...ten Branik ti uz asi vyplachl mozek male retezove kolecko bude stat treba 300...rozeta kolem 600...ale konecne jsme u toho,proc si furt stojis za tou rozetou
Naposledy editováno 17.11.2011 22:15:53
1 reakcí na tento příspěvek Změna zadní rozety
OrbisMetallum píše: Protože se prostě bojím že na tom kolečku to bude ohromný rozdíl, zato na tý rozetě to půjde lépe ukočírovat. Dle mého názoru
aaano,ale jak jsi sam napsal:
Hlavně jsem línej schánět kolečko
Naposledy editováno 17.11.2011 22:26:58