globalmoto_kveten





Téma: Jaky 4-kolovy povoz pro "zabavu"
 
14.11.2011 v 15:01
Zdarec bando,

vim, motorky atd ... nicmene na ne koukam kazdy den, tak vymyslim blbosti... Mam hrisny myslenky poridit si jakousi ctyrkolovou "vec". Moje pozadavky jsou, aby me to proste bavilo, nemusi to byt bezpodminecne konma, ale aby to auto melo proste nejakou dusi. Moje predstavy jsou limitovany cenou cca 70 - 80 000Kc. Spotrebu zas az tolik neresim, jelikoz bych to videl na opravdu male kilometrove probehy.

Zatim jsem koukal na:
- Jaguar XJ6 kolem roku 1995, zde jsou problemem nevyzpztatelne zavady
- Camaro
- stary Minicooper - tady zatim asi nejnizsi cena, udrzba za par penez

Co by napadlo vas? Mate nekdo nejaky takovyhle auticko pro radost?

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Jaky 4-kolovy povoz pro "zabavu"

15.11.2011 v 18:05 | Nahoru | #121
tady par hracek od nas......TVR trosku drazsi teda....potom lotus tak na hranici, no a pak jaguar kteryho uz bych mel doma, nebejt tady tak strasne draha pojistka

1 reakcí na tento příspěvek Jaky 4-kolovy povoz pro "zabavu"

15.11.2011 v 18:08 | Nahoru | #122
jinak ty XJ6 tu rozdavaj skoro zadara

(reakce na) Jaky 4-kolovy povoz pro "zabavu"

15.11.2011 v 18:11 | Nahoru | #123

Rampa89 píše: assassin> Co vím, tak to má normálně pořád "v odhlášce" na anglických dokladech s anglickou "stk". Takových aut tu jezdí víc, na prodej je tam takhle aji jedna supra mkIV, od někoho jiného. Ohledně přihlášení, taky se to tam řešilo, existuje na to nějakej postup, údajně se dá přihlásit i lhd, ale pak se to prý už nedá zase prodat dál.

E: Každopádně víc info ti o tom poskytne přímo ten prodejce.



s LHD to prihlasit jde pokud jses majitel v UK.....tudiz si to na sebe prihlasit v UK a pak to prihlasis v cechach....

Naposledy editováno 15.11.2011 19:20:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky 4-kolovy povoz pro "zabavu"

15.11.2011 v 18:17 | Nahoru | #124

Londoner píše: jinak ty XJ6 tu rozdavaj skoro zadara


Ty vole kolik že je libra?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky 4-kolovy povoz pro "zabavu"

15.11.2011 v 18:17 | Nahoru | #125

Dave81 píše: Není, jsou i ostřejší, já nevím jak se to tenkrát značilo, sem byl ještě mládě :) Ty jak sem strká assasin jsou krásný, to bych jednou chtěl, a jde mi spíš o vzhled a stačila by i slabší verzička, ono 130 kW taky neni málo a mohlo by to být "trvanlivější" a levnější na svezení.



Lancia Delta HF 4 WD (1985-1987): model 831AB*019. Motor 831B5*000. DOHC 84 x 90 mm, 1995 cm³; Kompresní poměr 8:1, 2 ventily na válec. Maximální výkon 165 koní (DIN) při 5500/min a největší krouticí moment 283 Nm při 3500/min. Rozdělení krouticího momentu na přední/zadní nápravu v poměru 56/44 %. Vpředu jednopístkové brzdy Girling s plovoucími třmeny, vzadu plovoucí jednopístkové brzdové třmeny Bendix. Pohotovostní hmotnost 1180 kg. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,8 s, maximální rychlost 208 km/h.

Lancia Delta HF Integrale (1987-1989): model 831AB*024. Motor 831C5*000. DOHC 84 x 90 mm, 1995 cm³; Kompresní poměr 8:1, 2 ventily na válec. Maximální výkon 185 koní (DIN) při 5500/min a největší krouticí moment 294 Nm při 3500/min. Rozdělení krouticího momentu na přední/zadní nápravu v poměru 56/44 %. Vpředu jednopístkové brzdy Girling s plovoucími třmeny a kotouči 284 x 22 mm, vzadu plovoucí jednopístkové brzdové třmeny Bendix a kotouče 227 x 10,9 mm. Pohotovostní hmotnost 1215 kg. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,9 s, maximální rychlost 215 km/h, sprint na 1 km z místa za 27,8 s.

Lancia Delta HF Integrale 16v (1989-1991): model 831AB*026. Motor 831D5*000. DOHC 84 x 90 mm, 1995 cm³; kompresní poměr 8:1, 4 ventily na válec. Maximální výkon 196 koní (CEE) při 5750/min a největší krouticí moment 298 Nm při 3000/min. Rozdělení krouticího momentu na přední/zadní nápravu v poměru 47/53 %. Vpředu jednopístkové brzdy Girling s plovoucími třmeny a kotouči 284 x 22 mm, vzadu plovoucí jednopístkové brzdové třmeny Girling a kotouče 227 x 10,9 mm. Pohotovostní hmotnost 1250 kg. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,7 s, maximální rychlost 220 km/h, sprint na 1 km z místa za 26,1 s.

Lancia Delta HF Integrale Kat (1989-1992): model 831AB*024S. Motor 831C5*046. DOHC 84 x 90 mm, 1995 cm³; Kompresní poměr 7,5:1, 2 ventily na válec. Maximální výkon 181 koní (CEE) při 5500/min a největší krouticí moment 291 Nm při 3250/min. Rozdělení krouticího momentu na přední/zadní nápravu v poměru 47/53 %. Vpředu jednopístkové brzdy Girling s plovoucími třmeny a kotouči 284 x 22 mm, vzadu plovoucí jednopístkové brzdové třmeny Girling a kotouče 227 x 10,9 mm. Pohotovostní hmotnost 1255 kg. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,9 s, maximální rychlost 215 km/h, sprint na 1 km z místa za 27,9 s.

Lancia Delta HF Integrale Evoluzione (1991-1993): model 831AB*027. Motor 831E5*000. DOHC 84 x 90 mm, 1995 cm³; Kompresní poměr 8:1, 4 ventily na válec. Maximální výkon 205 koní (CEE) při 5750/min a největší krouticí moment 298 Nm při 3000/min. Rozdělení krouticího momentu na přední/zadní nápravu v poměru 47/53 %. Vpředu čtyřpístkové brzdy Brembo s pevnými třmeny a kotouči 281 x 24 mm, vzadu plovoucí jednopístkové brzdové třmeny Girling a kotouče 240,5 x 10,9 mm. Pohotovostní hmotnost 1310 kg. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,7 s, maximální rychlost 220 km/h, sprint na 1 km z místa za 26,1 s.

Lancia Delta HF Integrale Evoluzione Kat (1992-1993): model 831AB*028. Motor 831C5*046. DOHC 84 x 90 mm, 1995 cm³; Kompresní poměr 7,5:1, 2 ventily na válec. Maximální výkon 177 koní (CEE) při 5250/min a největší krouticí moment 291 Nm při 3250/min. Rozdělení krouticího momentu na přední/zadní nápravu v poměru 47/53 %. Vpředu čtyřpístkové brzdy Brembo s pevnými třmeny a kotouči 281 x 24 mm, vzadu plovoucí jednopístkové brzdové třmeny Girling a kotouče 240,5 x 10,9 mm. Pohotovostní hmotnost 1315 kg. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,8 s, maximální rychlost 215 km/h, sprint na 1 km z místa za 27,8 s.

Lancia Delta HF Integrale 16v Kat (1993-1994): model 831AB*029. Motor 831E5*046. DOHC 84 x 90 mm, 1995 cm³; Kompresní poměr 8:1, 4 ventily na válec. Maximální výkon 215 koní (CEE) při 5750/min a největší krouticí moment 304 Nm při 2500/min. Rozdělení krouticího momentu na přední/zadní nápravu v poměru 47/53 %. Vpředu čtyřpístkové brzdy Brembo s pevnými třmeny a kotouči 281 x 24 mm, vzadu plovoucí jednopístkové brzdové třmeny Girling a kotouče 240,5 x 10,9 mm. Pohotovostní hmotnost Pohotovostní hmotnost 1325 kg. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,7 s, maximální rychlost 220 km/h, sprint na 1 km z místa za 26,1 s.

Delta S4 - závodní

Speciál vyvinutý pro pro skupinu B - sportovní vozy - dle řádů FIA. Počet vyrobených kusů: 200. Karoserie byla tvořena příhradovým rámem z chrommolibdenových trubek s vlepenými voštinovými sendviči z Nomexu a Kevlaru. Soutěžní vozy byly navíc vybavovány vnitřním duralovým bezpečnostním rámem Heigo. Motor Abarth byl umístěn podélně za předními sedadly a byl mírně skloněn vlevo. Blok válců i hlava válců byly vyrobeny z lehkých slitin. Klikovou skříní procházel hnací hřídel pravého zadního kola. Zdvihový objem motoru byl 1759 cm³, přeplňování v nízkých otáčkách mechanickým dmychadlem Volumex (Roots), od 4000/min byl kompresor vyřazen z činnosti a o přeplňování se staralo turbodmychadlo KKK K26. Maximální výkon komerční verze Stradale byl 250 koní, soutěžní speciály disponovaly výkonem při představení 400 koní (294,4 kW při 8000/min.), během sezony automobilka přiznala 448 koní, avšak spekulace hovoří o výkonech kolem 500 koní na vybraných podnicích MS.



Naposledy editováno 15.11.2011 18:21:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky 4-kolovy povoz pro "zabavu"

15.11.2011 v 18:20 | Nahoru | #126

Harley.Davidson píše: Ty vole kolik že je libra?



kolem 29....jak rikam, skoro zadara

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky 4-kolovy povoz pro "zabavu"

15.11.2011 v 18:24 | Nahoru | #127

Londoner píše: kolem 29....jak rikam, skoro zadara


Tak to je cena slušný felicie. Kolik bajvoko dělá ta pojistka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky 4-kolovy povoz pro "zabavu"

15.11.2011 v 18:27 | Nahoru | #128

Harley.Davidson píše: Tak to je cena slušný felicie. Kolik bajvoko dělá ta pojistka?

no jsou velky rozdily podle toho kde bydlis a veku.......pro me +- 1.500liber rocne...cely to nechapu, na motku ktera ma 10x vetsi hodnotu platim min nez polovic....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky 4-kolovy povoz pro "zabavu"

15.11.2011 v 18:29 | Nahoru | #129

Londoner píše: tady par hracek od nas......TVR trosku drazsi teda....potom lotus tak na hranici, no a pak jaguar kteryho uz bych mel doma, nebejt tady tak strasne draha pojistka


Co to drahé pojištění u vás vlastně obsahuje? Pouze povinné nebo all risk? Eventuelně nejde to obejít a pojistit auto třeba v zahraničí (např. ČR) s platností pojistky na území EU.

(reakce na) Jaky 4-kolovy povoz pro "zabavu"

15.11.2011 v 18:37 | Nahoru | #130

Londoner píše: no jsou velky rozdily podle toho kde bydlis a veku.......pro me +- 1.500liber rocne...cely to nechapu, na motku ktera ma 10x vetsi hodnotu platim min nez polovic....


Tady bych to dokázal za cca 7.000,- Nemít to volant vpravo, tak si jeden kousek vezmu

(reakce na) Jaky 4-kolovy povoz pro "zabavu"

15.11.2011 v 18:37 | Nahoru | #131

Poggy píše: Co to drahé pojištění u vás vlastně obsahuje? Pouze povinné nebo all risk? Eventuelně nejde to obejít a pojistit auto třeba v zahraničí (např. ČR) s platností pojistky na území EU.



no prave tam neni skoro (100-200liber) rozdil mezi povinnym a plnym, jak rikam nerozumim tomu......ale jo, asi slo, ale nechce se mi s tim srat...ja auto v podstate nepotrebuju (parkrat v roce si ho pucim z pucovny)...tohle by byla jen hracka na vikendy, kdyz by se mi nechtelo na motce

Jaky 4-kolovy povoz pro "zabavu"

15.11.2011 v 19:44 | Nahoru | #132


ford capri ...jen nevim cenovku

tu

Naposledy editováno 15.11.2011 19:47:15

Jaky 4-kolovy povoz pro "zabavu"

15.11.2011 v 20:19 | Nahoru | #133
Sežeň Toyotu 4Runner, 3.0 V6, rok 90-96, druhou generaci měli jsme a na silnici koráb, v terénu průchodnost ucházející, ... Nemá přední tuhou nápravu ani špéry, je to hlavně o řidiči, ale dobrej řidič trhne i kokota v zašpérovaným patrolovi a ten zvouček šestiválce

(reakce na) Jaky 4-kolovy povoz pro "zabavu"

15.11.2011 v 20:30 | Nahoru | #134
2LEKO> díky :)

1 reakcí na tento příspěvek Jaky 4-kolovy povoz pro "zabavu"

16.11.2011 v 17:47 | Nahoru | #135
Nu, taaaaaaaaakze, zatim jsem to zuzila takto:

- Porsche 924
- Mazda MX 5
- Honda CRX Targa

- napadl me jeste Renault Clio sport :)

Jaky 4-kolovy povoz pro "zabavu"

16.11.2011 v 18:05 | Nahoru | #136
ta miata je takovy gay auticko no... ale vsichni si ji strasne moc chvali...

clio sport je taky supr, ale mam dojem ze s tim dvoulitrem se nevejdes do limitu a ten predchozi model (myslim ze to byla 1,8) uz mi prijde dost starej...
jinak podobna motokara je 106 s16 a saxo vts

Jaky 4-kolovy povoz pro "zabavu"

16.11.2011 v 18:27 | Nahoru | #137
Procti si tu diskuzi pod videem..

(reakce na) Jaky 4-kolovy povoz pro "zabavu"

16.11.2011 v 19:26 | Nahoru | #138

mateSAS píše: eeeeh - spatne jsme si rozumneli, ja nepotrebuju "zavodak", ja potrebuju auticko, ktery bude necim zajimavy ... viz ten nastrel Jaguara :)

No,já mám Primeru GT.Autí jezdí super ale duši Mým favoritem je určitě Minicooper a nebo takovej citroenek C2 To je nálož Sice to dneska většina děvčat zcela neocení ale takhle v létě za krásnýho počasí někam v klídku vyrazit,to musí být suuuper

Jaky 4-kolovy povoz pro "zabavu"

16.11.2011 v 19:30 | Nahoru | #139
A co mrknout po nejake Audince napr. Audi 90 2,3 5valec qwatro - kdysi jsem to mnel a ukrutna strela a karoserie vubec nehnije

Naposledy editováno 16.11.2011 19:32:38

Jaky 4-kolovy povoz pro "zabavu"

16.11.2011 v 19:32 | Nahoru | #140
Jeste doplnim ze delaj i verze 2,3 5v qwatro turbo coupe nabo cabrio - to je i dneska hodne slusive auto

(reakce na) Jaky 4-kolovy povoz pro "zabavu"

16.11.2011 v 21:42 | Nahoru | #141
mateSAS> No ohledně crx, sám nemám zkušenost, ale :

nebylo to na mne ale odpovím - pokud chceš sportovní auto tak MR2 , pokud chceš babolap, který je absolutne nevhodný na cokoliv krom pozovaní na srazu a sem tam trosku rychlejší jízdu tak CRX3-del soll.

pokud srovnávat MR2 tak CRX2 ale i tak je to každé auto o necem jiném ..

Možná sem to přehnal ale targa je proste jen takové výletní auto, hezká na styling al enení to auto pro "sportovnější" vyžití ( respektve sportovnejší než jakýkoliv jiný slabší předohrab.. ) MR2 už je "ostřější " a nemylsímtím zrovna výkon nebo akceleraci ale celkově podvozek, koncepci atd.. ( pro rejpaly - zařídil jsem si obe a vyzkoušel souběžne... )



A názor majitele obou aut:

Idaho to shrnul zdatně Smile emero je hlavně o třídu výš už jen zpracováním a taky použitými materiáli v kabině, jde prostě vidět, že to auto stálo víc...

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist