paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dotaz k majitelům tohoto křižníku
4.10.2011 v 20:49
Zdravím kluci, rád bych vás tímto požádal, zejména majitele tohoto typu stroje, jaká jest spotřeba u Vás. Mám motorku od kamaráda z USA, kde v motoshopu proběhly jisté ůpravy v roce 2003 kdy si jej pořídil, a zdá se mi, že celkem pápne. Je mi jasné že nebudu jezdit za 5 litrů u takového křižníku, ale 10 se mi zdá zase moc, v případě tohoto stroje se vstřikováním. A taky prosím radu jak jezdit nejekonomičtěji, tedy kdy řadit ať to zbytečně nepodtáčím což má taky na spotřebu vliv. Moto má najeto od novoty 5000km takže jde o lehce zajetý stroj. Jezdil jsem na naháči, potom cestovní enduro, dále supersporty a s věkem jsem došel k této kategorii která je pro mě nyní ůžasný relax. Děkuji za rady a přeji všem ještě mnoho kilometrů než nám padne bílá sračka na vozovky bez nehody

1 reakcí na tento příspěvek Dotaz k majitelům tohoto křižníku

4.10.2011 v 21:03 | Nahoru | #1
Poradím ti jenom velmi obecně. Mám H-D (stříkačka), taky ,,lehce,, upravený a oproti origo stavu se spotřeba zvedla o 1,5-2l. Co se týče stylu eko jízdy, to musíš vychytat sám-prostě ani nevytáčet, ani nepodtáčet. Já to bez otáčkoměru vychytal během pár km. Chce to hodně poslouchat motor a jestli máš trochu hlasitější laufy, tak to bude trošku dýl trvat. Přeju hodně spokojenosti s dobrou volbou

Naposledy editováno 04.10.2011 21:33:34

(reakce na) Dotaz k majitelům tohoto křižníku

4.10.2011 v 21:24 | Nahoru | #2
311F> Díky za názor, mám tam Cobry výfuky tak mi to trochu potrvá ale i tak jde o parádní svezení. S otáčkoměrem mi to šlo lépe u předešlých moto vychytat. Maj sa

2 reakcí na tento příspěvek Dotaz k majitelům tohoto křižníku

4.10.2011 v 21:26 | Nahoru | #3
Ser na spotřebu, máš boží motku! Loni jsem na tom jezdil, taky to mělo powercommander a ještě na boku "náporový sání" - taková klapka jako bývá na autech a čumí dragstru z haupny. jeto velká motka a le užije se s ní neskutečná prdel - VTX1800 má koule i duši tak ji dej napít!

PS: kamarád na tom měl otevřený laufy, strašnej zvuk z těch rour

....a omlouvám se že jsem nepřišel s radou

Naposledy editováno 04.10.2011 21:27:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz k majitelům tohoto křižníku

4.10.2011 v 21:32 | Nahoru | #4
FishX3> Náporový sání tam mám taky včetně klapek, nechci řešit spotřebu, spíš ty kvalty kdy tam kopat ať to nemrvím mne tíží. Nemám otáčkoměr.

(reakce na) Dotaz k majitelům tohoto křižníku

4.10.2011 v 21:33 | Nahoru | #5

FishX3 píše: Ser na spotřebu, máš boží motku! Loni jsem na tom jezdil, taky to mělo powercommander a ještě na boku "náporový sání" - taková klapka jako bývá na autech a čumí dragstru z haupny. jeto velká motka a le užije se s ní neskutečná prdel - VTX1800 má koule i duši tak ji dej napít!

PS: kamarád na tom měl otevřený laufy, strašnej zvuk z těch rour

....a omlouvám se že jsem nepřišel s radou


To sání mám taky plus votevřený laufy K tý spotřebě-ať jedu jak chci, rozdíl je tam max. 2litry. Takže je mi to celkem fuk

(reakce na) Dotaz k majitelům tohoto křižníku

4.10.2011 v 21:49 | Nahoru | #6
bigerman> Jj kamos mel taky z USA (ono to snad ani jinak u 1800 nejde), řazení neporadim, měl jsem to pujceny pořádně jsem to protáhl. Takže jen přeji ať ti slouží a už Vám to tu nebudu zasírat.....VTX je prostě motka pro chlapy

Dotaz k majitelům tohoto křižníku

4.10.2011 v 22:48 | Nahoru | #7
To Bigerman,mám taky 03 Cěčko,mám otevřený výfuk, náporové sání(klapky),powercommander...a docela "jezdím", má spotřeba je tak mezi 6-7,když ji trošku víc proženu tak 8l/100,nejvíc má podle mne vliv na spotřebu u tohohle stroje pravá ruka bikera ,tzn. akcelerace(starty,předjíždění a zatáčky )
z techniky...čistý KNko...,dofoukaný pneu,nedrhnoucí brzdy...,a pokud tam máš powercommander...správná palivová mapa, jasně že předpokládám, že svíčky jsou OK a ne KO a seřízený ventily.
ještě k jízdě...VTX1800 má raději trochu víc otáček-dost lidí si myslí, že když je to velký objem ,že pomalu nemusí řadit...můj názor je opačný , VTX1800 mám už 2. a tak mohu srovnávat, Co se týká rychlosti, tak do cca 110km/h při plynulé jízdě na 5ku je to pohoda úsporná jízda...tuhle rychlost řadím ale až tak v 90km/h. 1.-4. řadím podle sluchu a trochu to točím,když to budeš podtáčet tak se ti nejspíš projeví i další průvodní jev a to chvění nádrže...
na VTXOA jsem ještě vyčetl, že by na spotřebu mohl mít vliv i nedostatečně ukostřený motor...pro jistotu jsem to podle jejich návodu přeběhl také... .
shrnu to...pokud je technika v pořádku...je to jen v rukou ,on ten krouťák je silně návykovej a člověku to nedá za to netahat. Jezdit ale se spotřebou mezi 6-7litry se s tím dá v pohodě i s nějakou tou legrací. Jak ji ale dáš napít a rozdovádíš ji od těch 160 a vejš(200 letí jako nic ), tak žere i trávu u cesty a zadní guma mizí před očima. Kochačka se dá s ní jet taky(60-90) ale tam bych potom zapomněl na 5.rychl.stupeň . Nevím jestli jsem ti nějak pomohl. Osobně jsem se od 1.VTX nerozvážně pustil do jiné motorky a jak rychle jsem se potom vracel zpátky do stáje pro toho správného koně .
Nejsem z těch co by přehnaně řešili spotřebu ale v dnešní drahotě pokud normálně vydělávající člověk chce jezdit a něco najezdit, tak je sakra rozdíl jestli to jede převážně za 6-7...nebo 10. 10litrů je podle mne prostě moc! Hodně štěstí s VTX1800,pro mne FUNBIKE NO.1

Dotaz k majitelům tohoto křižníku

4.10.2011 v 23:16 | Nahoru | #8
Zkus se poptat jeste zde

Jsou zde kluci ze stejnýma strojama

Dotaz k majitelům tohoto křižníku

5.10.2011 v 06:37 | Nahoru | #9
Je to všechno v pravým heftu. Při jízdě v koloně na kochačku se dostanu i na 6,7 litru, při nějaký turistický jízdě na pár set kilometrů kolem 8 litrů a při pořádným prasení v zatáčkách a kopcích klidně nad 11 litrů, rekord byl kolem 13 l. Na pětku se sice dá jet i třeba osumdesát, ale akcelerovat pod plným plynem na pětku je dobrý až tak od 110! Jezdim bez otáčkoměru, ale je jasný, že při maximálce kolem 230 (ověřené ) máš na těch 110 tak polovinu max. otáček a jsi tedy teprv na začátku max. krouťáku. Takže to opravdu nepodtáčet při razantní akceleraci, jinak je cítit, že motor kope - hlavně na nádrži. Ta převodovka je kvůli maximálce poskládaná hodně na dlouho. Na čtyrku tě omezovač utne kolem 165 km/h a to je rychlost, kde většina lehčích cruisrů už končí. Při opravdu razantním rozjezdu řadim třeba ze 4 na 5 kolem 130-140 a na pětku je ještě cítit kopanec ve výkonu. Při mým stylu jízdy mi max. v 9 tkm lezou ze zadní gumy dráty, vzorek končí tak v 8.

Dotaz k majitelům tohoto křižníku

5.10.2011 v 12:47 | Nahoru | #10
je to stylu jízdy. Já jsem s ní jezdil za 10,5 a kamoš se dostane na 7 litrů.

1 reakcí na tento příspěvek Dotaz k majitelům tohoto křižníku

5.10.2011 v 14:46 | Nahoru | #11
Ahoj všem,
já jsem si koupil VTX 1800 C před pár dny,přesně 21.9.2011. Rok výroby je 2002.
Nemám otáčkoměr.

Po prvních km jsem zjistil že je spotřeba 10l/ 100km, což mě trochu vyděsilo. Po delším projetí jsem zjistil, že ukazatel není přepnut na km, jak mi bylo řečeno, ale je v mílích. Což už odpovídá nějakým, 6,5l/100km. To už je pěkný.

Za týden jsem najel 1000 km a pro porovnání přikládám tabulku.

Spotřeba: (komentáře k řádkůn 1-5)
8,01 více méně po městě,hodně rozjezdů
6,07 cesta cca 250km
6,28 kombinovaná
5,98 cesta cca 300km
7,29 zase více méně po městě


Total distance = 1024km / total average = 6,67 l/100km

Mám zabudovaný Techlusion Electronic Jet Kit, the TFI.
Co se týče otáček. Musím říci, že z kopce, či po rovině stroj bublá i na 5 bez problémů, ale jedná se o tzv. kochačku. Jinak první jízdy jsem rozhodně nešetřil a určitě je tam chyba plné nádrže, protože první nádrž jsem tankoval na stojanu a druhou vodorovně.
Při rozjezdu to rozhodně nešetřím, takže je otázkou, zdali ten kdo má spotřebu 10l/100km má či nemá TFI zabudováno a zdali to může hrát velkou roli.

O tom, že je to nádhernej stroj nemá smysl psát. Já jsem nadšen. Ta motorka je splněný sen.

Ještě nevím jedno a to zdali je Honda VTX 1800 powercruiser nebo spíše megacruiser . Já bych typnul že to je už Megacruiser, dle Nm. Co vy?



Dotaz k majitelům tohoto křižníku

5.10.2011 v 16:29 | Nahoru | #12
Pánové děkuji velice za komentáře a rady, moc mi to pomohlo. Řadavyím pátý stupeń kolem devadesátky, nicméně jsem dnes jel na 4. stupeń 40km/h a v pohodě. Žádné rezonance, samozřejmě jsem za to potom nezatáhl ale kochal se. Jezdím jako starý fotr a víc než kilo se mi s tím letět ani nechce. Zajímalo mne zdali to v této rychlosti nedusím. Vyblbnul jsem se v mládí a nyní si užívám co mi uteklo.Díky moc

1 reakcí na tento příspěvek Dotaz k majitelům tohoto křižníku

5.10.2011 v 21:32 | Nahoru | #13
Těch 40 na čtyrku se jet sice dá, ale je to vpodstatě těsně nad volnoběžnýma otáčkama. Takže dlouhodobě bych to nedělal a když z těhlech otáček akceleruješ, tak hodně jemně s plynem - ale to by neměl bejt jízdní styl. Někdy to ale taky dělám, když se mi nechce řadit ani chvátat. Ale jak říkám - převodovka u VTX-ky je jen pětikvalt a kvůli vysoký maximálce poskládanej hodně na dlouho, takže i když je to velkoobjemovej bublák, tak se musí řadit jinak než u běžnejch čoprů/cruiserů s maximálkou kolem 150-170 km/h! Jinak - pokud jezdíš do kila a na to kilo nemáš ve zvyku se dostat během pěti vteřin, tak by ta spotřeba měla bejt kolem těch 7 litrů, jinak je někde chyba. Tak ať ti VTXa slouží!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz k majitelům tohoto křižníku

6.10.2011 v 19:18 | Nahoru | #14
charlie.vtx1800> Dnes mi vše docvaklo, mám osel motorku koupenou v USA a tachometr v mílích a tak i denní počítadlo jest v těchto jednotkách, jenže mi to nedošlo a já koukal jak málo najedu na plnou nádrž. Dnes jsem to spočítal správně a jsem na 6,5l/100km, což je u takového křižníku jak říká kamarád "za vykuř" ,přeji ještě mnoho kilometrů bez nehody, ahoj a díky

(reakce na) Dotaz k majitelům tohoto křižníku

7.10.2011 v 01:37 | Nahoru | #15

bigerman píše: charlie.vtx1800> Dnes mi vše docvaklo, mám osel motorku koupenou v USA a tachometr v mílích a tak i denní počítadlo jest v těchto jednotkách, jenže mi to nedošlo a já koukal jak málo najedu na plnou nádrž. Dnes jsem to spočítal správně a jsem na 6,5l/100km, což je u takového křižníku jak říká kamarád "za vykuř" ,přeji ještě mnoho kilometrů bez nehody, ahoj a díky



hihi, první pocity z Corvette 470hp - docela to jede, ale oproti Mitsubishi GT 3000 Twin Turbo zas akcelerace není až tak vysoká.....než jsem si všimnul že mam head display v mílích

to same se mi stalo při testu ZRX1200 - první jízda a říkám, dobrý docela to jede jen mi přijde že víc vnímám rychlost, tachometr 100-120-140 auž to docela frčelo zlatej metrickej system

jinak na CB za 6 nejezdim....ale moc se nekochám, takže opakuju "Dobrá volba !"

Naposledy editováno 07.10.2011 01:40:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz k majitelům tohoto křižníku

14.11.2011 v 22:08 | Nahoru | #16

Erikoš píše:
Mám zabudovaný Techlusion Electronic Jet Kit, the TFI.
Co se týče otáček. Musím říci, že z kopce, či po rovině stroj bublá i na 5 bez problémů, ale jedná se o tzv. kochačku. Jinak první jízdy jsem rozhodně nešetřil a určitě je tam chyba plné nádrže, protože první nádrž jsem tankoval na stojanu a druhou vodorovně.
Při rozjezdu to rozhodně nešetřím, takže je otázkou, zdali ten kdo má spotřebu 10l/100km má či nemá TFI zabudováno a zdali to může hrát velkou roli.

O tom, že je to nádhernej stroj nemá smysl psát. Já jsem nadšen. Ta motorka je splněný sen.

Ještě nevím jedno a to zdali je Honda VTX 1800 powercruiser nebo spíše megacruiser . Já bych typnul že to je už Megacruiser, dle Nm. Co vy?





Tady ten Techlusion Electronic Jet Kit, to je něco jak Power Commander?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz k majitelům tohoto křižníku

15.11.2011 v 08:18 | Nahoru | #17

karel28 píše: Tady ten Techlusion Electronic Jet Kit, to je něco jak Power Commander?



Ahoj, ano to je něco přesně jako Power Commander.

Tady je více info:

Electronic Jet Kit for Honda VTX-1800 2002-2008 FI-2050ST
http://www.techlusion.com/TFI/adjustTFI.asp

(reakce na) Dotaz k majitelům tohoto křižníku

15.11.2011 v 14:20 | Nahoru | #18
Erikoš>
Dík za odpověď....díval jsem se na to a tam se to nějak nastavuje šroubováčkama nebo co to bylo U Power Commanderu se dělá všechno přes PC....nebo vlastně nějak se tam dá i zhruba nastavovat něco tlačítkama jak jsem kdesi viděl, ale to snad jen takto odhadem nastavit nejde.
Vidím že jsi z Modřic, takže kousek. Mám taky VTX1800, takže se snad v létě uvidíme...

1 reakcí na tento příspěvek Dotaz k majitelům tohoto křižníku

20.11.2011 v 20:54 | Nahoru | #19
Sice trochu mimo mísu, ale né zas tak docela . Mám VTX 1300 karbec Ameriku, otevřené výfuky a sání s klapkama. Letos jsme byli v Alpách a alespoń 10x jsme tankovali vždy do plna, tak nebyl problém to porovnat s naprosto stejnou motorkou která jela s námi, s originál sáním a výfuky. Moje spotřeba byla o 1 až 2 litry vyšší. Jelikož jsme jeli v koloně, byl i způsob jízdy (hlavně rychlost) skoro stejná. Myslím, že tyhle zásahy do sání a otevřený výfuk může za tuhle "nadspotřebu". Měl jsem ale jednu výhodu, řadil jsem o polovinu méně než on.

(reakce na) Dotaz k majitelům tohoto křižníku

21.11.2011 v 14:13 | Nahoru | #20
-HAD->
Tak to je fakt něco úplně jinýho a nesrovnatelnýho, jelikož přesně jak píšeš je VTX1300 karbec a VTX1800 je stříkačka. Takže u Tebe je potřeba při otevřeném sání a výfuku dát i jiné trysky na karbec a u VTX není potřeba dělat nic (ECU si s tím prý poradí), případně dát Power Commander nebo něco podobnýho..
Mám otevřené sání i výfuk a k tomu Power Commander a žádnou zvýšenou spotřebu jsem nezaznamenal. Jen se zlepšil zvuk a kvůli tomu hlubšímu zvuku se pak zdá že to i líp zrychluje Na jaře se chystám na brzdu tak uvidíme...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vysoké vnoběžné otáčky Honda VTX 1800 radekigi 1 6.4.2024 v 09:05 kokoška.
Při jízdě se vlní Honda VTX 1800 ferabill 18 5.4.2024 v 16:22 Obdélník
Výfuk Honda VTX 1800 Honda VTX 1800 1Bandit 4 23.11.2023 v 19:46 1Bandit
Kdo mi v Brne spravi nadrz Honda VTX 1800 Kritix 22 14.10.2023 v 12:16 PETARDAK
honda VTX 1800 zvažovaná koupě Honda VTX 1800 Longorn 2 5.9.2023 v 20:20 padr


TOPlist