Strobi píše: Zdarec,
tak tady tak už nějakej ten pátek pročítám fora o kozách a nějak z toho nejsem úplně moudrej. Asi tak před dvouma měsícama mě to zasáhlo naplno. Do tý chvíle jsem myslel, že nic než Ducati neexistuje a slíbil jí věrnost až za hrob. S4R supr, ale tak nějak zbytečně moc na mě. Takže rozhodnutí zpátky k dvouventilu. (radši už spíš víc na kochačku. A taky mě sralo, že to nejede tak odspoda a nevybruje :) Pak jsem ale nedopatřením uviěl tenhle úžasnej počin s menší kapotkou z Laverdy a byl jsem stracenej hir . Teď je na prodej, ale můj Monster neprodanej a trhám si vlasy :) Takže každopádně do budoucna Le Mans to je jasný. Ale k věci. Tak porůznu tady slyším, jak je Guzzinka poruchová, což jsem slyšel než jsem koupil svojí první Ducnu taky a nakonec nic. Olej, benzín, spotřebák.. Takže zasvecení majitelé jak? :) Nejsem zrovna super opravář. Pár matiček a šroubků mě vždycky zbyde. :) Je to tak horký? Jak často praskají pružiny na řazení? Vím, že výměna snadná, ale nerad bych aby mě to prasklo někde v Rakousku. Mají to novější ročníky už vyřešeno?
Sorry za debilní dotazy a za tak dlouhej přispěvek :) Každopádně díky za odpovědi :) Snad na jaře.. :)
tak zrovna tu polokapotku má na svědomí světem protřelý Guzzista Kaaba, což napovídá že by tam mohlo být dost věcí vyřešeno :)
je to 2001 myslím, jediný co tam občas hapruje je pružinka na řadícím mechanismu ale to není žádná trága, dá se to za dvě hoďky opravit a nic specielního na to nepotřebuješ. Jinak ta Kaabova je opravdu nádherná a vždycky když jí vidím na ní můžu oči nechat
S tou Ducati tě uplně chápu, taky jsem musel ještě přibrat Kozzu na palubu :)
Jinak Kaabova Guzzinka je mooc pěkná. Vždycky jsem si něco takovýho představoval, ale je dost radikální a já bych potřeboval přece jen něco na čem bych zvládl i pár dní někde v Rakousích třeba. Proto i Le Mans, to je takovej příjemnej mix obojího :)
Jinak tady :)
1 reakcí na tento příspěvek MG V11 Le Mans
1 reakcí na tento příspěvek MG V11 Le Mans
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V11 Le Mans
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V11 Le Mans
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V11 Le Mans
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V11 Le Mans
Pak by to asi nemělo praskat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V11 Le Mans
Strobi píše: VlastíkPlamínek> Jestli jsem to dobře pochopil, tak celá závada jde jednou pro vždy vyřešit snížením průměru pružiny z 16 na 15 mm?
Pak by to asi nemělo praskat?
to jsem si říkal taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V11 Le Mans
Strobi píše: VlastíkPlamínek> N o tak co jsem z toho pochopil, tak podle ofiko vyjádření MG to asi nějak sami svolávali a vyměňovali. To znamená, že nový náhradní díly už by měly být OK. Tobě to taky prasklo, čistě náhodou jsi asi neměřil průměr :)
měřil, měnil, prasklo, ale to bylo spíš rukama. Pak jsem to neřešil a vozil s sebou náhradní průžinku a tubičku silikonu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kemp v RO Moto Guzzi V11 | Podas | 11 | 2.6.2024 v 08:01 __RomFox__ |
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 | MaraGuzziV11 | 536 | 13.4.2024 v 16:28 JVK |
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Italské železo v detajlech(mouchy a... [1 ... 10, 11] Moto Guzzi V11 | Markus.1 | 301 | 14.8.2020 v 23:59 Koudy01 |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |