Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
assassin píše: jasny, hele to muzes koupit kdekoliv v yamaze, na partsdepot... v usa to vyjde lehce pres 10usd, u nas netusim, jde jen o tu trubku dovnitr, grip prevliknes ten puvodni, tady je videt srovnani gsxr,r1,r6 ... ty potrebujes tu R1 model 04, R6 by zkratilo plyn jeste vic (jde jen o obvod) ale uz to chce vetsi upravy, R1 by tam mela pasnout pomerne bez problemu :
edit: partsdepot to ma zda se jen spolecne i s gripem za 399,-
www.partsdepot.cz/index.php
Ahoj Assassin,
takze mam to doma dokonca ani grip nieje treba prevliekat, lebo tam uz je :)
v nedelu montujem, snad bude pocasie aby som to skusil aspon na ulici...dam vediet.
Nik.333 píše: Tom_L> máš pravdu, musím sám rozhodnout co je důležitější a pro mě je to zátáh na výjezdu a využití všech kvaltů. Myslim, že na zrychlení na jedno kolo to vliv mít bude a o to na okruhu jde ne. Nikomu nic nenutim, vyzkoušim a třeba se ke starému vrátím, ale momentálně to mám takhle.
Hele tohle jsi zkoušel? http://www.gearingcommander.com/
originál tam máte mít 17? tak to bych asi pod 15 moc nechodil právě kvůli tomu zalomení řetězu, takže bych volil vzadu o dva. Já na ´99 z 16/43 mám 15/45, ale musím dát za pravdu Plejbovi a budu tam zkoušet 15/47, protože to co ubereš z maximálky (ke který se stejně nedostanu) se ti vrátí na akceleraci.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Tom_L píše: Já vám nevím ...... trochu si při pořádným zatažení koledujete o pořádnýho hasana.
mno ze by to co chrani pred hasanem byl zrovna ten dlouhej chod plynu... tak snad ridic kterymu se zda chod plynu dlouhej uz ma snad schopnosti na urovni aby vedel kolik muze pridat... ja to vozim na TL se zkracenym prevodem uz par let a nikdy zadnej problem.. je teda fakt ze v FZ1 je znatelne vetsi vykon... ale takova tragedie to nebude.. navic u te R1/FZ1 to nejde zkratit o tolik jako u TL
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
ja mel ze svy R1 pocit ze se ji vubec nechce zatacet. Jak hodne pravdepodobne je, ze to muze byt zpusobeno i o dost mekci gumou?
Prispiva guma s vyssim tlakem k obratnosti, nebo ne?
ted si to nejak nedokazu dovodit..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nik.333 píše: Zdar chlapi, holky
jakou jezdíte zadní rozetu na R1 06 při předním 15 zubím kolečku? Mám na rozetě 45 zubů a Most(1.50) ani Brno(2.18) nemám šanci kopnout šestku.
Díky za tipy.
já na r1 04 (což je to samý) jezdim 15-47.. v mostě jezdim pětkou před technickou, do dolíku, pod depama jí taky na chvíli dám a na cílovce roztočim 6.. brno jedu na 5 kvaltů jako spousta lidí, tam je to celkem běžný na litru..
Venca - TEXASTORNADO x let zpátky ve volný na 06ce jezdil ten samý převod a honil časy kolem 44 most a 12 brno..
do mostu si nedovedu přestavit jet s delším převodem.. pak už by ta R1 nejela vůbec..
OSTATNÍM> co se zkracování plynu týče mám origo heft R1 04, na něm kroužek a pořád je to mál O ještě by to kousek zkrácení sneslo - ale už není místo...
Nik.333:
Jináč já tedy nevím, ale s R1 07-08 jsem jel převod 15/45 a roztáčel jsem v Brně i 6ku!! (tedy když byl příznivý vítr ). Myslím, že i 15/46 by bylo super a o moc důležitější, než jet 6ku na rovince je, jakej mi to dává v brněnských zatáčkách výjezd! A 15/45-46 je ježdění ze zatáček na 3ku. Delší převod by už pravděpodobně chtěl 2ku a rovinkdy na 5ku a to je taky možnost.
Na R1 05 jsem jezdil jeden rok 15/46 a druhý pak 14/43 jak v Brně, tak v Mostě a časy 2:13 a 1:45. Ale to už je tak dáávno
Řetěz vyměň, kašli na dosluhující 530ku! Vím, co říkám.. A udělej si vhodný převod tak, aby ti šla osa kola pokud možno víc dozadu, je to jenom přínos.. S rostoucím tempem se ti bude měnit i "převod", aniž bys cokoliv měnil ...tak to je
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
assassin píše: mno ze by to co chrani pred hasanem byl zrovna ten dlouhej chod plynu... tak snad ridic kterymu se zda chod plynu dlouhej uz ma snad schopnosti na urovni aby vedel kolik muze pridat... ja to vozim na TL se zkracenym prevodem uz par let a nikdy zadnej problem.. je teda fakt ze v FZ1 je znatelne vetsi vykon... ale takova tragedie to nebude.. navic u te R1/FZ1 to nejde zkratit o tolik jako u TL
no, asi jsem se špatně vyjádřil ..... nejde o délku plynu, ten mám zkrácen na minimum a přesto občas musím přehmátnout ..... jde o ten převod. Já bych se asi převodu 15/47 na R1 asi bál. R1 je na tom tak že dole nic moc a pak se kolem 10t splaší a v kombinaci s tím převodem .... no prostě já bych měl z toho asi celkem strach
Míra (perňův bratránek jezdí 15-46 jestli si to dobře pamatuju)
Perňa - woe pořád málo - oproti rychlopalu domino je to pořád dlouhý ale nestěžuju si, proti origoši je to super dobnře si mi ho vyrobil
Ten převod je i o tom co komu víc vyhovuje.. perňa jezdil 15/46 venca 15/47 a oba tahali stejně..
jinak se vším souhlas
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 06.11.2011 14:45:06
MichaelaZX636 píše: když už se tu řeší převody tak bych se chtěla zeptat jaký převod byste mi poradily z origo 15-40 o zub mín dopředu a o jeden víc dozadu??? chtěla bych to samozřejmě využít na všechny okruhy takže aby to bylo tak optimální chci zrovna i řetězovku novou
15-42!...a pak uvidíš jak ti to pujde a pojede!
Tom_L píše: no, asi jsem se špatně vyjádřil ..... nejde o délku plynu, ten mám zkrácen na minimum a přesto občas musím přehmátnout ..... jde o ten převod. Já bych se asi převodu 15/47 na R1 asi bál. R1 je na tom tak že dole nic moc a pak se kolem 10t splaší a v kombinaci s tím převodem .... no prostě já bych měl z toho asi celkem strach
ahaaa tak to pardon, ja to spatne pochopil. ten prevod netusim jak hodne tuhle R1 rozdivoci, nikdy sem na tom nejel.. ale tak to bude asi vec kazdyho litra ze to chce na okruhu lepsiho pilota a na vyjezdech lepsi praci s plynem nez sestka
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nik.333 píše: Ještě jedna věc, mám v plynu (R1) silonovej kroužek na zkrácení, ale je v něm po obvodu drážka, má to tak být nebo je vydřená od lanka a plyn se mi zas prodloužil?
sem tam tam nekdo tu drazku dela, ale origo bubinek ji taky nema tak ji do tech krouzku nedelam a je to ok. vzhledem k tomu ze se to lanko naviji ale nesoupe tak se tam viditelna drazka hned tak nevysoupe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
assassin píše: sem tam tam nekdo tu drazku dela, ale origo bubinek ji taky nema tak ji do tech krouzku nedelam a je to ok. vzhledem k tomu ze se to lanko naviji ale nesoupe tak se tam viditelna drazka hned tak nevysoupe
Yes, to jsem potřeboval vědět.
Drážka = delší plyn = nežádoucí
assassin: asi těch kroužku vykružuješ mraky, myslíš, že bych tě o jeden taky mohl poprosit (bez drážky )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nik.333 píše: Yes, to jsem potřeboval vědět.
Drážka = delší plyn = nežádoucí
assassin: asi těch kroužku vykružuješ mraky, myslíš, že bych tě o jeden taky mohl poprosit (bez drážky )
zas tolik ne... mam pripravek na GSXR/TL ze je delam s tim nosem=nemusi se lepit. zkusim si ted udelat to same na R1 .. doted sem ty R1 delal jen jako C..tzn musel se tam nalepit, to dokazu i v praze jestli to chces nejak rychleji, ty krouzky s nosem bych delal az nejak jak se dostanu do dilny...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nik.333 píše: assassin> co to je ten nos? doteď jsem měl taky tvar C a v pohodě, ale nijak na to nepospíchám, pokud je lepší s nosem počkal bych..
co se tyka funkce tak zadna zmena, jen neni treba tam ten krouzek lepit (zase da vic prace ho vyrobit tak je drazsi nez obyc C) na R1 jsem teda jeste nezkousel delat tenhle, takze to teprv uvidim jestli to bude drzet i bez lepeni, on je tenci nez ten na stary suzuki:
kdo jste včera koukali na poslední MotoGP a taky viděli, jak před cílem Stonerova Honda na pár metrech smázla Spiesovu Yamahu hrozně moc na motor - co myslíte, o kolik ta Honda musí bejt silnější -?
... já tipuju nejmíň o dvacet koní a mnohem silnější střed otáček, což je v MotoGP ovšem strašnej rozdíl a snad to ani nejni možný (spíš mi napadá, že Yamaha mohla mít v tu chvíli nastavenou tu už úspornější palivovou mapu na dojetí a Honda měla full) -??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nik.333 píše: assassin> Jo takhle, jasný. Nu heleď je mi to tak nějak jedno, jestli s nosem nebo bez, hlavně aby fungoval můžeš ho až bude hotovej poslat poštou? Poslal bych ti do pm adresu.
ten bez nosu, tzn klasicky C bych vyrobil ted v tydnu a poslal v obalce, ten s nosem jeste nevim jak se k tomu dostanu.. ale spis az za tyden-14dni, za ten s nosem sem si uctoval 350,- to obyc C za par korun.. preci jen to upnout 4krat do frezy.. chvili to trva...Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35854 | Dnes v 12:13 Kubik19 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |