globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úprava Chopperu
26.10.2011 v 13:53
Zdravím, asi pro někoho banální dotaz ale jen ať mám jasno. Pokud je takto upravena motorka ( viz obrázek ) jaké problémy mohou nastat při běžné silniční kontrole ? Případně co technická prohlídka? Pokud se tedy jedná např jen o sedlo, blatník, případně SPZ na boku, či rovná řídítka. Pokud zde toto téma již někdo řešil, děkuji za link ( nemohu najít ).

Úprava Chopperu

26.10.2011 v 14:04 | Nahoru | #1
Tak tady si myslím, že by mohl být problém jen s laufem a možná žadní gumou.
Jinak SPZ na boku by vadit neměla snad, pokud je správně osvětlená, malý problém by mohla být být chybějíci odrazka.
Jinak si myslim, sedlo, řidítka....nikdo řešit nebude.
Jo a jinak to nevypadá na C800 ale na VS800.

2 reakcí na tento příspěvek Úprava Chopperu

26.10.2011 v 14:14 | Nahoru | #2
To znamená, pokud koupím tuto motku ve standardní podobě a dám tam sedlo pro jednoho, rovný řídítka a upravím SPZ na bok tak, aby bylo dodrženo to co píšeš - mělo by vše být bez problémů. Toto vše je psáno jen v úvozovkách bez detailů, které jsou ještě zapotřebí.

(reakce na) Úprava Chopperu

26.10.2011 v 14:19 | Nahoru | #3

vach.dt píše: To znamená, pokud koupím tuto motku ve standardní podobě a dám tam sedlo pro jednoho, rovný řídítka a upravím SPZ na bok tak, aby bylo dodrženo to co píšeš - mělo by vše být bez problémů. Toto vše je psáno jen v úvozovkách bez detailů, které jsou ještě zapotřebí.



Nikdy jsem neslyšel, že by někoho jebali policajti nebo STK za řidítka, sedlo, nebo boční osvětlenou SPZ, ale třeba se to někomu stalo a napíše, osobně si ale myslím, že tohle je nazajímá. STK a poldové koukaj spíš po laufech, širokejch kolách a takových těh zásadnejších věcech.

1 reakcí na tento příspěvek Úprava Chopperu

26.10.2011 v 14:23 | Nahoru | #4
někde jsem tu právě četl, že i sedlo nebo zkrácený či upravený blatník může být problém. Tet to jak na potvoru nemohu najít.

(reakce na) Úprava Chopperu

26.10.2011 v 14:44 | Nahoru | #5
ad značka - vyhláška 243/2001 Sb.
Moped, motocykl a motorová tříkolka (vozidla kategorie "L") jsou vybaveny pouze jednou tabulkou registrační značky umístěnou na vozidle vzadu uprostřed. Tabulka registrační značky musí být umístěna kolmo nebo skloněná ne více než 30 stupňů vpřed a ne více než 15 stupňů vzad od roviny kolmé k podélné ose vozidla.

(reakce na) Úprava Chopperu

26.10.2011 v 14:59 | Nahoru | #6

vach.dt píše: To znamená, pokud koupím tuto motku ve standardní podobě a dám tam sedlo pro jednoho, rovný řídítka a upravím SPZ na bok tak, aby bylo dodrženo to co píšeš - mělo by vše být bez problémů. Toto vše je psáno jen v úvozovkách bez detailů, které jsou ještě zapotřebí.



Podívej se na moje motorky. S tou kačenou jsem jezdil naprosto bez problémů a všude. Ty úpravy, které řešíš ty, jsou naprosto decentní a bez problémů. Takže dle zákona to není, ale vůbec bych to neřešil.

Úprava Chopperu

26.10.2011 v 15:24 | Nahoru | #7
RZ by měla být v ose motorky, pokud bude na boku tak s tím bys problém být mohl. Kratší blatník, jednosic, řidítka a takovýhle "hovadinky" nikdo zkoumat nebude. Někdy se dívají na výfuk, světlo nebo blinkry jestli to má homologaci - ale to spíš venku - Rakousko, Německo.

Úprava Chopperu

26.10.2011 v 15:26 | Nahoru | #8
Sedlo, zadní guma a podobný věci, který jsou pouze ve velkym techničáku fízlové můžou těžko řešit. Laufy, spz-ech mrdka tě za to jebat může. Z praxe jsem o tom ale ani neslyšel. Já mám celkem radikálnější přestavbu a za 3 roky 1x kontrola za rychlost, 1x za bezhelmu. Laufy mám dost uřvaný a no problem. Na stk to chce mít kontakt, nebo tam na kontrolu dát origo laufy (pokud nemaj pojebaný E), sedlo(ve velkym techničáku je napsanej počet míst, prudič může jebat) a spz na blatník.

Úprava Chopperu

26.10.2011 v 15:36 | Nahoru | #9
dík všem za odpovědi. Spíš se mi jedná asi o tu STK. A tam pak zkrácený blatník a jednosic.

1 reakcí na tento příspěvek Úprava Chopperu

26.10.2011 v 15:55 | Nahoru | #10
neviem ako u vas ale ja ked som bol v SR z motorkou na STK som myslel ze ma posle do prdele a jedine co mu vadilo bola modra parkovacka inak som mal sedacka led svetlo vlastna vyroba bez E blinkre zrhadla predny stit tiez bez E zadna guma na sracku a povedal ze nabuduce nech ma ta parkovacky normalnej farby svetlo

(reakce na) Úprava Chopperu

26.10.2011 v 16:00 | Nahoru | #11
sshark> tak to jsem divák

Úprava Chopperu

26.10.2011 v 17:18 | Nahoru | #12
Když bude rozumnej člověk na STK, tak ti ani za značku nic neřekne. Já mám řidítka dělaný doma a bez problému, určitě bych se toho nebál. Jen bych dal bacha na Éčka, světla, blinkry, laufy a tak... Je fakt, že v případě čoprů je větší tolerance, než u tuningu silnic...

1 reakcí na tento příspěvek Úprava Chopperu

26.10.2011 v 17:57 | Nahoru | #13
Buď trochu rebel a vosekej to na sráč.

(reakce na) Úprava Chopperu

26.10.2011 v 19:13 | Nahoru | #14
boneshaker> Tvůj Savage je hezký, viděl jsem ho tenkrát v inzerátu v té zelené. Nebyl ani drahý, teda aspon mi to tak přišlo. Nějaký takový bych asi taky na jaře měl dodat do hledáčku.

Úprava Chopperu

26.10.2011 v 19:34 | Nahoru | #15
Mě např. vyhodili na STK za širší řídítka. Chlápek přišel s metrem a cca 20cm přebývalo. Musel jsem nechat dopsat z orig. německého techničáku, kde to bylo zapsané a schválené, jen český úředník to už nepřepsal do českého.

Jinak ohledně např. nehomologovaných řidítek, přepákování brzd atd, může nastat velký problém, pokuď někoho přejedeš. Já být pozůstalý, nebo zraněný s doživotníma následkama, poukazoval bych na každou kravinu. A např. úpravy na brzdách a řízení určitě na ovladatelnosti nepřidají.

Úprava Chopperu

26.10.2011 v 19:40 | Nahoru | #16
Myslím že to nemáš nijak přehnané .Do Orange County Choppers to máš daleko .
Ale kdybys neměl, tak bys problémy mohl mít...
V německu na to jebou, jenom u nás všechno buzerujou .
Říditka, sedlo a spzetku bych ve tvém případě neřešil .
Mám spz taky na boku a vůbec se nebojím, že bych u stk narazil .

Úprava Chopperu

31.10.2011 v 18:36 | Nahoru | #17
Předpokládám, že motka z obrázku není Tvoje, ale chtěl bys něco podobného. Tady je i spuštěný zadní kolo na tlumičích(asi kratší a tvrdší) a taky přední vidle jsou zkrácený, takže tost tvrdá motorka. Jasně jiné výfuky a kdoví co s motorem. Pokud se chceš pustit do něčeho takového, tak to je i s barvou a díly cena ojeté motorky k tomu. Teda myslím od základu - jako od rámu. Ale to se dá napsat hodně moc dlouhý seznam co s tím a co na to. To musí každý vědět sám co chce.

Úprava Chopperu

31.10.2011 v 21:32 | Nahoru | #18
Na silnici žádnej problém.Na STK nejezdi do Rokycan u Plzně.Necháš tam nervy a nepořídíš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kompletní renovace Intrudera 1985 [1, 2] Suzuki C800 Intruder Klara_Dlouha 34 7.8.2023 v 09:29 Medved
repas zadních tlumiču Suzuki C800 Intruder holl75 4 1.4.2023 v 18:14 holl75
Intruder C800, rv 2016, Neštartuje Suzuki C800 Intruder aduso 4 4.12.2022 v 18:15 aduso
C800 – chcípá motor Suzuki VL 800 Volusia, Suzuki C800 Intruder zeman-ondrej 3 5.5.2021 v 08:35 kaplos
Výměna baterie Suzuki C800 Suzuki VL 800 Volusia, Suzuki C800 Intruder, Suzuki ... zeman-ondrej 20 18.9.2020 v 19:51 assassin


TOPlist